Correct.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef Zaktabak het volgende:
Die chat zijn niks meer dan overbodige luxe. Daarvoor heb je deze SC.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef d4v1d het volgende:
Mooi, lijstjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
el hommoquote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Zaktabak het volgende:
Geil topic trouwens deze KLB / De 6 mooiste HvA mannelijke studenten op Twitter
Ik heb laatst alle 20 seizoenen +bonus & extra's van Top Gear verwijderd.quote:
Ik heb zaterdag al mijn concerten in een lijstje gezet:quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kijk, waardering
Kutwerkje, dat wel
quote:
Ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Geniet je van onze camsessie?
xoxo
Zonde wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb laatst alle 20 seizoenen +bonus & extra's van Top Gear verwijderd.In de afgelopen jaren alles netjes een naam gegeven etc. Maar ach, had het gezien en had ruimte nodig
Was toch 100 gig.
Stond al op ext.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zonde wel.
Externe hardeschijf kopen gewoon
Eerst bewaarde ik al die series en films enzo, maar nu pleur ik alles weg als ik het gezien heb.quote:
Shocking dat ik op tc zit?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
The amount of wtf's is high in this topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |