quote:Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Check, beetje ruig betekent waarschijnlijk dat hij 'slet' mag zeggen tegen haar tijdens de daad en dat zij dan 'hihi' doet ofzo.
Praten we over seks, reageert ze niet meer.quote:
Iemands zogenaamde sexleven in de zeik zetten is was anders dan over sex pratenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Praten we over seks, reageert ze niet meer.
Vrouwenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja sorry ik was even druk met haar in gesprek in DMquote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij welquote:Op woensdag 11 december 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry ik was even druk met haar in gesprek in DM
haha waar moet ik op reageren dan? heb nog niks nuttigs gezien waar ik op in kan gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur die geile plaatjes eens door danquote:Op woensdag 11 december 2013 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja sorry ik was even druk met haar in gesprek in DM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat valt best meequote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iemands zogenaamde sexleven in de zeik zetten is was anders dan over sex praten
Helemaal gelijk. Het was niet netjes van haar dat ze op mijn voorkeur voor zweepjes en anale seks zo afkeurend reageerde.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef PeuRac het volgende:
Iemands zogenaamde sexleven in de zeik zetten is was anders dan over sex praten
Niet? Jammerquote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha waar moet ik op reageren dan? heb nog niks nuttigs gezien waar ik op in kan gaanik hoef mezelf ook niet te bewijzen ofzo.. ik kom hier voor gezelligheid
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Stuur die geile plaatjes eens door danNee dat is tegen de regelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
sorry daarvoor danquote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal gelijk. Het was niet netjes van haar dat ze op mijn voorkeur voor zweepjes en anale seks zo afkeurend reageerde.
Geen probleem hoor.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef muhahaha het volgende:
Regels zijn er om gebroken te worden.
gaan we dan nu weer lief doen voor elkaarquote:
Lief en een beetje ruig?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef Uiltje90 het volgende:
gaan we dan nu weer lief doen voor elkaar
Wow! jij durftquote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik rij ook steevast 5km te hard /watch out we got a badass over here.
Je kwam zelf met zweepjesquote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
gaan we dan nu weer lief doen voor elkaar
Wat versta jij onder een beetje ruig?quote:
Jou anaal bewerken met een monsterdildoquote:Op woensdag 11 december 2013 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een beetje ruig?
Avond kloonquote:
Wie wil dat nou nietquote:Op woensdag 11 december 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jou anaal bewerken met een monsterdildo
dit dusquote:Op woensdag 11 december 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat je onder zeer ruig verstaat...quote:Op woensdag 11 december 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of beginnen met blinddoeken...quote:Op woensdag 11 december 2013 20:24 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon als ze niet kijkt dat ding weer pakken.
Try me!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:25 schreef PeuRac het volgende:
Dat was niet voor mij he. Voor mij hoeft dat niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:26 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten wat je onder zeer ruig verstaat...
Jajajaja. Al die DM's waren dan zeker ook gelogen?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:28 schreef PeuRac het volgende:
Dat was niet voor mij he. Voor mij hoeft dat niet.
Rival is daarvan geloof ikquote:Op woensdag 11 december 2013 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jajajaja. Al die DM's waren dan zeker ook gelogen?
Nog van meerdere walletjes vreten ook, de hoer.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef S95Sedan het volgende:
Rival is daarvan geloof ik
Vertelde die vanmiddag.
Hij probeerde het wel ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog van meerdere walletjes vreten ook, de hoer.![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hee, ze hebben hem nagemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee, ze hebben hem nagemaaktDat kan jij best wel hebben toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haha zo'n plaatje zocht ik ook.. maar ik kreeg alleen maar vieze haast traumatische plaatjes te zien op googleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You only live once, but if you do it well, once will be enough
Ik hou niet van opscheppenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan jij best wel hebben toch?
Ja ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
haha zo'n plaatje zocht ik ook.. maar ik kreeg alleen maar vieze haast traumatische plaatjes te zien op google
Je bleef maar kijken zeg maar?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef Uiltje90 het volgende:
haha zo'n plaatje zocht ik ook.. maar ik kreeg alleen maar vieze haast traumatische plaatjes te zien op google
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |