Lees je wel hoe vaak daar mensen omtrent voetbalwedstrijden worden neergestoken? Moet je voor de grap eens kijken naar foto's hoeveel wapens er in beslag worden genomen bij clubs als Napoli en Lazio.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat. Net of jij vaak bij Italiaanse wedstrijden bent geweest.
Ok.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lees je wel hoe vaak daar mensen omtrent voetbalwedstrijden worden neergestoken? Moet je voor de grap eens kijken naar foto's hoeveel wapens er in beslag worden genomen bij clubs als Napoli en Lazio.
En dat gebeurt alleen in Italië denk je?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lees je wel hoe vaak daar mensen omtrent voetbalwedstrijden worden neergestoken? Moet je voor de grap eens kijken naar foto's hoeveel wapens er in beslag worden genomen bij clubs als Napoli en Lazio.
Leuk zo'n voetbaltripjequote:The violence the night before the game was described as ‘urban warfare’ by the Italian press. Masked thugs armed with knives, baseball bats and knuckle dusters stormed the Drunken Ship, hunting for Englishmen to attack.
Gas canisters were thrown through the windows of the pub and the thugs tried to stop anyone entering or leaving.
Fleeing fans were chased down neighbouring streets and were saved only by the arrival of police ten minutes later.
Ja, en Rens kan dat weten.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En dat gebeurt alleen in Italië denk je?
Brein achter al het voetbal geweld ja. Gekke fascisten.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dance Parade nieuwe stijlquote:Op woensdag 11 december 2013 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.rijnmond.nl/ni(...)stijl-op-5-juli-2014
je kan toch lezen?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dance Parade nieuwe stijl
Zal dus wel een of ander besloten feestje worden ergens achter bij de Maashaven
Meh eerst zien dan geloven hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan toch lezen?
Volgens Verveen omarmt Rotterdam Festivals het evenement, dat niet op een afgesloten locatie zal worden gehouden.
quote:
Hihi xd.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:30 schreef Tyron het volgende:
Mensen die op zichzelf stemmen hebben een kleine piemel.
Ik kan niemand bedenken die meer verstand heeft van voetbal dan ik op dit forumquote:Op woensdag 11 december 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet niet op jezelf stemmen debiel.
Doe eens normaal mafkeesquote:Op woensdag 11 december 2013 19:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet niet op jezelf stemmen debiel.
Debielquote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan niemand bedenken die meer verstand heeft van voetbal dan ik op dit forum.
Je hebt bij zo beetje elk award op je zelf gestemd.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan niemand bedenken die meer verstand heeft van voetbal dan ik op dit forum.
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je hebt bij zo beetje elke award op je zelf gestemd.
Ook de awards die 'negatief' opgevat kunnen worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je hebt bij zo beetje elk award op je zelf gestemd.
Bedankt.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar oke ik verander het wel.
Napoli - Arsenalquote:Op woensdag 11 december 2013 19:34 schreef Caland het volgende:
Ik kan het voetbal heul niet zien vanavond. Verder nog leuke potjes?
Ik ben meer bezig met overmorgen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:37 schreef Tyron het volgende:
Ik zie nu al dat Ajacied422 als de meest jankende user wordt gezien. Daar zal hij vast flink van balen.
Waarom?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb lekker gegeten.Ik ben benieuwd wat René op heeft.
Vorig jaar won ik volgens mij twee awards, die beide met mijn gefap op Eriksen te maken hadden.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:37 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga bij de volgende ronde overal Tyron invullen.
Ik ben in een felle strijd verwikkeld om de "je bent zelf een award"quote:Op woensdag 11 december 2013 19:37 schreef Tyron het volgende:
Ik zie nu al dat Ajacied422 als de meest jankende user wordt gezien. Daar zal hij vast flink van balen.
Mijn kutgrapjes ook hihi.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig jaar won ik volgens mij twee awards, die beide met mijn gefap op Eriksen te maken hadden.
Ja, ik ben best wel beroemd.
Te veel negatieve awards, die gun ik je niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:38 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig jaar won ik volgens mij twee awards, die beide met mijn gefap op Eriksen te maken hadden.
Ja, ik ben best wel beroemd.
Zulke prijzen win je liever nietquote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben in een felle strijd verwikkeld om de "je bent zelf een award"
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:37 schreef Tyron het volgende:
Bedankt.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef JanCees het volgende:
[..]
Te veel negatieve awards, die gun ik je niet.
Jawel, kuthumor is namelijk geweldig.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zulke prijzen win je liever niet
1e rondes zijn vaak slaapwekkend joh net als met een WK of EK.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben meer bezig met overmorgen.
Maakt mij niet uit, ik vind het altijd heerlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
1e rondes zijn vaak slaapwekkend joh net als met een WK of EK.
Ik zal kijken wanneer ik kan, maar blijf er niet voor thuis.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit, ik vind het altijd heerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |