Ja, niks mis mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je The Hunger Games 2 al gezien?
Dacht ik ook al.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar in het echt?
Ik kijk no-life iedere wedstrijdquote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zal kijken wanneer ik kan, maar blijf er niet voor thuis.
Ik snap niet waarom je dat zou willen hahaquote:Op woensdag 11 december 2013 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dacht ik ook al.Via fok vrienden gezocht
Ohquote:Op woensdag 11 december 2013 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Saai, eindelijk actie en je bent 2 uur en 20 minuten verder..
Jij hebt geen vrienden, jij zoekt ze nog hopeloosquote:Op woensdag 11 december 2013 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je ziet mij tijdens de rust van Ajax gewoon posten hoor dus ik ga niet naar de bios. Is een running gag van Davy waarop hij hoopt dat ik hap.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Inderdaad. Best wel zieligquote:Op woensdag 11 december 2013 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je dat zou willen haha
Ga je weer door met je act?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je ziet mij tijdens de rust van Ajax gewoon posten hoor dus ik ga niet naar de bios. Is een running gag van Davy waarop hij hoopt dat ik hap.
Goedzo Geoquote:Op woensdag 11 december 2013 19:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je ziet mij tijdens de rust van Ajax gewoon posten hoor dus ik ga niet naar de bios. Is een running gag van Davy waarop hij hoopt dat ik hap.
Hier ben ik het mee eens, ik ben gelukkig geen homo, schijtfilmquote:Op woensdag 11 december 2013 19:46 schreef GGMM het volgende:
Mensen die naar The Hunger Games 2 gaan zijn vaak homoseksueel.
Sterkte er mee.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk no-life iedere wedstrijd.
Verder zou ik misschien wel ooit meeten, mits ik denk dat diegene tof is.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goedzo GeoIk denk dat ik even in de kroeg ga kijken
Zitten genoeg leuke wedstrijden bij. Alleen jammer dat de 4e avondwedstrijd steeds de geplaatste vs prelimnary isquote:Op woensdag 11 december 2013 19:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Sterkte er mee.Lekker naar Osborne kijken enzo.
Precies.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verder zou ik misschien wel ooit meeten, mits ik denk dat diegene tof is.
Niet elke FOK!ker is een real life mongooltje.
Mwah lijkt mij niet zo veel.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verder zou ik misschien wel ooit meeten, mits ik denk dat diegene tof is.
Niet elke FOK!ker is een real life mongooltje.
Ja maar meer kut potten in de eerste week. En veel spelers die nog geen 90 gemiddeld gooien, omdat ze in moeten komen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zitten genoeg leuke wedstrijden bij. Alleen jammer dat de 4e avondwedstrijd steeds de geplaatste vs prelimnary is
Alsof Ajax niet gaat winnen. Strootman heeft dat allang gezegdquote:Op woensdag 11 december 2013 19:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goedzo GeoIk denk dat ik even in de kroeg ga kijken
Wat heeft Strootgod gezegd?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof Ajax niet gaat winnen. Strootman heeft dat allang gezegd
Alleen de woensdagavond lijkt mij een kutsessie, voor de rest lijkt mij het wel dat er leuke wedstrijden komen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar meer kut potten in de eerste week. En veel spelers die nog geen 90 gemiddeld gooien, omdat ze in moeten komen.
Wie?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof Ajax niet gaat winnen. Strootman heeft dat allang gezegd
Met heel subtiel de '88 print erin verwerktquote:Op woensdag 11 december 2013 19:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Die shirtjes van Oranje voor het WK zijn vet.
Pics.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Die shirtjes van Oranje voor het WK zijn vet.
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, snel. Maak er een screenshot van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |