SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
We zijn je dankbaar hoor, maar ik denk dat we nog liever zelf ook willen dat we zo'n uitspraak konden doenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:19 schreef MadMaster het volgende:
Haha, posts hier, DM's, PM's...
Ik heb ook nog eens allerlei pluspakketten, dus ik gooi dit jaar zo'n 1700 Euro in jullie schoot...
Ja, ik geloof ook wel dat de gemiddelde ziektekosten per persoon per jaar hier wat hoger liggen dan die van mij of Lubje...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:09 schreef Puala het volgende:
[..]
We zijn je dankbaar hoor, maar ik denk dat we nog liever zelf ook willen dat we zo'n uitspraak konden doen
Het staat bij mij dus wel op het declaratie-overzicht, zo kwam ik er achter...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Lotusss het volgende:
Elke huisartsenpraktijk vraagt per patiënt abonnementsgeld. Echter, dit wordt standaard door je verzekering vergoed en huisarts valt niet onder eigen risico. Je krijgt er dus nooit wat van te zien.
Dat klopt in elk geval nietquote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef Lotusss het volgende:
Je krijgt er dus nooit wat van te zien.
Ik betaal zo'n 110 per maand en ik sta nu op +- 1000 euro, dus dat komt nog redelijk uit. Maar ik zie nog niets van de laatste 3 maanden staan terwijl ik wel verschillende onderzoeken heb gehad. Ik ben benieuwd hoe hoog het uit gaat komen.. Volgend jaar wil ik het nog niet van wetenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik geloof ook wel dat de gemiddelde ziektekosten per persoon per jaar hier wat hoger liggen dan die van mij of Lubje...
Hetzelfde hier hoor. 130 euro per maand betaal ik, denk dat ik afgelopen jaar 100 aan kosten heb gehad (controle bij de tandarts en wat pijnstillers). 50 euro zelf betaald daarvan. Maar goed, hoort erbij...quote:Op woensdag 11 december 2013 12:17 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb onlangs even mijn verzekeringsuitgaven van dit jaar even bekeken en ik ben 1 keer bij de huisarts geweest voor een recept voor mijn anti-hooikoortsinjectie. Kosten, incl. injectie er van door de assistente: ¤25,-.
Verder krijgt mijn huisarts kennelijk abonnementsgeld van mij/mijn verzekering, want dat wordt elke 3 maanden aan hem betaald.
Daarnaast 2 tandartsbezoeken + 2 vullingen vervangen: ruim ¤300,-.
Kortom, ik betaal jullie ziektekosten, niet/nauwelijks die van mijzelf.
Dankbetuigingen graag per PM...
Ook allemaal even Bart bedanken...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Hetzelfde hier hoor. 130 euro per maand betaal ik, denk dat ik afgelopen jaar 100 aan kosten heb gehad (controle bij de tandarts en wat pijnstillers). 50 euro zelf betaald daarvan. Maar goed, hoort erbij...
Graag, dat compenseert het weer een beetjequote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook allemaal even Bart bedanken...
De oma van een vriendin van me is ook zoiets overkomen, gevolg is dat ze niet meer alleen over straat durft. Zeer triest dat er zulk volk rondloopt idd.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:49 schreef MaJo het volgende:
Ik maak elk jaar mijn eigen risico helemaal opik baal dan ook als het eigen risico weer wordt verhoogd
Mijn bejaarde buren stonden net aan de deur of er bij ons ook een man was langs geweest. Wat blijkt: er was een vent langsgekomen die had beweerd dat hij oma van haar doofheid kon genezen. Ze moesten al hun sieraden af doen en op een bord leggen en vijf minuten blijven zitten. Uiteraard waren daarna de sieraden en de man spoorloos verdwenen.
Aan de ene kant vind ik het stom en naïef dat ze hierin trappen maar het is toch belachelijk dat er mensen zijn die dit soort dingen doendit is al de tweede keer dat zoiets ze overkomt, ze vertrouwen nooit meer een mens
politie is er nu bij maar die vent is natuurlijk al lang gevlogen.
ik snap niet dat je zo harteloos kunt zijn en zo'n misbruik kunt maken van oude mensen. Je maakt echt hun leven kapot hierdoor, zeer triestquote:Op woensdag 11 december 2013 13:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
De oma van een vriendin van me is ook zoiets overkomen, gevolg is dat ze niet meer alleen over straat durft. Zeer triest dat er zulk volk rondloopt idd.
Give the man a handclap! Hail TM!quote:Op woensdag 11 december 2013 13:48 schreef TradeMarkie het volgende:
mag ik me aansluiten bij Bart en MM?
Wel leuke telefoons? Ik heb vandaag 6 iphones binnen gekregen en een ipadquote:Op woensdag 11 december 2013 13:56 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb 4 telefoons op m'n buro liggen nu, eens kijken hoelang het duurt voor er meer dan 2 tegelijk gaan rinkelen
Je bent niet de enige die het probeerde:quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef KaBuf het volgende:
Gepost op 11-12-'13 14:15:16
[..]
(Het zijn die kleine dingen waar ik blij mee ben)
een doodeenvoudige nokia, een samsung galaxy s plus, een panasonic kx-t7531 en een panasonic kx-tca175, nee, niks bijzondersquote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel leuke telefoons? Ik heb vandaag 6 iphones binnen gekregen en een ipad
ik zag het, er is een topic voorquote:Op woensdag 11 december 2013 14:18 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het probeerde:
[..]
dan ik ook niet denk ikquote:Op woensdag 11 december 2013 14:18 schreef MadMaster het volgende:
We zijn nu 67 jaar of zoiets van dit soort fun-data af.
Ik ga de eerstvolgende niet meer meemaken in ieder geval...
ik las handicapquote:Op woensdag 11 december 2013 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Give the man a handclap! Hail TM!
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:40 schreef Etcetera het volgende:
Jeej ik heb nog een inkomen in januari (tot en met maart). 2de opdrachtgever zet gewoon door, 20u per week, maar da's beter dan niets he. En nu gaan we het spel ook maar wat hoger spelen: als m'n andere opdrachtgever niet over de brug komt dan doe ik ook echt niks. En als ze me willen inhuren, dat kan, maar dan wel meteen voor een jaar en anders ook gewoon niet.
Dat in juli bedoel je? Toen had ik bij hen wel een contractquote:Op woensdag 11 december 2013 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Is dat die opdrachtgever waarbij ze je eerder ook al belde of je wat kon doen, terwijl je nog geen contract had?
quote:
Dat laatste dus, ik weet niet helemaal wie bij jou wie is qua opdracht-/werkgever.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat in juli bedoel je? Toen had ik bij hen wel een contractmaar niet bij de andere partij en heb ik inderdaad thuis gewerkt
Edit: oh ja, wacht, toen is me wel gevraagd wat dingen op te pakken en ik heb het meeste geweigerd
Je hebt X en Y, X valt officieel onder Y, Y heeft een verlenging gedaan, X is het wachten op.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste dus, ik weet niet helemaal wie bij jou wie is qua opdracht-/werkgever.
Dat kan dus weer leuk worden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Dat zou echt balen zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 15:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dan zul je zien dat ze bij X alsnog beslissen om me een contract te geven a.s. dinsdag
spoiler graag!quote:Op woensdag 11 december 2013 15:11 schreef ErwinRommel het volgende:
En oa hiervoor betaal ik dus maandelijks
De huisarts heeft dit net uit mijn bovenbeen gesneden![]()
Kostte hem wel 20 minuten maar dan heb je ook wat.
[ afbeelding ]
Wel als ik dan niet mijn middelvinger kan opsteken natuurlijkquote:
Nu dan maar meteen!!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:58 schreef Soempie het volgende:
Kunnen we net zo goed morgen de bevalling doen.
Jij kan jezelf bedokteren, dat telt niet...quote:Op woensdag 11 december 2013 16:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ook een handicap!
Eén keer bij de huisarts geweest (weggestuurd zonder medicijn jaja), een keer receptje pil en paar keer neusspray. Een keer tandartscontrole. Eigen risico van 750 euro, 102 euro premie per maand.
Ik zit onder de 100 euro per maand aan premie met minder eigen risico. Ik heb een naturapolis bij Zekur lopen en geen aanvullende verzekeringen. Wat heb jij er dan bij dat je per maand meer moet aftikken dan ik?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:26 schreef wyccie het volgende:
Ik ook een handicap!
Eén keer bij de huisarts geweest (weggestuurd zonder medicijn jaja), een keer receptje pil en paar keer neusspray. Een keer tandartscontrole. Eigen risico van 750 euro, 102 euro premie per maand.
Het kan zijn dat verzekeraars sinds dit jaar al je gemaakte kosten vermelden, ook al hoef je het niet te betalen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat klopt in elk geval nietwant anders had ik er niet over gelezen
Ik vind het een rare term, abonnementsgeld. Is dat nieuw, dat dat betaald moet worden?
Zou ik even op internet kijken als ik jou was, zonde van de benzine om zelf te gaan kijken.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo maar eens gaan kijken of er nog file rond Utrecht staat
Helpt een stukje binnendoor niet?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe ik ook, maar het is op de meeste dagen per definitie kansloos om weg te gaan na 16:00 en voor 19:00.
Samengevat: klote locatie.
Ik heb een jongerenverzekeringquote:Op woensdag 11 december 2013 18:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zit onder de 100 euro per maand aan premie met minder eigen risico. Ik heb een naturapolis bij Zekur lopen en geen aanvullende verzekeringen. Wat heb jij er dan bij dat je per maand meer moet aftikken dan ik?
Ah, die drie dingen heb ik er niet bij. Dat verklaart wel het een en anderquote:Op woensdag 11 december 2013 19:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb een jongerenverzekering![]()
, met extra lenzen/bril, anticonceptie, fysio.
Je mist mijn garp compleet.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
doe ik ook, maar het is op de meeste dagen per definitie kansloos om weg te gaan na 16:00 en voor 19:00.
Samengevat: klote locatie.
Op sommige routes heeft het zin. Bijvoorbeeld wanneer de snelweg langs een plaats loopt waar je eigenlijk niet heen wil, maar veel anderen wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat elke andere automobilist ook probeert?
Het heet "inschrijftarief" en is niet nieuwquote:Op woensdag 11 december 2013 13:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat klopt in elk geval nietwant anders had ik er niet over gelezen
Ik vind het een rare term, abonnementsgeld. Is dat nieuw, dat dat betaald moet worden?
Nah, da's in ieder geval al iets.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:40 schreef Etcetera het volgende:
Jeej ik heb nog een inkomen in januari (tot en met maart). 2de opdrachtgever zet gewoon door, 20u per week, maar da's beter dan niets he. En nu gaan we het spel ook maar wat hoger spelen: als m'n andere opdrachtgever niet over de brug komt dan doe ik ook echt niks. En als ze me willen inhuren, dat kan, maar dan wel meteen voor een jaar en anders ook gewoon niet.
Jaah, dat is pas leuk uitpakken!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:58 schreef Soempie het volgende:
Kunnen we net zo goed morgen de bevalling doen.
quote:
ik kijk het zo af en toe en als er leuke gasten zijn dan blijf ik hangen, dat was vanavond het geval. Als ik het elke dag moest kijken zou ik daar ook niet gelukkig van worden.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:16 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb exact nul keer dwdd gekeken sinds ik bij sheep weg ben en het bevalt me prima. Elke dag, elke week precies hetzelfde gezever en dat trucje van matthijs wordt snel oud
ik zag je grap welquote:Op woensdag 11 december 2013 18:39 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zou ik even op internet kijken als ik jou was, zonde van de benzine om zelf te gaan kijken.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Alles wat aan mijn kant moet gebeuren voor een oplossing is opgelost en gedaan of kan binnen afzienbare tijd gebeuren
Mijn rechteroor (links heeft het ook wel eens gedaan) maakte vandaag meerdere keren een 'poenk'-geluidje, precies het soort geluid dat je ook hebt als je op zo'n speelgoedtrommeltje slaat. Moet ik me zorgen maken of is het gewoon een bijverschijnsel van een verkoudheid of iets dergelijks?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:44 schreef wyccie het volgende:
Dat is een lastige vraag, maar je kunt het proberen.
Zit er een Gremlin met een stokje bij je trommelvlies misschien?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn rechteroor (links heeft het ook wel eens gedaan) maakte vandaag meerdere keren een 'poenk'-geluidje, precies het soort geluid dat je ook hebt als je op zo'n speelgoedtrommeltje slaat. Moet ik me zorgen maken of is het gewoon een bijverschijnsel van een verkoudheid of iets dergelijks?
Niet gezien, en ik heb geen Mogwai gevoerd na middernachtquote:Op woensdag 11 december 2013 20:47 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Zit er een Gremlin met een stokje bij je trommelvlies misschien?
Snotterig valt erg mee. Eigenlijk heb ik nergens last van, behalve dan het ploppen. Ook geen vocht of bloed te bekennen, dus ik kijk het weer gewoon aan. Bedankt voor het consult!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:51 schreef wyccie het volgende:
Ben je snotterig? Waarschijnlijk drukverandering in je buis van Eustachius doordat je verkouden bent.
Als er geen vocht of bloed uit je oor komt en je geen koorts hebt zou ik me geen zorgen maken.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:55 schreef wyccie het volgende:
Je mag 15 euro overmaken naar giro 555.
Ik heb ook wel eens in spelregels zien staan dat degene die als laatste met de Elfstedentocht had meegedaan mocht beginnen. Gelukkig stond er ook een alternatief bij.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:00 schreef wyccie het volgende:
Mijn popcorn is al op en de film is nog niet eens begonnen.
Oh, over oren gesproken ... bij het spel Smallworld (leuk spel!) mag degene met de puntigste oren beginnen.
Dat is vast spannender dan het benefietgala dat ik nu op heb staanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:07 schreef wyccie het volgende:
City of the lost children was het plan, maar ik ga nog even de spelregels van twee nieuwe spellen (Pandemie en Elder Sign) doorlezen zodat we de volgende spellenavond veel kunnen spelen.
Dr. Wyccie, ik heb mijn eindejaars cadeau naar Serious Request over laten maken en op 22 december doen we een whisky veiling waarbij de opbrengst naar de Filipijnen gaat...quote:Op woensdag 11 december 2013 20:55 schreef wyccie het volgende:
Je mag 15 euro overmaken naar giro 555.
Van Geer en Goor?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat is vast spannender dan het benefietgala dat ik nu op heb staan
Ja. Er is een eindeloze stoet mensen die cheques of geld komen overhandigen met af en toe een liedje en veel valse opmerkingen van Geer en Goor. Het is veel minder erg dan ik vooraf had gedachtquote:
ik ga volgende week wat in die gleuf frotten.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dr. Wyccie, ik heb mijn eindejaars cadeau naar Serious Request over laten maken en op 22 december doen we een whisky veiling waarbij de opbrengst naar de Filipijnen gaat...
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
ik ga volgende week wat in die gleuf frotten.
Prima, maar ik moest laatst na mijn knie consult ook een tegenprestatie leveren, remember?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
MM, dit jaar houd ik mijn kerstpakket zelf.
Volgend jaar in Haarlem ga ik wel kijken, dit jaar (waar eigenlijk?) niet...quote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
je kunt het zien als je wilt.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:47 schreef wyccie het volgende:
Wel heb ik vanavond weer bloed gedoneerd.
[..]
Leeuwardenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgend jaar in Haarlem ga ik wel kijken, dit jaar (waar eigenlijk?) niet...
Ik heb al meegedaan aan twee SR-acties en zal ook gaan kijken bij het glazen huis. Dan gooi ik er vast ook wel weer wat inquote:Op woensdag 11 december 2013 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelijk maar een minimeet doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |