SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hahaha madquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef Che_ het volgende:
Deze levenloze bezem zit al uren te wachten tot ie laatste post kan plaatsen![]()
Bizi, dus ik ben ook een sfeerverziekerquote:Op woensdag 11 december 2013 12:05 schreef Stimorol- het volgende: [..] Ja man.. [..] Nee man, isim yok sizi konusim buiten fok
![]()
Jij bent geen sfeerverzieker kocum ya. Relaxt. Drink een bak koffie, kendine gelquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Bizi, dus ik ben ook een sfeerverzieker. Had dat wel verwacht van je, weet dat sommigen anderen dat wel doen
___!
Ik heb een goede beoordeling gekregen, maar geen salarisverhoging.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef xaban06 het volgende:
Neyse ik ga maar eens richting werk, straks mijn beoordeling, wens mij geluk en succes allemaal.
Hoeveel verdien je dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een goede beoordeling gekregen, maar geen salarisverhoging.![]()
De 20% die ik op 1 oktober heb gekregen vinden ze genoeg voor dit jaar.
Succes!
lolquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Bizi, dus ik ben ook een sfeerverzieker. Had dat wel verwacht van je, weet dat sommigen anderen dat wel doen
___!
Beter dan niks toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een goede beoordeling gekregen, maar geen salarisverhoging.![]()
De 20% die ik op 1 oktober heb gekregen vinden ze genoeg voor dit jaar.
Succes!
Wat verdiende je dan eerst?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beter dan niks toch?
Mijn baan mag ik behouden trouwens voorlopigmoet wel genoegen nemen met 5000 pj minder
Netjes!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Circa 63K pj, vorig jaar kreeg ik ook een korting te verduren.. Bezuinigen he
strugglesquote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leuk salaris, vooral als je vriendin ook een leuk inkomen heeft.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
www.traditionalturkishcooking.comquote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
Maar even serieus, heeft iemand hier een goed online turks kookboek wat voor leken goed te doen is?
Oh? Gaan we de rekening niet delen?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Genoeg om mij te trakteren op Starbucks.
Jij betaalt in Starbucks 1 ik betaal in Starbucks 2.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh? Gaan we de rekening niet delen?
Geintje.Denk maar niet dat ik je ditmaal laat betalen.
Als ik dit open zie ik een filmpje van een geit die geslacht word?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
www.traditionalturkishcooking.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij betaalt in Starbucks 1 ik betaal in Starbucks 2.
Dat zeg ik liever niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:07 schreef xminator het volgende:
Was een test om jullie kaasheid te testen, kazen doen altijd lastig met hun salaris
Spam!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
www.traditionalturkishcooking.com
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Spam!!!
Komt er ooit nog een update?
Die is lerares in het basisonderwijs, na alle taxen en het ABP blijft er weinig over, wel veel vakantie en iedere kinderziekte krijg je er bij meequote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leuk salaris, vooral als je vriendin ook een leuk inkomen heeft.
En nu jij?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:07 schreef xminator het volgende:
Was een test om jullie kaasheid te testen, kazen doen altijd lastig met hun salaris
ABPquote:Op woensdag 11 december 2013 13:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die is lerares in het basisonderwijs, na alle taxen en het ABP blijft er weinig over, wel veel vakantie en iedere kinderziekte krijg je er bij mee
Die vertaling...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, dört gözle bekliyorum.
Voor de mods: Ik wacht met vier ogen.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde kon ik dat niet doen, want er kon ieder moment wel iemand op bezoek komen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
GC / Thuiskledij, is dat nou zo abnormaal?
Wat jullie? Ik doe liever ook meteen een joggingbroek aan wanneer ik thuiskom en ik voor de rest van die dag toch nergens meer heen moet of niemand meer bij ons over de vloer komt. Is dit zo raar?
Broek niet. Ust wel. Draag meestal overhemden e.d en dan zit thuis een XL sweater toch lekkerder.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat jullie? Ik doe liever ook meteen een joggingbroek aan wanneer ik thuiskom en ik voor de rest van die dag toch nergens meer heen moet of niemand meer bij ons over de vloer komt. Is dit zo raar?
Dit is heel normaal en hygiënisch zelfs. Zijn ze niet gewend in NL.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zijn dit netto bedragen?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zit nu op circa 51K per jaar. Niet slecht voor ongeschoold werk.
Circa 45k per jaar, mja is nog mn eerste jaar dus heb niets te klagenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En nu jij?Oh, ik vertel mijn salaris ook niet aan Turken die graag roddelen.
Puik gedaan danquote:Op woensdag 11 december 2013 15:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Circa 45k per jaar, mja is nog mn eerste jaar dus heb niets te klagen
Mooi startsalaris!quote:Op woensdag 11 december 2013 15:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Circa 45k per jaar, mja is nog mn eerste jaar dus heb niets te klagen
Is niet mis inderdaad, heb ook een aantal opleidingen achter de rug (MSc en BBA).quote:
Over een paar jaar verdien jij met gemak 2 tot 3x modaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Is niet mis inderdaad, heb ook een aantal opleidingen achter de rug (MSc en BBA).
Maar kan nog beter, na een aantal jaar ervaring insAllah.
Nee doe ik niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, dat is niet realistisch. Misschien over 8 jaar oid. maar dan kan het meteen ook 6x modaal zijn. We zien wel als het werk maar leuk is, huisje boompje beestje dat is voldoende voor mij.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Over een paar jaar verdien jij met gemak 2 tot 3x modaal.
Ja dan mag het ook wel... heb zelf economie gedaan en moet zeggen dat aan de hand van mijn voormalig studiegenoten ik durf te stellen dat je zeer veel invloed hebt op je eigen inkomen.. Heb zelf nooit zoveel moeite gedaan om promotie te makenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Is niet mis inderdaad, heb ook een aantal opleidingen achter de rug (MSc en BBA).
Maar kan nog beter, na een aantal jaar ervaring insAllah.
Oh jij bent dat meisje dat ik altijd met Gizem zie hobbelenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee doe ik niet.
Als ik de hele dag nergens heen ga dan hou ik gewoon mn pyjama aan met een oud vest erover.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:22 schreef TheMagnificent het volgende:
TS is van de geheime inlichtingendienst en heeft de lapo gepakt zodat hij de TT van de vorige delen kon wijzigen teneinde de integratie van de Turken op FOK! te bevorderen. Ik heb je wel door.
NWS / AIVD zat op Second Life
Sterkte!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Overwerken...Met een beetje pech moet ik zelfs in een hotel overnachten omdat het vrij laat (of vroeg
) kan worden...
Waar dan? Ik overnacht in rotterdam vandaag..quote:Op woensdag 11 december 2013 17:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Overwerken...Met een beetje pech moet ik zelfs in een hotel overnachten omdat het vrij laat (of vroeg
) kan worden...
Thanks!quote:
Amsterdam...quote:Op woensdag 11 december 2013 17:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar dan? Ik overnacht in rotterdam vandaag..
Uit eten uiteraard.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yep.
Zal ik wat laten bezorgen of uitgebreid buiten eten? De baas betaalt...
Mwah, gaat wel..quote:Op woensdag 11 december 2013 17:06 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Goed!!
Met jou? Hoe was je dag?
Ik kan maar een bonnetje declareren.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:42 schreef Arcadia het volgende:
Pizza laten bestellen, buiten gaan eten, pizza's mee naar huis nemen, 's ochtends pizza als ontbijt.
Why?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:51 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Mwah, gaat wel..
M'n dag, een beetje twijfelachtig. En die van de jouwe dan?
Sumo?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan maar een bonnetje declareren.
Ik ga maar eens uit eten dus!
Achja, soms is het leven weleens twijfelachtig meid.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Why?
Ja, prima vandaag. Vanavond naar yogales en spa
Bij dat Holiday Inn staan in de nacht de dames van plezier, voor zover deze tipquote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yep.
Zal ik wat laten bezorgen of uitgebreid buiten eten? De baas betaalt...
Haha serieus? Daar achter dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij dat Holiday Inn staan in de nacht de dames van plezier, voor zover deze tip
Dat ken ik. Zolang er maar geen zelftwijfel is. Sta dicht bij jezelfquote:Op woensdag 11 december 2013 18:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Achja, soms is het leven weleens twijfelachtig meid.
Yogales, geeft dat echt rust?
Haha, succes! Ik hoor het wel van je hoe het is gegaan :pquote:Op woensdag 11 december 2013 18:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat ken ik. Zolang er maar geen zelftwijfel is. Sta dicht bij jezelf
Geen idee haha. Heb een leuke meid leren kennen met wie het kliktWil het eens proberen.
Uit eten gaan en daar ook de pizza's bestellenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan maar een bonnetje declareren.
Ik ga maar eens uit eten dus!
Ok, daar moet ik dus wegblijven...quote:Op woensdag 11 december 2013 18:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij dat Holiday Inn staan in de nacht de dames van plezier, voor zover deze tip
Succes en veel plezier.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Why?
Ja, prima vandaag. Vanavond naar yogales en spa
Ja daar waar ook de bussen stoppen. Maar als je er echt veul zoekt... De hoofdingang uitlopen van Sloterdijk en dan helemaal links waar de afhalers rondhangen in wagens evenals meteen naar rechts bij dat hotel, voornamelijk vrouwen uit Oost-Europa en pooiers uit Albanistan en Turkenquote:
Check je telefoonquote:Op woensdag 11 december 2013 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Als je toch daar in de buurt werkt, even een keer een kopje koffie drinken? Ben wel benieuwd naar de persoon achter die nickname.
Dat valt altijd tegen vrees ikquote:Op woensdag 11 december 2013 18:57 schreef sylvesterrr het volgende:
Als je toch daar in de buurt werkt, even een keer een kopje koffie drinken? Ben wel benieuwd naar de persoon achter die nickname.
Nee hoor.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat valt altijd tegen vrees ik
Iemand nog een aanrader? Ik mag ook de taxikosten declareren heb ik begrepen.quote:Wel Bir Bey vermijden hoor met het eten... Nog nooit zulke slechte service gehad
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja daar waar ook de bussen stoppen. Maar als je er echt veul zoekt... De hoofdingang uitlopen van Sloterdijk en dan helemaal links waar de afhalers rondhangen in wagens evenals meteen naar rechts bij dat hotel, voornamelijk vrouwen uit Oost-Europa en pooiers uit Albanistan en Turken
Werk daar zelf nabij en moet nog weleens in de nacht naar kantoor als er iets af moet voor de markt overzee, een collega van mij uit India is een liefhebber en heeft de mooiste verhalen
Hahahaha, als ik daar was wist ik zeker dat ik 3 x harder dan jou ging lachen :pquote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef MaidensTower het volgende:
Heey!
Yoga is gaar. Gülme krizi tuttu hahahaha
Liever aan de schijven hangen, mezelf slopen en daarna naar bed. Dat werkt beter hahahah
Nou, aan het 'einde' zei ze dus "namaste". Dus ik sprong overeind. Was het nog niet afgelopenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:04 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hahahaha, als ik daar was wist ik zeker dat ik 3 x harder dan jou ging lachen :p
Zijn het mooie meisjes?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja daar waar ook de bussen stoppen. Maar als je er echt veul zoekt... De hoofdingang uitlopen van Sloterdijk en dan helemaal links waar de afhalers rondhangen in wagens evenals meteen naar rechts bij dat hotel, voornamelijk vrouwen uit Oost-Europa en pooiers uit Albanistan en Turken
Werk daar zelf nabij en moet nog weleens in de nacht naar kantoor als er iets af moet voor de markt overzee, een collega van mij uit India is een liefhebber en heeft de mooiste verhalen
Wat is er gaar aan?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef MaidensTower het volgende:
Heey!
Yoga is gaar. Gülme krizi tuttu hahahaha
Liever aan de schijven hangen, mezelf slopen en daarna naar bed. Dat werkt beter hahahah
Ik meditatie ook wel. Yoga wat minder. Of ik moet eraan wennen.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat is er gaar aan?
Yoga nooit geprobeerd maar vind meditatie wel fijn eigenlijk.
Hahhahah, je hebt de sfeer verpestquote:Op woensdag 11 december 2013 23:11 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Nou, aan het 'einde' zei ze dus "namaste". Dus ik sprong overeind. Was het nog niet afgelopenKei voor schut hahahha
Wat voor beeld heb je wel niet over mij hahhahhaquote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Hahhahah, je hebt de sfeer verpestbeter ga je niet meer :p. Hahahhhaha.. Ik zie het al voor me een Fokker die yoga aan het doen is en denken dat het is afgelopen vervolgens overeind springen. Whahhahahaha
![]()
Sorryyyyy
is moeilijk uit te leggen..quote:Op woensdag 11 december 2013 23:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb je wel niet over mij hahhahha
Ja, soms. Heb wat deals met Allah gesloten, maar ik kom mijn belofte niet na. Slecht slecht. Morgen weer beginnen. Als ik dan geen 'pauze' heb.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:33 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
is moeilijk uit te leggen..
Oh, bidt je ?
Asmr voelt soms een beetje te.. opwindend aanquote:Op woensdag 11 december 2013 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
Meditatie is zoooo 2012. ASMR is the new thing.
Oke.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:38 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, soms. Heb wat deals met Allah gesloten, maar ik kom mijn belofte niet na. Slecht slecht. Morgen weer beginnen. Als ik dan geen 'pauze' heb.
Sluit het een het ander uit dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:25 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik meditatie ook wel. Yoga wat minder. Of ik moet eraan wennen.
Ik doe liever aan krachttraining.
Mijn liefdesleven moet je niet serieus nemenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:52 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Oke.
Ik las net een post van je over een lidt op Fok, is het al goed tussen jullie? (Afstandrelatie)
Haha, nee de. Omdat ik las dat je had gedate met een Fokker, en hem had geblokkeerd op de app die je leuk vond etc, maar op een lange afstand van hem woonde. Vroeg ik me af ofdat jullie weer bij elkaar waren.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:02 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Mijn liefdesleven moet je niet serieus nemenBen enkel verloofd geweest. Daarbuiten date, scharrel, weet-ik-veel, ik mannen
Sta ik ook bekend om op Fok. Neem het met een korrel zout.
Heb hem nooit ontmoet johquote:Op donderdag 12 december 2013 00:07 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Haha, nee de. Omdat ik las dat je had gedate met een Fokker, en hem had geblokkeerd op de app die je leuk vond etc, maar op een lange afstand van hem woonde. Vroeg ik me af ofdat jullie weer bij elkaar waren.
awh jammer meid, nereliydi?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:08 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Heb hem nooit ontmoet johVond hem wel interessant, maar daar heb ik wel vaker last van
Werkt dat bij jou dan? Heb het bekeken op YT, maar deed me helemaal niks.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Asmr voelt soms een beetje te.. opwindend aanbij mij dan.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:14 schreef MaidensTower het volgende:
Hollander![]()
Ja, ik wil graag een relatie, maar ik kan het niet met mannen vinden en andersom hahaha. Denk dat ik voor vrouwen ga.
Ik ben wat jaartjes ouder dan jij
Ben nog nooit echt verliefd geweest. Hou mezelf graag voor de gek om die leegte op te vullen. Van mijn ex-verloofde heb ik veel gehouden, maar het was niet genoeg helaas.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:18 schreef groenappeltje20 het volgende:
Of je geeft het vaak te gauw op?
Als het iemand is die je echt wou, dan moest je er gewoon voor gaan.
Problemen kunnen altijd opgelost worden meid
Hoe kom je erbij dat ik van meisjes/vrouwen bang ben?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja. Die wezens waar jij zo bang voor bent haha
Ik begrijp het niet waarom zijn mensen zo?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ben nog nooit echt verliefd geweest. Hou mezelf graag voor de gek om die leegte op te vullen. Van mijn ex-verloofde heb ik veel gehouden, maar het was niet genoeg helaas.
Het is in ieder geval een goed begin dat je dat inziet.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ben nog nooit echt verliefd geweest. Hou mezelf graag voor de gek om die leegte op te vullen. Van mijn ex-verloofde heb ik veel gehouden, maar het was niet genoeg helaas.
Niet te letterlijk opvattenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik van meisjes/vrouwen bang ben?
Je probeert... er wat van te maken, omdat de ander zo goed voor je is. Je waardeert alle moeite. Maar niets meer dan dat. Zoveel meiden die stinkend jaloers op mij waren om die gast. Hij was de ideale manquote:Op donderdag 12 december 2013 00:27 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet waarom zijn mensen zo?
Je houdt super veel van diegene je probeert zo hard je best te doen, maar of het is niet wederzijds maar houdt wel gewoon van haar/hem.
Gewoon stank voor dank is het meestal toch
Alsof ik daarmee verder komquote:Op donderdag 12 december 2013 00:28 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een goed begin dat je dat inziet.
best of both worlds ja tog!quote:
nope ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Het leven :`(quote:Op donderdag 12 december 2013 00:36 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je probeert... er wat van te maken, omdat de ander zo goed voor je is. Je waardeert alle moeite. Maar niets meer dan dat. Zoveel meiden die stinkend jaloers op mij waren om die gast. Hij was de ideale manIemand die werkelijk alles voor me deed. Daarmee win je waardering, geen liefde. Ik hoopte op een mirakel. Didn't happen.
was da?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:01 schreef MaidensTower het volgende:
ik denk meer teleurgesteldquote:Op woensdag 11 december 2013 23:29 schreef MaidensTower het volgende:
Oda ne
Ik moet gaan bidden. Ook meditatie. Heb het een maand niet gedaan. Allah is vast boos op me
Wat is je lengte nepturk?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
best of both worlds ja tog!daarnaast wordt ik wel door sommige collega's nep turk genoemd
Heb je geprobeerd "die leegte" anders op te vullen? Heb je bijvoorbeeld vaste vrienden/vriendinnen waarmee je veel contact hebt? Ik vind je inderdaad heel nuchter overkomen, ookal maken sommigen je belachelijk. Je moet die nuchterheid alleen nog toepassen. Ik ken je verder niet persoonlijk dus ik kan je verder niet veel adviseren.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:39 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Alsof ik daarmee verder kom. Ik ben hooguit meer nuchter. Maar dat neemt niet weg dat ik dan niet ga proberen ofzo.
Aightquote:Op donderdag 12 december 2013 00:55 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
20 ik word 21 over paar maanden.
1,75 hoezo?quote:
quote:
vertelquote:
how is that?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik voel me lichamelijk net eind de 49
Als het op je 49e andersom is, is het goedquote:Op donderdag 12 december 2013 00:59 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik voel me lichamelijk net eind de 49
Overdrijven is natuurlijk ook een vak, maar ik geef me weleens regelmatig een (leeftijdsgetal) ligt natuurlijk ook soms aan de situatie zelfquote:
Komt goed, boogschutter!quote:Op donderdag 12 december 2013 01:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als het op je 49e andersom is, is het goed
ik kan zelfs een groen appeltje van je hoofd schietenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:02 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Komt goed, boogschutter!
Insanlar cjok kotu bu dewirde kime ilik yapsan deyerini bilmiolar.quote:
Ik begrijp ze wel. Ben best labiel geweest op Fok. Kon heel wat aspecten van mezelf niet accepteren. Nu kan het me een worst wezenquote:Op donderdag 12 december 2013 00:55 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Heb je geprobeerd "die leegte" anders op te vullen? Heb je bijvoorbeeld vaste vrienden/vriendinnen waarmee je veel contact hebt? Ik vind je inderdaad heel nuchter overkomen, ookal maken sommigen je belachelijk. Je moet die nuchterheid alleen nog toepassen. Ik ken je verder niet persoonlijk dus ik kan je verder niet veel adviseren.
Wil je me dood hebben? Je gaat het expres raken zodat groenappeltje dood gaat :-(quote:Op donderdag 12 december 2013 01:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik kan zelfs een groen appeltje van je hoofd schieten
Ja daarom, iedereen heeft wel wat.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken
ik zal eerst wel even oefenenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:06 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben? Je gaat het expres raken zodat groenappeltje dood gaat :-(
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:06 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wou je ten huwelijk vragen, maar laat maar haha.
Omdat ze iets anders willenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:05 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Insanlar cjok kotu bu dewirde kime ilik yapsan deyerini bilmiolar.
Sorry voor mijn Turks, ik ben half Turks. Maar mondeling praat ik wel beetje nou, goed Turks.
Prima, maar dan wel oefenen op slayage :pquote:Op donderdag 12 december 2013 01:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik zal eerst wel even oefenen
Ja, en ik heb geld nodig hahahaquote:Op donderdag 12 december 2013 01:07 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ja daarom, iedereen heeft wel wat.
Maids zullen we voor een week naar Spanje gaan samen. Gewoon relaxten zonder enig gezeik aan ons kop, we hebben het nodig!
sen hayir (iyilik) yap, hayirli oldugu icin, karsiligini beklemeden, dan komt het uiteindelijk wel goed, evelallahquote:Op donderdag 12 december 2013 01:05 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Insanlar cjok kotu bu dewirde kime ilik yapsan deyerini bilmiolar.
Sorry voor mijn Turks, ik ben half Turks. Maar mondeling praat ik wel beetje nou, goed Turks.
nah hij is relaxedquote:Op donderdag 12 december 2013 01:10 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Prima, maar dan wel oefenen op slayage :p
Tijdverspilling.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
sen hayir (iyilik) yap, hayirli oldugu icin, karsiligini beklemeden, dan komt het uiteindelijk wel goed, evelallah
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:06 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wou je ten huwelijk vragen, maar laat maar haha.
whut?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Omdat ze iets anders willen
Mijn ex kookte bijvoorbeeld elke dag voor mij. Maar ik had liever dat hij met mij mee ging trainen. Dat zou een boost voor mijn motivatie zijn en goed voor onze relatie.
Wat willen ze nog meer dan als jij stinkend je best gedaan hebt voor diegene. En de andere niet vermeld heeft wat hij of zij graag wilt. Sommige mensen zijn gewoon ondankbaar..quote:Op donderdag 12 december 2013 01:09 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Omdat ze iets anders willen
Mijn ex kookte bijvoorbeeld elke dag voor mij. Maar ik had liever dat hij met mij mee ging trainen. Dat zou een boost voor mijn motivatie zijn en goed voor onze relatie. Is maar een voorbeeld. Iedereen zoekt iets anders in de ander. Iets geven waar men geen behoefte aan heeft wordt niet gewaardeerd en is alleen maar frustrerender voor jou.
als de boodschpa maar overkomt, mijn turks is ook niet all that, zeker schrift neitquote:Op donderdag 12 december 2013 01:10 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Prima, maar dan wel oefenen op slayage :p
Is het niet dat je je moet aanpassen aan elkaar?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:16 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij sportte nietVind ik belangrijk.
hayir yapmaktan hayirli is yoktur, FEITquote:
waarom zou hij moeten sporten?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:16 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Hij sportte nietVind ik belangrijk.
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is het niet dat je je moet aanpassen aan elkaar?
DenHaagquote:Op donderdag 12 december 2013 01:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
nah hij is relaxed
waar kom jij vandaan eigenlijk?
Je beschrijft net mij in mijn vorige relatie. Als je niet van iemand houdt gedraag je je zo. Wanneer ik veel voor een man begin te voelen sloof ik mij uit.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Wat willen ze nog meer dan als jij stinkend je best gedaan hebt voor diegene. En de andere niet vermeld heeft wat hij of zij graag wilt. Sommige mensen zijn gewoon ondankbaar..
In een relatie moet je dus elkaar vullen, en O het communiceren is zo belangrijk schat. Beiden moeten erveel overhebben. Maar als steeds de ander alles probeert te onderhouden, en als het de ander weinig interesseert dan heb je niets aan de relatie, en dan kan die wat mij betreft ook geen eisen stellen
veel hagenezen hieroquote:
ging over boogschietenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:16 schreef Slayage het volgende:
[..]
als de boodschpa maar overkomt, mijn turks is ook niet all that, zeker schrift neit
Dat zeg ik nu nog steeds. Maar soms is het zo kwetsend.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:11 schreef Slayage het volgende:
[..]
sen hayir (iyilik) yap, hayirli oldugu icin, karsiligini beklemeden, dan komt het uiteindelijk wel goed, evelallah
moet ik me bedreigd voelen?quote:
welke eigenschap?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:20 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu nog steeds. Maar soms is het zo kwetsend.
Ik heb een hele vermoeiende eigenschap
Zo vaak geprobeerd. Hij eindigde voor de buis en ging mij ook daar proberen vast te houden.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:17 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is het niet dat je je moet aanpassen aan elkaar?
En dan komen ze met ; ieder mens uit zijn liefde op een andere wijze of dit en dat. Ik geloof er geen drol van.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:18 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Je beschrijft net mij in mijn vorige relatie. Als je niet van iemand houdt gedraag je je zo. Wanneer ik veel voor een man begin te voelen sloof ik mij uit.
Ik heb het niet alleen over sporten, maar het lijkt alsof alleen hij zich moet aanpassen naar wat jij wilt.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:21 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Zo vaak geprobeerd. Hij eindigde voor de buis en ging mij ook daar proberen vast te houden.
Alles?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:22 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
En dan komen ze met ; ieder mens uit zijn liefde op een andere wijze of dit en dat. Ik geloof er geen drol van.
Als je van iemand houdt, dan laat je dat zien. En doe je er alles voor.
Sporten is een leefstijl. Daar hoort een bepaalde persoonlijkheid bijquote:
Juistquote:Op donderdag 12 december 2013 01:22 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
En dan komen ze met ; ieder mens uit zijn liefde op een andere wijze of dit en dat. Ik geloof er geen drol van.
Als je van iemand houdt, dan laat je dat zien. En doe je er alles voor.
het is laat, ik kan het niet vindenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
kijk naar mijn reactie op die post voor het antwoord op je vraag
Wow ik word hier letterlijk beschreven, behalve paar dingen waar ik ver van ben :pquote:Op donderdag 12 december 2013 01:24 schreef Slayage het volgende:
HOE HOU JE EEN VROUW TEVREDEN?
Is dat moeilijk?
Nee hoor, je hoeft alleen maar te zijn:
1. Een vriend
2. Een kameraad
3. Een minnaar
4. Een grote broer
5. Een vader
6. Een meester
7. Een chef
8. Een electriciën
9. Een timmerman
10. Een loodgieter
11. Een technicus
12. Een binnenhuisarchitect
13. Een ontwerper
14. Een insectenverdelger
15. Een psycholoog
16. Een psychiater
17. Een genezer
18. Een goede luisteraar
19. Een organisator
20. Een goede echtgenoot
21. Erg schoon
22. Sympathiek
23. Atletisch
24. Warm
25. Attent
26. Galant
27. Intelligent
28. Grappig
29. Creatief
30. Teder
31. Sterk
32. Vol begrip
33. Tolerant
34. Geduldig
35. Ambitieus
36. Capabel
37. Moedig
38. Vastbesloten
39. Trouw
40. Afhankelijk
41. Gepassioneerd
EN OOK NIET VERGETEN OM:
44. Haar vaak complimentjes te geven
45. Van winkelen te houden
46. Eerlijk te zijn
47. Schatrijk te zijn
48. Haar niet zenuwachtig te maken
49. Niet naar andere vrouwen te kijken
EN DAN OOK NOG:
50. Haar veel aandacht geven, maar zelf niet veel verwachten
51. Haar veel tijd geven, speciaal voor haarzelf
52. Haar veel ruimte geven, je nooit afvragen waar ze heen gaat
BOVENDIEN IS HET ERG BELANGIJK DAT JE:
53. Nooit haar verjaardag vergeet
54. Nooit je trouwdag vergeet
55. Nooit een afspraak vergeet die zij heeft gemaakt
HOE HOU JE EEN MAN TEVREDEN?
1. Laat hem met rust
2. Geef hem eten
3. Laat hem de afstandsbediening vasthouden
TJONGE, WAT ZIJN MANNEN TOCH VEEL EISEND!!!
Klopt. En dat was niet fair dus heb ik het uitgemaakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:23 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik heb het niet alleen over sporten, maar het lijkt alsof alleen hij zich moet aanpassen naar wat jij wilt.
Zou het kunnen dat je gewoon geen relatiemateriaal bent? Ik las net dat je graag een relatie wilt.Daar gaan mensen dus altijd de fout in. Ik zie zo vaak om me heen dat mensen samen zijn omdat ze perse een relatie willen hebben. Of het Piet of Marloes is doet er verder niet aan toe. Als ik jou was zou er gewoon niet echt op focussen. Relaties zijn overrated.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:05 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik begrijp ze wel. Ben best labiel geweest op Fok. Kon heel wat aspecten van mezelf niet accepteren. Nu kan het me een worst wezenIk ben een mannenhosselaar en daarnaast heb ik een leuke leven: een leuke studie, sinds kort een bijbaantje, mooie woonruimte (woon op mezelf) 5 hele goede vrienden, waarvan ik 1 het meeste spreek en zie (Sylvesterrr). Daarnaast ongeveer 10 contacten met wie ik af en toe wat afspreek. Verder sport ik veel en heb daar ook altijd mensen met wie ik klets. Uhm verder ben ik journaliste/redacteur (2e bijbaan) en heb ik ook een eigen blog die ik zo nu en dan bijhoud.
Ik kijk Karadayı, Medcezir en soms Bollywoodfilms. Soms lees ik.
Ben verder extravert en maak makkelijk contact met mensen. Vind dat ik er goed uit zie en goed om kan gaan met mensen. Verder heb ik doelen in het leven. Weet waar ik sta en waar ik heen wil.
Veel succes dan met de man vinden die volledig hetzelfde is als jij.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:27 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Klopt. En dat was niet fair dus heb ik het uitgemaakt.
Verliefd zijn ken ik. Dat is 5% waarheid en 95% dromen. Ben liever nuchter en kies voor houden van. Maar ik kan niet van mannen houden als ik ze 95% ken hahahaha.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:23 schreef groenappeltje20 het volgende:
Jo Maidens, wat vind jij belangerijker, verliefd zijn of het houden van?
Verliefd worden en daarna er van houden. Zoals bij iedereen denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:30 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mannen, wat is belangrijk voor jullie Verliefd of het houden van?
nee hoor MOET niet, het is een barriere in je hoofd dat je voor jezelf hebt gecreeerd, daarnaast wil je het eigenlijk wel kwijt denk ikquote:Op donderdag 12 december 2013 01:25 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
pff, ik heb het niet zo gauw over gevoelens.. Daarvoor moet ik diegene eerst kennen
verliefdheid is een tijdelijk iets, houden van is heel breed en duurzamer uiteraard dan een iets als verliefdheidquote:Op donderdag 12 december 2013 01:30 schreef groenappeltje20 het volgende:
Mannen, wat is belangrijk voor jullie Verliefd of het houden van?
Ja me 2quote:Op donderdag 12 december 2013 01:30 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Verliefd zijn ken ik. Dat is 5% waarheid en 95% dromen. Ben liever nuchter en kies voor houden van. Maar ik kan niet van mannen houden als ik ze 95% ken hahahaha.
Als jij gewoon een beetje je best zou doen, hoeft dat helemaal geen tien minuten te durenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:24 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Sporten is een leefstijl. Daar hoort een bepaalde persoonlijkheid bijEr is discipline, gedrevenheid en temperament voor nodig. Het zegt iets over dat iemand geprikkeld wordt door uitdaging om uithoudingsvermogen te verhogen.
Los van alles is het goed voor seksNiet voor aantrekkelijkheid en libido, maar ook om langer door te gaan hahaha. Een hijgende man na 10 minuten is niet sexy
Hmm ligt eraan wat voor een relatie. Ik vond het super fijn om naar de deur te rennen om mijn ex te verwelkomen met een knuffel, samen te eten en gezellig te doen. Samen slapen. Boodschappen doen.. winkelen. Maar ik heb ook een paar uur voor mezelf nodigquote:Op donderdag 12 december 2013 01:28 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zou het kunnen dat je gewoon geen relatiemateriaal bent? Ik las net dat je graag een relatie wilt.Daar gaan mensen dus altijd de fout in. Ik zie zo vaak om me heen dat mensen samen zijn omdat ze perse een relatie willen hebben. Of het Piet of Marloes is doet er verder niet aan toe. Als ik jou was zou er gewoon niet echt op focussen. Relaties zijn overrated.
Iedereen wil vaak zijn eitje kwijt. Maarjaquote:Op donderdag 12 december 2013 01:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee hoor MOET niet, het is een barriere in je hoofd dat je voor jezelf hebt gecreeerd, daarnaast wil je het eigenlijk wel kwijt denk ik
Ja, daarom.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
verliefdheid is een tijdelijk iets, houden van is heel breed en duurzamer uiteraard dan een iets als verliefdheid
Bij iedereen gaat dit niet zo :pquote:Op donderdag 12 december 2013 01:30 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Verliefd worden en daarna er van houden. Zoals bij iedereen denk ik.
Ik wil juist een man die langer door kan gaan haha. Minstens een half uur, max twee.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Als jij gewoon een beetje je best zou doen, hoeft dat helemaal geen tien minuten te duren
wat doen?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:36 schreef xaban06 het volgende:
stapt zo auto in richting Belgie, uykumda vardi
Sterktequote:Op donderdag 12 december 2013 01:36 schreef xaban06 het volgende:
Sterkte!quote:Op donderdag 12 december 2013 01:36 schreef xaban06 het volgende:
Cool.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Sterkte!
*gooit water achter je*
ook echt serieus reagerenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:36 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik wil juist een man die langer door kan gaan haha. Minstens een half uur, max twee.
aah, gexmisolsunquote:Op donderdag 12 december 2013 01:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zoon en vrouw ophalen, kleine hastalanmis.
zoek de mensen op waar je je ei kwijt kan vooral opquote:Op donderdag 12 december 2013 01:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Iedereen wil vaak zijn eitje kwijt. Maarja
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:36 schreef xaban06 het volgende:
yukarikne yetiorquote:Op donderdag 12 december 2013 01:40 schreef Slayage het volgende:
[..]
zoek de mensen op waar je je ei kwijt kan vooral op
doen mensen dat nog?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:37 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Sterkte!
*gooit water achter je*
gecmis olsun!quote:Op donderdag 12 december 2013 01:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
wat?quote:
conservatievelingquote:
das niet zo moeilijk danquote:Op donderdag 12 december 2013 01:43 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
je zegt zoek iemand waar je je eitje kwijt kunt. Ik zeg Yukardakine yetior derdimi anlatmak
Ja, mijn seksleven is interessant hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 01:40 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Je vindt het wel leuk..
Ik had het over hugecoolquote:Op donderdag 12 december 2013 01:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, mijn seksleven is interessant haha
Srsly dude. Ik wil mijn match ontmoeten, trouwen en halal seks. Volgens mij is dat geweldig
Zal Allah dit lezen? Ik zweer dat ik geen zondes meer zal begaan als ik hem ontmoet. Gelijk gemeentehuis, moskee, alles
Weet ik schatquote:Op donderdag 12 december 2013 01:47 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik had het over hugecool
bestaat nietquote:Op donderdag 12 december 2013 01:45 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ja, mijn seksleven is interessant haha
Srsly dude. Ik wil mijn match ontmoeten, trouwen en halal seks. Volgens mij is dat geweldig
Zal Allah dit lezen? Ik zweer dat ik geen zondes meer zal begaan als ik hem ontmoet. Gelijk gemeentehuis, moskee, alles
trusten meiskequote:Op donderdag 12 december 2013 01:49 schreef MaidensTower het volgende:
Truste Slaatje, Appel en Hugi Boss
hij is lief hoor. alleen bang voor mij hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 01:51 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Was het net gezellig laat je me achter met slayage.
Tot morrowwww snoep
het zijn altijd keuzes die jezelf maakt en soms zijn de keuzes idd ten koste van jezelf, vraag een volgende keer jezelf af of je er baat bij hebt gehad bij een bepaalde of dat het ten koste is gegaan van jezelf? en als je tot de conclusie bent gekomen dat het een keuze dat ten koste van jezelf is geweest? stel jezelf de vraag waarom je deze keuze hebt gemaakt en haal daar lering uitquote:Op donderdag 12 december 2013 01:45 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik hou van moeilijk doek :-(
niemand in turkije doet dat meer hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 01:46 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Uuh nee. Maar ik heb wel Turkse trekjes ja
how is that?quote:
suc6quote:
dan ga ik ook maarquote:Op donderdag 12 december 2013 01:51 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Was het net gezellig laat je me achter met slayage.
Tot morrowwww snoep
whut?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:52 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
hij is lief hoor. alleen bang voor mij haha
Bedankt.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
het zijn altijd keuzes die jezelf maakt en soms zijn de keuzes idd ten koste van jezelf, vraag een volgende keer jezelf af of je er baat bij hebt gehad bij een bepaalde of dat het ten koste is gegaan van jezelf? en als je tot de conclusie bent gekomen dat het een keuze dat ten koste van jezelf is geweest? stel jezelf de vraag waarom je deze keuze hebt gemaakt en haal daar lering uit
ja heb slaap, ja moet werken pas om 1930 alleenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:56 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Bedankt.
Hebben jullie geen slaap of moeten jullie niet werken?
oooohh je dag begint pas nuuuuquote:Op donderdag 12 december 2013 01:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja heb slaap, ja moet werken pas om 1930 alleen
mwahquote:Op donderdag 12 december 2013 01:58 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
oooohh je dag begint pas nuuuu
jij ookquote:
gaslapenmanquote:
dan kan je beter niet pitten iddquote:
Omschrijving?quote:Op donderdag 12 december 2013 10:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Dit is afschuwelijke shit. ; (
Sterkte˛ !!quote:Op donderdag 12 december 2013 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
Nee. Zag t net pas. Gisteren zat het ook anders. En het is familie. .. anlarsin.
Je hebt toch heel veel krullen? Dan valt het niet zo snel op, denk ik. Of stijl je je haren regelmatig? Wel balen.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Laagjes verkeerd geknipt. Denk aan ongelijk in cm's. Damned. Troost me Chai.
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2013 06:41 schreef xaban06 het volgende:
Terug uit Belgie en moet straks weer werken
Daarom dat je ook niets moet laten doen waar je boos op kan worden door familie. Niet je auto laten repareren, je haar laten knippen, computer maken, etc.quote:Op donderdag 12 december 2013 10:59 schreef Stimorol- het volgende:
Nee. Zag t net pas. Gisteren zat het ook anders. En het is familie. .. anlarsin.
Geen van beidequote:Op donderdag 12 december 2013 02:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hoi vriendjes, mag ik jullie meningGC / [POLL] reistas gezocht
;') me2quote:Op donderdag 12 december 2013 11:53 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geen van beidebuyincoins... of je moet willen dat je tas de eerste week al stukgaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |