Alleen dan wel superieur.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn julie een soort kakkerlakken?
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens Tiny Sanders is het eigenlijk jammer dat jullie met dit jonge team europees moeten voetballen
Zei hij aan het begin van het seizoen, moet je hem nu horen.quote:Voor dit seizoen is zo ver mogelijk komen op het internationale podium ook van belang. "Juist bij deze ploeg is het ontzettend belangrijk dat er Europese ervaring opgedaan wordt. Je ziet ook de honger van de ploeg om alles te winnen en te doen. Die honger is er en dat is heel leuk."
Ik heb bij hen het idee dat ze zelf proberen het nieuws dat ze plaatsen af te dwingen...quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn wel de best geïnformeerde krant op voetbalgebied, niet alleen Ajax
Poulsen op CVM is gewoon niet goed gebleken voor het elftal. Als het goed loopt met Blind, waarom zou je het dan aanpassen?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet minder logischer dan Poulsen centraal. Al zou ik het best toejuichen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
Ja heel veel bedrijven weg.. gewoon boem weg..![]()
Da vonne ze niet leuk, de verzekeringen![]()
Dat is wel zo, mijn krant is het ook nietquote:Op woensdag 11 december 2013 16:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb bij hen het idee dat ze zelf proberen het nieuws dat ze plaatsen af te dwingen...
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
Kruidig en pittig
Rode peper en basilicum
Wat is daar wtf aanquote:Op woensdag 11 december 2013 16:37 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-op-haar-46ste.dhtml
46 and pregnant like wtf
Zij spelen met 2 spitsen dus je moet gewoon zorgen dat Blind vanzelf op die positie komt te spelen, moet kunnen, Moisander wat meer naar links, Denswill centraal, Poulsen er kort bij, Blind daar weer voorquote:Op woensdag 11 december 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Poulsen op CVM is gewoon niet goed gebleken voor het elftal. Als het goed loopt met Blind, waarom zou je het dan aanpassen?
Dat is toch geen leeftijd om zwanger te worden man. Kans op downies of ernsige complicaties is dan 95% of zo?quote:
Maar het kan wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon de gebruikelijke fout in een artikel van de Telegraaf, anders hadden ze het zeker wel toegelicht. Poulsen heeft nog nooit centraal achterin gespeeld bij Ajax.
buiten Ajax wel?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Gewoon de gebruikelijke fout in een artikel van de Telegraaf, anders hadden ze het zeker wel toegelicht. Poulsen heeft nog nooit centraal achterin gespeeld bij Ajax.
Ik zou het wel prettig vinden als Moisander gewoon op zijn eigen plek zou staan eigenlijk. Ik geloof best dat Poulsen het in zich heeft namelijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Nee man. Kansen blijven miniem. Wel een kans van 1 op 20 op down maar mocht dat blijken te zijn dan haal je die klomp cellen gewoon weg en doe je een nieuwe poging.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch geen leeftijd om zwanger te worden man. Kans op downies of ernsige complicaties is dan 95% of zo?
Alleen Arnold Zchwartzenegger is het tot dusverre gelukt een kind te krijgen voor zover ik weet.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, voor mannen is het op elke leeftijd abnormaal om zwanger te zijn.
Ik vind het wonderbaarlijker dat iemand überhaupt lang genoeg stijf is kunnen blijven om dat schele gedrocht te bezwangeren...quote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch geen leeftijd om zwanger te worden man. Kans op downies of ernsige complicaties is dan 95% of zo?
Je luistert weer goede muziek mijn bebaarde vriend.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:33 schreef kapiteintje het volgende:
Kruidig en pittig
Rode peper en basilicum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |