http://health-beauty-nl-n(...)-1959/#comment-10006quote:Op woensdag 11 december 2013 12:23 schreef TwentyFourr het volgende:
Goede klacht, lekker kort ook. Verder geen idee waar het over gaat, plaatje wellicht een optie?
Zeg ts, ben jij wel een echte stoere man, net als de PARAJUMPERS ?quote:Ben jij een echte stoere man, net als de PARAJUMPERS van de 210e Rescue Squadron, dan is deze jas speciaal gemaakt voor!
Dat vraag ik me ook af.. Goedkoop is duurkoop.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel kost die jas normaal en wat was de prijs op ibood?
Inderdaad, terugsturen. Maar goed, desalniettemin toch een merkwaardige zaak.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom stuur je het ding niet terug dan?
quote:mikemen
User
# Bericht: 13-11-2013 08:27
Is dit een originele Parajumpers? Internet (marktplaats) word overspoeld met nep parajumpers in deze prijsklasse.
Admin
# Bericht: 13-11-2013 11:06
Dit is de echte!
Ik kots op julliequote:Ik verwacht een passende oplossing, een refund is absoluut niet voldoende!
De klacht van TS, vind ik best legitiem.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:00 schreef Nat-Water het volgende:
Hebben we hier niet een speciaal topic voor?
KLB / Mensen op klacht.nl #14 Waar wij een misleidende forumnaam hebben
Ohnee, wacht, daar maken we juist dit soort mensen belachelijk. Stom.
Jezusquote:Op woensdag 11 december 2013 15:02 schreef spiegelspel het volgende:
[..]
¤840,- voor een fucking jas
http://www.parajumpers.it/en/pjs-man/jacket/masterpiece.html
Dan moet je naar buiten..quote:Op woensdag 11 december 2013 12:48 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Waarom stuur je het ding niet terug dan?
Dus door een filmpje denk jij dat elk dier zo word gevild. Je hebt ook fokkers die de dieren zonder pijn vergiftigen en dan de dieren villen dat vind ik in principe ok. Dus bont is niet perse voor zieke mensen alleen het levend villen is voor zieke mensen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:55 schreef perezoso het volgende:
Wordt al het bont van levende dieren afgetrokken? Zag laatst zo'n sneu filmpje dat ze op zo'n mooi beestje gingen staan, op het hoofd en trokken ze zo het vel met vacht eraf, arme beestje leefde nog zonder jas. Snap niet dat zulke dingen wel mogen maar de holocauster ontkennen mag dan weer niet.
Alle mensen die bont dragen zijn A tokkie, B geestelijk gehandicapt.
Kom op zeg. Je ziet een aanbieding voor een merkjas voor 1/3 van de prijs, en er gaat geen belletje rinkelen?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
De klacht van TS, vind ik best legitiem.
Het merendeel op klacht.nl, klaagt omdat klaagt.
Een vriend van mij had ook van een niet nader te noemen merk ook 1/3 van de prijs op ibood gekocht. Hij is nog special naar de winkel gegaan van dat merk, daar werd hem verteld dat het gewoon ging om het origineel, nee geen dre beats.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:13 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je ziet een aanbieding voor een merkjas voor 1/3 van de prijs, en er gaat geen belletje rinkelen?
De beschrijving op die site is ook in lekker Engels geschreven. Misschien is die jas toch wel echtquote:Op woensdag 11 december 2013 13:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://www.parajumpers.it/en/counterfeits
Jullie hebben nep parajumpers geleverd en gehoopt dat niemand het zou merken, dat is er gebeurd.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:20 schreef WeBOOD het volgende:
Beste Allemaal,
Erg vervelend dat de Parajumpers tegenvallen, wij (iBOOD) vinden het erg spijtig en zijn druk bezig om na te gaan wat er mis is gelopen en wat we kunnen doen.
Wij hopen op wat geduld, er wordt hard gewerkt en wij zullen alle kopers van dit product bij iBOOD mailen.
Met vriendelijke groet,
iBOOD Webcare Team
Bij Ibood hebben ze regelmatig flinke korting op producten, dus er zou bij mij inderdaad niet meteen het vermoeden ontstaan dat de jas nep is.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:13 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je ziet een aanbieding voor een merkjas voor 1/3 van de prijs, en er gaat geen belletje rinkelen?
Ach, ik heb laatst nog een paar schoenen van Filippa K. met 60% korting gekocht. Merkkleding kan je normaal prima met flinke kortingen kopen met wat geluk en via betrouwbare wegen. En IBood staat over het algemeen wel goed bekend.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:13 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Dat klopt.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:37 schreef kipknots het volgende:
[..]
Ach, ik heb laatst nog een paar schoenen van Filippa K. met 60% korting gekocht. Merkkleding kan je normaal prima met flinke kortingen kopen met wat geluk en via betrouwbare wegen. En IBood staat over het algemeen wel goed bekend.
Komop zeg, een foute bestelling kan de beste overkomen, vooralsnog hoor ik meestal goede verhalen over ibood.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jullie hebben nep parajumpers geleverd en gehoopt dat niemand het zou merken, dat is er gebeurd._!
domheidsbelastingquote:Op woensdag 11 december 2013 15:02 schreef spiegelspel het volgende:
[..]
¤840,- voor een fucking jas
http://www.parajumpers.it/en/pjs-man/jacket/masterpiece.html
Welke fokkers zijn dat dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:11 schreef spiegelspel het volgende:
[..]
Dus door een filmpje denk jij dat elk dier zo word gevild. Je hebt ook fokkers die de dieren zonder pijn vergiftigen en dan de dieren villen dat vind ik in principe ok. Dus bont is niet perse voor zieke mensen alleen het levend villen is voor zieke mensen.
Waarom ? Men staat volledig in zijn/haar recht om te eisen dat IBood alsnog de echte jas levert. Wat ik voor E 600 winst ook zou proberen - makkelijker dan een box scorenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
Dit soort mensen:
[..]
Ik kots op jullie
Jaquote:Op woensdag 11 december 2013 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Buiten dat je niet geleverd krijgt wat je hebt gekocht, omdat iedereen er vanuit ging dat het een echte Parajumpers was..
Is het niet ook gewoon illegaal om te handelen in namaakartikelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |