Ja, want bij voetbal mag er maar één bal in het spel zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef TheArt het volgende:
Heeft Fischer al 1 bal naar de goede kleur gespeeld?
Webb is idd iets te makkelijk te beïnvloeden voor mijn gevoelquote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh maar als je zoiets een paar keer doet ben je de sjaak.
de goalquote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de wedstrijd bedoel ik. Niet in het goal.
Misschien kunnen ze Webb vragen of Milan na rust iemand extra in het veld mag brengen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ajax bracht meer gevaar toen het 11 tegen 11 was.
het goal?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
In de wedstrijd bedoel ik. Niet in het goal.
In de warming up misschien...quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef TheArt het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Hij speelt al een tijdje Kakaquote:Op woensdag 11 december 2013 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Constand Blind.
Gelukkig kunnen we hem zo wisselen, want de rust is niet Vermeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Te laat, bro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Oud nieuws.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij speelde net Blind aan.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef TheArt het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door Karina op 11-12-2013 21:28:05 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
ook echt de oninteressantste wedstrijd van vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
oepsquote:
Dit staat niet in een spoiler.quote:
quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Karina op 11-12-2013 21:28:56 ]
Karinaquote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ Bericht 80% gewijzigd door Karina op 11-12-2013 21:28 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |