Uh, ok.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef davyleiden het volgende:
[..]
Suarez leeft voor de sport, Balotelli niet.
Dat hebben bijna alle voetballers. Balo kan er niet mee omgaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat krijg je ook als je vanaf je jeugd al opgehemeld wordt en flink wat geld verdient. Dan blijf je een kind omdat je toch alles kan maken.
die laatste 20 minuten waren echt dramatisch. Konden zelfs de bal niet meer in de ploeg houden.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef HeatWave het volgende:
Gelul, het lukt 70 min niet op de Ajax manier, dus probeer je iets anders. Milan heeft 0 kansen gehadm ajax 24 schoten waarvan 12 op doel, dan moet je er gewoon 1 maken. Frank valt niets te verwijten.
Ik vind dat hij Blind gewoon op het middenveld had moeten laten staan... maarja, gelul achteraf.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef HeatWave het volgende:
Gelul, het lukt 70 min niet op de Ajax manier, dus probeer je iets anders. Milan heeft 0 kansen gehadm ajax 24 schoten waarvan 12 op doel, dan moet je er gewoon 1 maken. Frank valt niets te verwijten.
Ik had gedacht dat we daar inmiddels wel vanaf waren, maar we hebben geen spelers die dat verschil wél kunnen maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef HeatWave het volgende:
Ajax heeft ook weinig kansen gehad hoor. De beste kansen waren nog tegen 11 man. De Boer valt genoeg te verwijten.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef HeatWave het volgende:
Maar daarom hebben ook weer een hoop mensen een zwak voor die gozer. Terwijl Suarez gewoon een complete randdebiel is.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
dat krijg je ook als je vanaf je jeugd al opgehemeld wordt en flink wat geld verdient. Dan blijf je een kind omdat je toch alles kan maken.
We zijn het eens.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef HeatWave het volgende:
Had je Moisander linksback moeten zetten en Van der Hoorn centraal, of dat zo lekker isquote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ik vind dat hij Blind gewoon op het middenveld had moeten laten staan... maarja, gelul achteraf.
Dartpijltjes naar kinderen gooienquote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar daarom hebben ook weer een hoop mensen een zwak voor die gozer. Terwijl Suarez gewoon een complete randdebiel is.
dan hadden fischer, bojan en schone opeens niet 3 kilometer over geschoten?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ik vind dat hij Blind gewoon op het middenveld had moeten laten staan... maarja, gelul achteraf.
toch niet goed genoeg in de kleine ruimte.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat we daar inmiddels wel vanaf waren, maar we hebben geen spelers die dat verschil wél kunnen maken.
Ach, gaat die bal van Klaassen erin dan hoor je niemand meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:35 schreef HeatWave het volgende:
Op de helft van Milan ging het hele man meer verhaal eigenlijk niet meer op. De eerste 2 linies van Milan waren eigenlijk gewoon intact. Alleen de aanvalslinie was vrijwel weg... wat ook wel te zien was. Maarja, ze hoefden toch niet te scoren.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:
Het is zo dat Ajax die man meer-situatie niet goed uitgebuit heeft, maar ik zie ik ook echt niet hoe ze dat beter hadden kunnen doen, Milan verliet volledig hun normale tactiek en ging alleen maar verdedigen.
Heb meer zwak voor Suarez dan voor Balotelliquote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar daarom hebben ook weer een hoop mensen een zwak voor die gozer. Terwijl Suarez gewoon een complete randdebiel is.
Ligeon er in brengen voor Poulsen. Blind naar het middenveld. En eigenlijk niet gelijk een tweede spits erbij, want dan wordt her nog drukker in het centrum.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:36 schreef Tchock het volgende:
Het is zo dat Ajax die man meer-situatie niet goed uitgebuit heeft, maar ik zie ik ook echt niet hoe ze dat beter hadden kunnen doen, Milan verliet volledig hun normale tactiek en ging alleen maar verdedigen.
Ja ook niet heel raar in dit topic natuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb meer zwak voor Suarez dan voor Balotelli
Schoten worden daar niet beter van. Ik denk dat het middenveld dan veel sneller was geweest en met meer drang naar voren had gespeeld. Dat had denk ik meer uitgespeelde kansen op kunnen leveren.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:37 schreef Tyron het volgende:
[..]
dan hadden fischer, bojan en schone opeens niet 3 kilometer over geschoten?
Helemaal mee eens. Druk dmv blind en snelheid op de flanken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ligeon er in brengen voor Poulsen. Blind naar het middenveld. En eigenlijk niet gelijk een tweede spits erbij, want dan wordt her nog drukker in het centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |