at your servicequote:Op woensdag 11 december 2013 00:54 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die Silva heeft bij maar 11 doorzettingsvermogen en de rest ik ook kut.
Allione had ik nog niet eerder van gehoord, ziet er goed uit.
Hij zit op dit moment in het vliegtuig naar A'dam![]()
![]()
Doen, ik deed hetzelfde. Siem verkopen en Iancu halen.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:57 schreef Lindgren. het volgende:
Ik krijg een bod van 12,5 miljoen op Siem. Voor dat geld kan ik Iancu als vervanger halen of nóg een jonkie doorschuiven. Beste klap geld.. Twijfel.
Zenit is als enige geïnteresseerd. Iancu is wel duur zeg.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Doen, ik deed hetzelfde. Siem verkopen en Iancu halen.
Alleen kreeg ik 16 miljoen voor Siem
Niet Iancu maar kopenquote:Op woensdag 11 december 2013 01:05 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zenit is als enige geïnteresseerd. Iancu is wel duur zeg.
Nee saved elke maand maar kan hem niet afsluiten ofzo, wat is dezequote:Op woensdag 11 december 2013 01:24 schreef Binamin het volgende:
En nu moet je terug naar je save van 2015?
Ik denk het.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:30 schreef Binamin het volgende:
zo blij dat hij van je af was dat hij spontaan beter ging voetballen
quote:Op woensdag 11 december 2013 01:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk het.
Iancu binnen voor 15 miljoen.Ik hoop dat hij het waarmaakt.
Bij het aanmaken van de game "echte spelersnamen gebruiken" uitgevinkt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Er is iets misgegaan met mijn gameal mijn spelers hebben verkeerde namen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik was al met deze game begonnen en alle namen waren normaal. Ik start 'm net op en nu is het zoquote:Op woensdag 11 december 2013 12:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Bij het aanmaken van de game "echte spelersnamen gebruiken" uitgevinkt waarschijnlijk.
Ah, dan weet ik het nietquote:Op woensdag 11 december 2013 12:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee ik was al met deze game begonnen en alle namen waren normaal. Ik start 'm net op en nu is het zo
Ik wil je niet ergens van beschuldigen, maar als ik google kom ik het nogal veel tegen in combinatie met gedownloade versies.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee ik was al met deze game begonnen en alle namen waren normaal. Ik start 'm net op en nu is het zo
Kloptquote:Op woensdag 11 december 2013 12:58 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik wil je niet ergens van beschuldigen, maar als ik google kom ik het nogal veel tegen in combinatie met gedownloade versies.
Victor Spierquote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef wieisboos het volgende:
Er is iets misgegaan met mijn gameal mijn spelers hebben verkeerde namen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat klopt.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:49 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Heb het al gefixten ik ben echt niet de enige hier hoor
Dit. Als het nou 60 euro was en je speelde het niet zoveel, kan ik me nog voorstellen. Maar nu? Fucking triestquote:Op woensdag 11 december 2013 15:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat klopt.
Snap niet waarom je niet ~28 eu over hebt voor een game die je 100'en uren speelt. Maar dat zal wel aan mij liggen.
CONSOLIDEREN!!!@!@!!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, play-offs om Europees voetbal met Excelsior tegen Vitesse. Thuis 6-1 gewonnen en nu uit na 5 minuten 2-0 achter. Zal er wel uit gaan liggen dus
quote:Op woensdag 11 december 2013 17:15 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
het feest kan beginnen
5-1 verloren van Wales, dat wel.
Je leest te snel, Giliano de broertje van. Maar die was een degelijk backup, speelde gewoon een voldoende niet meer en niet minder.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is Gini nog steeds zo overdreven goed?
de broertjequote:Op woensdag 11 december 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je leest te snel, Giliano de broertje van. Maar die was een degelijk backup, speelde gewoon een voldoende niet meer en niet minder.
Ik heb hier een bazenregen van Feyenoord gekocht voor 26 miljoen dus ik kan hem wel missen.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:39 schreef Binamin het volgende:
Hij is nog steeds boos op me, omdat ik hem negeer
Ik doe hetzelfde, tot hun 21e ongeveer en dan ga ik specifieke eigenschappen trainen die minder zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:00 schreef Swaytje het volgende:
Ik train bij FM14 iedereen op de rol die ik wil dat ze gaan spelen.
Geen idee of dat het meest effectief is, maar tot nu toe (na 6 seizoenen) lijken spelers aardig te groeien.
Dus een CAM bijvoorbeeld op de rol "nummer 10" trainen, en een spits op "diepe spits" etc.
quote:
Sleegers moet het bij mij gaan doen gezien ik Bakkal niet heb verlengt,quote:Op woensdag 11 december 2013 19:50 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik - al zolang ik CM/FM speel - geen ballen verstand heb van de training. Vroeger downloadde ik altijd een schema (Ronald's training), maar tegenwoordig kan dat niet meer en laat ik het aan m'n assistent over. Ik zorg er alleen voor dat mijn trainers op niveau zijn, geef af en toe een speler een individuele opdracht en that's it.
Alleen nu kijk ik aan het eind van het seizoen mijn selectie eens door en zo'n beetje niemand is gegroeidEen paar spelers die hier en daar een puntje beter zijn geworden, maar dat komt naar mijn idee omdat die veel gespeeld hebben.
Bijvoorbeeld Joey Sleegers had ik gehaald voor de toekomst, heeft dus weinig gespeeld omdat ie nog niet goed genoeg is, maar heeft nergens een puntje erbij gekregen gedurende een heel seizoen
Kortom, tips?
Nee ik weet dat je zijn broer gekocht hebt mijn vraag is dan ook is georgino nog steeds zo goed?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je leest te snel, Giliano de broertje van. Maar die was een degelijk backup, speelde gewoon een voldoende niet meer en niet minder.
Zulke figuren jaquote:Op woensdag 11 december 2013 22:46 schreef Silv het volgende:
Whehe. Trek ik zo'n speler transfervrij aan als backup, zegt hij na 2 weken dat hij weg wil omdat hij niet genoeg aan spelen toe komt. Rot toch op.
Om nog even op die Sleegers terug te komen, die had toen ik 'm haalde 9 bij passing. Weinig voor een AMC natuurlijk, dus ik geef als individuele training passing op. Einde van het seizoen heeft ie nog steeds 9 daarquote:Op woensdag 11 december 2013 22:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sleegers moet het bij mij gaan doen gezien ik Bakkal niet heb verlengt,
Niemand wilde hem hebben, dus maar bij mijn reserves gegooid.quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zulke figuren ja
Maar heb je hem er weer uitgetrapt of niet, gezien je laatste zin
Ik heb 'm verkocht aan Monaco voor 38,5 miljoenquote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef Binamin het volgende:
Yes!
Mijn negeren van Eder heeft vruchten afgeworpen. Hij was zo'n 5 maanden boos, maar nu is zijn moraal weer uitstekend. Heb hem direct een nieuw contract aangeboden
illegale versie he..quote:Op donderdag 12 december 2013 00:03 schreef wieisboos het volgende:
Wat heb ik opeensmet rust gewoon 2-0 voor, ik zeg nog dat ze niet moeten verslappen
[ afbeelding ]
Sta nog wel ruim bovenaan in mijn 1e seizoen
[ afbeelding ]
BAM!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
1/8 finale CL, eerste leg. Goede uitgangspositie dus, al zal ik daar wel afgeslacht worden. Compleet Belgisch team ook nog
Tja anderlecht he, speelde zeker in hun standaard formatie?quote:Op donderdag 12 december 2013 00:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
BAM!
[ afbeelding ]
Snelste wedstrijd ooit..geen highlight gezien..alleen de aftrap en het laatste fluitje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja anderlecht he, speelde zeker in hun standaard formatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit was de opstelling, speelde op "control"
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:31 schreef Binamin het volgende:
Ik mag tegen Anderlecht in de 1e knockout van CL
Over 2.5 is gratis geldquote:Op donderdag 12 december 2013 00:37 schreef ThadCastle het volgende:
Mijn u21
[ afbeelding ]
Die goals
Ik las Orgiquote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:46 schreef Binamin het volgende:
Ownee, nu moet ik silva gaan negeren. Er wil er weer een een gesprek
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 00:46 schreef Binamin het volgende:
Ownee, nu moet ik silva gaan negeren. Er wil er weer een een gesprek
[ afbeelding ]
Je kan ze toch ook gewoon een vriendin laten zoeken? Hoeft toch niet meteen net als bij Blue Mountain State naar de clubhoer te gaan.. of is het moraal zo slecht?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga gewoon een keer met mijn talenten richting de Oude Dame want #YOLO![]()
![]()
3-0 verlorenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je kan ze toch ook gewoon een vriendin laten zoeken? Hoeft toch niet meteen net als bij Blue Mountain State naar de clubhoer te gaan.. of is het moraal zo slecht?
Ayoub wellicht?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:51 schreef wieisboos het volgende:
Wie zal ik als vervanger van Daley Blind halen? Als VM
Welk jaar zit je? Heb zelf Ignjovski van Werder transfervrij kunnen halen. Heeft tot nu toe een gemiddelde van 7.3. Heeft nog wel wat kracht en positie training nodig.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:51 schreef wieisboos het volgende:
Wie zal ik als vervanger van Daley Blind halen? Als VM
Zit nu in de winterstop van mijn eerste jaar maar Blind heeft al aangegeven dat hij hogerop wil. Duurt nog wel ff voordat hij transfervrij is.quote:Op donderdag 12 december 2013 13:58 schreef Silv het volgende:
[..]
Welk jaar zit je? Heb zelf Ignjovski van Werder transfervrij kunnen halen. Heeft tot nu toe een gemiddelde van 7.3. Heeft nog wel wat kracht en positie training nodig.
Had hem al gescout maar had nog m'n twijfels. Zal eens kijkenquote:
Bij mijn game in 2017, mocht je het willen weten:quote:Op donderdag 12 december 2013 14:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zit nu in de winterstop van mijn eerste jaar maar Blind heeft al aangegeven dat hij hogerop wil. Duurt nog wel ff voordat hij transfervrij is.
[..]
Had hem al gescout maar had nog m'n twijfels. Zal eens kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Tutoring doe ik wel ja, maar wellicht nog te weinig. Dat laatste wist ik niet, nicequote:Op donderdag 12 december 2013 14:10 schreef ThadCastle het volgende:
Gebruiken jullie vaak de mogelijkheid van 'tutoring'? Ik vannacht maar even wat linkjes gemaakt want las dat het echt heel erg kan helpen voor development van je jeugd. Als je een goeie tutor hebt gaat de determination omhoog en worden ze professioneler van karakter. En die preferred moves zijn aan te leren zonder dat het workload verhoogt, dus kan je heavy blijven trainen + preferred move zonder dat ze dood gaan
http://www.guidetofootbal(...)ment/player-tutoringquote:Op donderdag 12 december 2013 14:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tutoring doe ik wel ja, maar wellicht nog te weinig. Dat laatste wist ik niet, nice
Heeft het ook niet. Misschien als er staat bij training dat hij match experience op moet doen, dan eventueel wel want dan is het trainen minder belangrijk. Ik had zo'n spits paar keer verhuurd. Nu traint hij gewoon 'heavy' en speelt hij niks, gaat hij als een speer omhoogquote:Op donderdag 12 december 2013 14:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat verhuren dit jaar alleen zin heeft als het aan teams uit dezelfde league is..Het positieve is dat ze spelen, maar met de bagger trainingsaccommodaties bij andere clubs heb je voor mijn gevoel niets aan dat voordeel.
Ik doe precies hetzelfdequote:Op donderdag 12 december 2013 14:29 schreef Tim86 het volgende:
Het is ook veel leuker om je grootste talenten gewoon steeds bij je club te houden. Ik zet de grootste talenten nu gewoon steeds bij de A selectie als ze 16 zijn en dan laat ik ze bij het jeugdteam meespelen. Dan track je ze ook wat makkelijker en denk je er vaker aan om ze mooi wat minuten te geven.
Holy shit.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:03 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]![]()
en ik sta nog altijd bovenaan
omdat het al zo meezit
[ afbeelding ]
Het gaat weer iets beter nu.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Holy shit.![]()
Mijn team heeft ook een dip.Sta inmiddels 7 wedstrijden voor het eind gedeeld eerste met Utrecht. Had 9 punten voorsprong.
[ afbeelding ]
Vooral die 0-3 was pijnlijk. Veel jonkies, kapot na een zwaar programma..
Nou ja, in ieder geval nog wel de eerste plek. Mijn jonkies zijn zo wisselvallig.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het gaat weer iets beter nu.
[ afbeelding ]
Die twee verloren wedstrijden waren zo onverdiendMaar wat doe je er aan
Stand nu
[ afbeelding ]
36 tegendoelpunten
Belachelijk knap.quote:Op donderdag 12 december 2013 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Thanksquote:
Focus op snelheid, dan kan het met zijn beperkte skills wel een goede afmaker worden denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:00 schreef Swaytje het volgende:
Hoe zouden jullie deze trainen?
Lijkt een heel goed talent, maar ik vind hem voor alle rollen op bepaalde vlakken wat te kort komen..
Wordt de nieuwe Klaas-Jan Huntelaar genoemd zie ik nu
[ afbeelding ]
Bizarre shit af en toe in FM..gelukkig net op tijd wakker dusquote:
Nog niet zo erg als ik gisteren, thuis 6-1 winnen en daarna uit 5-0 verliezenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizarre shit af en toe in FM..gelukkig net op tijd wakker dus
Die zag ik ja..echt bizarquote:Op donderdag 12 december 2013 16:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nog niet zo erg als ik gisteren, thuis 6-1 winnen en daarna uit 5-0 verliezen
Ach ja, ik ben Excelsior, ik had allang niet verwacht om in mijn eerste seizoen Eredivisie direct play-offs te spelen om Europees voetbal.quote:
Volgens mij wel. IRL is dat aangepast na vorig seizoen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach ja, ik ben Excelsior, ik had allang niet verwacht om in mijn eerste seizoen Eredivisie direct play-offs te spelen om Europees voetbal.
Alleen wel zuur dat ik mijn top 4-plek waar ik het hele seizoen stond in de laatste paar wedstrijden verspeelde
En wat ik nog steeds niet snap, de bekerfinale ging tussen de nummers 2 en 4, maar in plaats van dat ik als nummer 5 Europa in mocht ging het ticket naar de verliezend finalist van de play-offs. Dat klopt toch niet in het echt?
Zelfbeheersing (composure) lijkt mequote:Op donderdag 12 december 2013 16:00 schreef Swaytje het volgende:
Hoe zouden jullie deze trainen?
Lijkt een heel goed talent, maar ik vind hem voor alle rollen op bepaalde vlakken wat te kort komen..
Wordt de nieuwe Klaas-Jan Huntelaar genoemd zie ik nu
[ afbeelding ]
Lacazette, Bernardquote:Op donderdag 12 december 2013 16:16 schreef Tim86 het volgende:
En wie is de sterspeler op 10 bij Porto waar ik nu tegen moet...juistem
[ afbeelding ]
Hmmm, ok dan. Jammerquote:Op donderdag 12 december 2013 16:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij wel. IRL is dat aangepast na vorig seizoen.
Heb je nog wat toffe transfervrije spelers binnen gehaald? Ik kon Boëtius en Van Geffen gratis overnemen toen hun contract afliep en Van Beek huren met een optie tot koop (40kquote:Op donderdag 12 december 2013 16:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hmmm, ok dan. Jammer
Dan maar dit seizoen top 4 eindigen, iig al een stuk betere spelers aangetrokken voor het nieuwe seizoen, dus we gaan het zien.
Nu maar hopen dat de houdbaarheidsdatum van mijn tactiek niet verstreken is, want de laatste 8 wedstrijden van vorig jaar heb ik maar 1 wedstrijdje gewonnen.
Van Geffen heb ik inderdaad ook transfervrij overgenomen, Boetius heeft nog een jaar te gaan geloof ik (het is nu 2015). Verder heb ik transfervrij Mark Uth van Heerenveen gehaald, had 'm al op huurbasis en die schoot er redelijk wat in. Ook nog Eyong Enoh en een verdediger van Fortuna Sittard voor de breedte.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je nog wat toffe transfervrije spelers binnen gehaald? Ik kon Boëtius en Van Geffen gratis overnemen toen hun contract afliep en Van Beek huren met een optie tot koop (40k).
Hoe oud is hij bij jou?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:47 schreef ThadCastle het volgende:
Bale op de transferlijst voor 10 miljoenzal wel een belachelijk salaris eisen
2,5 sterEven goed als Brandt. Hij wil ong 350k per week. Laat maar dan
Vaag..weinig aan de bak gekomen dan..of blessa. Zouden ze hem de injury trait hebben gegeven?quote:
Lol apart, hier is hij 30 jaar oud, heeft die nog steeds 4.5 ster.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:47 schreef ThadCastle het volgende:
Bale op de transferlijst voor 10 miljoenzal wel een belachelijk salaris eisen
2,5 sterEven goed als Brandt. Hij wil ong 350k per week. Laat maar dan
panisch kutspelquote:Op donderdag 12 december 2013 18:09 schreef Lindgren. het volgende:
Twee dagen na een dubbele ontmoeting met Milan tegen de nummer twee aantreden en natuurlijk kansloos verliezen. Utrecht met 1 punt voorsprong richting laatste twee wedstrijden. Zij tegen ADO, ik tegen AZ.
Ik heb 82937423984 kansen geteld, maar alles op de paal en over en naast.1-0 AZ. Utrecht kampioen.
![]()
Dan de EL maar winnen.
LEKKER JEZUSquote:Op donderdag 12 december 2013 18:09 schreef Lindgren. het volgende:
Twee dagen na een dubbele ontmoeting met Milan tegen de nummer twee aantreden en natuurlijk kansloos verliezen. Utrecht met 1 punt voorsprong richting laatste twee wedstrijden. Zij tegen ADO, ik tegen AZ.
Ik heb 82937423984 kansen geteld, maar alles op de paal en over en naast.1-0 AZ. Utrecht kampioen.
![]()
Dan de EL maar winnen.
Welk jaar? Bij mij is Utrecht ook 2e geworden (2014-2015), terwijl ze nauwelijks aankopen gedaan hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:09 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
Dan de EL maar winnen.
Eerste seizoen.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Welk jaar? Bij mij is Utrecht ook 2e geworden (2014-2015), terwijl ze nauwelijks aankopen gedaan hebbenja, in de categorie Jop van der Linden.
ADO werd trouwens 7e. Hebben een samenwerkingsverband met Chelsea en hebben spelers als Thorgan Hazard rondlopen
20 doorzettingsvermogen zie je echt vaak bij die grote talenten, goed teken dusquote:Op donderdag 12 december 2013 18:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eerste seizoen.
Ook uitgeschakeld in de EL. Fiorentina won bij mij thuis met 1-2.![]()
Nieuw seizoen, nieuwe kansen. Eerst maar weer wat talentjes binnenslepen, waarvan dit nummer 1 is.
[ afbeelding ]
Had vanmiddag ook al met 5-1 van Porto en 6-1 van Atletico Madrid gewonnen. In geen enkele wedstrijd in de Eredivisie scoor ik zoveel goals. Lekker realistisch.quote:
En?quote:
Zo snel ben ik niet, maar ze tikken me helemaal kapot. Het is 0-1, maar had ook 0-4 kunnen zijnquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
1-1 uiteindelijk. Zelfs nog 2 dikke kansen om te winnen, maar dit was al lucky genoeg. Zij 4 keer paal/lat.
[ afbeelding ]
Die persmomentjes zijn soms zo debiel
Of Guardiola nog iets te zeggen had:
[ afbeelding ]
Maar wel passionate hoor
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
Die persmomentjes zijn soms zo debiel
Of Guardiola nog iets te zeggen had:
[ afbeelding ]
Maar wel passionate hoor
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:26 schreef Tim86 het volgende:
kut, kut, kutmoffen..zo typisch
[ afbeelding ]
So close
Lewa zit bij Bayern, Mandzukic bij Dortmundquote:Op donderdag 12 december 2013 21:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
Lewandowski ook nog... stelletje valsspelers![]()
Lewa verlaat Dortmund in elke game transfervrij. Hier zit hij bij Barcelonaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lewa zit bij Bayern, Mandzukic bij Dortmund
Ik vroeg me al af of het niet was vastgelegd dat hij naar Bayern ging ofzo, omdat het IRL wel zijn wens wasquote:Op donderdag 12 december 2013 21:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Lewa verlaat Dortmund in elke game transfervrij. Hier zit hij bij Barcelona
Daar filter ik op ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
20 doorzettingsvermogen zie je echt vaak bij die grote talenten, goed teken dus
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Dit gaat de nieuwe Zidane worden volgens mij
[ afbeelding ]
Je kan wel add manager doen en die bondscoach maken..quote:Op donderdag 12 december 2013 22:02 schreef Happel het volgende:
Het is volgens mij niet mogelijk om tijdens een spel jezelf bondscoach te maken of wel?
Ja, dacht ik al. Dat is nou juist wat ik niet wil.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan wel add manager doen en die bondscoach maken..
Waarom niet eigenlijk?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al. Dat is nou juist wat ik niet wil.
Alle 2quote:Op donderdag 12 december 2013 22:10 schreef Matip het volgende:
Heb effe jullie hulp nodig;
Zit nu eerste seizoen met Ajax, kan Lacazette transfervrij aantrekken in juli 2014, of Vitinho nu voor 5.5 mil aantrekken.
Dus Lacazette of Vitinho?
Jammer dat je moet kiezen...allebei een koopje en allebei heel goed.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:10 schreef Matip het volgende:
Heb effe jullie hulp nodig;
Zit nu eerste seizoen met Ajax, kan Lacazette transfervrij aantrekken in juli 2014, of Vitinho nu voor 5.5 mil aantrekken.
Dus Lacazette of Vitinho?
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Alle 2![]()
Vitinho sowiesoHad hem transfervrij en na een paar seizoenen verkocht voor 38,5 miljoen.
Lacazette niet gehad maar is hier een bepalende speler voor Man Utd
Ja, had ze best allebei kunnen halen.. Maar Fischer en Vietto doen het meer dan uitstekend in mijn 4-3-3, dus dan vind ik het zonde dat er één daarvan op de bank moet..quote:Op donderdag 12 december 2013 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jammer dat je moet kiezen...allebei een koopje en allebei heel goed.
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:41 schreef Zhano het volgende:
Zomer 2015, gratis Bojan aangetrokkenKijken of het wat word.
Kreeg m toen aangeboden, maar niet gedaanquote:Op donderdag 12 december 2013 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Zuculini in het eerste seizoen transfervrij opgepikt en nu doorverkocht voor 8 miljoen.
FUT/FM het draait allemaal om maar 1 ding; winst machen. Het zit in je bloedquote:Op donderdag 12 december 2013 23:03 schreef Lindgren. het volgende:
Zuculini in het eerste seizoen transfervrij opgepikt en nu doorverkocht voor 8 miljoen.
http://www.gomezbutton.it/quote:Op donderdag 12 december 2013 23:22 schreef dion_v_k het volgende:
Ik vroeg me af waarom Utrecht het zo goed doet en 1e staat in mijn game dus ik klik de selectie aan toen werd het meteen duidelijkZe hebben Mario Gomez gehuurd van Fiorentina
![]()
Massimo Bruno en natuurlijk Tielemans.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:35 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een CDM en een AMR. Liefst Nederlands, Belgisch of Scandinavisch. Maar is geen vereiste.
Heb nog wel een miljoen of 15 liggen. Iemand tips?
Tielemans zit niet in mijn game.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:37 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Massimo Bruno en natuurlijk Tielemans.
Ik was net navraag aan het doen. Zijn stats lijken me niet eens zo bijzonder, maar hij krijgt 3,5 ster.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef Tim86 het volgende:
Ik blijf bij Ayoub, maar als Ajax kopen bij Utrecht is vaak geen genot
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tielemans zit niet in mijn game.
Spelers verschillen ook veel per game. Hier is hij heel goed, maar is Tielemans (en ook Bruno) vrij matig. In de game van dion zijn die gasten heel goed.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik was net navraag aan het doen. Zijn stats lijken me niet eens zo bijzonder, maar hij krijgt 3,5 ster.
Tsja, ligt aan een hoop factoren.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spelers verschillen ook veel per game. Hier is hij heel goed, maar is Tielemans (en ook Bruno) vrij matig. In de game van dion zijn die gasten heel goed.
Tielemans stelde ook niet veel voor toen hij op zijn 16e naar mij kwam maar ik heb hem meteen veel minuten gegeven en intensief getraind, dus om de paar maanden weer op andere onderdelen. Nu is hij 20 en eigenlijk al 1 van mijn beste spelers alleen heeft hij een 6je bij Evenwicht. Dat is wel erg triest dus train ik hem alleen nog daar op en dan een heel zwaar trainingsprogramma.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spelers verschillen ook veel per game. Hier is hij heel goed, maar is Tielemans (en ook Bruno) vrij matig. In de game van dion zijn die gasten heel goed.
Bojanquote:Op donderdag 12 december 2013 22:41 schreef Zhano het volgende:
Zomer 2015, gratis Bojan aangetrokkenKijken of het wat word.
Daley is een held op CDM. Pakt alleen wel ongelofelijk veel kaarten maar dat zal wel aan mij liggen. 13 geel en 2 rood in één seizoenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kan ook gewoon Bazoer doorschuiven. Denk dat ik dat maar doe. Daley wordt mijn eerste CDM denk ik.
Ik heb Ince gehaald voor 5 miljoen maar die zal bij jou wel wat duurder zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:45 schreef Lindgren. het volgende:
10 miljoen voor een AMR.roept u maar.
Bij mij ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:45 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Daley is een held op CDM. Pakt alleen wel ongelofelijk veel kaarten maar dat zal wel aan mij liggen. 13 geel en 2 rood in één seizoen
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij ook.heeft veel afwisselend op LB en CDM gestaan maar pakte ook een hoop kaarten, ja.
Hoe is Yordy Reyna bij jullie ingame?En Ola John?
Oké, valt me niet helemaal mee. John ook niet.quote:
Gabriel Barbosa omtrainen tot AMRquote:Op donderdag 12 december 2013 23:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Bij mij ook.heeft veel afwisselend op LB en CDM gestaan maar pakte ook een hoop kaarten, ja.
Hoe is Yordy Reyna bij jullie ingame?En Ola John?
Wel een stuk leuker ja. Als ik Ajax ben ga ik liever voor een iets mindere Nederlander dan de standaard aankopen ookquote:Op donderdag 12 december 2013 23:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, valt me niet helemaal mee. John ook niet.
Hij krijgt bij mij 4* en ik kan 'm voor <2 miljoen krijgen.
[ afbeelding ]
Bod van 1.9 miljoen aanvaard. Prima stats + nederlands, mentaal zal 'ie nog wel wat groeien.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
Deze baas trouwens maar even transfervrij binnenhengelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is trouwens met dat onderste regeltje?Addertje?
Heeft Benfica maar 20% ofzo?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
Deze baas trouwens maar even transfervrij binnenhengelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is trouwens met dat onderste regeltje?Addertje?
Ik ben me ook wat meer gaan richten op NL spelers.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel een stuk leuker ja. Als ik Ajax ben ga ik liever voor een iets mindere Nederlander dan de standaard aankopen ook
Wat een bazen, jezus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:01 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben me ook wat meer gaan richten op NL spelers.
Het zijn wel regens en moeten nog groeien.
Gekocht van Feyenoord en weer voor een jaar aan hen verhuurd:
[ afbeelding ]
Deze baas gekocht voor 24 miljoen (bidwar met PSG) Hij moet het stokje over gaan nemen van Doria:
[ afbeelding ]
Uit eigen jeugd en moet uiteindelijk Corchia gaan vervangen:
[ afbeelding ]
Uberbaas uit de jeugd van PSV, kost me 5 miljoen en 23k per week aan salaris maar dan heb je ook wat![]()
[ afbeelding ]
En dan dit kereltje nog uit de eigen opleiding:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk Nederlanders, je leert het wel.
Ik heb 'm aan Heerenveen verkocht en scoort echt altijd tegen mijquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:05 schreef wieisboos het volgende:
Hoesen topscorer Jupiler league terwijl Jong Ajax laatste is geworden
quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is deze.
[ afbeelding ]
Als ik hem door zou verkopen krijg ik dus maar 20%?
Je moet alles kopen anders mag je hem niet opstellen volgens mij..En dan heb je dus 100%, maar ben je wel veeeeeeel meer kwijt dan je dacht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:07 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is deze.
[ afbeelding ]
Als ik hem door zou verkopen krijg ik dus maar 20%?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:03 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk Nederlanders, je leert het wel.
Right in your face kut!quote:
Lekker voor 85 miljoen verkopen aan een club uit Mensjesturquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:27 schreef dion_v_k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste gif godver manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja niet potentie he, dus huidige capaciteiten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:34 schreef Tim86 het volgende:
2e is wel echt wat beter, maar enige grote verschil is bij de fysieke stats. 2* verschil is wel veel, al is hij ook 2 jaar jonger..
Özyakup is ook ernstig goed. Thanos Petsos ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:41 schreef dion_v_k het volgende:
Pele van Anholt is trouwens ook een goede CVM, speelt hier inmiddels bij Stuttgart en is 11 miljoen waard
Ik moest hardop lachenquote:
Klinkt ook erg Nederlandsquote:Op vrijdag 13 december 2013 01:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Özyakup is ook ernstig goed. Thanos Petsos ook.
De tranen rollen over m'n wangen hierquote:
Het is inderdaad een Nederlander.quote:
Die eerste in Nederlands inderdaad.quote:
quote:
Ik heb dit trouwens geditched.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
Start van seizoen 2 is veelbelovend.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeg nou zelf, gelijkspelen tegen Feyenoord voelt toch ook als verliezenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef Lindgren. het volgende:
Die Nederlandse vertalingen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |