SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hahaha madquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef Che_ het volgende:
Deze levenloze bezem zit al uren te wachten tot ie laatste post kan plaatsen![]()
Bizi, dus ik ben ook een sfeerverziekerquote:Op woensdag 11 december 2013 12:05 schreef Stimorol- het volgende: [..] Ja man.. [..] Nee man, isim yok sizi konusim buiten fok
![]()
Jij bent geen sfeerverzieker kocum ya. Relaxt. Drink een bak koffie, kendine gelquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Bizi, dus ik ben ook een sfeerverzieker. Had dat wel verwacht van je, weet dat sommigen anderen dat wel doen
___!
Ik heb een goede beoordeling gekregen, maar geen salarisverhoging.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef xaban06 het volgende:
Neyse ik ga maar eens richting werk, straks mijn beoordeling, wens mij geluk en succes allemaal.
Hoeveel verdien je dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een goede beoordeling gekregen, maar geen salarisverhoging.![]()
De 20% die ik op 1 oktober heb gekregen vinden ze genoeg voor dit jaar.
Succes!
lolquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Bizi, dus ik ben ook een sfeerverzieker. Had dat wel verwacht van je, weet dat sommigen anderen dat wel doen
___!
Beter dan niks toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een goede beoordeling gekregen, maar geen salarisverhoging.![]()
De 20% die ik op 1 oktober heb gekregen vinden ze genoeg voor dit jaar.
Succes!
Wat verdiende je dan eerst?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beter dan niks toch?
Mijn baan mag ik behouden trouwens voorlopigmoet wel genoegen nemen met 5000 pj minder
Netjes!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Circa 63K pj, vorig jaar kreeg ik ook een korting te verduren.. Bezuinigen he
strugglesquote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leuk salaris, vooral als je vriendin ook een leuk inkomen heeft.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
www.traditionalturkishcooking.comquote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
Maar even serieus, heeft iemand hier een goed online turks kookboek wat voor leken goed te doen is?
Oh? Gaan we de rekening niet delen?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Genoeg om mij te trakteren op Starbucks.
Jij betaalt in Starbucks 1 ik betaal in Starbucks 2.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh? Gaan we de rekening niet delen?
Geintje.Denk maar niet dat ik je ditmaal laat betalen.
Als ik dit open zie ik een filmpje van een geit die geslacht word?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
www.traditionalturkishcooking.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij betaalt in Starbucks 1 ik betaal in Starbucks 2.
Dat zeg ik liever niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:07 schreef xminator het volgende:
Was een test om jullie kaasheid te testen, kazen doen altijd lastig met hun salaris
Spam!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
www.traditionalturkishcooking.com
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Spam!!!
Komt er ooit nog een update?
Die is lerares in het basisonderwijs, na alle taxen en het ABP blijft er weinig over, wel veel vakantie en iedere kinderziekte krijg je er bij meequote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leuk salaris, vooral als je vriendin ook een leuk inkomen heeft.
En nu jij?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:07 schreef xminator het volgende:
Was een test om jullie kaasheid te testen, kazen doen altijd lastig met hun salaris
ABPquote:Op woensdag 11 december 2013 13:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die is lerares in het basisonderwijs, na alle taxen en het ABP blijft er weinig over, wel veel vakantie en iedere kinderziekte krijg je er bij mee
Die vertaling...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, dört gözle bekliyorum.
Voor de mods: Ik wacht met vier ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |