SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Hahaha madquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef Che_ het volgende:
Deze levenloze bezem zit al uren te wachten tot ie laatste post kan plaatsen![]()
Bizi, dus ik ben ook een sfeerverziekerquote:Op woensdag 11 december 2013 12:05 schreef Stimorol- het volgende: [..] Ja man.. [..] Nee man, isim yok sizi konusim buiten fok
![]()
Jij bent geen sfeerverzieker kocum ya. Relaxt. Drink een bak koffie, kendine gelquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Bizi, dus ik ben ook een sfeerverzieker. Had dat wel verwacht van je, weet dat sommigen anderen dat wel doen
___!
Ik heb een goede beoordeling gekregen, maar geen salarisverhoging.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef xaban06 het volgende:
Neyse ik ga maar eens richting werk, straks mijn beoordeling, wens mij geluk en succes allemaal.
Hoeveel verdien je dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een goede beoordeling gekregen, maar geen salarisverhoging.![]()
De 20% die ik op 1 oktober heb gekregen vinden ze genoeg voor dit jaar.
Succes!
lolquote:Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Bizi, dus ik ben ook een sfeerverzieker. Had dat wel verwacht van je, weet dat sommigen anderen dat wel doen
___!
Beter dan niks toch?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb een goede beoordeling gekregen, maar geen salarisverhoging.![]()
De 20% die ik op 1 oktober heb gekregen vinden ze genoeg voor dit jaar.
Succes!
Wat verdiende je dan eerst?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Beter dan niks toch?
Mijn baan mag ik behouden trouwens voorlopigmoet wel genoegen nemen met 5000 pj minder
Netjes!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Circa 63K pj, vorig jaar kreeg ik ook een korting te verduren.. Bezuinigen he
strugglesquote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Leuk salaris, vooral als je vriendin ook een leuk inkomen heeft.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
www.traditionalturkishcooking.comquote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef 2NutZ het volgende:
Maar even serieus, heeft iemand hier een goed online turks kookboek wat voor leken goed te doen is?
Oh? Gaan we de rekening niet delen?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Genoeg om mij te trakteren op Starbucks.
Jij betaalt in Starbucks 1 ik betaal in Starbucks 2.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oh? Gaan we de rekening niet delen?
Geintje.Denk maar niet dat ik je ditmaal laat betalen.
Als ik dit open zie ik een filmpje van een geit die geslacht word?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
www.traditionalturkishcooking.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij betaalt in Starbucks 1 ik betaal in Starbucks 2.
Dat zeg ik liever niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:07 schreef xminator het volgende:
Was een test om jullie kaasheid te testen, kazen doen altijd lastig met hun salaris
Spam!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
www.traditionalturkishcooking.com
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Spam!!!
Komt er ooit nog een update?
Die is lerares in het basisonderwijs, na alle taxen en het ABP blijft er weinig over, wel veel vakantie en iedere kinderziekte krijg je er bij meequote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Leuk salaris, vooral als je vriendin ook een leuk inkomen heeft.
En nu jij?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:07 schreef xminator het volgende:
Was een test om jullie kaasheid te testen, kazen doen altijd lastig met hun salaris
ABPquote:Op woensdag 11 december 2013 13:25 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die is lerares in het basisonderwijs, na alle taxen en het ABP blijft er weinig over, wel veel vakantie en iedere kinderziekte krijg je er bij mee
Die vertaling...quote:Op woensdag 11 december 2013 13:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, dört gözle bekliyorum.
Voor de mods: Ik wacht met vier ogen.
Toen ik nog bij mijn ouders woonde kon ik dat niet doen, want er kon ieder moment wel iemand op bezoek komen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
GC / Thuiskledij, is dat nou zo abnormaal?
Wat jullie? Ik doe liever ook meteen een joggingbroek aan wanneer ik thuiskom en ik voor de rest van die dag toch nergens meer heen moet of niemand meer bij ons over de vloer komt. Is dit zo raar?
Broek niet. Ust wel. Draag meestal overhemden e.d en dan zit thuis een XL sweater toch lekkerder.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat jullie? Ik doe liever ook meteen een joggingbroek aan wanneer ik thuiskom en ik voor de rest van die dag toch nergens meer heen moet of niemand meer bij ons over de vloer komt. Is dit zo raar?
Dit is heel normaal en hygiënisch zelfs. Zijn ze niet gewend in NL.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zijn dit netto bedragen?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zit nu op circa 51K per jaar. Niet slecht voor ongeschoold werk.
Circa 45k per jaar, mja is nog mn eerste jaar dus heb niets te klagenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
En nu jij?Oh, ik vertel mijn salaris ook niet aan Turken die graag roddelen.
Puik gedaan danquote:Op woensdag 11 december 2013 15:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Circa 45k per jaar, mja is nog mn eerste jaar dus heb niets te klagen
Mooi startsalaris!quote:Op woensdag 11 december 2013 15:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Circa 45k per jaar, mja is nog mn eerste jaar dus heb niets te klagen
Is niet mis inderdaad, heb ook een aantal opleidingen achter de rug (MSc en BBA).quote:
Over een paar jaar verdien jij met gemak 2 tot 3x modaal.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Is niet mis inderdaad, heb ook een aantal opleidingen achter de rug (MSc en BBA).
Maar kan nog beter, na een aantal jaar ervaring insAllah.
Nee doe ik niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Nee, dat is niet realistisch. Misschien over 8 jaar oid. maar dan kan het meteen ook 6x modaal zijn. We zien wel als het werk maar leuk is, huisje boompje beestje dat is voldoende voor mij.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Over een paar jaar verdien jij met gemak 2 tot 3x modaal.
Ja dan mag het ook wel... heb zelf economie gedaan en moet zeggen dat aan de hand van mijn voormalig studiegenoten ik durf te stellen dat je zeer veel invloed hebt op je eigen inkomen.. Heb zelf nooit zoveel moeite gedaan om promotie te makenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:46 schreef xminator het volgende:
[..]
Is niet mis inderdaad, heb ook een aantal opleidingen achter de rug (MSc en BBA).
Maar kan nog beter, na een aantal jaar ervaring insAllah.
Oh jij bent dat meisje dat ik altijd met Gizem zie hobbelenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee doe ik niet.
Als ik de hele dag nergens heen ga dan hou ik gewoon mn pyjama aan met een oud vest erover.
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:22 schreef TheMagnificent het volgende:
TS is van de geheime inlichtingendienst en heeft de lapo gepakt zodat hij de TT van de vorige delen kon wijzigen teneinde de integratie van de Turken op FOK! te bevorderen. Ik heb je wel door.
NWS / AIVD zat op Second Life
Sterkte!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Overwerken...Met een beetje pech moet ik zelfs in een hotel overnachten omdat het vrij laat (of vroeg
) kan worden...
Waar dan? Ik overnacht in rotterdam vandaag..quote:Op woensdag 11 december 2013 17:11 schreef sylvesterrr het volgende:
Overwerken...Met een beetje pech moet ik zelfs in een hotel overnachten omdat het vrij laat (of vroeg
) kan worden...
Thanks!quote:
Amsterdam...quote:Op woensdag 11 december 2013 17:22 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar dan? Ik overnacht in rotterdam vandaag..
Uit eten uiteraard.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yep.
Zal ik wat laten bezorgen of uitgebreid buiten eten? De baas betaalt...
Mwah, gaat wel..quote:Op woensdag 11 december 2013 17:06 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Goed!!
Met jou? Hoe was je dag?
Ik kan maar een bonnetje declareren.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:42 schreef Arcadia het volgende:
Pizza laten bestellen, buiten gaan eten, pizza's mee naar huis nemen, 's ochtends pizza als ontbijt.
Why?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:51 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Mwah, gaat wel..
M'n dag, een beetje twijfelachtig. En die van de jouwe dan?
Sumo?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan maar een bonnetje declareren.
Ik ga maar eens uit eten dus!
Achja, soms is het leven weleens twijfelachtig meid.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:10 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Why?
Ja, prima vandaag. Vanavond naar yogales en spa
Bij dat Holiday Inn staan in de nacht de dames van plezier, voor zover deze tipquote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Yep.
Zal ik wat laten bezorgen of uitgebreid buiten eten? De baas betaalt...
Haha serieus? Daar achter dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:20 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij dat Holiday Inn staan in de nacht de dames van plezier, voor zover deze tip
Dat ken ik. Zolang er maar geen zelftwijfel is. Sta dicht bij jezelfquote:Op woensdag 11 december 2013 18:13 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Achja, soms is het leven weleens twijfelachtig meid.
Yogales, geeft dat echt rust?
Haha, succes! Ik hoor het wel van je hoe het is gegaan :pquote:Op woensdag 11 december 2013 18:29 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dat ken ik. Zolang er maar geen zelftwijfel is. Sta dicht bij jezelf
Geen idee haha. Heb een leuke meid leren kennen met wie het kliktWil het eens proberen.
Uit eten gaan en daar ook de pizza's bestellenquote:Op woensdag 11 december 2013 17:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kan maar een bonnetje declareren.
Ik ga maar eens uit eten dus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |