quote:Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check, beetje ruig betekent waarschijnlijk dat hij 'slet' mag zeggen tegen haar tijdens de daad en dat zij dan 'hihi' doet ofzo.
Praten we over seks, reageert ze niet meer.quote:
Iemands zogenaamde sexleven in de zeik zetten is was anders dan over sex pratenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praten we over seks, reageert ze niet meer.
Vrouwenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja sorry ik was even druk met haar in gesprek in DMquote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij welquote:Op woensdag 11 december 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry ik was even druk met haar in gesprek in DM
haha waar moet ik op reageren dan? heb nog niks nuttigs gezien waar ik op in kan gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur die geile plaatjes eens door danquote:Op woensdag 11 december 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry ik was even druk met haar in gesprek in DM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat valt best meequote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemands zogenaamde sexleven in de zeik zetten is was anders dan over sex praten
Helemaal gelijk. Het was niet netjes van haar dat ze op mijn voorkeur voor zweepjes en anale seks zo afkeurend reageerde.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef PeuRac het volgende:
Iemands zogenaamde sexleven in de zeik zetten is was anders dan over sex praten
Niet? Jammerquote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha waar moet ik op reageren dan? heb nog niks nuttigs gezien waar ik op in kan gaanik hoef mezelf ook niet te bewijzen ofzo.. ik kom hier voor gezelligheid
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stuur die geile plaatjes eens door danNee dat is tegen de regelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
sorry daarvoor danquote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Het was niet netjes van haar dat ze op mijn voorkeur voor zweepjes en anale seks zo afkeurend reageerde.
Geen probleem hoor.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef muhahaha het volgende:
Regels zijn er om gebroken te worden.
gaan we dan nu weer lief doen voor elkaarquote:
Lief en een beetje ruig?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef Uiltje90 het volgende:
gaan we dan nu weer lief doen voor elkaar
Wow! jij durftquote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik rij ook steevast 5km te hard /watch out we got a badass over here.
Je kwam zelf met zweepjesquote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
gaan we dan nu weer lief doen voor elkaar
Wat versta jij onder een beetje ruig?quote:
Jou anaal bewerken met een monsterdildoquote:Op woensdag 11 december 2013 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een beetje ruig?
Avond kloonquote:
Wie wil dat nou nietquote:Op woensdag 11 december 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jou anaal bewerken met een monsterdildo
dit dusquote:Op woensdag 11 december 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat je onder zeer ruig verstaat...quote:Op woensdag 11 december 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of beginnen met blinddoeken...quote:Op woensdag 11 december 2013 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon als ze niet kijkt dat ding weer pakken.
Try me!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
Dat was niet voor mij he. Voor mij hoeft dat niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat je onder zeer ruig verstaat...
Jajajaja. Al die DM's waren dan zeker ook gelogen?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
Dat was niet voor mij he. Voor mij hoeft dat niet.
Rival is daarvan geloof ikquote:Op woensdag 11 december 2013 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jajajaja. Al die DM's waren dan zeker ook gelogen?
Nog van meerdere walletjes vreten ook, de hoer.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
Rival is daarvan geloof ik
Vertelde die vanmiddag.
Hij probeerde het wel ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog van meerdere walletjes vreten ook, de hoer.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee, ze hebben hem nagemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ze hebben hem nagemaaktDat kan jij best wel hebben toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
haha zo'n plaatje zocht ik ook.. maar ik kreeg alleen maar vieze haast traumatische plaatjes te zien op googleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You only live once, but if you do it well, once will be enough
Ik hou niet van opscheppenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan jij best wel hebben toch?
Ja ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha zo'n plaatje zocht ik ook.. maar ik kreeg alleen maar vieze haast traumatische plaatjes te zien op google
Je bleef maar kijken zeg maar?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef Uiltje90 het volgende:
haha zo'n plaatje zocht ik ook.. maar ik kreeg alleen maar vieze haast traumatische plaatjes te zien op google
Ik moet mezelf zo ook maar een verhaaltje laten voorlezenquote:
Bel 1 van je tig scharrelsquote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet mezelf zo ook maar een verhaaltje laten voorlezen
[..]
OuchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Al gedaanquote:
Of met dichtgeplakte ogenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:41 schreef Uiltje90 het volgende:
maar je kunt toch helemaal niet goed voorlezen met je mond vol...![]()
Wat is daarmee dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik bedenk mij net dat de kans dat ik volgende week seks heb wel heel klein is
Nou danquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:41 schreef Uiltje90 het volgende:
back up plan gereed houdenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Misschien ben ik al wel langs geweestquote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze waren al druk dus kwam je hier posten?
Plaats een oproep in V&Aquote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Sowieso.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dan![]()
dekentje erbij
[..]![]()
[..]
back up plan gereed houden
Totaal irrelevante detailsquote:Op woensdag 11 december 2013 20:41 schreef Uiltje90 het volgende:
Leugens!!quote:
Dat zuigtquote:Op woensdag 11 december 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso.![]()
Maar ik moet ook ongesteld worden volgende week en met mijn geluk word ik dat 1 dag voor hij langskomt.
Mocht mijn lichaam toch besluiten om pas na zijn bezoekje te gaan bloeden dan heb ik sinds een paar weken een ander probleem. 1 waarbij de kans groot is dat hij, zodra hij dat ziet, omdraait en weer naar huis gaat
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:45 schreef LovelyLady het volgende:
Gevraagd RUIGE SEKS
Aangeboden: TETTEN
Uhuquote:
Hoezo, hij is toch voor feyenoord?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso.![]()
Maar ik moet ook ongesteld worden volgende week en met mijn geluk word ik dat 1 dag voor hij langskomt.
Mocht mijn lichaam toch besluiten om pas na zijn bezoekje te gaan bloeden dan heb ik sinds een paar weken een ander probleem. 1 waarbij de kans groot is dat hij, zodra hij dat ziet, omdraait en weer naar huis gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom moeten vrouwen om de week spoelen met zout water om de mossel open te houdenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso.![]()
Sinds een paar weken ziet mijn slaapkamer er dus zo uit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat vieze kussen is mijn zoon zn knuffelkussen, heeft hij al jaren en mag niet weggegooid worden
Moet wel weer de wasmachine in
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo, hij is toch voor feyenoord?Die pas in aprilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik wil een borsten Tumblr vinden, om mooie plaatjes te vinden voor aan de muurquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds een paar weken ziet mijn slaapkamer er dus zo uit:Ooow, ja dat is ook een optieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat vieze kussen is mijn zoon zn knuffelkussen, heeft hij al jaren en mag niet weggegooid worden
Moet wel weer de wasmachine in![]()
![]()
Past goed in de lijn van de afgelopen 3 maanden. Nog ff en je kunt je opgespaarde pandapunten gebruiken om kerstcadeaus te kopen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds een paar weken ziet mijn slaapkamer er dus zo uit:Wel een manier om geen seks te krijgen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat vieze kussen is mijn zoon zn knuffelkussen, heeft hij al jaren en mag niet weggegooid worden
Moet wel weer de wasmachine in![]()
Perfecte anticonceptiequote:Op woensdag 11 december 2013 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel een manier om geen seks te krijgen ja
[..]
Sinds een paar weken ziet mijn slaapkamer er dus zo uit:Mooi mikpunt tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dat vieze kussen is mijn zoon zn knuffelkussen, heeft hij al jaren en mag niet weggegooid worden
Moet wel weer de wasmachine in
Ah!quote:
Jij als kakkerlak!!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Beter van niet voor hemquote:
Nee man. Ik zou haar keihard naaien en vervolgens mijn lul afvegen aan die vlag.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:48 schreef Royco1 het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee man. Ik zou haar keihard naaien en vervolgens mijn lul afvegen aan die vlag.
Daar zijn de gordijnen toch voor?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee man. Ik zou haar keihard naaien en vervolgens mijn lul afvegen aan die vlag.
[..]
Wel neuken, na wat maatregelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij als kakkerlak!!
Stel je hebt gevoelens voor een vrouw, je loopt eindelijk na veel te lang wachten haar slaapkamer in en je ziet dat. Wel neuken of niet neuken?
[..]
Da's optie 2, als de vlag niet aanwezig is.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Daar zijn de gordijnen toch voor?
Goede, ik leg mn zweep wel klaar voor hemquote:Op woensdag 11 december 2013 20:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wel neuken, na wat maatregelen.
En dan gaat de zweep er zeker aan te pas komen.
dat is dan wél weer een goed/sexy ideequote:Op woensdag 11 december 2013 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, ik had zo handboeien meegenomen en een vlag van feyenoord
Er is een reden dat ik hem niet waarschuwquote:Op woensdag 11 december 2013 20:51 schreef S95Sedan het volgende:
Echt, ik had zo handboeien meegenomen en een vlag van feyenoord
Dan sloop ik hemquote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef AirwiN het volgende:
Of die vlag aan stukken scheuren en haar vastbinden met de overblijfsels.
Denk dat het meteen de laatste keer had geweest maar dat maakt niet uitquote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
dat is dan wél weer een goed/sexy idee
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een reden dat ik hem niet waarschuw
[..]
Dan sloop ik hem
Oh crapquote:
Of het wordt de meest ruige seks ever.quote:
Tempting!!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of het wordt de meest ruige seks ever.
Zij kan het nog uitvoeren ookquote:
Ach, gewoon vastgebonden op bed laten liggen, maakt die kleine haar wel losquote:Op woensdag 11 december 2013 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat het meteen de laatste keer had geweest maar dat maakt niet uit
Bedankt voor je bijdragequote:Op woensdag 11 december 2013 20:54 schreef rival het volgende:
Vind het beide erg leuk, beetje afwisselen
Grapjas, mijn zoon is 1) niet klein en 2) die laat me dan gewoon liggen hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, gewoon vastgebonden op bed laten liggen, maakt die kleine haar wel los
Moet jij geen voetbal kijken?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:54 schreef rival het volgende:
hehehequote:
Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Tempting!!
Maar ik ga hem maar even waarschuwen voordat GvsE dat voor me gaat doen![]()
Je hebt hem niet op FB?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij kan het nog uitvoeren ook
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grapjas, mijn zoon is 1) niet klein en 2) die laat me dan gewoon liggen hoor
alleen is het voor mij uitvoerbaar en voor jou nietquote:
mooi he?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met zulke vriendinnen heb je geen vijanden meer nodig.
Hij wil gewoon die foto op mijn FB knallenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen is het voor mij uitvoerbaar en voor jou niet
Spuit11quote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen is het voor mij uitvoerbaar en voor jou niet
Wraak omdat ik een kerststal voor oma heb gekocht?quote:
jij lijkt me zo een die alleen lieviepievie vanilla seks heeftquote:Op woensdag 11 december 2013 20:54 schreef rival het volgende:
dat heeft toch heul geen nut manquote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij wil gewoon die foto op mijn FB knallen
Doe ik. Maar ben alleen en zit met mobieltje erbijquote:Op woensdag 11 december 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet jij geen voetbal kijken?
gatverquote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij lijkt me zo een die alleen lieviepievie vanilla seks heeft
op zn minstquote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wraak omdat ik een kerststal voor oma heb gekocht?
Herkenbaar!!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef rival het volgende:
[..]
Doe ik. Maar ben alleen en zit met mobieltje erbij
Rival probeerde me te versieren vanmiddagquote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
preciesquote:
Dan ziet hij dat toch ook?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat heeft toch heul geen nut man
Ik noem alle kinderen kleine. En prima tochquote:Op woensdag 11 december 2013 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Grapjas, mijn zoon is 1) niet klein en 2) die laat me dan gewoon liggen hoor
Logisch, zeer begrijpelijk!!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rival probeerde me te versieren vanmiddag
Ik heb er nog een trauma van
misschien zijn jullie wel heel leuk samen.. Zou je eens moeten proberenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Rival probeerde me te versieren vanmiddag
Ik heb er nog een trauma van
De laatste tegen wie ik zoiets zei was jijquote:Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien zijn jullie wel heel leuk samen.. Zou je eens moeten proberen
ligt eraan, de dingen die op mijn wall geplaatst worden ziet niemand behalve ikquote:
Ja wellichtquote:Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
misschien zijn jullie wel heel leuk samen.. Zou je eens moeten proberen
Oe nicequote:Op woensdag 11 december 2013 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ligt eraan, de dingen die op mijn wall geplaatst worden ziet niemand behalve ik
ik ben leuk met niemand.. Ik ben een kattenvrouwtjequote:Op woensdag 11 december 2013 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De laatste tegen wie ik zoiets zei was jij
En jij denkt dat huppel dat ook heeft? Anders kan je iemand taggen tochquote:Op woensdag 11 december 2013 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja wellichtWie het hardst tegenstribbelt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Ja wellichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Meisje, jij gaat wanneer ik nog lang niet op dreef ben al met het safeword strooienquote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En als jij getagd wordt in een foto?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
quote:
Vrouwen hequote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als jij getagd wordt in een foto?
ook dat heeft geloof ik geen nut bij mij. Buiten dat kan je jezelf enorm snel untaggenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En jij denkt dat huppel dat ook heeft? Anders kan je iemand taggen toch
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef rival het volgende:
[..]
Meisje, jij gaat wanneer ik nog lang niet op dreef ben al met het safeword strooien
Heb geen tv en pc in dezelfde kamerquote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Herkenbaar!!
Al zit ik gewoon voor de pc
klinkt niet als mijquote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef rival het volgende:
[..]
Meisje, jij gaat wanneer ik nog lang niet op dreef ben al met het safeword strooien
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Groot praat bij mannen is eigenlijk altijd een teleurstelling.
[..]
Ja wellichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zie eerst mij maar eens te achterhalen danquote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En als jij getagd wordt in een foto?
Yup, goeie feature. Regelmatig gebruikt toen de discotheek waar ik in mijn jeugdjaren kwam oude foto's online ging zetten.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ook dat heeft geloof ik geen nut bij mij. Buiten dat kan je jezelf enorm snel untaggen
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, goeie feature. Regelmatig gebruikt toen de discotheek waar ik in mijn jeugdjaren kwam oude foto's online ging zetten.
Dan zal ik daar maar niet mee beginnenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:02 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Groot praat bij mannen is eigenlijk altijd een teleurstelling.
... in combinatie met vrienden die niet te beroerd zijn om je vervolgens te gaan taggen. Ook uit de categorie: met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.quote:
Ik ken ze!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... in combinatie met vrienden die niet te beroerd zijn om je vervolgens te gaan taggen. Ook uit de categorie: met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Daar gaat je seks (dit jaar)...quote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb hem maar wel gewaarschuwd, het is nu opvallend stil op de app
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, goeie feature. Regelmatig gebruikt toen de discotheek waar ik in mijn jeugdjaren kwam oude foto's online ging zetten.
Misschien hebben we wel dezelfde vrienden.quote:
weet je wat ik het leukste vind? Dat ik niks gestuurd zou hebbenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb hem maar wel gewaarschuwd, het is nu opvallend stil op de app
Backupplan is ajaciedquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je wat ik het leukste vind? Dat ik niks gestuurd zou hebben
Dat weet ik, echter zijn er meer die mij op FB hebben hier. Teveel risico's!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet je wat ik het leukste vind? Dat ik niks gestuurd zou hebben
Vast niet!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien hebben we wel dezelfde vrienden.
Overwinteren in de CL!quote:
Ik ook niet, niet netjes dat te doenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik, echter zijn er meer die mij op FB hebben hier. Teveel risico's!!
preciesquote:
Ben allang blij dat ie over een eagles shirt begonquote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ook niet, niet netjes dat te doen
Dan zijn er nog meer slechte mensen op de wereld dan ik dacht.quote:
*lafaard alert*quote:Op woensdag 11 december 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben allang blij dat ie over een eagles shirt begon
Ze zitten in alle hoeken en gaten van de wereld johquote:Op woensdag 11 december 2013 21:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zijn er nog meer slechte mensen op de wereld dan ik dacht.
Dat is vast pas het beginquote:Op woensdag 11 december 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik voorzie brandgatenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hoop!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef rival het volgende:
[..]
Eerst nog ff winnen, barca scoorde tegen ons ook niet he 11 tegen 10...
Dat zou ik nooit doenquote:
Ik hoop dat je morgenochtend weer een auto kwijt bentquote:Op woensdag 11 december 2013 21:09 schreef PeuRac het volgende:
Ik hoop echt dat ze verliezen vanavond, al die lui zijn al de hele dag aan het janken over die klote wedstrijd
dat verhaal over die blouse van Hans dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hoop!!
[..]
Dat zou ik nooit doen
Dat was wel mooi jaquote:Op woensdag 11 december 2013 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat verhaal over die blouse van Hans dan?
hij trekt m vast wel een keer uit.. Gewoon zorgen dat je een emmer bleek klaar hebt staanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was wel mooi ja![]()
Maar ik denk niet dat hij hier kleding achter gaat laten
Wat een vergelijking, een kut wedstrijd tegen persoonlijk bezitquote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoop dat je morgenochtend weer een auto kwijt bent
Goede!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij trekt m vast wel een keer uit.. Gewoon zorgen dat je een emmer bleek klaar hebt staan
Of gewoon aan doen, wc en terugkomen zonder shirtquote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hij trekt m vast wel een keer uit.. Gewoon zorgen dat je een emmer bleek klaar hebt staan
Kutwedstrijd kutauto... Best vergelijkbaarquote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een vergelijking, een kut wedstrijd tegen persoonlijk bezit![]()
maar goed, de auto staat veilig genoeg, daar maak ik me geen zorgen over.
En bedanktquote:
op de badkamer, want hij wil vast wel ff douchen nadat ie jou heeft geduwd. Shirt uit en dan vlak voordat je er zelf onderstapt even een stuk in de bleek hangenquote:
kut team vs team uit een mooi land/stad ik weet wel voor wie ik ben als ik een fuck om voetbal zou geven.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:15 schreef rival het volgende:
[..]
Kutwedstrijd kutauto... Best vergelijkbaar
en een overstroming op je plee rijker zijn?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of gewoon aan doen, wc en terugkomen zonder shirt
Of haar ongestelde doos mee afdoen voordat het grote neukfestijn begint.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
op de badkamer, want hij wil vast wel ff douchen nadat ie jou heeft geduwd. Shirt uit en dan vlak voordat je er zelf onderstapt even een stuk in de bleek hangen
Dat zou wel heel gemeen zijn natuurlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op de badkamer, want hij wil vast wel ff douchen nadat ie jou heeft geduwd. Shirt uit en dan vlak voordat je er zelf onderstapt even een stuk in de bleek hangen
Ik mag toch hopen dat die zooi wegblijftquote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of haar ongestelde doos mee afdoen voordat het grote neukfestijn begint.
Oh nee, hij was 'opeens weg'quote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en een overstroming op je plee rijker zijn?
Je geeft niet om voetbal en nog haat je Ajax... Wat een Sjoerd ben je ookquote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kut team vs team uit een mooi land/stad ik weet wel voor wie ik ben als ik een fuck om voetbal zou geven.
... en anders heb je er nu een mooie bestemming voor.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik mag toch hopen dat die zooi wegblijft
lelijke kleding is vragen om dat soort acties. Ik persoonlijk zou dat bij elk voetbalshirt doen. Of bij een vlammen/tribal blouse dusquote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zou wel heel gemeen zijn natuurlijk
Z'n moeder had beter een woordenboek dan een biertje aan kunnen reiken, bedoel je?quote:
Nee, ik haat dat gedoe erover op FB, de radio, hier etc.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef rival het volgende:
[..]
kut team vs team uit een mooi land/stad ik weet wel voor wie ik ben als ik een fuck om voetbal zou geven.
Je geeft niet om voetbal en nog haat je Ajax... Wat een Sjoerd ben je ook
Mn moeder die bier in huis heeft, dan zijn de wonderen de wereld nog niet uit dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Z'n moeder had beter een woordenboek dan een biertje aan kunnen reiken, bedoel je?
die heb je goed afgerichtquote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef PeuRac het volgende:
Er word mij net gewoon een biertje aangerijkt terwijl ik op de bank lig![]()
Goede vrouwen
Truequote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en anders heb je er nu een mooie bestemming voor.
Ik zie hem er best voor aan om met feyenooitshirt aan langs te komenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lelijke kleding is vragen om dat soort acties. Ik persoonlijk zou dat bij elk voetbalshirt doen. Of bij een vlammen/tribal blouse dus
en nettorama is dan een vlag rijker?quote:
Dat sowieso!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Z'n moeder had beter een woordenboek dan een biertje aan kunnen reiken, bedoel je?
Stel je aan zegquote:Op woensdag 11 december 2013 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik haat dat gedoe erover op FB, de radio, hier etc.
Whahaha soort ruil voor de vlag die ik daar vandaan hebquote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en nettorama is dan een vlag rijker?
Ja niet eens gedaan, kreeg het gewoon, vroeg er niet eens omquote:
ik had straks iemand die floei typtequote:Op woensdag 11 december 2013 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die nettorama mist wel meer.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bonuspunten als je dat shirt dusdanig besmeurt dat het na afloop op een Ajaxtenue lijkt.quote:
ik met allequote:Op woensdag 11 december 2013 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True
[..]
Ik zie hem er best voor aan om met feyenooitshirt aan langs te komen![]()
Dan zou ik zoiets direct doen natuurlijk!!
Op 538 ging het er letterlijk de hele dag nergens anders overquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
owquote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja niet eens gedaan, kreeg het gewoon, vroeg er niet eens om
LIF / Is het vloe of vloei ?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik had straks iemand die floei typte
Ja das kut als je maar 1 zender ontvangt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Op 538 ging het er letterlijk de hele dag nergens anders over
Is er in iedergeval eenquote:
Nee gewoon spontaan verdwenen!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Simpel, je zorgt dat je bier in huis hebt en als je mannetje er dan is dan breng je hem er 1.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
owik dacht misschien heb je goede tips voor me
vloei!quote:
dat moet toch niet al te moeilijk zijn?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bonuspunten als je dat shirt dusdanig besmeurt dat het na afloop op een Ajaxtenue lijkt.
Ja trouwens!!quote:
JIj hebt een vriendin?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
owik dacht misschien heb je goede tips voor me
En hoe ga ik met bloed dat geel van GAE wit krijgen dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bonuspunten als je dat shirt dusdanig besmeurt dat het na afloop op een Ajaxtenue lijkt.
Wat heb jij met Sjoerd?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ja das kut als je maar 1 zender ontvangt.
Een ander zet hem ergens anders op...
Sjoerd
Droogquote:Op woensdag 11 december 2013 21:22 schreef rival het volgende:
[..]
Ja das kut als je maar 1 zender ontvangt.
Een ander zet hem ergens anders op...
Sjoerd
Bleek toch, wel blijven oplettenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe ga ik met bloed dat geel van GAE wit krijgen dan?
Geen idee. Wie weet produceer je nog wat witte afscheiding zo. Met zulk operationeel geneuzel hou ik mij liever niet bezig.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef Huppelmuts het volgende:
En hoe ga ik met bloed dat geel van GAE wit krijgen dan?
Mjah het appen ging toen snel over in bellen want hij moest dat uitgelegd hebbenquote:
Zo foutquote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee. Wie weet produceer je nog wat witte afscheiding zo. Met zulk operationeel geneuzel hou ik mij liever niet bezig.
Nee een vriendquote:Op woensdag 11 december 2013 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
JIj hebt een vriendin?![]()
Ik vroeg wat ze aan het drinken was, "wijn" was het antwoord en toen vroeg ze of ik ook wilde, waarop ik antwoorde dat ik meer zin had in bier (wat betekent "laten we naar de kroeg gaan aan de overkant van de straat").
En toen kwam ze ineens uit de keuken lopen met bier in d'r handen
Het boeit je niks maar je begint er zelf overquote:Op woensdag 11 december 2013 21:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat heb jij met Sjoerd?
En je kan het echt niet hebben dat het me niks boeit he
Peu is geen mens maar een god toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Altijd mooi he.
Mensen die eerst roepen kutvoetbal, beter verliezen, blablabla en dan vervolgens roepen dat het ze niets boeit.
Lekker tegenstrijdig
Sjoerd hequote:Op woensdag 11 december 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Altijd mooi he.
Mensen die eerst roepen kutvoetbal, beter verliezen, blablabla en dan vervolgens roepen dat het ze niets boeit.
Lekker tegenstrijdig
Volgende keer maak ik er een filmpje van.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah het appen ging toen snel over in bellen want hij moest dat uitgelegd hebben
Ik wist niet dat mestkevers ook al een eigen god haddenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Peu is geen mens maar een god toch?
Echt hequote:
Volgende keer?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgende keer maak ik er een filmpje van.
kutvoetbal. Zhe end.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Altijd mooi he.
Lekker tegenstrijdig
3 uur lang slapen onder de douche bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik gedraag me wel vaker als een debiel met drank op.
De Egyptenaren dachten anders dat het heilige dieren waren.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wist niet dat mestkevers ook al een eigen god hadden
Trutquote:
Wat? Heb ik dat verteld?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3 uur lang slapen onder de douche bijvoorbeeld?
Hoi!quote:
wat?quote:
Ik doe het altijd, wanneer ik wat drinken wil, neem ik uiteraard ook wat mee voor de anderquote:Op woensdag 11 december 2013 21:25 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
Nee een vriendmaar die kan me ook wel eens spontaan een wijntje komen brengen
Ik moest keihard lachen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De Egyptenaren dachten anders dat het heilige dieren waren.
Ik zie peu wel als mislukte pillendraaier jaquote:Scarabee is de naam van een groep van mestkevers, waarvan de heilige pillendraaier (Scarabaeus sacer) de bekendste is
Ik begon ermee dat ik me er aan irriteerde omdat ik niks om voetbal geefquote:Op woensdag 11 december 2013 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Altijd mooi he.
Lekker tegenstrijdig
Klopt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat?je weet hoe getraumatiseerd ik ben
Ja die keepers rennen wat kilometers op een avondjequote:Op woensdag 11 december 2013 21:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat dus.
Gezeik over 22 debielen die achter een bal aanrennen.
*ergerdequote:Op woensdag 11 december 2013 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik begon ermee dat ik me er aan irriteerde omdat ik niks om voetbal geef
dat mag. Alleen komt er hier geen voetbal op mijn tv, en ook geen topgearonzin.quote:
Meer dan jou waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 december 2013 21:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die keepers rennen wat kilometers op een avondje
SPANNEND NU!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:30 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou gewoon tegen zo'n doelpaal aan gaan liggen maffen denk ikquote:Op woensdag 11 december 2013 21:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik kijk wel op mijn app van het weekendquote:Op woensdag 11 december 2013 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat mag. Alleen komt er hier geen voetbal op mijn tv, en ook geen topgearonzin.!
Gewoon niet eens het veld op gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zou gewoon tegen zo'n doelpaal aan gaan liggen maffen denk ik
daar hebben we heul geen tijd voor! Kerststallen en smurfs verrassing!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk wel op mijn app van het weekend![]()
Moet wel de uitslagen in de gaten houden natuurlijk
Nee jij bent meer van de tekenfilms he kindjequote:Op woensdag 11 december 2013 21:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat mag. Alleen komt er hier geen voetbal op mijn tv, en ook geen topgearonzin.!
tuurlijk wel. In de weg liggen is altijd leukquote:Op woensdag 11 december 2013 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon niet eens het veld op gaan
Je tieten natuurlijk.quote:
ja. Family guy, american dad, the simpsonsquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef rival het volgende:
[..]
Nee jij bent meer van de tekenfilms he kindje
Ik kan tussendoor heus wel af en toe op de VI-app kijkenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar hebben we heul geen tijd voor! Kerststallen en smurfs verrassing!
Zou ik in het midden gaan liggen,komen ze vakerquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk wel. In de weg liggen is altijd leuk
die heb ik heul nietquote:
Dat is wel de taak van een keeper jaquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tuurlijk wel. In de weg liggen is altijd leuk
Oh god,een voetbal app?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan tussendoor heus wel af en toe op de VI-app kijken
voetballen kon ik best goed toen ik nog kon rennenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kan niet voetballen!
Voornamelijk omdat ik bang voor de bal ben!
Stiekem wil ik wel weer korfballen![]()
Uhm, nee de Voetbal International appquote:
Je Facebookfoto's zeggen iets anders.quote:
Goed bezig jijquote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je Facebookfoto's zeggen iets anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |