Als je iemand achtervolgt ben je voor degene die wegloopt dus blijkbaar wel eng. Vaak ben ik het eens met jou maar dit keer nietquote:Op woensdag 11 december 2013 11:05 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat het man uit Oost Europa is die hier is om te werken (dus zonder gezin hier) of hij heeft geen gezin in zijn thuisland.
Ik snap dat het intimiderend kan overkomen, maar waarschijnlijk durft hij je niet aan te spreken en is hij onder de indruk van je.
M.a.w. ga een praatje maken en dan kom je erachter dat hij helemaal niet zo eng is, eerder verlegen.
Dat niet..quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ow aha, dus jij bent zo'n lekker sexy moedertje die er nog mag zijn voor haar leeftijd.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:08 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je woont alleen én hebt een buitenlandse vriend? Is dat manische figuur niet gewoon je vriend?
quote:Op woensdag 11 december 2013 06:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gewoon aanspreken. Vragen waar die bokkenlul mee bezig is.
Aandacht gaat opbreken.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:28 schreef BookerDeWitt het volgende:
Is TS inmiddels al ontvoert of opgepakt door politie voor het slaan van een creep?
Nee hoor, ben er nog.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:28 schreef BookerDeWitt het volgende:
Is TS inmiddels al ontvoert of opgepakt door politie voor het slaan van een creep?
We zien je volgende topic wel weerquote:
Ach, iemand die zoveel bezig is met het leven van anderen gezien je posthistorie kan dat toch alleen maar waarderen?quote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
We zien je volgende topic wel weer
Naar haar huis? Zozo.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:27 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
aankijken is iets anders dan achtervolgen... (naar d'r huis notabene, met kinderen)
Ja, ik ben naar mijn huis gelopen maar omdat hij ons volgde ben ik verder gaan lopen zodat hij niet kon zien waar we wonen.quote:
Och, die man is waarschijnlijk toch altijd bezopen en elke dag denkt hij dat hij haar voor het eerst zietquote:Op woensdag 11 december 2013 17:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Als je iemand achtervolgt ben je voor degene die wegloopt dus blijkbaar wel eng. Vaak ben ik het eens met jou maar dit keer niet
Hey dikke, kut voor je van dat failliete gedoequote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef makuna het volgende:
ik zag laast een clown uit roterdam die heet de eddy de raam poeper
Dat is het voordeel van in een dorp wonen, heel veel kennissen.quote:
Echt zo'n eerstejaars sph postquote:Op woensdag 11 december 2013 19:39 schreef eefje801 het volgende:
Alleen eerste pagina gelezen maar als het hem echt om je angst aan te jagen te doen is dan lukt dat juist omdat je bang voor hem bent. Je kunt hem fel aankijken en verder negeren, proberen hem aan te spreken (zonder je kinderen als je dat prettiger vindt), eventueel in het gezelschap van een ander, er zijn zoveel mogelijkheden. Je voedt je eigen angst, ben het wel met de meesten eens al snap ik wel dat het creepy kan zijn.
quote:Op donderdag 12 december 2013 08:56 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Echt zo'n eerstejaars sph post
quote:Op donderdag 12 december 2013 08:56 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Echt zo'n eerstejaars sph post
Je snapt dat fel aankijken bij types die ook maar een tikje agressief zijn nogal averecht uit kan pakken he?quote:Op donderdag 12 december 2013 11:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je nick is wel prachtig in dit topic hoor.
Nee, Snakelady topicquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 13:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Je snapt dat fel aankijken bij types die ook maar een tikje agressief zijn nogal averecht uit kan pakken he?
quote:
Een ernstig geval van PMS neem ik aan.quote:
Klopt. Maar normaal ben ik niet degene die doodgaat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef snakelady het volgende:
misschien doen Fok!ers dit dagelijks en is het voor hun dood normaal.
Welke spelfout?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:05 schreef lkki het volgende:
Joh, een spelfout op een casual forum. Wat wil je, me aan de schandpaal nagelen?
Oh ja, want iemand op haar kinderen aanvallen is compleet normaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:03 schreef Mirjam het volgende:
Altijd classy om iemand op zijn/haar gewicht aan te vallen, echt
Oh nee, ik bedoelde het serieus fotografen is de correcte spelling hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 20:05 schreef lkki het volgende:
[..]
Joh, een spelfout op een casual forum. Wat wil je, me aan de schandpaal nagelen?
Ik ben gelukkig niet dat soort fotograaf, maar blijkbaar als je fotograaf bent en ook kinderen hebt val je in die categorie volgens haar.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:04 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
QFT.....dit soort 'fotografen"
Ohja, sorry,m ik vergat even dat dat je de vrijbrief geeft om je als een zak stront te gedragen, sorry.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh ja, want iemand op haar kinderen aanvallen is compleet normaal.
Volgens mij ook... guilty until proven innocent...sorryquote:Op donderdag 12 december 2013 20:07 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet dat soort fotograaf, maar blijkbaar als je fotograaf bent en ook kinderen hebt val je in die categorie volgens haar.
Dat kan, maar ik hoef me niet te bewijzen tegenover jou of haar.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:08 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Volgens mij ook... guilty until proven innocent...sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |