Hooguit bij de plaatselijke mocro's.quote:Op maandag 29 september 2014 07:24 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Alsof je met zo'n parading indruk maakt.
Hordes mensen. Het is mijn derde P.J.Squote:Op maandag 29 september 2014 08:16 schreef TntMobius het volgende:
Wie de fuck koopt er zo'n achterlijk lelijke jas en ook nog eens voor dat geld.
Neemt niet weg dat dat ding kenker lelijk.quote:Op maandag 29 september 2014 08:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hordes mensen. Het is mijn derde P.J.S
Uiteraard is zo`n jas wel aardig aan de prijs, een jas van de helft van dat geld is net zo goed.
Je betaald zeker een deel voor het merk, dat zal niemand ontkennen.
Derde?quote:Op maandag 29 september 2014 08:25 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Hordes mensen. Het is mijn derde P.J.S
Uiteraard is zo`n jas wel aardig aan de prijs, een jas van de helft van dat geld is net zo goed.
Je betaald zeker een deel voor het merk, dat zal niemand ontkennen.
Mijn eerste gedachtequote:Op woensdag 11 december 2013 13:34 schreef GhpH het volgende:
Bontkraag. Klacht niet gelezen. Onterechte klacht.
Heb je de jas gezien dan?quote:Op maandag 29 september 2014 08:39 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat dat ding kenker lelijk.
Zo loop je ook dagelijks over straat natuurlijk. Jij haalt je mode-advies zeker van Redditquote:Op maandag 29 september 2014 11:36 schreef Hoplahopla het volgende:
Echte mannen dragen zoiets:
[ afbeelding ]
Overigens wel een stuk duurder dan zo'n jas. Mits mooie repro.
Dat is hem dus niet, dat is de fake.quote:Op maandag 29 september 2014 12:17 schreef Eyip het volgende:
Die fot van de jas me schoenen op de achtergrond.![]()
Wat een pauper. Je mist nog een rode neus van plastic.
Het staat een pagina terug.quote:Op maandag 29 september 2014 17:40 schreef Aanstootgevend het volgende:
Maar goed, hoe heeft ibood eea nu uiteindelijk opgelost ? Ik ben te lui om alles te lezen
Dit draag ik altijd als ik een zondag lui op de bank lig, kan je nagaan hoe mans ik ben gr. gr.quote:Op maandag 29 september 2014 11:36 schreef Hoplahopla het volgende:
Echte mannen dragen zoiets:
[ afbeelding ]
Overigens wel een stuk duurder dan zo'n jas. Mits mooie repro.
hoe weet jij dat er geen opzet in het spel is?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:15 schreef gelly het volgende:
[..]
Zeker omdat justitie er niets mee gaat doe, er is geen opzet in het spel.
Nee hoor. Op het moment dat een verkoper, ibood dus, een aanbod doet en dat aanbod wordt geaccepteerd (door op kopen te klikken) is ibood wettelijk verplicht te leveren wat ze aangeboden hebben. Een echte jas dus.quote:Op zondag 15 december 2013 20:59 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nou, weet je wat het is....
iBood heeft gezorgd voor een goede oplossing. Jij je geld terug + een korting. Ze gaat je natuurlijk geen originele jas geven gezien de absurde prijs.
Dus volgens de wet heeft iBood gewoon gedaan wat ze konden doen.
Dat jij nu allemaal mee wilt en weet ik veel wat, dat moet je lekker zelf weten, maar je hebt geen poot om op te staan.
maar dat is hier niet aan de orde. De echte jassen zijn namelijk wel leverbaar.Dat ibood die tegen een hogere prijs moet inkopen en daardoor de jas met verlies verkoopt is vervelend voor ibood maar daar heeft de consument natuurlijk niks mee te maken. Dan moet ibood maar opletten wat ze aanbieden en verkopen.quote:Op zondag 15 december 2013 21:17 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wat wordt er precies interessant aan?
Ze kunnen het product dat jullie zo graag willen gewoon niet leveren en ze gaan ook geen moeite doen om jullie aan een originele jas te helpen.
Stukje wetboek
[..]
Bovenstaande heeft iBood al aangeboden, dus wettelijk gezien hebben jullie niks meer te willen dan dat.
ibood kan die overeenkomst niet ontbinden. Zij doen een aanbod op hun website, dat aanbod wordt geaccepteerd door de koper. Ibood is dan verplicht te leveren.quote:Op zondag 15 december 2013 21:20 schreef Wootism het volgende:
[..]
Nee snap ik. Al die moeite om een gedrocht van een jas....
Maar al was die jas wel ruimschoots beschikbaar, dan denk ik dat iBood eerder de koopovereenkomst ontbindt dan al die jassen te gaan leveren...
Wat een kick zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You dont believe me ? Read this line again.
Check zijn PoHi. Hij is allemaal van die nutteloze oneliners aan het plaatsenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |