Serieus?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach Suarez was toch ook een held in Amsterdam. Die heeft nog wel wat meer steekjes los zitten dan Balobaas
Ik denk oprecht dat Suarez mentaal niet gezond is. En dat meen ik echt 100% serieus.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach Suarez was toch ook een held in Amsterdam. Die heeft nog wel wat meer steekjes los zitten dan Balobaas
Echt schwalbes waren het niet. Gewoon slim uitgelokte lichte overtredingen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Balotelli had direct rood moeten hebben en hij floot wel héél snel voor schwalbes. Afgezien van dat echt prima gefloten.
Ja en de rest van zijn carrière, hou toch op Arno Vermeulen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij deed het vandaag gewoon slim, zo idioot vond ik hem niet
Je kan hem beter in je team hebben dan dat je er tegen moet spelenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had me echt diep geschaamd. Je zult maar zo'n idioot in je ploeg hebben zeg, christus. Ik geloof er ook niets van dat dat op lange termijn goed is voor de sfeer in zo'n team, al schiet hij er misschien af en toe een in.
doe normaalquote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef dieselnoi het volgende:
Weet iemand waar de boer woont. Ik wil verhaal halen voor deze dramatische opstelling. Bijna de hele wedstrijd met een man meer spelen en nog niet weten te scoren.
Deze hele CL campagne was je veel beter dan Milan en toch gaat de slechtste ploeg door naar de volgende ronde.
Nee.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal zeg. Enkel op Blind was smerig. Al, dan wel per ongeluk viel dat ook allemaal wel mee.
[..]
Niet dan?
Milan was de eerste wedstrijd gewoon beter.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef dieselnoi het volgende:
Weet iemand waar de boer woont. Ik wil verhaal halen voor deze dramatische opstelling. Bijna de hele wedstrijd met een man meer spelen en nog niet weten te scoren.
Deze hele CL campagne was je veel beter dan Milan en toch gaat de slechtste ploeg door naar de volgende ronde.
Niet allemaal nee, maar sommige wel. Eén keer viel hij uit zichzelf op de grond terwijl hij naar zijn hoofd greep, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Echt schwalbes waren het niet. Gewoon slim uitgelokte lichte overtredingen.
Eens. Als je twee keer geschorst wordt voor bijten dan ben je niet helemaal fris in je bovenkamer.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat Suarez mentaal niet gezond is. En dat meen ik echt 100% serieus.
Waren gewoon schwalbes... een beetje scheids met ballen had er doorheen geprikt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Echt schwalbes waren het niet. Gewoon slim uitgelokte lichte overtredingen.
Ben ik met je eens. Die spoort gewoon oprecht niet. Balotelli is een groot kind.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat Suarez mentaal niet gezond is. En dat meen ik echt 100% serieus.
Misschien had het iets te maken met hoe verdedigend sterk Milan isquote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef dieselnoi het volgende:
Ja, maar daar ben je toch gewoon genaaid, weer omdat zo'n lul in het geel erin trapt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Milan was de eerste wedstrijd gewoon beter.
onzinquote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Boer verviel weer in oude fouten, triest, kutzooi, godver
Suarez leeft voor de sport, Balotelli niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Die spoort gewoon oprecht niet. Balotelli is een groot kind.
Ik kijk sport1quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja en de rest van zijn carrière, hou toch op Arno Vermeulen.
dat krijg je ook als je vanaf je jeugd al opgehemeld wordt en flink wat geld verdient. Dan blijf je een kind omdat je toch alles kan maken.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Die spoort gewoon oprecht niet. Balotelli is een groot kind.
Dat kun je de boer niet echt aanrekenen. Prima wissel gelijk na rust om de man meer situatie beter te benutten. Milan lag met negen man voor de goal en de spelers waren niet bij machte om te scoren.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:32 schreef dieselnoi het volgende:
Eigenlijk heeft Balotelli ons gewoon in zn eentje zo'n 4 punten afgesnoept door 1 penalty binnen te schietenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben je toch gewoon genaaid, weer omdat zo'n lul in het geel erin trapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |