Als ik alleen was geweest had ik dat waarschijnlijk wel gedaan maar niet met de kinderen erbij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef Copycat het volgende:
En je hebt al die tijd je mond niet opengetrokken?
Want je kinderen mogen niet weten dat je kan praten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef snakelady het volgende:
Als ik alleen was geweest had ik dat waarschijnlijk wel gedaan maar niet met de kinderen erbij.
Het is niet een man die hier vandaan komt, een keer maakte hij namelijk een opmerking en dat was in gebrekkig Engels.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:47 schreef Tropanzia het volgende:
Ik zou dan toch iets beter integreren in dat kleine dorp van je waar iedereen elkaar zogenaamd kent.
Als er zo'n debiel rondloopt in dat dorp dan is hij als het goed is al na een paar dagen de lokale dorpsgek en kent iedereen hem.
Hè gets! Een enge buitenlander is in het dorpje neergestreken!quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef snakelady het volgende:
Het is niet een man die hier vandaan komt, een keer maakte hij namelijk een opmerking en dat was in gebrekkig Engels.
Hij ziet er ook niet Nederlands uit.
Zijn er kerstboomvelden of buxusvelden rondom je dorp? Dan is het waarschijnlijk zo'n kerstbomenpool. Ziet hij er ook Pools uit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het is niet een man die hier vandaan komt, een keer maakte hij namelijk een opmerking en dat was in gebrekkig Engels.
Hij ziet er ook niet Nederlands uit.
Verzamel de meute, de hooivorken en de fakkels!!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè gets! Een enge buitenlander is in het dorpje neergestreken!
Ik heb mijn kinderen geleerd dat mocht er ooit iets voorvallen met iemand die ze niet vertrouwen dat ze of naar een bekende moeten lopen of een winkel in met veel mensen en het daar tegen iemand zeggen, voorbeeld doet volgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want je kinderen mogen niet weten dat je kan praten?
Ach flikker toch op, er wonen hier legio "buitenlanders" en er is niemand die daar problemen mee heeft, en ik ben zo bang voor enge buitenlanders dat ik er een als vriend heb.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè gets! Een enge buitenlander is in het dorpje neergestreken!
En dus liet je je nu intimideren door je eigen vooringenomen angst. Mooi voorbeeld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef snakelady het volgende:
Ik heb mijn kinderen geleerd dat mocht er ooit iets voorvallen met iemand die ze niet vertrouwen dat ze of naar een bekende moeten lopen of een winkel in met veel mensen en het daar tegen iemand zeggen, voorbeeld doet volgen.
Ik weet niet wat die mafkees gaat doen als ik hem aanspreek, hij heeft al een manische blik in zijn ogen en ik wil het niet laten escaleren met twee kinderen erbij.
Nee je moet je lekker zwak opstellen......quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef snakelady het volgende:
n bekende moeten lopen of een winkel in met veel mensen en het daar tegen iemand zeggen, voorbeeld doet volgen.
Ik weet niet wat die mafkees gaat doen als ik hem aanspreek, hij heeft al een manische blik in zijn ogen en ik wil het niet laten escaleren met twee kinderen erbij.
Schrijf het in je dagboek als je geen commentaar wilt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef snakelady het volgende:
Ach flikker toch op, er wonen hier legio "buitenlanders" en er is niemand die daar problemen mee heeft, en ik ben zo bang voor enge buitenlanders dat ik er een als vriend heb.
Aangeven bij buren/familie/kennissen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aangeven, omdat hij naar je kijkt?
Ja? Enge mannen die zomaar het lef hebben om naar je te staren? Brrrr... moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef houdjemond het volgende:
Wat zijn jullie zuur zeg, snap heel goed als vrouw zijnde dat dit een heel onprettig/naar gevoel kan geven hoor..
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus liet je je nu intimideren door je eigen vooringenomen angst. Mooi voorbeeld.
En wat gaan die doen dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Aangeven bij buren/familie/kennissen...
Ras verrader.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
en ik ben zo bang voor enge buitenlanders dat ik er een als vriend heb.
Aannames gebaseerd op wat jij vertelt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef snakelady het volgende:
![]()
Jij bent soms best vermoeiend met je aannames.
He, nu niet raar gaan doen he, iedere vrouw hier is superwoman en ieder man heeft een pik van minimaal 25 cm.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef houdjemond het volgende:
Wat zijn jullie zuur zeg, snap heel goed als vrouw zijnde dat dit een heel onprettig/naar gevoel kan geven hoor..
Bitch please. Jij begint er natuurlijk direct een hele heisa van te maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aannames gebaseerd op wat jij verteld.
Mama gaat de confrontatie niet aan, maar duikt als een bang vogeltje weg.
Zou jij eens moeten doen, word je misschien wat minder zuur van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schrijf het in je dagboek als je geen commentaar wilt.
Nee dat deed ts toen ze dit topic maaktequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bitch please. Jij begint er natuurlijk direct een hele heisa van te maken.
Nee. Maar ik durf mensen wel aan te spreken. Tussen die twee opties zit nog een hele wereld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Bitch please. Jij begint er natuurlijk direct een hele heisa van te maken.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef houdjemond het volgende:
Of je leest gewoon niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja? Enge mannen die zomaar het lef hebben om naar je te staren? Brrrr... moet er niet aan denken.
Ik ben niet degene die vooringenomen bang is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef snakelady het volgende:
Zou jij eens moeten doen, word je misschien wat minder zuur van.
Ehm nee, ik ben geen bang vogeltje, maar ik ben ook geen tokkie die meteen stennis gaat maken als dat vermeden kan worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aannames gebaseerd op wat jij vertelt.
Mama gaat de confrontatie niet aan, maar duikt als een bang vogeltje weg.
Dan moet je er wat aan doen als het je irriteert, zoals ik in mijn tweede post al zei.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of je leest gewoon niet?
Zoals ik al schreef staart hij me al een jaar aan als ik hem tegen kom, het probleem nu was dat hij me overduidelijk volgde en opwachte.
Dit. De sloerie.quote:
Een heel scala aan opties tussen angsthazerij en tokkieschap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:58 schreef snakelady het volgende:
Ehm nee, ik ben geen bang vogeltje, maar ik ben ook geen tokkie die meteen stennis gaat maken als dat vermeden kan worden.
Okay eerlijk, het is best vervelend en al helemaal als ze achter je aan gaan lopen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja? Enge mannen die zomaar het lef hebben om naar je te staren? Brrrr... moet er niet aan denken.
Denk je.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:00 schreef oLexie het volgende:
[..]
Okay eerlijk, het is best vervelend en al helemaal als ze achter je aan gaan lopen.
Probeer eens een burkaaquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:00 schreef oLexie het volgende:
[..]
Okay eerlijk, het is best vervelend en al helemaal als ze achter je aan gaan lopen.
Dat staren stoorde me niet zo zolang hij op gepaste afstand bleef, de reden dat ik hem er niet over aansprak is vanwege de manische blik in zijn ogen en ik niet weet hoe hij gaat reageren, dus dan ga ik dat liever uit de weg, mocht ik de volgende keer alleen zijn zal ik er vast wat van zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een heel scala aan opties tussen angsthazerij en tokkieschap.
Zeker als zoiets je blijkbaar al een jaar gebeurt.
quote:
Gewoon in de nek steken met een redelijk scherp voorwerp. Een simpele sleutelbos is al voldoende. Diegene overleeft het prima, maar denkt wel twee keer na als ie weer gaat stalken. En wie de fuck gelooft hem als ie jou (als 'zwak vrouwtje' ) aanwijst als dader?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:00 schreef oLexie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🙈 🙉 🙊
Die is er niet, tenminste niet voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:02 schreef .PRISM het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand wat meer vertellen over voorgeschiedenis tussen Copycat en snakelady?
Ohja.. het is Fok!..quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
He, nu niet raar gaan doen he, iedere vrouw hier is superwoman en ieder man heeft een pik van minimaal 25 cm.
Maar ja inderdaad, het geeft een onprettig en naar gevoel, zeker omdat ik alleen woon is het geen prettige gedachte als hij zou weten waar ik woon, vandaar dat ik dat wilde voorkomen.
Dan ben je inderdaad een eckte, zeker met je vriend erbij.quote:
Omdat mijn vriend niet in Nederland is, nogal lastig voor hem om hem dan aan te spreken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad een eckte, zeker met je vriend erbij.Waarom zegt die vent er niets van vraag je je af.
Wat schiet je daar effectief mee op? Welk praktisch voordeel heeft dat als de stalker besluit TS te verkrachten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja.. het is Fok!..
As said, het is naar en ik zou een paar mensen in je omgeving zeker inlichten..
Je woont alleen én hebt een buitenlandse vriend? Is dat manische figuur niet gewoon je vriend?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
He, nu niet raar gaan doen he, iedere vrouw hier is superwoman en ieder man heeft een pik van minimaal 25 cm.
Maar ja inderdaad, het geeft een onprettig en naar gevoel, zeker omdat ik alleen woon is het geen prettige gedachte als hij zou weten waar ik woon, vandaar dat ik dat wilde voorkomen.
Er zijn meer buitenlanders in de wereld dan een.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:08 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je woont alleen én hebt een buitenlandse vriend? Is dat manische figuur niet gewoon je vriend?
Sherlock.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:09 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er zijn meer buitenlanders in de wereld dan een.
Daar gaan we niet vanuit..quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat schiet je daar effectief mee op? Welk praktisch voordeel heeft dat als de stalker besluit TS te verkrachten?
Ik heb het mijn moeder verteld en haar kennende weet morgen heel het dorp het.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:10 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Sherlock.
Maar OT: Licht wat vrienden/familie in. Als je alleen bent hem vragen wat hij hier mee wilt bereiken, en de volgende keer z'n kenteken noteren. Politie kan allicht kijken of hij bekend is bij hen..
Hoezo? Je hoeft geen compleet gesprek aan te knopen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat mijn vriend niet in Nederland is, nogal lastig voor hem om hem dan aan te spreken.
Hoe wil je dat mijn vriend die op dit moment niet in Nederland is of woont een vent op straat gaat aanspreken in Nederland?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo? Je hoeft geen compleet gesprek aan te knopen.
Nee, Zaltbommel is een klein stadje.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:12 schreef chroestjov het volgende:
Vond dit toevallig plaats in Zaltbommel?
Er zijn voldoende manieren om aan te tonen dat degene op moet houden met staren, zeker met jou erbij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:13 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe wil je dat mijn vriend die op dit moment niet in Nederland is of woont een vent op straat gaat aanspreken in Nederland?
Doe eens wat aan die knaken UI.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:14 schreef Tassendief het volgende:
Het is een moordenaar morgen ben je dood.
Of jij begrijpt mij niet of ik jou niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er zijn voldoende manieren om aan te tonen dat degene op moet houden met staren, zeker met jou erbij.
Ook met je 2 kids erbij?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar ik durf mensen wel aan te spreken. Tussen die twee opties zit nog een hele wereld.
KLB / Vieze slecht geklede vrouw in supermarktquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of jij begrijpt mij niet of ik jou niet.
Mijn vriend heeft hem maar twee keer gezien, toen staarde hij alleen maar, wilde mijn vriend er iets van zeggen maar zei ik dat dat niet nodig was aangezien die man alleen staarde, meer niet.
Vandaag is de eerste keer dat hij me is gaan volgen.
Mijn vriend is niet woonachtig in Nederland, hij woont in Denemarken en daar is hij op dit moment ook, dus nu kon hij er niks van zeggen aangezien hij er niet bij was.
Ja als iemand wil kijken moet die toch lekker kijken? Of jij dat nu door hebt of niet boeiend, al loopt die er voor om, dan nog. Als je dat niet wil, moet je lekker in burka gaan lopen of thuis in de kelder blijven zitten.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:02 schreef oLexie het volgende:
[..]
Meh, ik heb gewoon een bek meegekregen. Kijken mag maar 't moet niet persoonlijk worden.
Hoezo? Kan toch ook gewoon wat accuzuur in zijn ogen sproeien?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:21 schreef practics het volgende:
[..]
Ja als iemand wil kijken moet die toch lekker kijken? Of jij dat nu door hebt of niet boeiend, al loopt die er voor om, dan nog. Als je dat niet wil, moet je lekker in burka gaan lopen of thuis in de kelder blijven zitten.
Ik heb het over aanspreken. Dat staat voor mij niet gelijk aan een scène trappen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:20 schreef fathank het volgende:
Ook met je 2 kids erbij?
Alsof je een scene wil trappen voor de ogen van je kinderen
Nee deze grap is gewoon te makkelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:22 schreef oLexie het volgende:
[..]
Hoezo? Kan toch ook gewoon wat accuzuur in zijn ogen sproeien?
En ook totaal niet grappig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef practics het volgende:
[..]
Nee deze grap is gewoon te makkelijk.
Oh oke, jij hield hem tegen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of jij begrijpt mij niet of ik jou niet.
Mijn vriend heeft hem maar twee keer gezien, toen staarde hij alleen maar, wilde mijn vriend er iets van zeggen maar zei ik dat dat niet nodig was aangezien die man alleen staarde, meer niet.
Vandaag is de eerste keer dat hij me is gaan volgen.
Mijn vriend is niet woonachtig in Nederland, hij woont in Denemarken en daar is hij op dit moment ook, dus nu kon hij er niks van zeggen aangezien hij er niet bij was.
Inderdaad, omdat ik me niet druk kon maken om het staren, ik bedoel het voelt misschien wat ongemakkelijk maar hij doet er niemand kwaad mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh oke, jij hield hem tegen.
Even geslaagd als je burka/kelder opmerking.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:26 schreef practics het volgende:
[..]
Nee je accuzuur grap was wel geslaagd
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef oLexie het volgende:
[..]
Even geslaagd als je burka/kelder opmerking.
Alleen nu viel hij me dus wel lastig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:28 schreef practics het volgende:
[..]Dat was serieus... Openbaar is openbaar en zolang iemand jou niet "lastig" valt mag hij/zij doen wat die wil.
Fijne avond verder.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:28 schreef practics het volgende:
[..]Dat was serieus... Openbaar is openbaar en zolang iemand jou niet "lastig" valt mag hij/zij doen wat die wil.
Maakte hij een praatje met je? Raakte hij je aan? Riep hij dingen naar je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Alleen nu viel hij me dus wel lastig.
Iemand achtervolgen en opwachten vind ik geen normaal gedrag, maar ik kan het mis hebben, misschien doen Fok!ers dit dagelijks en is het voor hun dood normaal.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maakte hij een praatje met je? Raakte hij je aan? Riep hij dingen naar je?
Zou zo maar kunnen. Ik zie in ieder geval niet in hoe je daar iemand mee lastig valt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Iemand achtervolgen en opwachten vind ik geen normaal gedrag, maar ik kan het mis hebben, misschien doen Fok!ers dit dagelijks en is het voor hun dood normaal.
Ik zou toch maar eens een andere hobby gaan zoeken als ik jou was.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Ik zie in ieder geval niet in hoe je daar iemand mee lastig valt.
Waar is dat stukje uit?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:46 schreef HostiMeister het volgende:
Vragen wat ie van je wil, of hem shanken, prison style.
[ afbeelding ]
Of je niet zo aanstellen.
Allemaal opties.
Ik denk Breaking Bad. Ben benieuwd.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk Breaking Bad. Ben benieuwd.
Als dat waar is ga ik breaking bad kijkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik denk Breaking Bad. Ben benieuwd.
Breaking badquote:
Zeker doen, hele goede serie!quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:37 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Als dat waar is ga ik breaking bad kijkenHeb al 2 vette stukjes gezien in gif vorm
Je vergeet een belangrijk woordje; stelselmatig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zou toch maar eens een andere hobby gaan zoeken als ik jou was.
Achtervolgen en opwachten word door het wetboek gezien als stalken en is zelfs strafbaar,
Dat was je wel een beetje aan het doen maar het is je vergeven.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:38 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je vergeet een belangrijk woordje; stelselmatig.
Zeg ook niet dat ik het zou doen, maar ik zie niet in waarom je je zo druk zou maken. Legio fatsoenlijke oplossingen. Neemt natuurlijk niet weg dat het nog steeds kut is, excuus als ik aan het bagatelliseren was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |