Aangeven bij buren/familie/kennissen...quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aangeven, omdat hij naar je kijkt?
Ja? Enge mannen die zomaar het lef hebben om naar je te staren? Brrrr... moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef houdjemond het volgende:
Wat zijn jullie zuur zeg, snap heel goed als vrouw zijnde dat dit een heel onprettig/naar gevoel kan geven hoor..
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dus liet je je nu intimideren door je eigen vooringenomen angst. Mooi voorbeeld.
En wat gaan die doen dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Aangeven bij buren/familie/kennissen...
Ras verrader.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
en ik ben zo bang voor enge buitenlanders dat ik er een als vriend heb.
Aannames gebaseerd op wat jij vertelt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef snakelady het volgende:
![]()
Jij bent soms best vermoeiend met je aannames.
He, nu niet raar gaan doen he, iedere vrouw hier is superwoman en ieder man heeft een pik van minimaal 25 cm.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef houdjemond het volgende:
Wat zijn jullie zuur zeg, snap heel goed als vrouw zijnde dat dit een heel onprettig/naar gevoel kan geven hoor..
Bitch please. Jij begint er natuurlijk direct een hele heisa van te maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aannames gebaseerd op wat jij verteld.
Mama gaat de confrontatie niet aan, maar duikt als een bang vogeltje weg.
Zou jij eens moeten doen, word je misschien wat minder zuur van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Schrijf het in je dagboek als je geen commentaar wilt.
Nee dat deed ts toen ze dit topic maaktequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Bitch please. Jij begint er natuurlijk direct een hele heisa van te maken.
Nee. Maar ik durf mensen wel aan te spreken. Tussen die twee opties zit nog een hele wereld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Bitch please. Jij begint er natuurlijk direct een hele heisa van te maken.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef houdjemond het volgende:
Of je leest gewoon niet?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja? Enge mannen die zomaar het lef hebben om naar je te staren? Brrrr... moet er niet aan denken.
Ik ben niet degene die vooringenomen bang is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef snakelady het volgende:
Zou jij eens moeten doen, word je misschien wat minder zuur van.
Ehm nee, ik ben geen bang vogeltje, maar ik ben ook geen tokkie die meteen stennis gaat maken als dat vermeden kan worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aannames gebaseerd op wat jij vertelt.
Mama gaat de confrontatie niet aan, maar duikt als een bang vogeltje weg.
Dan moet je er wat aan doen als het je irriteert, zoals ik in mijn tweede post al zei.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
Of je leest gewoon niet?
Zoals ik al schreef staart hij me al een jaar aan als ik hem tegen kom, het probleem nu was dat hij me overduidelijk volgde en opwachte.
Dit. De sloerie.quote:
Een heel scala aan opties tussen angsthazerij en tokkieschap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:58 schreef snakelady het volgende:
Ehm nee, ik ben geen bang vogeltje, maar ik ben ook geen tokkie die meteen stennis gaat maken als dat vermeden kan worden.
Okay eerlijk, het is best vervelend en al helemaal als ze achter je aan gaan lopen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja? Enge mannen die zomaar het lef hebben om naar je te staren? Brrrr... moet er niet aan denken.
Denk je.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:00 schreef oLexie het volgende:
[..]
Okay eerlijk, het is best vervelend en al helemaal als ze achter je aan gaan lopen.
Probeer eens een burkaaquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:00 schreef oLexie het volgende:
[..]
Okay eerlijk, het is best vervelend en al helemaal als ze achter je aan gaan lopen.
Dat staren stoorde me niet zo zolang hij op gepaste afstand bleef, de reden dat ik hem er niet over aansprak is vanwege de manische blik in zijn ogen en ik niet weet hoe hij gaat reageren, dus dan ga ik dat liever uit de weg, mocht ik de volgende keer alleen zijn zal ik er vast wat van zeggen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een heel scala aan opties tussen angsthazerij en tokkieschap.
Zeker als zoiets je blijkbaar al een jaar gebeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |