quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:27 schreef Peunage het volgende:
Ja, die schijnt dus naar Nederland gevlucht te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:34 schreef Baklava95 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat jij in Volendam klompen gaat dragen.![]()
Wat is de grap? Sommige FSA-leiders zitten in Doha(Qatar). Is dit dan zó onwaarschijnlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongen Doha en Qatar kan ik me wel voorstellen, maar waarom kiest hij voor Nederland.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat is de grap? Sommige FSA-leiders zitten in Doha(Qatar). Is dit dan zó onwaarschijnlijk?
Misschien was hij wel bij die training van Clingendaelquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:42 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jongen Doha en Qatar kan ik me wel voorstellen, maar waarom kiest hij voor Nederland.![]()
![]()
Nederland heeft geen enkele politieke en strategische waarde voor deze wereld.
Qatar is ene rijke en strategische gelegen oliestaat en steunt de rebellen (zowel seculier als jihadistisch openlijk). Nederland steunt niemand en heeft nooit een grote rol in de wereld gespeeld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:44 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien was hij wel bij die training van Clingendael
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-onderhandelen.dhtml
en besloot hij te blijven.
Het maakt verder ook niet uit, Nederland is een prima land om heen te vluchten.
Welke politieke en strategische waarde heeft Qatar dan?
Er is niks 'strategisch' aan. Je stapt in het vliegtuig en vliegt zo naar Schiphol of naar Doha. Misschien moeten ze hem in Qatar niet meer, omdat hij gefaald heeft. En omdat hij is weggejaagd door mensen die door Qatar worden gesteund.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:49 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Qatar is ene rijke en strategische gelegen oliestaat en steunt de rebellen (zowel seculier als jihadistisch openlijk). Nederland steunt niemand en heeft nooit een grote rol in de wereld gespeeld.
O ja en Nederland ligt zo ver weg dus waarom gaat hij niet naar de golfstaten of Turkije vluchten.
Dat is maar beter zo. Geen Amerikanen die ons beschuldigen van het bouwen van kernwapens en geen golfratten die ons overspoelen met takfiri's. Nederland is gewoon ideaal, een beetje nat maar niet echt extreem qua klimaat, geen echte aardbevingen, geen orkanen/tornado's, geen enge dieren, lekker vlak. Nu nog een fatsoenlijke regering en dit is een paradijs.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:42 schreef Baklava95 het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk in Nederland?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:42 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Jongen Doha en Qatar kan ik me wel voorstellen, maar waarom kiest hij voor Nederland.![]()
![]()
Omdat ik hier geboren ben. ALs ik klaar ben met mijn studie (zowel HBO als Universiteit) ga ik verhuizen Inshallah.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk in Nederland?
OK, waarom zijn je ouders hierheen gekomen? Of je grootouders?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:45 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Omdat ik hier geboren ben. ALs ik klaar ben met mijn studie (zowel HBO als Universiteit) ga ik verhuizen Inshallah.
http://rt.com/news/syria-kurs-qaeda-kidnap-218/quote:Al-Qaeda linked rebels kidnap 120 Syrian Kurds – watchdog
Al-Qaeda linked Islamists have kidnapped at least 120 Kurdish civilians from a village in Aleppo province near the border with Turkey, said the Syrian Observatory for Human Rights, citing its sources.
The fighters of the Islamic State of Iraq and the Levant (ISIL), an insurgent group active in Iraq and Syria, entered the village of Ihras, 20 kilometers south of the border town of Azaz, taking the civilians hostage and transporting them to an unknown location, said the British-based Observatory.
The watchdog added that among the captives were six women.
The incident is the latest in the armed conflict between Syrian Kurds and Islamic factions. The observatory reported that 51 Kurdish civilians from the towns of Manbij and Jarablus, northeast of Aleppo, have been kidnapped by Islamist fighters since the beginning of December.
The ISIL fighters evicted 15 Kurdish families from their houses in Tal Abyad city in Idlib province at the beginning of December, activists told the observatory. They claimed that the families were accused of supporting the Kurdish Democratic Union Party (PYD).
DETAILS TO FOLLOW
Oei, dat gaat Baklava hard raken...quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:54 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
http://rt.com/news/syria-kurs-qaeda-kidnap-218/
Kijk ik begrijp dat je een afkeer hebt tegen Koerden maar hou er alsjeblieft ermee op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oei, dat gaat Baklava hard raken...
Ik heb helemaal geen afkeer van Koerden,hoe kom je erbij?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Kijk ik begrijp dat je een afkeer hebt tegen Koerden maar hou er alsjeblieft ermee op.
Jij zou het toch ook niet leuk vinden als er 120 christenen werden ontvoerd.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OK, waarom zijn je ouders hierheen gekomen? Of je grootouders?
En waarheen verhuis emigreer je?
Mijn opa kwam hier als gastarbeider. Mijn oma en vader zijn hier wat later gekomen door gezinshereniging.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
OK, waarom zijn je ouders hierheen gekomen? Of je grootouders?
En waarheen verhuis emigreer je?
Dank je voor je antwoord!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:02 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Mijn opa kwam hier als gastarbeider. Mijn oma en vader zijn hier wat later gekomen door gezinshereniging.
Ik ga naar Turkije (Istanbul of Ankara emigreren). Maar Koerdistan is ook en optie.
Waarom niet naar Antep?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:02 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Mijn opa kwam hier als gastarbeider. Mijn oma en vader zijn hier wat later gekomen door gezinshereniging.
Ik ga naar Turkije (Istanbul of Ankara emigreren). Maar Koerdistan is ook en optie.
Reageer eens op deze topicquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je voor je antwoord!
En ze zijn gebleven. Misschien zijn er dan ook wel goede kanten aan Nederland, waardoor hier mensen willen komen én blijven? Dus waarom zou die fiep dan niet hierheen komen (of we er blij mee zijn is weer wat anders natuurlijk)?
Daar is er geen werk (en helemaal geen werk voor ICT'ers) en het is een nogal achtergebleven in vergelijking met Istanbul, Ankara en Izmir.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Waarom niet naar Antep?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar die babykiller en pic heeft wel bloemen gestuurd naar Mandela dus dat vond ik grappig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Gaat over de oç Ocalan, niet over Mandela.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Daar is er geen werk (en helemaal geen werk voor ICT'ers) en het is een nogal achtergebleven in vergelijking met Istanbul, Ankara en Izmir.Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benim kanım aksa, sarı-kırmızı akar.![]()
Saglolsun yasasin Galatasaray.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oke.
Benim kanım aksa, sarı-kırmızı akar.
Waarom moet ik daar op reageren?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Reageer eens op deze topic
NWS / Koerdische leider Ocalan stuurt bloemen naar begrafenis Mandela.
Gaat over Mandela.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |