Mwah lijkt mij niet zo veel.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Verder zou ik misschien wel ooit meeten, mits ik denk dat diegene tof is.
Niet elke FOK!ker is een real life mongooltje.
Ja maar meer kut potten in de eerste week. En veel spelers die nog geen 90 gemiddeld gooien, omdat ze in moeten komen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zitten genoeg leuke wedstrijden bij. Alleen jammer dat de 4e avondwedstrijd steeds de geplaatste vs prelimnary is
Alsof Ajax niet gaat winnen. Strootman heeft dat allang gezegdquote:Op woensdag 11 december 2013 19:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Goedzo GeoIk denk dat ik even in de kroeg ga kijken
Wat heeft Strootgod gezegd?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof Ajax niet gaat winnen. Strootman heeft dat allang gezegd
Alleen de woensdagavond lijkt mij een kutsessie, voor de rest lijkt mij het wel dat er leuke wedstrijden komen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ja maar meer kut potten in de eerste week. En veel spelers die nog geen 90 gemiddeld gooien, omdat ze in moeten komen.
Wie?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alsof Ajax niet gaat winnen. Strootman heeft dat allang gezegd
Met heel subtiel de '88 print erin verwerktquote:Op woensdag 11 december 2013 19:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Die shirtjes van Oranje voor het WK zijn vet.
Pics.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:53 schreef SjaakBauer het volgende:
Die shirtjes van Oranje voor het WK zijn vet.
quote:Op woensdag 11 december 2013 19:55 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn, snel. Maak er een screenshot van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |