Volgens mij niet mi mangos Henk. Wellicht op hun website.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:30 schreef fathank het volgende:
Stonden de macros wel vermeld op de kaart?
Waar dan? Ik ga nooit persé burrito's eten in Amsterdamquote:Op donderdag 12 december 2013 20:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Vandaag dus een burrito wezen eten na er lange tijd naar uitgekeken te hebben. Ik had medium spicy besteld, maar medium spicy is volgens Nederlandse standaarden dus fucking sickening spicy.Maatje en ik gingen helemaal kapot lololol, tranen van het lachen.
Vond het ook niet heel erg speciaal, het was lekker, maar niet speciaal. Te hoge verwachtingen.
http://www.californiaburrito.nl/quote:Op donderdag 12 december 2013 20:33 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Waar dan? Ik ga nooit persé burrito's eten in Amsterdam
Daar gaan je gainsquote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Volgens mij niet mi mangos Henk. Wellicht op hun website.
Oké, die ga ik eens checken. Moet ook nog naar een bepaalde Argentijnse grill met JB.quote:
vraag Yvonne maar eens naar sliertjes en bonkjes. Een heel topic over niks andersquote:Op donderdag 12 december 2013 20:04 schreef fathank het volgende:
Gadverdamme dima zet dat in een spoiler man. Kwam mn nasi er weer bijna uit, had ik bijna opnieuw kunnen koken
Deze boi.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:38 schreef stinkie het volgende:
Wie was er trouwens nou pas in de Bijlmer gaan wonen?
Heb je je nikes en je portemonnee nog?quote:
Gewoon nee.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
vraag Yvonne maar eens naar sliertjes en bonkjes. Een heel topic over niks anders
Ja brah. Zie er gelukkig ook niet uit als een makkelijk slachtoffer. Moet ook zeggen dat het hier prima te vertoeven is tot nu toe.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je je nikes en je portemonnee nog?
Moest d'r laatst gymmen man. De banken zitten wel lekker.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:49 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri kom trainen bij Hennie Pleizier te Gein.
Kan je ook makkelijk aan je d-bol tabs komen. Verkopen ze aan de balie.
Ik vind die F4F bij Bijlmer pas erg. Ziet er ook tering smerig uit als je naar binnen kijkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef Ethanolic het volgende:
Dat is wel waar, prima te chillen daar. Al die opgepompte bijstandnegers daar
die is pas erg hèquote:Op donderdag 12 december 2013 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind die F4F bij Bijlmer pas erg. Ziet er ook tering smerig uit als je naar binnen kijkt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik vind die F4F bij Bijlmer pas erg. Ziet er ook tering smerig uit als je naar binnen kijkt.
Oh nice, dat wist ik niet. Misschien een keertje gaan kijken dan.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
die is pas erg hè
Aan de overkant zit de reebok crossfit 020 trouwens. Daar wil ik nog een keer naar toe.
Ik loop overigens ook zonder problemen door de wijk hoor. Ook in hè donker. Wel al paar schietpartijen geweest, o.a. in de garage waar ik parkeer
Dennenrodepad/Spinozacampus. Google it, son.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]nooit binnen geweest. Ik waag me daar echt niet aan, 83% kans als blanke om daar gestoken te worden #nolacist
Woon je echt in Billa of Z-O?
Keer techno fissa pakken in Westerunie ofzo.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hangen en blowen met de boys.
winkelcentrum Bijlmer zit wel wat. Ik ren daar de WE nog wel eens in. Meestal als ik op kantoor weer uit een hemd scheur ofzoquote:Op donderdag 12 december 2013 20:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik moet trouwens ook kleren gaan kopen. Nu is Amsterdam ideaal wegens het vele aanbod. Ik ben echt slecht in het kopen van kleren, dus als iemand tips heeft voor goede winkels. Please tell.
Ik zie jou er nu wel voor aan om elke week 10 chicks van couchsurfing te hosten daar in je Bijlmerbunker. Livestream alles.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hangen en blowen met de boys.
Klinkt als drugs.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Keer techno fissa pakken in Westerunie ofzo.
Lol. Winkelcentrum Bijlmer is ook lelijk imo. De Poort is wel nice aan het worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
winkelcentrum Bijlmer zit wel wat. Ik ren daar de WE nog wel eens in. Meestal als ik op kantoor weer uit een hemd scheur ofzo
Had twee weken terug al Fake-GPS gedownload en op dit adres gezet voor Tinder.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik zie jou er nu wel voor aan om elke week 10 chicks van couchsurfing te hosten daar in je Bijlmerbunker. Livestream alles.
Dima strugglesquote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Had twee weken terug al Fake-GPS gedownload en op dit adres gezet voor Tinder.
oh you you android fool. Maar niets geregeld? Man!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Had twee weken terug al Fake-GPS gedownload en op dit adres gezet voor Tinder.
quote:
Matige assumpties.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
oh you you android fool. Maar niets geregeld? Man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |