Ze zijn zelfs met een nieuwe versie bezig nu! http://creatures-online.co.uk/quote:Op maandag 27 januari 2014 14:29 schreef gwnpatricia het volgende:
[..]
Bedankt, Volgens mij was dat hem inderdaad!!!! Vanmiddag even kijken of ik hem ergens kan downloaden
Mobiel hè? Ik heb ooit dat spelletje alchemy gehad, dat klinkt ongeveer zo. Zelf niet zoveel gespeeld maar als dat het is, en b het is leuk, zal ik hem weer eens downloaden.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef Rockiejj het volgende:
He allemaal, ik zoek een app die ik een tijdje geleden bij een vriend heb gespeeld. Het was een app waarbij je begint met wat elementen die je dan moet combineren, daar kreeg je dan iets nieuws uit waarmee je weer nieuwe dingen kon maken. Ik vond het erg leuk maar weet niet meer bij wie ik het heb gespeeld. Wie weet welke app ik bedoel?
The Sandbox?quote:Op zondag 9 februari 2014 14:00 schreef Rockiejj het volgende:
He allemaal, ik zoek een app die ik een tijdje geleden bij een vriend heb gespeeld. Het was een app waarbij je begint met wat elementen die je dan moet combineren, daar kreeg je dan iets nieuws uit waarmee je weer nieuwe dingen kon maken. Ik vond het erg leuk maar weet niet meer bij wie ik het heb gespeeld. Wie weet welke app ik bedoel?
Het is inderdaad Alchemy!quote:Op zondag 9 februari 2014 14:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Mobiel hè? Ik heb ooit dat spelletje alchemy gehad, dat klinkt ongeveer zo. Zelf niet zoveel gespeeld maar als dat het is, en b het is leuk, zal ik hem weer eens downloaden.
Alchemy is tof.quote:Op maandag 10 februari 2014 16:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Het is inderdaad Alchemy!
Ik ben (al) op 2.7% haha
plaatje is stukquote:Op maandag 17 februari 2014 21:03 schreef Expression het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand een idee welk spel dit is?
hmm zegt me zo niets, ik dacht aan iets van the elder's scroll, maar die is in first person view...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:10 schreef Expression het volgende:
[..]
Hier is de link:
http://imgur.com/OHCV8fC
Die kan ook in 3d person. Ik dacht eerst ook aan Skyrim maar die characters zeggen mij niks.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
hmm zegt me zo niets, ik dacht aan iets van the elder's scroll, maar die is in first person view...
Misschien die ervoor, Oblivion? Het ziet er te modern uit voor Morrowind (de enige die ik eens heb gespeeld)quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:39 schreef Expression het volgende:
[..]
Die kan ook in 3d person. Ik dacht eerst ook aan Skyrim maar die characters zeggen mij niks.
Ziet er te mooi uit voor Oblivion. Zal wel een mod voor Skyrim zijn ofzo. Bedankt!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:42 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Misschien die ervoor, Oblivion? Het ziet er te modern uit voor Morrowind (de enige die ik eens heb gespeeld)
of één van de vele uitbreidingen? http://en.wikipedia.org/wiki/The_Elder_Scrolls
Geen idee, was dat op een PC (msdos/windows) of op de Commodore 64 of op de Playstation?quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:28 schreef Reuzelbek het volgende:
Ik zoek een spel uit de jaren 90: het is een horizontal scroller shooter in de ruimte en je piloot is een soort van katachtige. Ik had vroeger een xmas demo versie van dit spel waarbij je eindbaas de kerstman was en z'n rendieren die je kapot moest schieten. Google helpt niet echt mee...
Het was een pc game, ergens in het tijdperk van 1995-1998. Nee de piloot die je bent is een katachtige maar dat zie je bijna niet. Je kon je schip upgraden als je langs een shop vloog.quote:Geen idee, was dat op een PC (msdos/windows) of op de Commodore 64 of op de Playstation?Weet je niet een iets preciezer jaartal, dus bijv. begin, midden of eind jaren 90? En bedoel je dat het ruimteschip dat je bestuurde een "katachtige" vorm was?
iddquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
iets zegt me dat dit ergens anders hoort
iets zegt me dat dit ergens anders hoortquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |