Was het een 14-jarig jailbait sletje?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:16 schreef Ethanolic het volgende:
Met 'u' worden aangesproken in de Gym
Je bent wel aggressief de laatste tyd weetjuh.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zou de persoon een klap voor zijn harses geven als hij met dit soort voer aan kwam zetten
Ik ben niet anders gewendquote:Op donderdag 12 december 2013 16:16 schreef Ethanolic het volgende:
Met 'u' worden aangesproken in de Gym
Uitwonen die handel.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef McNulty het volgende:
[..]
Was het een 14-jarig jailbait sletje?
Ja strak plan! Rij van 10 man voor het Squat rek!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:02 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Alleen daarom al een topicmeet: eerst samen trainen en daarna een all-you-can-eat restaurant failliet vreten.
Eten gaat lastig worden maar gewoon forceren. Alle besef van tijd is nu ook weg, ging slapen toen het nog donker was en nu is het nog steeds donkerquote:Op donderdag 12 december 2013 07:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
gewoon ff niet gaan gymmen dan.
die gains gaan heus niet zomaar weg![]()
wel blijven eten gewoon hoe moeilijk ook.
suc6 man![]()
barelyquote:
doe die meet in februari ofzo, dan ben ik ook weer terugquote:Op donderdag 12 december 2013 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja goed idee. Wel van tevoren even bellen.
Hadden wij laatst ook gedaan, onbeperkt eten en even gemeld dat we met een groep grote eters kwamen. Hadden ze speciaal extra kok neergezet die avond
Aangezien er al > 2 jaar over een topicmeet gepraat wordt lijkt me dat niet zo'n probleemquote:Op donderdag 12 december 2013 16:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
doe die meet in februari ofzo, dan ben ik ook weer terug
Is het niet zo dat jij al meer dan 2 jaar over een topicmeet praat?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Aangezien er al > 2 jaar over een topicmeet gepraat wordt lijkt me dat niet zo'n probleem
Nu gaan we hem echt doen toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Aangezien er al > 2 jaar over een topicmeet gepraat wordt lijkt me dat niet zo'n probleem
Valt wel mee tochquote:Op donderdag 12 december 2013 16:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Je bent wel aggressief de laatste tyd weetjuh.
Bn bang geworre vorr jequote:
Ja omdat het toch een ecto verzamelfeest gaat worden met hier en daar wat juicy bodies.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Een echte man.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Af en toe tijdens een bepaalde periode.
quote:
Wat Beach zegt.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:36 schreef Beach het volgende:
Eerst even nog jaartje juicen voordat ik durf
En 20 kg extra ossenhaas mag ik hopenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja goed idee. Wel van tevoren even bellen.
Hadden wij laatst ook gedaan, onbeperkt eten en even gemeld dat we met een groep grote eters kwamen. Hadden ze speciaal extra kok neergezet die avond
Heb nog wel een liter vial Test E hier in de schuur.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:42 schreef JeffreyXL het volgende:
We kunnen ook meeten om daar met zijn allen de start te maken aan een mooie juice sessie!
Paar infuusjes aanleggen onder het genot van een bakje D-Bollquote:Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb nog wel een liter vial Test E hier in de schuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |