Als je je jas niet hebt teruggestuurd is het ook niet heel gek dat je je geld niet terug hebt gekregen natuurlijk. Nog iets gehoord van de importeur?quote:Op maandag 18 augustus 2014 15:19 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Als ibood niet wilt luisteren moeten ze maar voelen. Nee, nooit het aankoop bedrag van ibood terug ontvangen. Ibood kan contact opnemen voor het afhandelen van deze zaak.
Uiteindelijk de importeur en de echte fabrikant er bij betrokken, ik heb uiteindelijk mijn nep jas daarheen gebracht , zodat de importeur de net jas kon bekijken en gebruiken voor vervolg stappen.
Ja die is een claim gestartquote:Op maandag 18 augustus 2014 16:02 schreef Operc het volgende:
[..]
Als je je jas niet hebt teruggestuurd is het ook niet heel gek dat je je geld niet terug hebt gekregen natuurlijk. Nog iets gehoord van de importeur?
iBood wilde het geld wel teruggeven, maar dan moest TS zijn jas opsturen en dat weigerde hij.quote:Op zondag 28 september 2014 14:41 schreef Wootism het volgende:
Nog steeds bezig met die fucking jas
Als iBood inderdaad niet het geld binnen een gestelde termijn heeft terugbetaald, dan snap ik inderdaad wel die vervolgstappen....
Nee, ibood weigerde toe te geven at de jas fake was.quote:Op zondag 28 september 2014 15:16 schreef Operc het volgende:
[..]
iBood wilde het geld wel teruggeven, maar dan moest TS zijn jas opsturen en dat weigerde hij.
Dus nu ben je de jas kwijt en heb je alsnog geen geld terug?quote:Op maandag 29 september 2014 01:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, ibood weigerde toe te geven at de jas fake was.
Tevens wouden ze geen nieuwe echte parajumer kopen voor mij. Nadat ik de Jas naar de importeur heb gebracht zodat deze een rechtszaak komen starten.
Dat zou je lekker vinden hé vuilakquote:Op maandag 29 september 2014 01:42 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus nu ben je de jas kwijt en heb je alsnog geen geld terug?
Kapitalisme...quote:
Sja, er is niks mis mee als je het niet kan of wilt betalen.quote:Op maandag 29 september 2014 03:06 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Kapitalisme...![]()
Mijn jassen kosten meestal niet meer dan vijftig euro en zijn ook van prima kwaliteit.
Nee klaphark. Ik koop mijn jassen meestal bij dumpzaken. Gewoon ex-leger- of ex-beveiligingsjassen. Prima kwaliteit en kost geen drol.quote:Op maandag 29 september 2014 03:14 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Waar koop je die jassen van 5 tientjes eigenlijk? Turkenburg of zo?
Ah, skinhead type, wat jij wilt jongeuuhquote:Op maandag 29 september 2014 03:15 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee klaphark. Ik koop mijn jassen meestal bij dumpzaken. Gewoon ex-leger- of ex-beveiligingsjassen. Prima kwaliteit en kost geen drol.
Maar natuurlijk.quote:Op maandag 29 september 2014 03:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ah, skinhead type, wat jij wilt jongeuuh
Ga je met je bewakings- jas ook bij de portier van je lokale zuipschuit staan, voel je je beetje stoer.quote:Op maandag 29 september 2014 03:20 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Omdat ik een zuinige Nederlander ben die geen bontkraagkleding wil dragen, wil dat niet zeggen dat ik een neo-nazi ben.
Nee ik ga met mijn legerjas aan Marokkanen in elkaar trappen...quote:Op maandag 29 september 2014 03:22 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ga je met je bewakings- jas ook bij de portier van je lokale zuipschuit staan, voel je je beetje stoer.
lolquote:Op maandag 29 september 2014 03:23 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Nee ik ga met mijn legerjas aan Marokkanen in elkaar trappen...
Een rechtzaak tegen Ibood of wat ? Ik zou het niet erg vinden als die gasten een goeie tik op de vingers kregen.quote:Op maandag 29 september 2014 01:33 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, ibood weigerde toe te geven at de jas fake was.
Tevens wouden ze geen nieuwe echte parajumer kopen voor mij. Nadat ik de Jas naar de importeur heb gebracht zodat deze een rechtszaak komen starten.
Het zal tussen de partijen wel geregeld zijn inmiddels.quote:Op maandag 29 september 2014 03:53 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Een rechtzaak tegen Ibood of wat ? Ik zou het niet erg vinden als die gasten een goeie tik op de vingers kregen.
Alsof je met zo'n parading indruk maakt.quote:Op maandag 29 september 2014 03:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ah, skinhead type, wat jij wilt jongeuuh
Wat zullen de meisjes dol op je zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |