Balotelli lacht zich helemaal kapot, waarna hij er twee inschiet.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Poulsen centraal achterin?Interessant wel.
In de rol van Stefan de Vrij.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ajax speelt technisch sterk in een hoogbaltempo jij denkt dus niet dat het net zo'n duel gaat worden als tegen Barca waar de oude rotten gefrustreerd raken en als mallen om zich heen gaan lopen trappen?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt weinig, die gasten kunnen wel net over het randje spelen qua gemeenheid etc. Laatste wedstrijd ook 2 lang geblesseerden aan over gehouden.
Je moet de bal wel heel snel rond laten gaan wil je dat voorkomen
Kan me alleen bedenken dat het voor de ervaring is. Zie niet snel een andere reden waarom hij erin moet.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja maar Telegraafquote:Op woensdag 11 december 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan me alleen bedenken dat het voor de ervaring is. Zie niet snel een andere reden waarom hij erin moet.
[ afbeelding ]
Denswil centraal, blind op links en die Poulsen op cdm lijkt mij logischerquote:Op woensdag 11 december 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan me alleen bedenken dat het voor de ervaring is. Zie niet snel een andere reden waarom hij erin moet.
[ afbeelding ]
Nee hoor, meest gekleurde krant op het gebied van Ajaxberichtgeving wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste krant op het gebied van Ajaxberichtgeving.
De ervaringquote:Op woensdag 11 december 2013 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk dat ze blind op CVM houden.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denswil centraal, blind op links en die Poulsen op cdm lijkt mij logischer
Telegraaf en 'beste krant' in één zinquote:Op woensdag 11 december 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beste krant op het gebied van Ajaxberichtgeving.
Frank wil het middenveld intact houden, erg begrijpelijk. Loopt geweldig sinds Ajax - Celtic. Daarom speelde Ligeon zaterdag ook als linksback.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Denswil centraal, blind op links en die Poulsen op cdm lijkt mij logischer
Zijn wel de best geïnformeerde krant op voetbalgebied, niet alleen Ajaxquote:Op woensdag 11 december 2013 16:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee hoor, meest gekleurde krant op het gebied van Ajaxberichtgeving wel.
Niet minder logischer dan Poulsen centraal. Al zou ik het best toejuichen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Frank wil het middenveld intact houden, erg begrijpelijk. Loopt geweldig sinds Ajax - Celtic. Daarom speelde Ligeon zaterdag ook als linksback.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |