Dit topic is voor de Fake Parajumpers Kodiak Herenparka van
iBood..
![10745_KB_hi_1385048937.jpg]()
Beste Leden,
Hierbij open ik een topic voor de zeer vermoedelijke fake parajumper jas van iBood aanbieding van 13 november.
Helaas heb ik gisteren na vertragingen dan eindelijk mijn jas mogen ontvangen.
Het viel meteen op dat het pakketje wel erg dun en licht aanvoelde, ik vermoede al dat er iets nietr ging kloppen.
En helaas, na inspectie van de jas kwam ik tot de conclusie dat het een fake betrof.
Onder andere de para-sluiting van de kraag ontbreekt, een goedkope normale sluiting zit op die plek, Spelfoutje in het label

barcode ontbreekt, dons is niet echt.
Op het ibood forum zijn er inmiddels al wat klachten binnen gekomen, kleine quote:
Bij deze zou ik alle kopers van de tweede batch willen waarschuwen. Heb vandaag mijn jas ontvangen en het gaat overduidelijk om een fake. Vergeleken met de echte Kodiak mis ik, de parachute sluiting, het gele koortje, de tekst in de jas is incorrect gespeld (Ggobi met twee Gs en kodiak in kleine letters). Ook de uitneembare voering ontbreekt en de jas is erg dun Zelfs bij 0 graden zal je het nog koud hebben in deze namaak jas.
Ik ben zwaar teleurgesteld in ibood, en heb gezien mijn vorige goede ervaringen,
In dit topic kan iedereen met de mooie fake reageren.
Foto van de jas.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2013 12:48:51 ]