quote:Op woensdag 11 december 2013 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Dat Balotelli een keer de tyfus ingeslagen wordt door Zlatan
Ik vind dat altijd zo'n slap excuus. Je had hier doodeenvoudig zes punten meer moeten en kunnen hebben, hoe goed de poule misschien ook leek.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Zoals al is opgemerkt, uiteindelijk een best goed resultaat in deze poule.
Hij heeft Ajax in zijn eentje dusdanig gestoord dat ze niet in hun spel konden komen (Al hielp Ajax hier gewillig aan mee)quote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje tegenstanders frustreren, af en toe een schandalige overtreding maken en inderdaad hij scoort soms een geweldige goal, maar voetballend vind ik hem echt niet zo fantastisch hoor.
Nee oke, fantastisch is wellicht overdreven.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Beetje tegenstanders frustreren, af en toe een schandalige overtreding maken en inderdaad hij scoort soms een geweldige goal, maar voetballend vind ik hem echt niet zo fantastisch hoor.
Ja, dat dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft Ajax in zijn eentje dusdanig gestoord dat ze niet in hun spel konden komen (Al hielp Ajax hier gewillig aan mee)
Ik ken weinig tot geen spelers die dat kunnen.
Vind eigenlijk dat Webb op een paar kleine dingetjes prima heeft gefloten.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:27 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Daar ben ik het opzich ook wel mee eens. Ajax pakte het, zeker het laatste half uur ofzo, gewoon niet handig aan. Maar dat neemt toch niks weg van wat ik zeg? Ik blijf erbij dat Webb voortdurend spelbederf heeft toegelaten.
Nouja, het zij allemaal zo... eindeloze discussie wordt dit en aan het eind blijft de uitkomst hetzelfde helaas
Nu ff boos, morgen weer wat beter en over een week weten we niet anders dan dat we gewoon EL spelen na de winterstop. Zoals al is opgemerkt, uiteindelijk een best goed resultaat in deze poule.
Des te meer reden om hem nooit meer van het middenveld af te halenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zal wel balen van die 338 kut voorzetten die hij heeft gegeven
Ik had me echt diep geschaamd. Je zult maar zo'n idioot in je ploeg hebben zeg, christus. Ik geloof er ook niets van dat dat op lange termijn goed is voor de sfeer in zo'n team, al schiet hij er misschien af en toe een in.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee oke, fantastisch is wellicht overdreven.Maar dit vond ik gewoon heel slim. Ik had me schor gejuicht als hij dit voor mijn team had gedaan.
iig 3 en dat was genoeg geweestquote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo'n slap excuus. Je had hier doodeenvoudig zes punten meer moeten en kunnen hebben, hoe goed de poule misschien ook leek.
Nee, ik had puur over vanavond.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had me echt diep geschaamd. Je zult maar zo'n idioot in je ploeg hebben zeg, christus. Ik geloof er ook niets van dat dat op lange termijn goed is voor de sfeer in zo'n team, al schiet hij er misschien af en toe een in.
Balotelli had direct rood moeten hebben en hij floot wel héél snel voor schwalbes. Afgezien van dat echt prima gefloten.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat Webb op een paar kleine dingetjes prima heeft gefloten.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind eigenlijk dat Webb op een paar kleine dingetjes prima heeft gefloten.
quote:
Elke keer zo lang wachten en dan alsnog tegen milan spelers op schietenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
zal wel balen van die 338 kut voorzetten die hij heeft gegeven
Precies. Nou ja, in elk geval kan niemand meer beweren dat Ajax niet thuis hoort in de Champions League. Ze hebben zich kranig verweerd, huldequote:
Hij deed het vandaag gewoon slim, zo idioot vond ik hem nietquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als die Balotelli een instelling had van een Ronaldo ofzo dan hoorde hij gewoon bij de top vijf beste spelers. Die kerel barst van het talent maar met dat idiote gedrag gaat hij nooit verder komen dan een leuk spitsje.
Doe normaal zegquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had me echt diep geschaamd. Je zult maar zo'n idioot in je ploeg hebben zeg, christus. Ik geloof er ook niets van dat dat op lange termijn goed is voor de sfeer in zo'n team, al schiet hij er misschien af en toe een in.
Niet dan?quote:
Helaas krijgt Balo dat altijd voor elkaar. Net als Drogba. Gewoon een hele slimme manier van vrije trappen krijgen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Balotelli had direct rood moeten hebben en hij floot wel héél snel voor schwalbes. Afgezien van dat echt prima gefloten.
Ach Suarez was toch ook een held in Amsterdam. Die heeft nog wel wat meer steekjes los zitten dan Balobaasquote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |