know that feelquote:Op donderdag 12 december 2013 16:16 schreef Ethanolic het volgende:
Met 'u' worden aangesproken in de Gym
aha, kan weer postenquote:
kunnen we niet eerst een skype meet doen, om aan elkaar te wennen enzo, zomaar ergens opduiken waar je nog niemand van kan is zo eng.....quote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Aangezien er al > 2 jaar over een topicmeet gepraat wordt lijkt me dat niet zo'n probleem
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Af en toe tijdens een bepaalde periode.
ekte vent bevaard de rooie zeequote:Op donderdag 12 december 2013 18:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
echt he, trots op me mannetj
D-Boll, no thnx Jeff, al dat vocht.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:36 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Paar infuusjes aanleggen onder het genot van een bakje D-Boll
Jb = mislukt pltj?quote:
OK just checking.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hi Montelly,
Nee, dit is niet JeeBee.
Groetjes thuis.
Ze is Msmessy.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
...trouwens wat loop je weismann te bleren?
happen als Pacmanquote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien omdat het daadwerkelijk een sponsje is waar je tegen ligt te stoten?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die dingen. Lijkt net alsof je tegen een spons ligt te stoten.
DAAR GAAT HET TOCH NIET OMquote:Op donderdag 12 december 2013 19:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Misschien omdat het daadwerkelijk een sponsje is waar je tegen ligt te stoten?
Hij spookt hier rond!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
okok anavar dan...quote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
D-Boll, no thnx Jeff, al dat vocht.
Nasi is ook wezenvoedselquote:Op donderdag 12 december 2013 20:04 schreef fathank het volgende:
Gadverdamme dima zet dat in een spoiler man. Kwam mn nasi er weer bijna uit, had ik bijna opnieuw kunnen koken
lol nasi ben jy chinees ofzo?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:04 schreef fathank het volgende:
Gadverdamme dima zet dat in een spoiler man. Kwam mn nasi er weer bijna uit, had ik bijna opnieuw kunnen koken
Prima te nassen en in 10 minuten klaar voor 3 dagen.quote:
quote:
Thanks broer.quote:
Jazeker. Kan er alles doen. Keuken is het belangrijkste natuurlijk hé. #kitchenabsmadeinquote:Op donderdag 12 december 2013 08:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nice bro.
geen lol zonder cholesterol
beetje fatsoenlijke keuken in die kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |