Als je weet dat je de 'bergen' in gaat zou ik zelf al kiezen voor de 80pk.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:51 schreef koei het volgende:
[..]
Het wordt een gloednieuwe bij de dealer vandaan. We hebben ook voor jonge 2e hands gekeken, maar dat scheelde qua geld amper 1000 euro, dus dan liever volle garantie. En mn schoonvader betaalt een deel mee.
Heb je een 65 pk of 80 pk uitvoering? Ik heb de ANWB-testen gelezen, maar daar hadden ze enkel de 80pk getest, en die kwam net goed mee met de rest, dus ik twijfel of 65 pk niet te weinig is. Hij moet in de zomer ook mee de 'bergen' in, en dat redden terwijl hij vol met bagage zit.
Ah, over de nieuwe weet ik niet zoveel. Zit ook niet enorm in de auto's, sleutel er alleen graag aanquote:Op donderdag 12 december 2013 12:51 schreef koei het volgende:
[..]
Het wordt een gloednieuwe bij de dealer vandaan. We hebben ook voor jonge 2e hands gekeken, maar dat scheelde qua geld amper 1000 euro, dus dan liever volle garantie. En mn schoonvader betaalt een deel mee.
Heb je een 65 pk of 80 pk uitvoering? Ik heb de ANWB-testen gelezen, maar daar hadden ze enkel de 80pk getest, en die kwam net goed mee met de rest, dus ik twijfel of 65 pk niet te weinig is. Hij moet in de zomer ook mee de 'bergen' in, en dat redden terwijl hij vol met bagage zit.
Net als je moeder!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar mijn Fuifje is geen racemonster, top zit tegen de 160 en ze trekt niet snel op maar laat zich heerlijk besturen, voelt stabiel en zit gewoon lekker.
quote:
Wat is Limburg?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:39 schreef Iwanius het volgende:
Middag lui. Is deze #SC nu een verdeld Limburgse honk geworden waar alleen lieden uit Limburgse gemeenten mogen komen of is de TT ludiek?
een urg met limb?quote:
Fuiterd. Jeweet wel, die jongen die niet meer meedoet met z'n niet launch PS4.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:46 schreef Rossdale het volgende:
Komt überhaupt iemand van ons uit Limburg?
Met bergen bedoel ik ook de Ardennen en het zwarte woud in Duitsland. Dat zijn hooguit flinke heuvels. Maar ik ben daar één keer met een oude auto van mn moeder heen geweest en die moest ik bijna omhoog duwen. En dat was met amper bagage. Maar goed, we gaan het wel merken tijdens de proefrit! En als 80 pk niet veel duurder is wil ik dat er sowieso wel doorheen drukken.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah, over de nieuwe weet ik niet zoveel. Zit ook niet enorm in de auto's, sleutel er alleen graag aan
Maar de mijne komt uit 2002, is een 1.3 liter met 60pk zover ik weet. Ik merk zelf weinig verschil tussen een lege en volle auto en mijn kofferbak zit regelmatig vol met puin, dat weegt wat meer dat wat kleren Maar! Ik rij niet in de bergen.
Broeder Tain heeft een punt. Al woon je natuurlijk niet in de bergen. Zolang je er geen caravan achter hangt blijf je echt niet halverwege steken hoor. Ik bedoel, zelfs met een oude volkswagen beetle uit de jaren 60 kon ik gewoon elke bergpas trotseren in Afrika. Andere wagens inhalen was geen optie maar hij tufte wel door.
Maar mijn Fuifje is geen racemonster, top zit tegen de 160 en ze trekt niet snel op maar laat zich heerlijk besturen, voelt stabiel en zit gewoon lekker. Het enige wat ik zelf nooit meer doe is een 3 deurs auto kopen. Mijn vorige auto's waren allen 5 deurs en dat wordt mijn volgende ook weer.
Overigens zou mijn keuze eerder bepaald worden door degelijkheid en 'look and feel' dan specs. Liever een trage betrouwbare bak dan een fragiel racemonster.
Goed bezig!quote:Op donderdag 12 december 2013 13:52 schreef koei het volgende:
[..]
Met bergen bedoel ik ook de Ardennen en het zwarte woud in Duitsland. Dat zijn hooguit flinke heuvels. Maar ik ben daar één keer met een oude auto van mn moeder heen geweest en die moest ik bijna omhoog duwen. En dat was met amper bagage. Maar goed, we gaan het wel merken tijdens de proefrit! En als 80 pk niet veel duurder is wil ik dat er sowieso wel doorheen drukken.
En we gaan sowieso voor een 5 deurs. Dat was mijn enige eis aan de auto. Zeker met het oog op de toekomst is dat wel erg fijn, en het is ook met bagage op de achterbank een stuk makkelijker.
Die kwam toch uit Eindhoven? Of was dat een tussenstop op weg naar de beschaafde wereld?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Fuiterd. Jeweet wel, die jongen die niet meer meedoet met z'n niet launch PS4.
Tussenstop. Eigenlijk is die jongen niet te verstaan..quote:Op donderdag 12 december 2013 13:53 schreef koei het volgende:
[..]
Die kwam toch uit Eindhoven? Of was dat een tussenstop op weg naar de beschaafde wereld?
Ben zelf een keer de bergen over geweest met een clio 1.1 automaat (auto van mn ex)... NOOIT MEERquote:Op donderdag 12 december 2013 13:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah, over de nieuwe weet ik niet zoveel. Zit ook niet enorm in de auto's, sleutel er alleen graag aan
Maar de mijne komt uit 2002, is een 1.3 liter met 60pk zover ik weet. Ik merk zelf weinig verschil tussen een lege en volle auto en mijn kofferbak zit regelmatig vol met puin, dat weegt wat meer dat wat kleren Maar! Ik rij niet in de bergen.
Broeder Tain heeft een punt. Al woon je natuurlijk niet in de bergen. Zolang je er geen caravan achter hangt blijf je echt niet halverwege steken hoor. Ik bedoel, zelfs met een oude volkswagen beetle uit de jaren 60 kon ik gewoon elke bergpas trotseren in Afrika. Andere wagens inhalen was geen optie maar hij tufte wel door.
Maar mijn Fuifje is geen racemonster, top zit tegen de 160 en ze trekt niet snel op maar laat zich heerlijk besturen, voelt stabiel en zit gewoon lekker. Het enige wat ik zelf nooit meer doe is een 3 deurs auto kopen. Mijn vorige auto's waren allen 5 deurs en dat wordt mijn volgende ook weer.
Overigens zou mijn keuze eerder bepaald worden door degelijkheid en 'look and feel' dan specs. Liever een trage betrouwbare bak dan een fragiel racemonster.
Ik ben niet veel beter gewend.. M'n vorige auto, Viefje ( Subaru Vivio ) had een 0.7 motor (motorblok van een motorfiets ) . Daar merkte je wel degelijk in of je bagage bij je had :pquote:Op donderdag 12 december 2013 14:03 schreef Altron het volgende:
[..]
Ben zelf een keer de bergen over geweest met een clio 1.1 automaat (auto van mn ex)... NOOIT MEER
Dat ding was echt niet vooruit te branden , weet niet hoeveel pk er in zat , maar dat kan nooit veel geweest zijn.
Naar beneden ging ie elke keer nog redelijk rap , 140 ofzo..... omhoog haalde die net de 60 en werden we door iedereen weer voorbij gereden
Maar goed, kheb zelf een auto met 250pk en een top van 250 dus dan gaat het al snel langzaam als je dat gewend ben.
Haha nicequote:Op donderdag 12 december 2013 14:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben niet veel beter gewend.. M'n vorige auto, Viefje ( Subaru Vivio ) had een 0.7 motor (motorblok van een motorfiets ) . Daar merkte je wel degelijk in of je bagage bij je had :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Altron op 12-12-2013 14:32:57 ]- Djehoetie / Jehuty -
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha nice
Ja dan is het verschil tussen een volle koffer en wel of geen passagiers erg groot
Heb zelf een Calibra DTM V6 2.5L , elk jaar ga ik er nog een aantal keer mee naar de Nürburgring om zelf te racen.
Maar ben er wel een beetje klaar mee , is totaal niet praktisch hier in Nederland , kom bijna geen hobbel meer over ,en de onderhoudskosten zijn gewoon erg hoog.
Ben sowieso wel toe aan een ''normale'' auto...
Kon alleen een oude foto effe zo snel vinden.Leuke auto, maar ik zou met zo'n auto geeneens thuis kunnen komen door de drempelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:17 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha nice
Ja dan is het verschil tussen een volle koffer en wel of geen passagiers erg groot
Heb zelf een Calibra DTM V6 2.5L , elk jaar ga ik er nog een aantal keer mee naar de Nürburgring om zelf te racen.
Maar ben er wel een beetje klaar mee , is totaal niet praktisch hier in Nederland , kom bijna geen hobbel meer over ,en de onderhoudskosten zijn gewoon erg hoog.
Ben sowieso wel toe aan een ''normale'' auto...
Kon alleen een oude foto effe zo snel vinden.Lijkt me toch wel leuk om een keer mee te scheuren. Ach, ik hou het nog wel op karten voorlopig. Ook weer te lang geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tevens veel te bang dat ik die snelheid gewoon niet kan handelenOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Thanks.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Tain het volgende:
[..]
Leuke auto, maar ik zou met zo'n auto geeneens thuis kunnen komen door de drempels
Haha , ja je moet als bijrijder wel echt volledig op degene vertrouwen achter het stuur.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel leuk om een keer mee te scheuren. Ach, ik hou het nog wel op karten voorlopig. Ook weer te lang geleden
Tevens veel te bang dat ik die snelheid gewoon niet kan handelen
Klinkt tof!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:50 schreef Altron het volgende:
Haha , ja je moet als bijrijder wel echt volledig op degene vertrouwen achter het stuur.
Zijn genoeg stukken waar ikzelf iig dik over de 200 rij.
Karten blijft ook erg tof ,al gaat er imo niks boven het circuit op met je auto.
Maar ik ga meestal met 2 vrienden en m'n broer , en dan gaan we meestal een weekend.
En staan we daar op de camping am ring , zelf beetje auto's kijken en lekker goedkoop duits bier drinken en bbqén
Dat is echt de enige reden waarom ik deze auto nog heb.
Hahaquote:
Prima weekend!quote:Op donderdag 12 december 2013 14:50 schreef Altron het volgende:
Haha , ja je moet als bijrijder wel echt volledig op degene vertrouwen achter het stuur.
Zijn genoeg stukken waar ikzelf iig dik over de 200 rij.
Karten blijft ook erg tof ,al gaat er imo niks boven het circuit op met je auto.
Maar ik ga meestal met 2 vrienden en m'n broer , en dan gaan we meestal een weekend.
En staan we daar op de camping am ring , zelf beetje auto's kijken en lekker goedkoop duits bier drinken en bbqén
Dat is echt de enige reden waarom ik deze auto nog heb.
Ja echt über gezellig altijd met die duitsers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |