SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
We zijn je dankbaar hoor, maar ik denk dat we nog liever zelf ook willen dat we zo'n uitspraak konden doenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:19 schreef MadMaster het volgende:
Haha, posts hier, DM's, PM's...
Ik heb ook nog eens allerlei pluspakketten, dus ik gooi dit jaar zo'n 1700 Euro in jullie schoot...
Ja, ik geloof ook wel dat de gemiddelde ziektekosten per persoon per jaar hier wat hoger liggen dan die van mij of Lubje...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:09 schreef Puala het volgende:
[..]
We zijn je dankbaar hoor, maar ik denk dat we nog liever zelf ook willen dat we zo'n uitspraak konden doen
Het staat bij mij dus wel op het declaratie-overzicht, zo kwam ik er achter...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Lotusss het volgende:
Elke huisartsenpraktijk vraagt per patiënt abonnementsgeld. Echter, dit wordt standaard door je verzekering vergoed en huisarts valt niet onder eigen risico. Je krijgt er dus nooit wat van te zien.
Dat klopt in elk geval nietquote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Lotusss het volgende:
Je krijgt er dus nooit wat van te zien.
Ik betaal zo'n 110 per maand en ik sta nu op +- 1000 euro, dus dat komt nog redelijk uit. Maar ik zie nog niets van de laatste 3 maanden staan terwijl ik wel verschillende onderzoeken heb gehad. Ik ben benieuwd hoe hoog het uit gaat komen.. Volgend jaar wil ik het nog niet van wetenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik geloof ook wel dat de gemiddelde ziektekosten per persoon per jaar hier wat hoger liggen dan die van mij of Lubje...
Hetzelfde hier hoor. 130 euro per maand betaal ik, denk dat ik afgelopen jaar 100 aan kosten heb gehad (controle bij de tandarts en wat pijnstillers). 50 euro zelf betaald daarvan. Maar goed, hoort erbij...quote:Op woensdag 11 december 2013 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb onlangs even mijn verzekeringsuitgaven van dit jaar even bekeken en ik ben 1 keer bij de huisarts geweest voor een recept voor mijn anti-hooikoortsinjectie. Kosten, incl. injectie er van door de assistente: ¤25,-.
Verder krijgt mijn huisarts kennelijk abonnementsgeld van mij/mijn verzekering, want dat wordt elke 3 maanden aan hem betaald.
Daarnaast 2 tandartsbezoeken + 2 vullingen vervangen: ruim ¤300,-.
Kortom, ik betaal jullie ziektekosten, niet/nauwelijks die van mijzelf.
Dankbetuigingen graag per PM...
Ook allemaal even Bart bedanken...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Hetzelfde hier hoor. 130 euro per maand betaal ik, denk dat ik afgelopen jaar 100 aan kosten heb gehad (controle bij de tandarts en wat pijnstillers). 50 euro zelf betaald daarvan. Maar goed, hoort erbij...
Graag, dat compenseert het weer een beetjequote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook allemaal even Bart bedanken...
De oma van een vriendin van me is ook zoiets overkomen, gevolg is dat ze niet meer alleen over straat durft. Zeer triest dat er zulk volk rondloopt idd.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:49 schreef MaJo het volgende:
Ik maak elk jaar mijn eigen risico helemaal opik baal dan ook als het eigen risico weer wordt verhoogd
Mijn bejaarde buren stonden net aan de deur of er bij ons ook een man was langs geweest. Wat blijkt: er was een vent langsgekomen die had beweerd dat hij oma van haar doofheid kon genezen. Ze moesten al hun sieraden af doen en op een bord leggen en vijf minuten blijven zitten. Uiteraard waren daarna de sieraden en de man spoorloos verdwenen.
Aan de ene kant vind ik het stom en naïef dat ze hierin trappen maar het is toch belachelijk dat er mensen zijn die dit soort dingen doendit is al de tweede keer dat zoiets ze overkomt, ze vertrouwen nooit meer een mens
politie is er nu bij maar die vent is natuurlijk al lang gevlogen.
ik snap niet dat je zo harteloos kunt zijn en zo'n misbruik kunt maken van oude mensen. Je maakt echt hun leven kapot hierdoor, zeer triestquote:Op woensdag 11 december 2013 13:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De oma van een vriendin van me is ook zoiets overkomen, gevolg is dat ze niet meer alleen over straat durft. Zeer triest dat er zulk volk rondloopt idd.
Give the man a handclap! Hail TM!quote:Op woensdag 11 december 2013 13:48 schreef TradeMarkie het volgende:
mag ik me aansluiten bij Bart en MM?
Wel leuke telefoons? Ik heb vandaag 6 iphones binnen gekregen en een ipadquote:Op woensdag 11 december 2013 13:56 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb 4 telefoons op m'n buro liggen nu, eens kijken hoelang het duurt voor er meer dan 2 tegelijk gaan rinkelen
Je bent niet de enige die het probeerde:quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef KaBuf het volgende:
Gepost op 11-12-'13 14:15:16
[..]
(Het zijn die kleine dingen waar ik blij mee ben)
een doodeenvoudige nokia, een samsung galaxy s plus, een panasonic kx-t7531 en een panasonic kx-tca175, nee, niks bijzondersquote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel leuke telefoons? Ik heb vandaag 6 iphones binnen gekregen en een ipad
ik zag het, er is een topic voorquote:Op woensdag 11 december 2013 14:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het probeerde:
[..]
dan ik ook niet denk ikquote:Op woensdag 11 december 2013 14:18 schreef MadMaster het volgende:
We zijn nu 67 jaar of zoiets van dit soort fun-data af.
Ik ga de eerstvolgende niet meer meemaken in ieder geval...
ik las handicapquote:Op woensdag 11 december 2013 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Give the man a handclap! Hail TM!
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:40 schreef Etcetera het volgende:
Jeej ik heb nog een inkomen in januari (tot en met maart). 2de opdrachtgever zet gewoon door, 20u per week, maar da's beter dan niets he. En nu gaan we het spel ook maar wat hoger spelen: als m'n andere opdrachtgever niet over de brug komt dan doe ik ook echt niks. En als ze me willen inhuren, dat kan, maar dan wel meteen voor een jaar en anders ook gewoon niet.
Dat in juli bedoel je? Toen had ik bij hen wel een contractquote:Op woensdag 11 december 2013 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Is dat die opdrachtgever waarbij ze je eerder ook al belde of je wat kon doen, terwijl je nog geen contract had?
quote:
Dat laatste dus, ik weet niet helemaal wie bij jou wie is qua opdracht-/werkgever.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat in juli bedoel je? Toen had ik bij hen wel een contractmaar niet bij de andere partij en heb ik inderdaad thuis gewerkt
Edit: oh ja, wacht, toen is me wel gevraagd wat dingen op te pakken en ik heb het meeste geweigerd
Je hebt X en Y, X valt officieel onder Y, Y heeft een verlenging gedaan, X is het wachten op.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste dus, ik weet niet helemaal wie bij jou wie is qua opdracht-/werkgever.
Dat kan dus weer leuk worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Dat zou echt balen zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 15:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan zul je zien dat ze bij X alsnog beslissen om me een contract te geven a.s. dinsdag
spoiler graag!quote:Op woensdag 11 december 2013 15:11 schreef ErwinRommel het volgende:
En oa hiervoor betaal ik dus maandelijks
De huisarts heeft dit net uit mijn bovenbeen gesneden![]()
Kostte hem wel 20 minuten maar dan heb je ook wat.
[ afbeelding ]
Wel als ik dan niet mijn middelvinger kan opsteken natuurlijkquote:
Nu dan maar meteen!!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:58 schreef Soempie het volgende:
Kunnen we net zo goed morgen de bevalling doen.
Jij kan jezelf bedokteren, dat telt niet...quote:Op woensdag 11 december 2013 16:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ook een handicap!
Eén keer bij de huisarts geweest (weggestuurd zonder medicijn jaja), een keer receptje pil en paar keer neusspray. Een keer tandartscontrole. Eigen risico van 750 euro, 102 euro premie per maand.
Ik zit onder de 100 euro per maand aan premie met minder eigen risico. Ik heb een naturapolis bij Zekur lopen en geen aanvullende verzekeringen. Wat heb jij er dan bij dat je per maand meer moet aftikken dan ik?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ook een handicap!
Eén keer bij de huisarts geweest (weggestuurd zonder medicijn jaja), een keer receptje pil en paar keer neusspray. Een keer tandartscontrole. Eigen risico van 750 euro, 102 euro premie per maand.
Het kan zijn dat verzekeraars sinds dit jaar al je gemaakte kosten vermelden, ook al hoef je het niet te betalen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat klopt in elk geval nietwant anders had ik er niet over gelezen
Ik vind het een rare term, abonnementsgeld. Is dat nieuw, dat dat betaald moet worden?
Zou ik even op internet kijken als ik jou was, zonde van de benzine om zelf te gaan kijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo maar eens gaan kijken of er nog file rond Utrecht staat
Helpt een stukje binnendoor niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe ik ook, maar het is op de meeste dagen per definitie kansloos om weg te gaan na 16:00 en voor 19:00.
Samengevat: klote locatie.
Ik heb een jongerenverzekeringquote:Op woensdag 11 december 2013 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit onder de 100 euro per maand aan premie met minder eigen risico. Ik heb een naturapolis bij Zekur lopen en geen aanvullende verzekeringen. Wat heb jij er dan bij dat je per maand meer moet aftikken dan ik?
Ah, die drie dingen heb ik er niet bij. Dat verklaart wel het een en anderquote:Op woensdag 11 december 2013 19:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb een jongerenverzekering![]()
, met extra lenzen/bril, anticonceptie, fysio.
Je mist mijn garp compleet.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe ik ook, maar het is op de meeste dagen per definitie kansloos om weg te gaan na 16:00 en voor 19:00.
Samengevat: klote locatie.
Op sommige routes heeft het zin. Bijvoorbeeld wanneer de snelweg langs een plaats loopt waar je eigenlijk niet heen wil, maar veel anderen wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat elke andere automobilist ook probeert?
Het heet "inschrijftarief" en is niet nieuwquote:Op woensdag 11 december 2013 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat klopt in elk geval nietwant anders had ik er niet over gelezen
Ik vind het een rare term, abonnementsgeld. Is dat nieuw, dat dat betaald moet worden?
Nah, da's in ieder geval al iets.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:40 schreef Etcetera het volgende:
Jeej ik heb nog een inkomen in januari (tot en met maart). 2de opdrachtgever zet gewoon door, 20u per week, maar da's beter dan niets he. En nu gaan we het spel ook maar wat hoger spelen: als m'n andere opdrachtgever niet over de brug komt dan doe ik ook echt niks. En als ze me willen inhuren, dat kan, maar dan wel meteen voor een jaar en anders ook gewoon niet.
Jaah, dat is pas leuk uitpakken!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:58 schreef Soempie het volgende:
Kunnen we net zo goed morgen de bevalling doen.
quote:
ik kijk het zo af en toe en als er leuke gasten zijn dan blijf ik hangen, dat was vanavond het geval. Als ik het elke dag moest kijken zou ik daar ook niet gelukkig van worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb exact nul keer dwdd gekeken sinds ik bij sheep weg ben en het bevalt me prima. Elke dag, elke week precies hetzelfde gezever en dat trucje van matthijs wordt snel oud
ik zag je grap welquote:Op woensdag 11 december 2013 18:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zou ik even op internet kijken als ik jou was, zonde van de benzine om zelf te gaan kijken.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Alles wat aan mijn kant moet gebeuren voor een oplossing is opgelost en gedaan of kan binnen afzienbare tijd gebeuren
Mijn rechteroor (links heeft het ook wel eens gedaan) maakte vandaag meerdere keren een 'poenk'-geluidje, precies het soort geluid dat je ook hebt als je op zo'n speelgoedtrommeltje slaat. Moet ik me zorgen maken of is het gewoon een bijverschijnsel van een verkoudheid of iets dergelijks?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:44 schreef wyccie het volgende:
Dat is een lastige vraag, maar je kunt het proberen.
Zit er een Gremlin met een stokje bij je trommelvlies misschien?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn rechteroor (links heeft het ook wel eens gedaan) maakte vandaag meerdere keren een 'poenk'-geluidje, precies het soort geluid dat je ook hebt als je op zo'n speelgoedtrommeltje slaat. Moet ik me zorgen maken of is het gewoon een bijverschijnsel van een verkoudheid of iets dergelijks?
Niet gezien, en ik heb geen Mogwai gevoerd na middernachtquote:Op woensdag 11 december 2013 20:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zit er een Gremlin met een stokje bij je trommelvlies misschien?
Snotterig valt erg mee. Eigenlijk heb ik nergens last van, behalve dan het ploppen. Ook geen vocht of bloed te bekennen, dus ik kijk het weer gewoon aan. Bedankt voor het consult!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:51 schreef wyccie het volgende:
Ben je snotterig? Waarschijnlijk drukverandering in je buis van Eustachius doordat je verkouden bent.
Als er geen vocht of bloed uit je oor komt en je geen koorts hebt zou ik me geen zorgen maken.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:55 schreef wyccie het volgende:
Je mag 15 euro overmaken naar giro 555.
Ik heb ook wel eens in spelregels zien staan dat degene die als laatste met de Elfstedentocht had meegedaan mocht beginnen. Gelukkig stond er ook een alternatief bij.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:00 schreef wyccie het volgende:
Mijn popcorn is al op en de film is nog niet eens begonnen.
Oh, over oren gesproken ... bij het spel Smallworld (leuk spel!) mag degene met de puntigste oren beginnen.
Dat is vast spannender dan het benefietgala dat ik nu op heb staanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:07 schreef wyccie het volgende:
City of the lost children was het plan, maar ik ga nog even de spelregels van twee nieuwe spellen (Pandemie en Elder Sign) doorlezen zodat we de volgende spellenavond veel kunnen spelen.
Dr. Wyccie, ik heb mijn eindejaars cadeau naar Serious Request over laten maken en op 22 december doen we een whisky veiling waarbij de opbrengst naar de Filipijnen gaat...quote:Op woensdag 11 december 2013 20:55 schreef wyccie het volgende:
Je mag 15 euro overmaken naar giro 555.
Van Geer en Goor?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is vast spannender dan het benefietgala dat ik nu op heb staan
Ja. Er is een eindeloze stoet mensen die cheques of geld komen overhandigen met af en toe een liedje en veel valse opmerkingen van Geer en Goor. Het is veel minder erg dan ik vooraf had gedachtquote:
ik ga volgende week wat in die gleuf frotten.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dr. Wyccie, ik heb mijn eindejaars cadeau naar Serious Request over laten maken en op 22 december doen we een whisky veiling waarbij de opbrengst naar de Filipijnen gaat...
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
ik ga volgende week wat in die gleuf frotten.
Prima, maar ik moest laatst na mijn knie consult ook een tegenprestatie leveren, remember?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
MM, dit jaar houd ik mijn kerstpakket zelf.
Volgend jaar in Haarlem ga ik wel kijken, dit jaar (waar eigenlijk?) niet...quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
je kunt het zien als je wilt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Wel heb ik vanavond weer bloed gedoneerd.
[..]
Leeuwardenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgend jaar in Haarlem ga ik wel kijken, dit jaar (waar eigenlijk?) niet...
Ik heb al meegedaan aan twee SR-acties en zal ook gaan kijken bij het glazen huis. Dan gooi ik er vast ook wel weer wat inquote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelijk maar een minimeet doen?quote:
leuk.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelijk maar een minimeet doen?
Ik zou er bijna voor naar Ljouwert rijden...quote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
Als het goed is ga ik daar Etcie ook nog meeten.
Ets komt ook?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
Als het goed is ga ik daar Etcie ook nog meeten.
Weekend komt mij het beste uitquote:Op woensdag 11 december 2013 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
Ik moet alleen nog even uitvinden wanneer.
mij ook. Want dan ben ik daar.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weekend komt mij het beste uit
Maar dát schikt mooi!quote:
Leuk uitpakken?quote:
Niet voor herhaling vatbaar?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Net voor het eerst van mijn leven naar een ballet voorstelling geweest, de Notenkraker Suite. Leuk, maar niet spectaculair. Vanwege de Bloemenwals, die we gespeeld hebben bij de crematie van mijn moeder, wilde ik het wel eens zien.
Een orkest van 30 man/vrouw en een ensemble van 25 man op het podium, uit Rusland. Wat zijn die mensen lelijk, daar helpt geen mooi pakje en make-up tegen...
Dat Meen Je Nietquote:Op woensdag 11 december 2013 22:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Leuk uitpakken?
Ik had het net met Wiebel over de vorige bevalling.
Soemp: ik kan het me niet goed meer herinneren, maar ik weet wel dat het heel veel pijn deed!
Wiebel: nou, het was niet zozeer de pijn waar je last van had.
Soemp: hoe bedoel je?
Wiebel: het waren vooral de weeën die achter elkaar bleven komen
Soemp: .... ja, en die deden heel veel pijn?
Wiebel: oh
Soemp: wat dacht jij dan?
Wiebel: nou, dat het een weeÏg, misselijk gevoel gaf, zoals de naam al zegt.![]()
Wiebel zei ook al zoiets: waarom noemen ze het dan niet pijnen?quote:Op woensdag 11 december 2013 22:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat Meen Je Niet![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vriend zegt dat ze het dan maar auwen moeten noemen
Heb je nog niks aan wanneer je bij pijn eerder aan het woord Schmerz denkt dan aan 'es tut weh'quote:
Heimweh/heimweequote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je nog niks aan wanneer je bij pijn eerder aan het woord Schmerz denkt dan aan 'es tut weh'
Da's waar, dat geldt wel voor meer woorden.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Besides, bellen is in het Nederlands en Duits een bestaand woord maar het betekent heel wat anders. Geen garantie dus
Maar agent, ik heb niet eens gedronken!quote:
ja, zuigen en blasenquote:Op woensdag 11 december 2013 22:51 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Da's waar, dat geldt wel voor meer woorden.
Morgenavond tijdens de SS, tijdens het 2e pakje uitpakken...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
We hebben helemaal nog geen poule opgezet om op Soempie's bevalling te kunnen gokken!
Hmmm... heb je voorkennis?quote:
Hopelijk morgen iets meer voorkennis.quote:
Ik denk dat ze niet voor de 16e komt.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:56 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Jij zorgt maar dat het uiterlijk de 16e komt en anders wacht je maar tot 1 januari
Zaterdag 40 weken.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:04 schreef wyccie het volgende:
Je zit nu op week 39 of niet?
Ik gok op zondag op maandag.
MM, hoe laat begint het uitpakken morgen?
Sexy bedoening hoor!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Morgen naar de VK en dan gaat ze geloof ik een strippoging doen.
quote:
Ik ben vanaf pakweg 7 uur online. Camera is aanwezig, verder zie ik wel wat er gebeurt. Wat doen we met de gedichten? In het forum typen? Een foto plaatsen?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:19 schreef wyccie het volgende:
Sorry, ik ben nog steeds de spelregels aan het lezen en ondertussen tv aan het kijken.
Ik weet niet meer of MM een tijd had geopperd, en hij geeft ook geen antwoord.![]()
Ik denk dat een uur of half acht prima is?
Hoe gaan we dat doen/hoe gaat dat in OUD?
Dobbelen wie als eerste mag openen? Heeft iedereen een camera in de aanslag om de cadeaus te laten zien? Het lijkt me wel leuk om het op die manier spannend te maken.
We beelden het gedicht in gebarentaal uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:44 schreef Nico_S. het volgende:
Wat doen we met de gedichten? In het forum typen? Een foto plaatsen?
carpoolen?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou er bijna voor naar Ljouwert rijden...
quote:Op donderdag 12 december 2013 05:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Over feest gesproken, Z. vandaag 23 jaar geworden. Heb hem een biertje en een ballon gebrachtHij is verder nog steeds alleen maar minimaal bij bewustzijn, maar het idee telt
Ik ben vooral zo boos dat iedereen van school hem laat stikkenquote:Op donderdag 12 december 2013 05:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]moet zeker op zo'n dag best moeilijk zijn, lijkt me
Ik las dat hij een manier heeft om te communiceren? Dat is echt een mooie stap vooruit. Ook wel weer heel verdrietig, denk ik, omdat hij misschien wel in de gaten heeft hoe en wat.quote:Op donderdag 12 december 2013 05:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Over feest gesproken, Z. vandaag 23 jaar geworden. Heb hem een biertje en een ballon gebrachtHij is verder nog steeds alleen maar minimaal bij bewustzijn, maar het idee telt
ja dat is inderdaad ook wel verdrietig. Zijn vader zei ook dat hij verdrietig leek dat er niemand was voor zijn verjaardag (we kwamen allemaal pas later in de dag). Had het er ook met zijn zus over vandaag, zij is ook teleurgesteld. En iedereen wel op FB posten over zijn verjaardag, of de artikelen delen die zijn familie af en toe publiceert... Ik vind het zo hypocrietquote:Op donderdag 12 december 2013 05:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik las dat hij een manier heeft om te communiceren? Dat is echt een mooie stap vooruit. Ook wel weer heel verdrietig, denk ik, omdat hij misschien wel in de gaten heeft hoe en wat.
En ik vind het echt zo ontzettend sterk en tof wat je doet.![]()
Op z'n verjaardag dan! [ afbeelding ]
zeker...quote:Op donderdag 12 december 2013 06:11 schreef Soempie het volgende:
Oh, dat is wel sneu..Weten ze wel dat ze welkom zijn om langs te komen?
ja, zo voelde het ook! niemand van knox ertussen, en twee familie ledenquote:Op donderdag 12 december 2013 06:13 schreef Soempie het volgende:
ooh, die foto van z'n verjaardag op facebook.En tegelijk ook weer verdrietig.
Ik gebruik hem voornamelijk met een apostrof en een haakje openen.quote:Op donderdag 12 december 2013 05:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de taalpuristen hier, kan iemand met het gebruik van de ; uitleggen?
Ik heb de vraag bewust niet beantwoord, omdat ik geen tijdstip heb bepaald. Ik heb ook geen idee hoe laat iedereen aanwezig kan zijn. Mij maakt het niks uit, vanaf 18.00 uur ben ik aanwezig.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:19 schreef wyccie het volgende:
Sorry, ik ben nog steeds de spelregels aan het lezen en ondertussen tv aan het kijken.
Ik weet niet meer of MM een tijd had geopperd, en hij geeft ook geen antwoord.![]()
Ik denk dat een uur of half acht prima is?
Dat laatste is zeker belangrijker dan het eerste...quote:Op donderdag 12 december 2013 09:53 schreef Puala het volgende:
Ik kan morgenavond ineens terecht bij de kapper (hiep hoi, geen klitten meer na morgenavond) dus als het kan zou ik graag vanavond al mijn pakjes uitpakken. Want anders moet ik morgen op mijn handen zitten tot heel laat. En daar ben ik niet zo goed in, want ik heb het pakje al zo lang op de kast staan
Nee, wel een bon, die ik aan Serious Request beschikbaar heb gesteld...quote:Op donderdag 12 december 2013 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoi
Krijgen jullie nog een kerstpakket?
Een pluim??quote:Op donderdag 12 december 2013 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een kerstpakket gekregen gisterenen het was niet eens een Pluim zoals vorig jaar, maar echt een doos. Met wijn, snacks en kortingsbonnen. Ik wil liever een Pluim volgens mij
Bij ons klagen ze juist dat ze weer een bon hebben gehad.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een kerstpakket gekregen gisterenen het was niet eens een Pluim zoals vorig jaar, maar echt een doos. Met wijn, snacks en kortingsbonnen. Ik wil liever een Pluim volgens mij
Netjesquote:Op donderdag 12 december 2013 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, wel een bon, die ik aan Serious Request beschikbaar heb gesteld...
Ja 2 stuks zelfs. Eentje van mijn project en eentje van mijn werkgeverquote:Op donderdag 12 december 2013 10:00 schreef ErwinRommel het volgende:
Hoi
Krijgen jullie nog een kerstpakket?
Ik wil mijn wijziging wel in de OP doorvoeren hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker belangrijker dan het eerste...
Volgens mij klopt er van het eerder gemaakte uitpakdagenschema geen moer meer...
Zit er zo weinig in wat je kan gebruiken dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:01 schreef Etcetera het volgende:
Een kortingsbon waarmee je kunt zeggen 'ik wil van die webshop/winkel de korting' en dan krijg je een code of bon die je bij de desbetreffende winkel kunt gebruiken: http://www.pluimen.nl/kerstpakket/cadeaubon-kerst/quote:
Nou ja, vorig jaar klaagde ik over de Pluimquote:Op donderdag 12 december 2013 10:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij ons klagen ze juist dat ze weer een bon hebben gehad.
Het is gewoon nooit goed...
De wijziging doorvoeren is het punt niet, ik pas het zo wel even aan en post het dan hier weer.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik wil mijn wijziging wel in de OP doorvoeren hoorMaar dat eerste is ook belangrijk als ik eerlijk ben. Ik sta nu elke ochtend te janken omdat het zo'n pijn doet
Wijn drink ik nietquote:Op donderdag 12 december 2013 10:03 schreef Puala het volgende:
Zit er zo weinig in wat je kan gebruiken dan?
Ahh duidelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een kortingsbon waarmee je kunt zeggen 'ik wil van die webshop/winkel de korting' en dan krijg je een code of bon die je bij de desbetreffende winkel kunt gebruiken: http://www.pluimen.nl/kerstpakket/cadeaubon-kerst/
Wanneer zijn LB en Ophelia aan de beurt? Ik neem aan Soempie gelijk met Wiebel uit gaat pakken...quote:De indeling voor de Secret Santa uitpakdagen:
Donderdag 12 december:
Etcetera
Hawaii_Tim
Its-Jojo-4you
Bart
Lotusss
Nico_S.
wyccie
Wiebelkont
Puala
Soempie
Vrijdag 13 december:
B.ertha
iamredleader
Tinuviel
MaJo
Trademarkie
MadMaster
Puntenslijpsel
PS en Wiebelkont zijn nog onder voorbehoud, aangezien zij afhankelijk zijn van de omstandigheden.
Maar hoe belangrijk is het om het vast te leggen? Iedereen regelt dat zelf toch wel?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De wijzigig doorvoeren is het punt niet, ik pas het zo wel even aan en post het dan hier weer.
Kan iedereen weer reageren en dan pas ik het weer aan enz. enz.
Toch klinkt t nog niet zo verkeerdquote:Op donderdag 12 december 2013 10:06 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wijn drink ik nietverder borrelnootjes, chips, bifi-worstjes, kaassnackjes en een kaasplank. Ik ben niet enthousiast
Tinu kon geen van beide dagen.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:07 schreef MadMaster het volgende:
UPDATE!!!!!!
[..]
Wanneer zijn LB en Ophelia aan de beurt? Ik neem aan Soempi met Wiebel uit gaat pakken...
Nog wijzigingen hierop???
Het voordeel van de Pluim is dat je zelf kunt zeggen wat je gaat kopen ervoor, da's wel tof. Ik heb vorig jaar Coolwater van Davidoff gekozen.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:08 schreef Puala het volgende:
Toch klinkt t nog niet zo verkeerdMaar ik snap wel dat als je vorig jaar als enige een pluim kreeg dat je toen ook niet blij was
Niet heel belangrijk, maar dan weten de Secret Santa's wanneer hun pakketje uitgepakt gaat worden, wat misschien wel leuk is om bij te wonen vanwege de reactie.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Maar hoe belangrijk is het om het vast te leggen? Iedereen regelt dat zelf toch wel?
Kan je er niet iemand blij mee maken? Dat vind ik altijd wel tof om te doen met dingen uit mijn kerstpakketquote:Op donderdag 12 december 2013 10:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het voordeel van de Pluim is dat je zelf kunt zeggen wat je gaat kopen ervoor, da's wel tof. Ik heb vorig jaar Coolwater van Davidoff gekozen.
En nu is het weer vreterij, waarvan ik niet alles lust, en een kaasplank waarvan ik denk 'ik ben niet zo van de kaas, wat moet ik er mee'
Ja ok, daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 12 december 2013 10:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet heel belangrijk, maar dan weten de Secret Santa's wanneer hun pakketje uitgepakt gaat worden, wat misschien wel leuk is om bij te wonen vanwege de reactie.
Althans, met die gedachte heb ik het schema opgesteld.
Dat is wel een tekortkomingquote:Op donderdag 12 december 2013 10:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, daar voorziet dit schema niet in...
Tsja, als Soempie vanavond gaat bevallen, dan verwacht ik ook geen uitpakactie van haar en Wiebel.quote:
Ik hou me gewoon aan het schema hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 10:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker belangrijker dan het eerste...
Volgens mij klopt er van het eerder gemaakte uitpakdagenschema geen moer meer...
voor jou een vraag...quote:Op donderdag 12 december 2013 11:05 schreef Wiebelkont het volgende:
Er is nog geen pakket aangekomen tot noch toe, maar iemand heeft mijn vrouw in het complot betrokken en haar een envelop onder de boom laten zetten. Het mysterie word groter... de envelop heeft geen adres en geen postzegel. Heeft mijn SS deze persoonlijk afgeleverd? Wie heeft deze envelop gefabriceerd? Waarom heb ik nog geen pakket?
We zullen zien...
Ligt eraan, wat voor meterkast ligt erin?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:03 schreef TradeMarkie het volgende:
ik had een mailtje van m'n vriendin, soort van stille hint
wat ik hier van vind
Mooi hoor, lijkt me wel wat
80 cm. ruim voldoende dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:06 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ligt eraan, wat voor meterkast ligt erin?
Nicequote:Op donderdag 12 december 2013 11:03 schreef TradeMarkie het volgende:
wat ik hier van vind
Wij kregen echt een hele krappe. Moest er nota bene nog zelf een stopcontact in aanleggen voor de deurbel en voorverlichtingquote:
Denk niet dat ik vanavond ga bevallen hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, als Soempie vanavond gaat bevallen, dan verwacht ik ook geen uitpakactie van haar en Wiebel.
Het wordt morgen wel karig zo, dacht alles mooi verdeeld te hebben over 2 avonden...
Oeh, gaaf.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:03 schreef TradeMarkie het volgende:
wat ik hier van vind
Ziet er mooi uitquote:Op donderdag 12 december 2013 11:03 schreef TradeMarkie het volgende:
wat ik hier van vind
Jij en Wiebel kunnen vanavond dus gewoon uitpakken...quote:Op donderdag 12 december 2013 11:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Denk niet dat ik vanavond ga bevallen hoor.Net terug van de verloskundige en ik had maar 1 cm ontsluiting. Fax naar het ziekenhuis gegaan en nu op dat telefoontje wachten. De vk gaf aan de ze haast wel zeker weet dat ze dan volgende week gaan inleiden.
Mooie locatie, ruime woning, groot terras, dat klinkt goed genoeg om eens verder te kijken dan een rijtjeswoning.quote:Op donderdag 12 december 2013 11:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ziet er mooi uitMaar waarom een bovenwoning? Je kunt voor dat bedrag ook een rijtjeswoning kopen toch?
Netjes, maar ik zou ook niet boven een shop willen wonen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mooie locatie, ruime woning, groot terras, dat klinkt goed genoeg om eens verder te kijken dan een rijtjeswoning.
Jup.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij en Wiebel kunnen vanavond dus gewoon uitpakken...
dat laatste. En ik weet dat er ook wel wat nadelen aan dit specifieke huis zitten. En we kopen niks voordat mijn huis is verkocht, maar we zijn wel een beetje aan het rondkijken wat er allemaal te koop is binnen ons budget.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Netjes, maar ik zou ook niet boven een shop willen wonen.
Wel een bandenplakker onder je.
Parkeergarage ook erbij, of kan je elke avond op zoek naar een parkeerplek?
Ik gebruik het wanneer ik in het tweede gedeelte van de zin iets uitleg over het eerste gedeelte van de zin of iets wil verduidelijken.quote:Op donderdag 12 december 2013 05:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Voor de taalpuristen hier, kan iemand met het gebruik van de ; uitleggen?
Ik weet niet of het genoeg opweegt. Heb zo even rond geklikt, maar er staat echt veel te koop in die prijsklasse. Wij hebben een appartement, maar dat gezeul met boodschappen, frisdrank, vuilniszakken enz. Ik zou daar eigenlijk nooit meer voor kiezenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Mooie locatie, ruime woning, groot terras, dat klinkt goed genoeg om eens verder te kijken dan een rijtjeswoning.
quote:De indeling voor de Secret Santa uitpakdagen:
Donderdag 12 december:
Etcetera
Hawaii_Tim
Its-Jojo-4you
Bart
Lotusss
Nico_S.
wyccie
Wiebelkont
Puala
Soempie
Ophelia
Vrijdag 13 december:
B.ertha
iamredleader
Tinuviel
MaJo
Trademarkie
MadMaster
Puntenslijpsel
PS en Wiebelkont zijn nog onder voorbehoud, aangezien zij afhankelijk zijn van de omstandigheden.
[s]Ik riep eerder al dat ik graag vanavond wil uitpakken[/s]quote:Op donderdag 12 december 2013 10:07 schreef MadMaster het volgende:
UPDATE!!!!!!
[..]
Wanneer zijn LB en Ophelia aan de beurt? Ik neem aan Soempie gelijk met Wiebel uit gaat pakken...
Nog wijzigingen hierop???
Als HT wil wisselen, dan passen we de boel weer aan...quote:De indeling voor de Secret Santa uitpakdagen:
Donderdag 12 december:
Etcetera
Hawaii_Tim
Its-Jojo-4you
Bart
Lotusss
Nico_S.
Wiebelkont
Puala
Soempie
Ophelia
Vrijdag 13 december:
B.ertha
iamredleader
Tinuviel
MaJo
Trademarkie
MadMaster
Puntenslijpsel
wyccie
Ziet er leuk uit inderdaad! En een groot terras heeft minder onderhoud nodig dan een tuin, daar is ook wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gelukkig hoeft het nu niet meer zo lang te duren.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Net de intake gehad in het ziekenhuis voor een verse ronde IUI, in principe kunnen we starten na een paar kleine onderzoekjes, gelukkig hoeft niet het hele circus opnieuw.
[..]
Ziet er leuk uit inderdaad! En een groot terras heeft minder onderhoud nodig dan een tuin, daar is ook wat voor te zeggen.
Ik heb Soempie nog niet gehoord over beren, dus ik gok dat die enveloppe je SS-cadeau is...quote:Op donderdag 12 december 2013 13:21 schreef Wiebelkont het volgende:
Beren, beren... tenzij die envelop de surprise is, heb ik nog geen pakket gehad.
Gefeliciteerd is misschien nog wat te vroeg, maar succes in ieder geval!quote:Op donderdag 12 december 2013 12:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Net de intake gehad in het ziekenhuis voor een verse ronde IUI, in principe kunnen we starten na een paar kleine onderzoekjes, gelukkig hoeft niet het hele circus opnieuw.
De hele serie Twee voor Twaalf al bekeken?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:31 schreef Soempie het volgende:
Sodeju, het is net of iemand me steeds met een mes steekt onderin.![]()
Iemand nog uitzendinggemist tips? Beetje afleiding... Van den Eerden (cabaret) vind ik tot nu toe niet grappig.
- met het mes op tafel?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:31 schreef Soempie het volgende:
Sodeju, het is net of iemand me steeds met een mes steekt onderin.![]()
Iemand nog uitzendinggemist tips? Beetje afleiding... Van den Eerden (cabaret) vind ik tot nu toe niet grappig.
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
- met het mes op tafel?
- de bevalling?
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
- met het mes op tafel?
- de bevalling?
Ja maar hoe laat dan...quote:Op donderdag 12 december 2013 12:55 schreef MadMaster het volgende:
UPFDATE!!!!
[..]
Als HT wil wisselen, dan passen we de boel weer aan...
Oh oke. Dan eet ik wel achter de pcquote:
Nee, vanaf 19.30 uur zo ongeveer, geloof ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Oh oke. Dan eet ik wel achter de pc.
Mij maakt het niet, ik vind alle excuses die nu ineens aangedragen worden in ieder geval zeer vermakelijk...quote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef Soempie het volgende:
Of 20.00 uur? Dan heeft Etcie nog tijd voor de afwas.
Oke. Nou ik hoor het wel wanneer ik mag scheurenquote:Op donderdag 12 december 2013 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, vanaf 19.30 uur zo ongeveer, geloof ik.
Hier dan verzamelen en dan zal Wyccie het startschot wel geven of zo...
Etcie moet maar patat uit een puntzak eten.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef Soempie het volgende:
Ik steek dan de 100.000 klapper af...quote:Op donderdag 12 december 2013 14:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Etcie moet maar patat uit een puntzak eten.![]()
Nee, ik vind acht uur prima. Om half acht slinger ik alvast de pc aan en trek aan een Christmas cracker.
quote:
Te laat. Dan moet ik aan mijn ronde beginnen.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:15 schreef Soempie het volgende:
ah, jij bent degene die op de deuren en ramen kloptquote:Op donderdag 12 december 2013 15:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Te laat. Dan moet ik aan mijn ronde beginnen.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ah, jij bent degene die op de deuren en ramen klopt
Ik zit bij besured. Basisverzekering kost 81,25 zonder extra eigen risico. Nooit problemen met gecontracteerde zorg (ik kan terecht waar ik wil) en ze zijn makkelijk bereikbaar via telefoon.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Komen mijn ouders opeens aanzetten met dat ik binnen een week mijn eigen zorgverzekering moet regelensnap ik best, maar een beetje meer tijd was leuk geweest (en, mijn broer is twee jaar ouder,en die kreeg hetzelfde bericht. niet eerlijk
)
Anyway, voor mij lijkt "Bewuzt" het goedkoopst. Iemand bekend daarmee?
Dat snap ik niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:34 schreef B.ertha het volgende:
Oh, en ik hoef geen telefoonnummer te bellen voor herhaalrecepten die dan worden opgestuurd, die mag ik ook gewoon bij mijn eigen apotheek ophalen.
Geld.nl, Independer.nl en Kiesbeter.nl zijn goede vergelijkingssites.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Komen mijn ouders opeens aanzetten met dat ik binnen een week mijn eigen zorgverzekering moet regelensnap ik best, maar een beetje meer tijd was leuk geweest (en, mijn broer is twee jaar ouder,en die kreeg hetzelfde bericht. niet eerlijk
)
oh fuck niet eens aan psychische hulp gedachtquote:Op donderdag 12 december 2013 16:30 schreef wyccie het volgende:
Alleen van naam, maar ik denk dat het onder hetzelfde valt als Zekur en daar heeft HT ervaring mee.
Kijk eerst even goed naar je zorguitgavenpatroon (lenzen, fysio, anticonceptie, psychische hulp, medicatie etc.). Zit daar alles voor je bij in, in dat Bewuzt-pakket? Verder ook handig om te kijken hoe het declareren gaat: digitaal of nog per post (zag op tv een reclame van FBTO dat zij dat per smartphonefoto doen!). Hoe makkelijk is het om je kosten in te zien, hoe is de klantenservice bereikbaar, goede service etc.
Dit klinkt goed. Ik ga er zomaar vanuit dat we similar needs hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:34 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zit bij besured. Basisverzekering kost 81,25 zonder extra eigen risico. Nooit problemen met gecontracteerde zorg (ik kan terecht waar ik wil) en ze zijn makkelijk bereikbaar via telefoon.
En als ik wil kan ik rekeningen via de post declareren, niet alles is online.
Oh, en ik hoef geen telefoonnummer te bellen voor herhaalrecepten die dan worden opgestuurd, die mag ik ook gewoon bij mijn eigen apotheek ophalen.
Ik raad je deze echt aan!
En pricewize.nl.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Geld.nl, Independer.nl en Kiesbeter.nl zijn goede vergelijkingssites.
Wel ja, kan jou het schelen...quote:Op donderdag 12 december 2013 18:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag komt mij inderdaad niet goed uit. Morgen misschien, afhankelijk van of ik het pakje dan kan ophalen. Maar om daar nu rekening mee te moeten houden...
quote:De indeling voor de Secret Santa uitpakdagen:
Donderdag 12 december:
Etcetera
Its-Jojo-4you
Bart
Lotusss
Nico_S.
Wiebelkont
Puala
Soempie
Ophelia
Vrijdag 13 december:
B.ertha
iamredleader
Tinuviel
MaJo
Trademarkie
MadMaster
Puntenslijpsel
wyccie
Hawaii_Tim (??)
Ik had het zondag of maandag al aangegeven. Daarom wist Wyccie er ook vanquote:Op donderdag 12 december 2013 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel ja, kan jou het schelen...
[..]
Sta je nog in Nl ergens in het GBA ingeschreven? anders kan dat nog duur en lastig worden.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
)
Laat ik het zo zeggen: Jammer...quote:Op donderdag 12 december 2013 18:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had het zondag of maandag al aangegeven. Daarom wist Wyccie er ook van
Zie nu pas dat ik verschoven ben naar vanavond in plaats van morgen. When did that happen???quote:Op donderdag 12 december 2013 18:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel ja, kan jou het schelen...
[..]
Je kan toch ook morgen? Ik zou die afspraak er niet voor afbellen joh.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zie nu pas dat ik verschoven ben naar vanavond in plaats van morgen. When did that happen???
Zo maar even een afspraak afbellen dus.
als je hulp nodig hebt mbt zorgverzekeraar dan wil ik best helpen, heb een paar jaar bij 2 zorgverzekeraars gewerkt.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Independer heb ik gebruikt ja. He wat fijn deze hulp
Is toch zonde. Heb er wel naar uitgekeken.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kan toch ook morgen? Ik zou die afspraak er niet voor afbellen joh.
Morgen pakken mensen ook uit? Ik ben in elk geval van plan om morgen ook mee te posten.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Is toch zonde. Heb er wel naar uitgekeken.
Het is gelukkig geen etentje ofzo. En ik wil toch vroeg naar bed.
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
En PS ik denk dat jij misschien beter kunt kijken naar iets duurdere restitutiepolissen, met 50% of 75% van het NL tarief ben je daar genaaid met een beetje pech.
Euh, zeker al sinds vrijdag 22 november 2013 @ 20:27 nadat ik bij iedereen geïnventariseerd had wanneer je zou willen uitpakken. Maar er kan nog geschoven worden, het wordt nog een hobby van me...quote:Op donderdag 12 december 2013 18:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zie nu pas dat ik verschoven ben naar vanavond in plaats van morgen. When did that happen???
Zo maar even een afspraak afbellen dus.
quote:Op de woensdag kan ik helaas niet, dus dat wordt automatisch donderdag.
That makes no sense, want we zitten op donderdag en vrijdagquote:Op donderdag 12 december 2013 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, zeker al sinds vrijdag 22 november 2013 @ 20:27 nadat ik bij iedereen geïnventariseerd had wanneer je zou willen uitpakken. Maar er kan nog geschoven worden, het wordt nog een hobby van me...
En als ik je DM mag citeren:
[..]
Ik had toen woensdag en donderdag genoemd, terwijl de data daadwerkelijk op donderdag en vrijdag waren.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
That makes no sense, want we zitten op donderdag en vrijdag
quote:We koken niet, afwas is er wel, dus het gaat interessant worden wanneer ik aanschuifGewoon beginnen mensen
niet iedereen is toch tegelijk bezig enzo
collectiviteit?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef Soempie het volgende:
PS, bekijk anders ook of je bij een collectiviteit kunt, zodat je premiekorting krijgt. Soms zijn er al de simpelste collectiviteiten waar iedereen bij kan: pma bijvoorbeeld bij Menzis. Of wat ik had: een sportcollectiviteit. Stelde niks voor, ik moest alleen bevestigen dat ik 1 keer per week iets aan beweging deed.
Ja ik woon officieel nog in Amsterdamquote:Op donderdag 12 december 2013 18:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Sta je nog in Nl ergens in het GBA ingeschreven? anders kan dat nog duur en lastig worden.
mijn visum loopt maar tot September, tis hier duurder, en vrijwel onmogelijk als niet citizenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:57 schreef MaJo het volgende:
Waarom verzeker je je niet in de VS PS, dat lijkt me een stuk logischer
ah okquote:Op donderdag 12 december 2013 18:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
mijn visum loopt maar tot September, tis hier duurder, en vrijwel onmogelijk als niet citizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |