Ho ho, ik beweer nergens dat hij geen woning zou moeten krijgen in deze situatie. De beginselen van de situatie zijn verkeerd, maar worden nog verkeerder als hij geen woning krijgt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoewel ik het wel met je eens ben dat hij levenslang had moeten krijgen, zal 'ie toch echt ergens moeten wonen.
Dan kun je wel vanuit de onderbuik reageren dat hij geen woning (en geen uitkering?) moet krijgen, maar dan is zijn enige alternatief om de criminaliteit in te gaan. Dat lijkt me ook niet de bedoeling.
Alhoewel je dan wel weer lekker kunt gaan roepen dat je het allemaal wel had zien aankomen.
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 26-03-2014 om 09:52:27Thijs Römer wordt op zijn wenken bediend.... reageer retweet
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:22 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ho ho, ik beweer nergens dat hij geen woning zou moeten krijgen in deze situatie. De beginselen van de situatie zijn verkeerd, maar worden nog verkeerder als hij geen woning krijgt.
Waarom verbaast het je dan als hij een woning krijgt? Dat is dan toch logisch?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als hij nog een woning e.d. ook krijgt.
Het verbaast me juist niets. Wat ik daarmee bedoelde te onderstrepen is de scheefheid van de situatie. Zijn woning voor de rest van zijn leven had een cel moeten zijn. Dat het beter is dat hij nu een woning zou krijgen is wel zo, maar dat maakt een kromme situatie niet recht.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
[..]
Waarom verbaast het je dan als hij een woning krijgt? Dat is dan toch logisch?
Je wilt toch niet beweren dat je met de bovenstaand uitspraak bedoelde dat je vindt dat hij een woning moet krijgen?
quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:25 schreef Arcee het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 26-03-2014 om 09:52:27Thijs Römer wordt op zijn wenken bediend.... reageer retweet
Ik denk dat hij als juridisch adviseur aan de slag gaat, bv op milieurechtgebied. Dat kan prima als zzp'er.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij zal wel een andere identiteit/naam krijgen. Want met zijn huidige komt hij nooit meer aan de bak natuurlijk.
Lijkt me sowieso wel lastig om een gat van 13 jaar in je cv te verklaren.
Dat deed 'ie in het verleden ook. Lekker bezwaren indienen namens allemaal belangengroeperingen tegen vergunningen van veehouderijen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:47 schreef freako het volgende:
[..]
Ik denk dat hij als juridisch adviseur aan de slag gaat, bv op milieurechtgebied. Dat kan prima als zzp'er.
http://nos.nl/artikel/625793-thijs-romer-volkert-waar-ben-je.htmlquote:Op woensdag 26 maart 2014 10:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb even onder een steen gezeten. Wat heeft Thijs Romer hier mee te maken?
Ah dank je! Wat een ophef weer...quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:53 schreef baaart het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/625793-thijs-romer-volkert-waar-ben-je.html
Wilhelmus Simon Petrus (Pim) Fortuyn (officieel Fortuijn[1]) (Driehuis, 19 februari 1948 – Hilversum, 6 mei 2002)quote:
Ja dus?quote:Op woensdag 26 maart 2014 12:57 schreef starla het volgende:
[..]
Wilhelmus Simon Petrus (Pim) Fortuyn (officieel Fortuijn[1]) (Driehuis, 19 februari 1948 – Hilversum, 6 mei 2002)
Het is geen kromme situatie, zo zit ons rechtssysteem in elkaar. Dat hier sommigen het recht in eigen handen willen nemen zie ik als een veel vreemdere situatie.quote:Op woensdag 26 maart 2014 10:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het verbaast me juist niets. Wat ik daarmee bedoelde te onderstrepen is de scheefheid van de situatie. Zijn woning voor de rest van zijn leven had een cel moeten zijn. Dat het beter is dat hij nu een woning zou krijgen is wel zo, maar dat maakt een kromme situatie niet recht.
Wat gaat er dan gebeuren tussen 2 en 6 mei?quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat gaat er dan gebeuren tussen 2 en 6 mei?
Doden herdenken, bevrijding vieren, dat dus.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:00 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat gaat er dan gebeuren tussen 2 en 6 mei?
Zijn permanente ontsteking speelt weer op.quote:Op woensdag 26 maart 2014 13:02 schreef Ryan3 het volgende:
Teeven is ook tegen een keukenkastje aangelopen, zie ik.
Oh ja, dus omdat ons rechtsysteem zo in elkaar zit is het geen kromme situatie dat een moordenaar van een volksvertegenwoordiger na slechts 13 jaar weer vrij rondlooptquote:Op woensdag 26 maart 2014 12:59 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is geen kromme situatie, zo zit ons rechtssysteem in elkaar. Dat hier sommigen het recht in eigen handen willen nemen zie ik als een veel vreemdere situatie.
Ik ben ook benieuwd of de AIVD/politie ook al deze internethelden zo op de korrel heeft als de mensen die iets onwelvalligs over andere dingen twitteren/ facebooken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |