SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
[ Bericht 0% gewijzigd door einschtein op 10-12-2013 22:12:06 ]
Wacht effe. Je ging toch weg bij AH?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef OudeBok het volgende:
OP
Ik heb, na het eerder verbaal te kennen hebben gegeven, een motivatiebrief ingediend waarom ik naar de balie wil overstappen. Er gaat er eentje weg, en er ontstaat dus een gat. Ik zie de TL (SM bemoeit zich daar nagenoeg niet meer) waarschijnlijk niet meer en wilde het zo officieel mogelijk doen. Wish me luck
. Lijkt me beter dan maar afwachten of ik gevraagd word en nooit geschoten is altijd mis
.
Gaat moeilijk als je een label voor 40 rc's hebt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef UncleSam het volgende:
Alle retouren worden ingescand maar ze worden toch niet allemaal verzonden? Je verzend toch alleen wat de wagen in gaat.
Daarom is het ook handig om ze per 10 in te scannen. Zo moeilijk is het toch niet om dat te bedenken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je een label voor 40 rc's hebt.Overigens moet je niet denken dat er een halve magazijn bij ons achter blijft, meestal zijn het de rc's en/of de kartonrolly die overblijven.
Wij gooien eerst alle fust en karton er in, en als laatste de rekken. Even tellen, en aan de laatste rij een label met daarop het aantal lege containers hangen, en dan pas de boel verzenden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:04 schreef Froop het volgende:
Daarom is het ook handig om ze per 10 in te scannen. Zo moeilijk is het toch niet om dat te bedenken?
Zoals ik net zei - nooit problemen gehad van missende/gestolen ladingdragers. Niet bij het lossen, niet bij het laden. Wel paar keer verkeerde zegelnummers, maar ja, met de levering was dan weer niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:04 schreef Froop het volgende:
Daarom is het ook handig om ze per 10 in te scannen. Zo moeilijk is het toch niet om dat te bedenken?
Ik kwam ooit terecht in een (ah to go) filiaal waar ze gewend waren om losse ladingdragers zonder waarde helemaal niet in te scannen. Ik was daar koud 2 weken in dienst toen ik telefoon kreeg van DCT Logistiek, wanneer ik van plan was om die 700 lege containers die we op voorraad hadden eens terug te sturen, want ze hadden ze nodig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:04 schreef Froop het volgende:
[..]
Daarom is het ook handig om ze per 10 in te scannen. Zo moeilijk is het toch niet om dat te bedenken?
Voor zover ik het systeem ken is het onmogelijk om nog extra emballage toe te voegen terwijl je aan het terugscannen bent.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wij gooien eerst alle fust en karton er in, en als laatste de rekken. Even tellen, en aan de laatste rij een label met daarop het aantal lege containers hangen, en dan pas de boel verzenden.
Je kunt gewoon terug naar het menu ==> op emballage drukken ==> nieuwe retourlabels aanmaken ==> terug naar menu ==> verzenden ==> manifest scannen en weer doorgaan waar je gebleven bent.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Froop het volgende:
[..]
Voor zover ik het systeem ken is het onmogelijk om nog extra emballage toe te voegen terwijl je aan het terugscannen bent.
Nee! Mijn contract is onlangs met een jaar verlengd! Ik zou gek zijn. Andere baantje zou in vrijetijdstijd gaan. Volgens de CAO (zeg ik dat goed?) mag ik alleen niet in dienst bij een andere supermarkt of zo, dus op die fiets.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wacht effe. Je ging toch weg bij AH?
Er zijn maar erg weinig die dat weten, he.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je kunt gewoon terug naar het menu ==> op emballage drukken ==> nieuwe retourlabels aanmaken ==> terug naar menu ==> verzenden ==> manifest scannen en weer doorgaan waar je gebleven bent.
Hmm oke, dacht dat je je ontslag had ingediend en een of ander social media baantje zou nemen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Nee! Mijn contract is onlangs met een jaar verlengd! Ik zou gek zijn. Andere baantje zou in vrijetijdstijd gaan. Volgens de CAO (zeg ik dat goed?) mag ik alleen niet in dienst bij een andere supermarkt of zo, dus op die fiets.
Daarom zeg ik het hier ook, zodat Froop het nu wel weetquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Er zijn maar erg weinig die dat weten, he.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
Ik was daar koud 2 weken in dienst toen ik telefoon kreeg van DCT Logistiek, wanneer ik van plan was om die 700 lege containers die we op voorraad hadden eens terug te sturen, want ze hadden ze nodig.
Zijn vaak van die dingen die je per ongeluk ontdekt. Maak er vaak gebruik van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Er zijn maar erg weinig die dat weten, he.
Je kunt ook retouren uitscannen waarvan je om wat voor reden dan ook het label niet meer bij de hand hebt. Ook altijd praktisch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef SausDip het volgende:
[..]
Zijn vaak van die dingen die je per ongeluk ontdekt. Maak er vaak gebruik van.
Dat ze ook echt denken dat een AH to Go even 700 cc-rolcontainers heeft staan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kwam ooit terecht in een (ah to go) filiaal waar ze gewend waren om losse ladingdragers zonder waarde helemaal niet in te scannen. Ik was daar koud 2 weken in dienst toen ik telefoon kreeg van DCT Logistiek, wanneer ik van plan was om die 700 lege containers die we op voorraad hadden eens terug te sturen, want ze hadden ze nodig.
quote:
Eigenlijk zouden ze daar iets anders in moeten verzinnen. Nu kun je alleen labels terugnemen door middel van de label te selecteren en op 'Terugnemen' te drukken. Als ze dat nou ook scanbaar maken, want het is vervelend als jij alle verzonden labels in je HT na moet gaan om te kijken welke je nou terug moet nemen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt ook retouren uitscannen waarvan je om wat voor reden dan ook het label niet meer bij de hand hebt. Ook altijd praktisch.
Ah oke, bedankt. Ik scan ze gewoon per 10 in. Blijft er wat over, gooi ik de overgebleven labels weg en haal ik ze uit het systeem.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het hier ook, zodat Froop het nu wel weet
Ik liever per 9, stel ik mijn hernia wat jaartjes uit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef Froop het volgende:
Ah
[..]
Ah oke, bedankt. Ik scan ze gewoon per 10 in. Blijft er wat over, gooi ik de overgebleven labels weg en haal ik ze uit het systeem.
Oh, als je hem scant, nadat je hem al eens hebt gescand, dan selecteer hij hem automatisch? Ik dacht ie gewoon naar laatste pagina ging.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef SausDip het volgende:
Als je alle labels hebt ingescand en je wil er 1 terugnemen kan dat toch gewoon door dat label te scannen en op terugnemen te drukken? Of bedoel je wat anders?
Ik dacht een tijdje terug op het innovatiecafe gelezen te hebben dat ze in januari wilden stoppen met emballage tellen in de filialen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze daar iets anders in moeten verzinnen. Nu kun je alleen labels terugnemen door middel van de label te selecteren en op 'Terugnemen' te drukken. Als ze dat nou ook scanbaar maken, want het is vervelend als jij alle verzonden labels in je HT na moet gaan om te kijken welke je nou terug moet nemen.
hahahah, ja dat risico loop je dan ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kwam ooit terecht in een (ah to go) filiaal waar ze gewend waren om lhahhaahosse ladingdragers zonder waarde helemaal niet in te scannen. Ik was daar koud 2 weken in dienst toen ik telefoon kreeg van DCT Logistiek, wanneer ik van plan was om die 700 lege containers die we op voorraad hadden eens terug te sturen, want ze hadden ze nodig.
Janneke bedoeld in dit geval de kopie paste optie volgens mij. Zodat je openstaande retouren alsnog kan versturen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze daar iets anders in moeten verzinnen. Nu kun je alleen labels terugnemen door middel van de label te selecteren en op 'Terugnemen' te drukken. Als ze dat nou ook scanbaar maken, want het is vervelend als jij alle verzonden labels in je HT na moet gaan om te kijken welke je nou terug moet nemen.
Met het retouren inscannen ja. Hoe het precies gaat werken? nog geen idee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht een tijdje terug op het innovatiecafe gelezen te hebben dat ze in januari wilden stoppen met emballage tellen in de filialen?
Hoe zet jij rekken dan op een klep?? Wij genest per 4 de klep op (maken trouwens gewoon één label voor alles, jammer als er rekken zonder waarde blijven staan dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik liever per 9, stel ik mijn hernia wat jaartjes uit.
Die je ook nog eens nest per 4 per stuk dus die hernia daarmee lijkt me mee te vallen.....quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef mujentas het volgende:
Ik vind die opmerkingen over een hernia wat overdreven.
Jullie doen net of je het volledige gewicht van een container tegenhoudt bij het lossen. De zwaartekracht gaat omlaag en niet naar voren, het gewicht van de container wordt opgevangen in eerste instantie door de klep en daarna door de grond. Het enige wat je tegenhoudt is de wrijvingskracht die wordt uitgeoefent. Dit is echt niet het volledige gewicht van de container hoor
En wij tellen rolcontainers ook per 8 omdat er ook vrachtwagens zijn waar maar 8 containers op een klep passen.
Opvallend. Hier doen we het dus per 10, en houden ze tegen op de klep.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die je ook nog eens nest per 4 per stuk dus die hernia daarmee lijkt me mee te vallen.....
Wij gooien de lege containers in ons eentje erop. Het is een beetje onzinnig om dit met zijn tweeën te doen, de ander kan zich heus wel ergens anders nuttig maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:29 schreef Froop het volgende:
[..]
Opvallend. Hier doen we het dus per 10, en houden ze tegen op de klep.
Ik kan er echt geen beeld bij krijgen er gaan er 8 (grote kleppen 10) op in 2 rijen van 4 of 5.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:29 schreef Froop het volgende:
[..]
Opvallend. Hier doen we het dus per 10, en houden ze tegen op de klep.
wij ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij gooien de lege containers in ons eentje erop. Het is een beetje onzinnig om dit met zijn tweeën te doen, de anders kan zich heus wel ergens anders nuttig maken.
Wij hadden op een gegeven moment iets van 10 van die plastic bakjes met die dingen... Maar kon je de missende rc's niet gewoon omlaag tellen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef ikbenschipper het volgende:
hahahah, ja dat risico loop je dan ook.
Afgelopen maandag geen SSCC labels meer. Mijn teamleider vond het nodig om dus ook maar de helft van de rolcontainers mee te sturen de rest kwam wel.
Je raad natuurlijk al welk probleem we nu hebben, en volgens hem niet kon ontstaan, toen ik het hem zei.....
Wij hebben een halve kast vol met die zooi. Volgens mij gaat er ergens iets niet goed, ze blijven maar binnenkomenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hadden op een gegeven moment iets van 10 van die plastic bakjes met die dingen... Maar kon je de missende rc's niet gewoon omlaag tellen?
Ik krijg de "steun" rolcontainer nooit goed op zijn plaats, maarja, hoef ook nooit te laden de laatste tijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef ikbenschipper het volgende:
Wij gooien de lege containers in ons eentje erop. Het is een beetje onzinnig om dit met zijn tweeën te doen, de anders kan zich heus wel ergens anders nuttig maken.
Dat is ook niet het probleem dat is ontstaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
Maar kon je de missende rc's niet gewoon omlaag tellen?
ik heb hele rare ideeën over het laden bij sommige nuquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:34 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik krijg de "steun" rolcontainer nooit goed op zijn plaats, maarja, hoef ook nooit te laden de laatste tijd.
Gewoon één rij van 10.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik kan er echt geen beeld bij krijgen er gaan er 8 (grote kleppen 10) op in 2 rijen van 4 of 5.
Oh. Bij ons kan het wel gewoon - de hb wagen rijdt normaal gesproken zo goed als leeg terug. Alles wat met vers niet mee is gestuurd, gaat paar uur later met houdbaar mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:34 schreef ikbenschipper het volgende:
Dat is ook niet het probleem dat is ontstaan
Hij dacht de rekken die hij had laten staan maandagavond wel mee konden. Helaas kon dat niet en zo is dat vandaag dus weer gegaan en staan er nu al zo'n 100 rekken te wachten op een wagen.
Hoe wil je anders voor zorgen dat de rolly's met fust niet omvallen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef ikbenschipper het volgende:
ik heb hele rare ideeën over het laden bij sommige nusteunrolcontainer
Dat is toch niet handig voor de chauffeur??quote:
Kan je aanpassen via formulieren dat hebben wij ook gedaan er is alleen iets mis gegaan bij het terugzetten naar binnenkkomen ervan (wij hadden vorig jaar 100 bakken)quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij hebben een halve kast vol met die zooi. Volgens mij gaat er ergens iets niet goed, ze blijven maar binnenkomen
Even met je hand tegenhouden?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoe wil je anders voor zorgen dat de rolly's met fust niet omvallen?
veel eerste winkelquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Oh. Bij ons kan het wel gewoon - de hb wagen rijdt normaal gesproken zo goed als leeg terug. Alles wat met vers niet mee is gestuurd, gaat paar uur later met houdbaar mee.
Die houd de tweede persoon even tegen (er gaan 5 fust karren op een klep)quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoe wil je anders voor zorgen dat de rolly's met fust niet omvallen?
Ik zag het laatst ook voor het eerst, maar ik ben het niet nodig. Ligt er ook maar net aan hoe je rolly's er op zet. Ik begin linksvoor, dan erachter, dan midden, dan weer daarachter, en uiteindelijk de rechter.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoe wil je anders voor zorgen dat de rolly's met fust niet omvallen?
Ik zou niet weten waarom?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:36 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat is toch niet handig voor de chauffeur??
Hoe wil je dan in je eentje vijf op een klep krijgen?quote:
Ohja, met zijn tweeën laden/lossen winkel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:37 schreef ikbenschipper het volgende:
Die houd de tweede persoon even tegen (er gaan 5 fust karren op een klep)
Ik zeg ook niet dat je alleen fust er op moet zetten, mujentas en ik zeggen dat de rolcontainers er alleen op gezet kunnen worden. Wij hebben zijklep dus die kan je zelfs allemaal er alleen op zetten. Overigens kan dat ook alleen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:38 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoe wil je dan in je eentje vijf op een klep krijgen?Misschien dat het nog net lukt, maar het zal voor mij best wel wringen zijn...
Je staat met z'n tweeën tot de lege rolcontainers er op gaan, dan kan je het makkelijk in je eentje af.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:39 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ohja, met zijn tweeën laden/lossen winkel.
waar zit de vind ik leuk knopquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:39 schreef mujentas het volgende:
Ik krijg een beetje een circus gevoel bij opmerkingen over steuncontainers, 9 per klep en hernia's
De meeste hb leveringen worden bij ons door een persoon gelost/geladen en vers laden gebeurt vaak ook door een iemand. Voor fust hebben wij dus zo'n steuncontainer bedacht(lege rolcontainer dat je tegen de rolly aan zet).quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:40 schreef ikbenschipper het volgende:
Ik zeg ook niet dat je alleen fust er op moet zetten, mujentas en ik zeggen dat de rolcontainers er alleen op gezet kunnen worden. Wij hebben zijklep dus die kan je zelfs allemaal er alleen op zetten. Overigens kan dat ook alleen.
Kun je hier de volgende keer een fotootje van maken? Ik kan mij hier namelijk niets bij voorstellen.quote:
Gaat vrij moeilijk als ik die containers vast heb en geen mobiel bij me heb.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:43 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kun je hier de volgende keer een fotootje van maken? Ik kan mij hier namelijk niets bij voorstellen.
zo deed ik het ook. overigens ligt het wel aan hoever de knik is tot de stoep/weg of het niet te schuin staat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:38 schreef Froop het volgende:
[..]
Ik zag het laatst ook voor het eerst, maar ik ben het niet nodig. Ligt er ook maar net aan hoe je rolly's er op zet. Ik begin linksvoor, dan erachter, dan midden, dan weer daarachter, en uiteindelijk de rechter.
Omdat ze er volgens mij dan schuin van links achter naar rechts achter op staan (of vise versa) klopt mijn redenatie hiermee nu? Kan hij ze er niet recht vanaf trekken...quote:[..]
Ik zou niet weten waarom?
Camera beelden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:45 schreef Froop het volgende:
Gaat vrij moeilijk als ik die containers vast heb en geen mobiel bij me heb.
Hoe wil je in je eentje alle verscontainers lossen, gelijk de cel in gooien, de retouren terugscannen en de retouren erop gooien binnen het tijdsvenster?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:42 schreef exelletor het volgende:
[..]
De meeste hb leveringen worden bij ons door een persoon gelost/geladen en vers laden gebeurt vaak ook door een iemand. Voor fust hebben wij dus zo'n steuncontainer bedacht(lege rolcontainer dat je tegen de rolly aan zet).
Heb ik geen toegang tot. Je pakt gewoon 10 rekken, duwt ze op de klep, en houdt ze goed tegen. Meer is het niet.quote:
Onze vers past niet in de koelcellen. Hebben ruimte voor 30(?) rc's, komen tegen het weekend 50 per levering.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:45 schreef mujentas het volgende:
Hoe wil je in je eentje alle verscontainers lossen, gelijk de cel in gooien, de retouren terugscannen en de retouren erop gooien binnen het tijdsvenster?
Je maakt 2 rijen van 5 en rijdt die beide de klep op klepje omhoog en je hebt je handen vrij en kan vast 2 nieuwe rijen van 5 klaar zetten misschien al wel 4 ne of 6 nieuwe rijen en je hoeft niet vlak bij een klep te staan die misschien metaal moe is. (even een doemsenario)quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef Froop het volgende:
[..]
Heb ik geen toegang tot. Je pakt gewoon 10 rekken, duwt ze op de klep, en houdt ze goed tegen. Meer is het niet.
Krijg nooit 10 rekken in een keer.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:46 schreef Froop het volgende:
Heb ik geen toegang tot. Je pakt gewoon 10 rekken, duwt ze op de klep, en houdt ze goed tegen. Meer is het niet.
Probleem 2......quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
Krijg nooit 10 rekken in een keer.
Eén rij van 9? 10, soms 11, maar dat is de max.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:09 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Met het retouren inscannen ja. Hoe het precies gaat werken? nog geen idee.
[..]
Hoe zet jij rekken dan op een klep?? Wij genest per 4 de klep op (maken trouwens gewoon één label voor alles, jammer als er rekken zonder waarde blijven staan dan.
Tuurlijk, is het ook. Maar ik ga niet 3 rijen van 12 doen, 1 van 5. Terwijl het er ook minder kunnen zijn, maar dat de klep niet vaker omhoog/laag moet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef mujentas het volgende:
Ik vind die opmerkingen over een hernia wat overdreven.
Jullie doen net of je het volledige gewicht van een container tegenhoudt bij het lossen. De zwaartekracht gaat omlaag en niet naar voren, het gewicht van de container wordt opgevangen in eerste instantie door de klep en daarna door de grond. Het enige wat je tegenhoudt is de wrijvingskracht die wordt uitgeoefent. Dit is echt niet het volledige gewicht van de container hoor
En wij tellen rolcontainers ook per 8 omdat er ook vrachtwagens zijn waar maar 8 containers op een klep passen.
En dat redden jullie binnen het tijdsvenster?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:48 schreef exelletor het volgende:
[..]
Onze vers past niet in de koelcellen. Hebben ruimte voor 30(?) rc's, komen tegen het weekend 50 per levering.En dan staan er dus nog restanten in de cellen.
En verder:
De meeste hb leveringen worden bij ons door een persoon gelost/geladen en vers laden gebeurt vaak ook door een iemand.
De ander iemand gaat alvast beginnen met splitsen.
Melding aanmaken bij transport, dat je erg veel rekken hebt staan, willen ze nog wel eens wat regelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:34 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat is ook niet het probleem dat is ontstaan
Hij dacht de rekken die hij had laten staan maandagavond wel mee konden. Helaas kon dat niet en zo is dat vandaag dus weer gegaan en staan er nu al zo'n 100 rekken te wachten op een wagen.
De watte.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:34 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik krijg de "steun" rolcontainer nooit goed op zijn plaats, maarja, hoef ook nooit te laden de laatste tijd.
Weet ik, maar dat mag de veroorzaker even oplossenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:52 schreef einschtein het volgende:
[..]
Melding aanmaken bij transport, dat je erg veel rekken hebt staan, willen ze nog wel eens wat regelen.
Gelukkig denken de meeste chauffeurs enigszins mee en krijg je dan gemixte kleppen - een brood kar naast sappen bijvoorbeeld. Verder worden meestal eerst de twee gevaarlijkste rolcontainers afgereden, de derde blijft dan op de klep staan. Overigens is houdbaar bij ons altijd eerder klaar dan op het manifest staat en kan de chauffeur evt. wat bij de Verhage kan halen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:51 schreef mujentas het volgende:
En dat redden jullie binnen het tijdsvenster?
Alleen voor je eigen veiligheid vind ik het al onverstandig. Bij de zwarte fust kratten valt het gewicht nog wel mee, maar om nu in 1 keer 3 containers zuivel van de klep af te rijden, of 3 container geldermalsen/bierfris gaat wat ver en is niet echt aan te raden.
Ik begin links voor, midden, 2x achter en dan rechts voor. Vooral als de klep nat (dus glad) is gaat het met een lekker tempo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:38 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoe wil je dan in je eentje vijf op een klep krijgen?Misschien dat het nog net lukt, maar het zal voor mij best wel wringen zijn...
Hier ook hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef einschtein het volgende:
Ik begin links voor, midden, 2x achter en dan rechts voor. Vooral als de klep nat (dus glad) is gaat het met een lekker tempo.
Maar waarom niet 2 rijen van 5 diezelfde klep op? Hoe ziet het er nu uit op de klep heb er echt geen beeld bij van links achter naar rechts voor????? schuin??quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Eén rij van 9? 10, soms 11, maar dat is de max.
Brood komt al een paar jaar niet meer met vers mee..quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gelukkig denken de meeste chauffeurs enigszins mee en krijg je dan gemixte kleppen - een brood kar naast sappen bijvoorbeeld. Verder worden meestal eerst de twee gevaarlijkste rolcontainers afgereden, de derde blijft dan op de klep staan. Overigens is houdbaar bij ons altijd eerder klaar dan op het manifest staat en kan de chauffeur evt. wat bij de Verhage kan halen.
En dan sta je daar in je eentjequote:Op dinsdag 10 december 2013 23:55 schreef Questionmarks het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd hetzelfde... Topzwaar stapelen op fusten waar haast niks in zit.
Lossen kam ik ook in eentje. Nu met nachtlevering HB niet. Maar vers kan prima, zolang het maar geen zuivel containers zijn. Wij hebben namelijk een laad/los-plaats waarbij je met de containers een klein heuveltje op moet nadat ze van de klep af zijn. Is een tweede man dus wel even handig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:40 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je staat met z'n tweeën tot de lege rolcontainers er op gaan, dan kan je het makkelijk in je eentje af.
Bovendien zijn de strakheid van de touwen en de hoogte van de touwen ook factors die succes beïnvloeden. Op zaterdag ben ik de man voor de vrachtwagens; ik kan me elke keer doodergeren aan de mensen die niet kunnen knopen. Hoe moeilijk is het nou?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik begin links voor, midden, 2x achter en dan rechts voor. Vooral als de klep nat (dus glad) is gaat het met een lekker tempo.
Ik had het toch juist over dat alleen hb door een persoon gelost wordt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:56 schreef mujentas het volgende:
Brood komt al een paar jaar niet meer met vers mee..
Zie ik daar coca cola vanille? Zonde.quote:Altijd hetzelfde... Topzwaar stapelen op fusten waar haast niks in zit.
Nvm, ik dacht dat je het over vers had.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:58 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik had het toch juist over dat alleen hb door een persoon gelost wordt.
Genesteld, dus 1 rij. Recht op de klep, dus gewoon in de lengte op de klep. Ik hou ze net zo lang tegen tot klep boven is, dan geef ik even een duwtje zodat de chauffeur het makkelijk heeft en die trekt ze dan de vrachtwagen in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:55 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Maar waarom niet 2 rijen van 5 diezelfde klep op? Hoe ziet het er nu uit op de klep heb er echt geen beeld bij van links achter naar rechts voor????? schuin??
Dat is toch kut voor die chauffeur om de wagen in te trekken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Genesteld, dus 1 rij. Recht op de klep, dus gewoon in de lengte op de klep.
|___| (Klep)
| | (CC ROL)
Dat is toch kut voor de chauffeur om de wagen in te trekken ...... sorry dat die nog niet hebben geklaagd....quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Genesteld, dus 1 rij. Recht op de klep, dus gewoon in de lengte op de klep.
|___| (Klep)
| | (CC ROL)
Nee. Ik geef een duwtje, staan ze wat verder op de klep. Terwijl dat niet eeens nodig is eigenlijk, maar puur voor de handigheid.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat is toch kut voor die chauffeur om de wagen in te trekken?
Herkenbaar. Dat is 1 van de 2 containers die ik standaard niet in mijn eentje van de klep af laat rollen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:55 schreef Questionmarks het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd hetzelfde... Topzwaar stapelen op fusten waar haast niks in zit.
Zie je goed!quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:58 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik had het toch juist over dat alleen hb door een persoon gelost wordt.
[..]
Zie ik daar coca cola vanille? Zonde.
Dockquote:Op woensdag 11 december 2013 00:02 schreef HenkAH het volgende:
Wij knallen hier op donderdagavond meestal 55 containers er uit en 40 retouren er in binnen een kwartier met zn tweetjes, heerlijk
Wacht ze steken dus aan de kant waar jij de rolcontainers er af haalt? en een behoorlijk eind?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee. Ik geef een duwtje, staan ze wat verder op de klep. Terwijl dat niet eeens nodig is eigenlijk, maar puur voor de handigheid.
Juist niet. Kan ie ze in 1x de vrachtwagen intrekken.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:01 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat is toch kut voor de chauffeur om de wagen in te trekken ...... sorry dat die nog niet hebben geklaagd....
Doe het ook zo!quote:Op woensdag 11 december 2013 00:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee. Ik geef een duwtje, staan ze wat verder op de klep. Terwijl dat niet eeens nodig is eigenlijk, maar puur voor de handigheid.
Waarom maak je dan niet 2 rijen op de klep dan kan het klepje gewoon omhoogquote:Op woensdag 11 december 2013 00:04 schreef einschtein het volgende:
[..]
Juist niet. Kan ie ze in 1x de vrachtwagen intrekken.
Nee, wanneer je er 9 op doet niet. Vanaf 10 wel. Maar dat is niet veel, laat staan dat ze er zo 1, 2, 3 afrollen. Daarom blijf ik er ook achter staan, puur voor de zekerheid.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:03 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Wacht ze steken dus aan de kant waar jij de rolcontainers er af haalt? en een behoorlijk eind?
Klopt, is heerlijk dat we die hebben. Zal in de winter wel weer een ramp worden, aangezien dat ding minstens 10x per winter besluit om vast te vriezen..quote:
Ik ben dit gewend en werkt prima. If it ain't broken, don't try to fix it.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:05 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Waarom maak je dan niet 2 rijen op de klep dan kan het klepje gewoon omhoog
Ik denk dat je tijdswinst minimaal is, ook omdat je geen nieuwe containers kan klaarzetten als je ze de hele tijd vast moet houden.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nee, wanneer je er 9 op doet niet. Vanaf 10 wel. Maar dat is niet veel, laat staan dat ze er zo 1, 2, 3 afrollen. Daarom blijf ik er ook achter staan, puur voor de zekerheid.
Het klinkt mij gevaarlijker dan de manier van mujentas en mij, als ik er aan denk maak ik wel een foto hoe het dan staat... En heb liever niet dat iemand een bedrijfsongeval krijgt.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:06 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ben dit gewend en werkt prima. If it ain't broken, don't try to fix it.
En ik kan die containers niet klaarzetten wanneer de chauffeur de klep naar beneden doet? Of de geladen containers in de vrachtwagen zet? Tijd zat.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat je tijdswinst minimaal is, ook omdat je geen nieuwe containers kan klaarzetten als je ze de hele tijd vast moet houden.
tijdwinst is 0 Omdat je een rij van 9 containers doet rijd het veel minder makkelijk en snel en verlies je denk ik zelfs tijd ( ik krijg er niet eens 9 in 1x mee maar goed.....)quote:Op woensdag 11 december 2013 00:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat je tijdswinst minimaal is, ook omdat je geen nieuwe containers kan klaarzetten als je ze de hele tijd vast moet houden.
Kleppen gaan bij jullie binnen een paar seconden weer naar beneden?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:07 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik denk dat je tijdswinst minimaal is, ook omdat je geen nieuwe containers kan klaarzetten als je ze de hele tijd vast moet houden.
Meer dan 4 of 5 kan je gewoon niet goed beetpakken en fatsoenlijk rijden.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:09 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
tijdwinst is 0 Omdat je een rij van 9 containers doet rijd het veel minder makkelijk en snel en verlies je denk ik zelfs tijd ( ik krijg er niet eens 9 in 1x mee maar goed.....)
Dat jij het niet kan wil niet zeggen dat een ander dat ook niet kan.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Meer dan 4 of 5 kan je gewoon niet goed beetpakken en fatsoenlijk rijden.
In principe is het dat ook, puur omdat bij jullie de klepjes omhoog gaan. Maar in de 7 jaar dat ik er werk is het nooit fout gegaan en heb er ook nooit een verhaal over gehoord.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:08 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Het klinkt mij gevaarlijker dan de manier van mujentas en mij, als ik er aan denk maak ik wel een foto hoe het dan staat... En heb liever niet dat iemand een bedrijfsongeval krijgt.
In ieder geval sneller dan dat ik een nieuwe set met lege containers klaar kan zetten.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:09 schreef Froop het volgende:
[..]
Kleppen gaan bij jullie binnen een paar seconden weer naar beneden?
Jawel. Vrij gemakkelijk zelfs.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Meer dan 4 of 5 kan je gewoon niet goed beetpakken en fatsoenlijk rijden.
Ik kan in de tussentijd zo nu en dan wel 2 of 3 setjes klaar zetten.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:12 schreef mujentas het volgende:
[..]
In ieder geval sneller dan dat ik een nieuwe set met lege containers klaar kan zetten.
Mujentas heeft een kartonpers staan waar bij de normale winkels de retouren staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:12 schreef einschtein het volgende:
Ik kan in de tussentijd zo nu en dan wel 2 of 3 setjes klaar zetten.
En de lege containers staan ook niet direct naast de vrachtwagen bij ons.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:13 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mujentas heeft een kartonpers staan waar bij de normale winkels de retouren komen.
Het durf te zeggen dat het niet sneller werkt en het is onveiliger. Ik zou het wel weten.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:11 schreef einschtein het volgende:
[..]
In principe is het dat ook, puur omdat bij jullie de klepjes omhoog gaan. Maar in de 7 jaar dat ik er werk is het nooit fout gegaan en heb er ook nooit een verhaal over gehoord.
Retouren, behalve goederen (flessen/bier/reststof) staat bij ons buiten? Al helemaal wanneer de vrachtwagen er staat, tenzij harde wind.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:13 schreef exelletor het volgende:
[..]
Mujentas heeft een kartonpers staan waar bij de normale winkels de retouren staan.
Ik heb nog nooit een chauffeur gehoord die het anders heeft gezien en/of de tip heeft gegeven om het op jullie manier te doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:15 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Het durf te zeggen dat het niet sneller werkt en het is onveiliger. Ik zou het wel weten.
Heb deze manier nog nooit in mijn bijna 13,5 jaar gehoord.
Misschien dat ze in Groningen niet anders gewend zijnquote:Op woensdag 11 december 2013 00:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een chauffeur gehoord die het anders heeft gezien en/of de tip heeft gegeven om het op jullie manier te doen.
Zal maar zo kunnen, ieder zijn methode.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:18 schreef mujentas het volgende:
[..]
Misschien dat ze in Groningen niet anders gewend zijn
Ik zit ook in het Noorden, dus misschien is het wel iets regionaals.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:19 schreef einschtein het volgende:
[..]
Zal maar zo kunnen, ieder zijn methode.
Mag ik weten in welke winkel? (Eventueel DM)quote:Op woensdag 11 december 2013 00:21 schreef Froop het volgende:
[..]
Ik zit ook in het Noorden, dus misschien is het wel iets regionaals.
Dat geldt niet voor winkels die te veel uren gebruiken.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:25 schreef mujentas het volgende:
Maar het Albert Heijn beleid is toch dat er met minimaal 2 personen wordt gelost of geldt dat niet voor het noorden?
Dan is veiligheid niet meer belangrijk? Signaallijn....quote:Op woensdag 11 december 2013 00:26 schreef exelletor het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor winkels die te veel uren gebruiken.
De mensen die bij ons lossen hebben er zelf voor gekozen om het in hun eentje te doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:27 schreef ikbenschipper het volgende:
Dan is veiligheid niet meer belangrijk? Signaallijn....
Om eerlijk te zijn staat het lak hebben aan die regel op nummer 1.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:25 schreef mujentas het volgende:
Maar het Albert Heijn beleid is toch dat er met minimaal 2 personen wordt gelost of geldt dat niet voor het noorden?
Dat geldt wel hoor. Ik heb regelmatig dat mijn losser (die positie wisselt nog wel eens) opeens eerder vrij is. Ik weiger dan ook in mijn eentje te lossen, dan regelt de teamleider maar iemand. Veiligheid voorop.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:25 schreef mujentas het volgende:
Maar het Albert Heijn beleid is toch dat er met minimaal 2 personen wordt gelost of geldt dat niet voor het noorden?
Eindelijk, voice of reasonquote:Op woensdag 11 december 2013 00:31 schreef Froop het volgende:
[..]
Dat geldt wel hoor. Ik heb regelmatig dat mijn losser (die positie wisselt nog wel eens) opeens eerder vrij is. Ik weiger dan ook in mijn eentje te lossen, dan regelt de teamleider maar iemand. Veiligheid voorop.
Je mag ook niet in je eentje in de winkel zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:32 schreef einschtein het volgende:
Er zijn wel altijd 2 man hoor, alleen om nou continu met zijn 2'en achter de klep te staan vind ik een beetje zonde.
\quote:Op woensdag 11 december 2013 00:30 schreef einschtein het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn staat het lak hebben aan die regel op nummer 1.
Wat een onzin, zo onnodig. Als fusten normaal gestapeld zijn op het DC, niet onstabiel zijn: kan ik het prima in mijn eentje. Gaat die tweede man maar mooi splitsen ofzo. Als ik inschat dat ik hulp nodig heb, zeg ik dat tegen de chauffeur en roep ik de tweede man erbij.
Dus ben ik dat ook nooitquote:Op woensdag 11 december 2013 00:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
Je mag ook niet in je eentje in de winkel zijn.
Wij hebben geen zijklep. Eigenlijk is onze los/laad-plek best bagger. Slechte stenen en het loopt wat omhoog.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:33 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
\
Dan is die man er wel, wij make n die keuze ook wel eens en met zijklep maakt dat het allemaal wel makkelijker omdat je nooit een knik hebt waardoor een andere container dan waarmee je bezig bent omvalt. Ik kan na zuivel ook wel alles alleen lossen, of je het moet willen...
Een gelijke betonnen vloer, twee achterdeuren(weliswaar is maar eentje breed genoeg om vrachtwagen binnen te zetten) en nog een derde parkeerplek buiten voor kleine zooi zoals kerstbomen, diepvries enzo.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:35 schreef einschtein het volgende:
Wij hebben geen zijklep. Eigenlijk is onze los/laad-plek best bagger. Slechte stenen en het loopt wat omhoog.
Wel goed voor de spieren.
Meer zal er nooit gedaan worden.quote:Beste Collega,
Er is op 10-12-2013 de volgende vraag gesteld door filiaal xx:
labelnr; (00)387104001370488907
medewerker: x
aflevermoment hb 17:09
DCO
Container gestapeld op fusten met lichte dingen, top zwaar gestapeld. Omgevallen van de klep bij het lossen.
Het antwoord hierop is:
Beste collega,
We hebben je melding doorgezet naar het dc.
Met vriendelijke groet,
xx
Ahold Transport
Als je wilt reageren op bovenstaand antwoord kan dat alleen via een nieuwe call. Vermeld dan het originele callnummer waarop je reageert.
Een zijklep heeft ook wel nadelenquote:Op woensdag 11 december 2013 00:35 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wij hebben geen zijklep. Eigenlijk is onze los/laad-plek best bagger. Slechte stenen en het loopt wat omhoog.
Wel goed voor de spieren.
Jaloers.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:38 schreef exelletor het volgende:
[..]
Een gelijke betonnen vloer, twee achterdeuren(weliswaar is maar eentje breed genoeg om vrachtwagen binnen te zetten) en nog een derde parkeerplek buiten voor kleine zooi zoals kerstbomen, diepvries enzo.
de man van het forwarden van berichtenquote:Op woensdag 11 december 2013 00:39 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Meer zal er nooit gedaan worden.
Hm, ja. Een (binnen-)dock lijkt me altijd nog het handigste.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Een zijklep heeft ook wel nadelen
- sommige wagens past hij niet en hebben er zelf geen
- de zijklep blijft niet hangen
- de klep is de schuin waardoor de containers achter de zijklep blijven haken
- De zijklep blijft veel te schuin staan waardoor karren om kunnen vallen.
- Je raakt er aan gewend of weet niet beter, als je een keer zonder lost en de knik wel maakt zit je voet eronder.
-
Ervaring mee? hahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 00:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
xx, de man van het forwarden van berichten
zeker heb ik in 3 winkels mee mogen werken waar ik heb geholpen . Je hebt ze in echt dock (klep uit en gaan), half dock (nog een klein stukje klep gebruiken) of in binnenruimte voor vrachtwagen. de laatste 2 mee gewerkt de eerst nog nooit.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:42 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hm, ja. Een (binnen-)dock lijkt me altijd nog het handigste.
Ja, in sommige gevallen verdwijnt de vrachtwagen gewoon in het magazijn. Briljant gezicht.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:45 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
zeker heb ik in 3 winkels mee mogen werken waar ik heb geholpen . Je hebt ze in echt dock (klep uit en gaan), half dock (nog een klein stukje klep gebruiken) of in binnenruimte voor vrachtwagen. de laatste 2 mee gewerkt de eerst nog nooit.
Misschien wel zo netjes om de naam van de behandelaar van de call weg te halen, voordat hij hier publiekelijk aan de schandpaal genageld gaat wordenquote:Op woensdag 11 december 2013 00:39 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Meer zal er nooit gedaan worden.
Juist. In een filiaal waar de losplaats een 300 meter van je filiaal af ligt kun je ook niet anders trouwens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:08 schreef ikbenschipper het volgende:
Janneke bedoeld in dit geval de kopie paste optie volgens mij. Zodat je openstaande retouren alsnog kan versturen.
De retouren in je magazijn (of op een punt waar je nog wel kan scannen) uitscannen en vervolgens 300 meter rijden naar de vrachtwagen?quote:Op woensdag 11 december 2013 07:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Juist. In een filiaal waar de losplaats een 300 meter van je filiaal af ligt kun je ook niet anders trouwens.
Nou ja, het SSC had er wel een oplossing voor. Wie wil 'm gokken?
Ik vraag me af of het niet handiger is om dan een extra accesspoint op te hangen, of was dat niet mogelijk?quote:Op woensdag 11 december 2013 07:42 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Juist. In een filiaal waar de losplaats een 300 meter van je filiaal af ligt kun je ook niet anders trouwens.
Nou ja, het SSC had er wel een oplossing voor. Wie wil 'm gokken?
Was het vergeten inddquote:Op woensdag 11 december 2013 07:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Misschien wel zo netjes om de naam van de behandelaar van de call weg te halen, voordat hij hier publiekelijk aan de schandpaal genageld gaat worden
Alleen ik zit nu op stage en kan niet reageren. Dat kan ik zaterdag pas doenquote:
Jezusquote:Op woensdag 11 december 2013 11:51 schreef Schuimpjes het volgende:
Net antwoord ontvangen op een SSC. Wat lezen ze toch weer selectief. Ik geef aan dat de korting op Pangasiusfilet niet overeenkomt met de geadverteerde prijs, voorbeeld:
Aanbieding is 25% korting. Prijs normaal is ¤10,69. Bij de kassa scant het product ¤8,02. Dus dat klopt. Echter op het product zit een oranje bonussticker gedrukt met een prijs van ¤7,61. Dus de korting is eigenlijk 28,8%.
Krijg ik als reactie hoe ik aan die 28,8% kom
Ik wil best wel even onder jouw naam sscen als je je antwoord mailt.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Alleen ik zit nu op stage en kan niet reageren. Dat kan ik zaterdag pas doen
Maar fijn dat ze het in de evaluatie meenemen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:45 schreef einschtein het volgende:
Zo, het trollen moment even toegevoegd met een nieuw kopje.
1 gesprek, 2 dagen meelopen en voor je het weet ben je verantwoordelijk voor heel Albert.nlquote:Op woensdag 11 december 2013 13:57 schreef einschtein het volgende:
Voor morgenvroeg even collega in gehuurd met een 4-pack RedBull.
Die gaat dan voor mij werken, zodat ik vandaag alvast naar Rotterdam kan. Weet ik in ieder geval zeker dat ik niet door het OV te laat ga komen op het gesprek bij Albert.
Wat!?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef Questionmarks het volgende:
Wat doen jullie als jullie een bestelling van 1400 kratten Heineken krijgen?!
Dat zijn 50 containersquote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef Questionmarks het volgende:
Wat doen jullie als jullie een bestelling van 1400 kratten Heineken krijgen?!
Euhm.. Even overleggen met de SMquote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef Questionmarks het volgende:
Wat doen jullie als jullie een bestelling van 1400 kratten Heineken krijgen?!
De gemidelde winkel heeft daar geeneens ruimte voorquote:Op woensdag 11 december 2013 14:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat zijn 50 containers![]()
Past bij ons niet eens in het magazijnquote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef Questionmarks het volgende:
Wat doen jullie als jullie een bestelling van 1400 kratten Heineken krijgen?!
Rekenen is niet jouw sterkste kant?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:21 schreef Saninl het volgende:
[..]
Past bij ons niet eens in het magazijn
Kom maar 5 dagen lang 140 kratjes halen oid
Rare scoutingclub ofzo?
Zal ik natuurlijk doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
1 gesprek, 2 dagen meelopen en voor je het weet ben je verantwoordelijk voor heel Albert.nl
Succes morgen en laat even weten hoe het afloopt
Aannemen, maar niet in 1x. Wordt hem ook niet, want dat wordt never nooit uitgeleverd. Dus verspreid bestellen en ophalen.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:16 schreef Questionmarks het volgende:
Wat doen jullie als jullie een bestelling van 1400 kratten Heineken krijgen?!
SSC kan nu ook al het NASAnr van een krat Heineken zelf niet vinden?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:26 schreef Questionmarks het volgende:
We hebben al ssc gestuurd, ze gaan kijken wat de mogelijkheden zijn als we het nasanr sturen.... Ben benieuwd! Is van de chinees hier in de buurt
38039quote:Op woensdag 11 december 2013 14:26 schreef Questionmarks het volgende:
We hebben al ssc gestuurd, ze gaan kijken wat de mogelijkheden zijn als we het nasanr sturen.... Ben benieuwd! Is van de chinees hier in de buurt
Ik denk het, want raad eens hoe wij het doen?quote:Op woensdag 11 december 2013 00:24 schreef ikbenschipper het volgende:
Misschien dat het iets specefieks van DC Zwolle is ofzo.
Hahaha! Uhm, tsjaquote:Op woensdag 11 december 2013 14:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Rekenen is niet jouw sterkste kant?
Ik vraag dat soort dingen al niet eens meer.................. Levert alleen maar ergernissen op en geen antwoorden.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:51 schreef Schuimpjes het volgende:
Net antwoord ontvangen op een SSC. Wat lezen ze toch weer selectief. Ik geef aan dat de korting op Pangasiusfilet niet overeenkomt met de geadverteerde prijs, voorbeeld:
Aanbieding is 25% korting. Prijs normaal is ¤10,69. Bij de kassa scant het product ¤8,02. Dus dat klopt. Echter op het product zit een oranje bonussticker gedrukt met een prijs van ¤7,61. Dus de korting is eigenlijk 28,8%.
Krijg ik als reactie hoe ik aan die 28,8% kom
Misschien is het idee daar ooit eens vandaan gekomen, en via de chauffeurs verspreidt...?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:30 schreef einschtein het volgende:
Dat heeft toch niets met DC Zwolle te maken...?
Wij doen het ook anders. Ik gaat echt niet 10 containers achter elkaar op een klep zettenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:33 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Misschien is het idee daar ooit eens vandaan gekomen, en via de chauffeurs verspreidt...?
Of Ikbenschipper is de enige die het anders doet, dat kan natuurlijk ook.
Een kar bier is zwaarder om op een klep te duwen, en zodra de klep omhoog gaat, hoef je alleen maar de achterste twee karren tegen te houden totdat de chauffeur het van je overneemt.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:36 schreef Schuimpjes het volgende:
Wij doen het ook anders. Ik gaat echt niet 10 containers achter elkaar op een klep zetten. Mag de chauffeur lekker zelf doen, bedien ik de klep wel
Héél lang als het moet.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:35 schreef d4v1d het volgende:
Hoe lang je een discussie kan hebben over het laden van containers![]()
![]()
Helemaal prima, maar er zit niet voor niets zo'n klein klepje op de klep om de containers tegen te houden, dus die gebruik ik gewoonquote:Op woensdag 11 december 2013 14:46 schreef Ferry_76 het volgende:
Een kar bier is zwaarder om op een klep te duwen, en zodra de klep omhoog gaat, hoef je alleen maar de achterste twee karren tegen te houden totdat de chauffeur het van je overneemt.
WATquote:Op woensdag 11 december 2013 14:53 schreef d4v1d het volgende:
Op de landelijke facebook pagina
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[ afbeelding ]
We nemen het mee in de evaluatie
Koop je augurken, krijg je gratis kikkerbilletjes erbij!quote:Op woensdag 11 december 2013 15:05 schreef d4v1d het volgende:
https://www.facebook.com/(...)8589743587919&type=1
Wat de fuck is dit trouwens?een kikker ofzo?
Gratis is altijd goedquote:Op woensdag 11 december 2013 15:07 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Koop je augurken, krijg je gratis kikkerbilletjes erbij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2013 15:13:08 ]
quote:Op woensdag 11 december 2013 15:12 schreef d4v1d het volgende:
ik val a.s. vrijdag voor iemand in tijdens de avondshift, deze loopt van 19:15 tot 22:15. De TL zei dat er iets met toeslaguren was en heeft me dus ingeroosterd van 19:00 tot 22:00, ik zou anders iets van 5 toeslaguren krijgen?Nu werk ik deze week niet meer dan 12 uur dus ik snap het niet helemaal, lult de TL nou maar wat of begrijp ik iets niet?
Of je nu vrijdag van 19:15 tot 22:15 had gewerkt of nu van 19:00 tot 22:00, je komt op exact 12 uur uit, dus geen toeslag (m.u.v. zondag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Ja, ze willen het gewoon op iemand anders afschuiven.. Het echte probleem is dat het mogelijk is om met een app plaza instabiel te makenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:13 schreef SausDip het volgende:
Het schijnt dat er in de winkelgroepvergadering waar mijn SM bij was dat er iets gezegd is over de plaza app. De recentelijke instabiliteit van plaza wordt toebedeeld aan deze apps......... Nu heb ik geen idee of dit kan of dat mijn SM het verkeerd heeft gehoord.
Ja dat is dus mijn puntquote:Op woensdag 11 december 2013 15:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Of je nu vrijdag van 19:15 tot 22:15 had gewerkt of nu van 19:00 tot 22:00, je komt op exact 12 uur uit, dus geen toeslag.
Je krijgt er deze week 3. Niet meer, en niet minder.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja dat is dus mijn puntVolgens de TL zou ik dus 5 toeslaguren krijgen als ik van :15 tot :15 werkte.. Wat mij dus onzin lijkt..
Dan had ik het dus goed en lult de TL maar watquote:Op woensdag 11 december 2013 15:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je krijgt er deze week 3. Niet meer, en niet minder.
Ja. Stel dat je nu op zaterdag om 13 uur was begonnen en tot 17:00 had moeten werken dan had je wel toeslag (2* 2,15 uur * 33%) gekregen. Maar dat was dan maar 1,5 uur in totaal geweest. Dus was je op 4,5 toeslaguren uitgekomen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan had ik het dus goed en lult de TL maar wat
En als je nou geld toe kreeg?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 11-12-2013 15:21:14 ]
Apart dat de maker daar niets van weet, dus ik weet het zo nog niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:13 schreef SausDip het volgende:
Het schijnt dat er in de winkelgroepvergadering waar mijn SM bij was dat er iets gezegd is over de plaza app. De recentelijke instabiliteit van plaza wordt toebedeeld aan deze apps......... Nu heb ik geen idee of dit kan of dat mijn SM het verkeerd heeft gehoord.
Als ik geld toekreeg maar dat er niets veranderde aan mijn leven (behalce aids): no thanks.quote:
quote:
Dat is ook niet goed, want wij kut Groningers doen het toch verkeerd jaquote:Op woensdag 11 december 2013 15:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zullen we maar terug naar containers en vrachtwagens?
Misschien moet je je huidige werkwijze even evalueren dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 15:24 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed, want wij kut Groningers doen het toch verkeerd ja
Sowieso, Groningenquote:Op woensdag 11 december 2013 15:24 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat is ook niet goed, want wij kut Groningers doen het toch verkeerd ja
Wij van de Groningse WC-Eend...quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef mujentas het volgende:
Er gaat niets boven Groningen, heb ik gehoord.
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef mujentas het volgende:
Er gaat niets boven Groningen, heb ik gehoord.
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef Halldor het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/305875
Van 0:00 tot 0:36
Dat er iemand ooit met dat mens in 1 bed heeft gelegenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef Halldor het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/305875
Van 0:00 tot 0:36
Dat dat überhaupt past in één bed....quote:Op woensdag 11 december 2013 17:24 schreef fotostarter het volgende:
Dat er iemand ooit met dat mens in 1 bed heeft gelegen
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:40 schreef Halldor het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/305875
Van 0:00 tot 0:36
Nee, dat was niet wat ze in gedachten hadden. Ze zagen kennelijk zelf ook wel in dat dat onoverkomelijke problemen zou opleveren met (de tijdsplanning van) de chauffeur.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De retouren in je magazijn (of op een punt waar je nog wel kan scannen) uitscannen en vervolgens 300 meter rijden naar de vrachtwagen?
Heel kort samengevat krijg je BD-uren voor feestdagen waarop (normaalgesproken) geen werkzaamheden worden verricht, in dit geval 1e en 2e Kerstdag en nieuwjaarsdag. Dit is het gemiddelde van het aantal uren dat je normaal op die dag (bijv. woensdag) werkt, of 8 uur voor een fulltimer. Als dat er in jouw geval 3 zijn, zul je misschien verder ook 3 uur minder worden ingeroosterd en maakt het verder niet uit.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:11 schreef donald500 het volgende:
Iemand een idee wat bijzonder verlof inhoudt?
Plaza werkt niet bij mij en ik heb ineens in de week van kerst 3 uur bijzonder verlof en meer collega's hebben dat ook?
Krijg ik dan wel gewoon mijn normale uren uitbetaald en worden die als zodanig geregistreerd?
Dit ivm mijn uitkering waarbij we uren moeten doorgeven, dat ik niet ineens gekort wordt.
Allebei.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heel kort samengevat krijg je BD-uren voor feestdagen waarop (normaalgesproken) geen werkzaamheden worden verricht, in dit geval 1e en 2e Kerstdag en nieuwjaarsdag. Dit is het gemiddelde van het aantal uren dat je normaal op die dag (bijv. woensdag) werkt, of 8 uur voor een fulltimer. Als dat er in jouw geval 3 zijn, zul je misschien verder ook 3 uur minder worden ingeroosterd en maakt het verder niet uit.
Moet jij trouwens niet je inkomsten in ¤¤ doorgeven, in plaats van in uren?
Mmm, ik snap er niet veel van, maar ik vraag het morgen wel even na!quote:Op woensdag 11 december 2013 18:21 schreef Janneke141 het volgende:
24/12 is geen BD-dag, dus dat kan niet (tenzij je met je uren op de andere dagen, plus de 3 uur BD van 1e Kerstdag, toch aan de 12 komt - en in dat geval maakt het dus niet uit).
Als je twijfelt over de gevolgen, voor de zekerheid even checken bij je TL.
Stel je werk altijd op woensdag 3 uurtjes. Dit jaar valt 1ste Kerstdag op woensdag, dus dan kun je niet werken. Omdat je niet kunt werken op die dag krijg je 3 uur BD-uren (bijzonder verlof). Deze staan op je loonstrook als BD-uren.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:35 schreef donald500 het volgende:
[..]
Mmm, ik snap er niet veel van, maar ik vraag het morgen wel even na!
Dankjewel Jip.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Stel je werk altijd op woensdag 3 uurtjes. Dit jaar valt 1ste Kerstdag op woensdag, dus dan kun je niet werken. Omdat je niet kunt werken op die dag krijg je 3 uur BD-uren (bijzonder verlof). Deze staan op je loonstrook als BD-uren.
Die week moet je nu dus nog 9 uur werken. Stel dat Albert Heijn jou nu op maandag, donderdag en vrijdag heel hard nodig heeft, dan kun je op dinsdag (de 24ste) vrij zijn. Je totale uren voor die week komen op 12 uit.
Het bijzondere verlof wordt gewoon netjes ingepland, zodat het ook meteen wordt opgenomen (en dus betaald).
06:00 - 18:00 wat een h**rentijdquote:Op woensdag 11 december 2013 18:41 schreef HenkAH het volgende:
Volgende week vrijdag: 07:00 - 16:00, zaterdag: 07:00 - 16:00, maandag: 06:00 - 18:00, dinsdag: 06:00 - 18:00, kerst, vrijdag: 05:00 - 11:00. shoot me
Mag ook niet zonder overleg.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
06:00 - 18:00 wat een h**rentijd
Ja, ik word al moe bij het zien van mijn werkroosterquote:Op woensdag 11 december 2013 18:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
06:00 - 18:00 wat een h**rentijd
Dankjewel, dan weet ik dat het niet ligt aan de uitkering ofzo. (En sorry Janneke, ik snap dingen nooit zo goed in 1x door asperger vooral als t moeilijker / lastig is verwoord.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:39 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Stel je werk altijd op woensdag 3 uurtjes. Dit jaar valt 1ste Kerstdag op woensdag, dus dan kun je niet werken. Omdat je niet kunt werken op die dag krijg je 3 uur BD-uren (bijzonder verlof). Deze staan op je loonstrook als BD-uren.
Die week moet je nu dus nog 9 uur werken. Stel dat Albert Heijn jou nu op maandag, donderdag en vrijdag heel hard nodig heeft, dan kun je op dinsdag (de 24ste) vrij zijn. Je totale uren voor die week komen op 12 uit.
Het bijzondere verlof wordt gewoon netjes ingepland, zodat het ook meteen wordt opgenomen (en dus betaald).
Geen probleemquote:Op woensdag 11 december 2013 18:45 schreef donald500 het volgende:
(En sorry Janneke, ik snap dingen nooit zo goed in 1x door asperger vooral als t moeilijker / lastig is verwoord. )
Daar ging mn koffie bijnaquote:Op woensdag 11 december 2013 17:43 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Dat dat überhaupt past in één bed....
Ik had tegen mijn SM gezegd: plan me maar in wanneer je wilt. Niet wetende dat ik zo veel uur zou krijgenquote:
Leuk voor je toeslagen ook. Op diensten >9 uur zit toeslag.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:48 schreef HenkAH het volgende:
[..]
Ik had tegen mijn SM gezegd: plan me maar in wanneer je wilt. Niet wetende dat ik zo veel uur zou krijgen![]()
Heb er opzich niet zo veel problemen mee, kijk nu al uit naar het salarisstrookje haha
Je bent 2 kerstdagen aan het bijkomen van die tijden om vervolgens weer om 5 uur te mogen beginnenquote:Op woensdag 11 december 2013 18:48 schreef HenkAH het volgende:
[..]
Ik had tegen mijn SM gezegd: plan me maar in wanneer je wilt. Niet wetende dat ik zo veel uur zou krijgen![]()
Heb er opzich niet zo veel problemen mee, kijk nu al uit naar het salarisstrookje haha
Jezusquote:Op woensdag 11 december 2013 18:41 schreef HenkAH het volgende:
Volgende week vrijdag: 07:00 - 16:00, zaterdag: 07:00 - 16:00, maandag: 06:00 - 18:00, dinsdag: 06:00 - 18:00, kerst, vrijdag: 05:00 - 11:00. shoot me
woorden censurerenquote:Op woensdag 11 december 2013 18:43 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
06:00 - 18:00 wat een h**rentijd
Kerstpakket krijgt niemand, wel een cadeaubon.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:54 schreef richolio het volgende:
Wij krijgen geen kerstpakket meerOok geen personeelsfeest
Maar die uren moeten toch niet handmatig geboekt worden, want dan krijg je ze dubbel. R&R regelt dat volgens mij automatisch.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heel kort samengevat krijg je BD-uren voor feestdagen waarop (normaalgesproken) geen werkzaamheden worden verricht, in dit geval 1e en 2e Kerstdag en nieuwjaarsdag. Dit is het gemiddelde van het aantal uren dat je normaal op die dag (bijv. woensdag) werkt, of 8 uur voor een fulltimer. Als dat er in jouw geval 3 zijn, zul je misschien verder ook 3 uur minder worden ingeroosterd en maakt het verder niet uit.
Moet jij trouwens niet je inkomsten in ¤¤ doorgeven, in plaats van in uren?
Zoiets heb ik ook gezegd, maar ik kreeg 11:00-15:00 maandag en dinsdag week 52. Lucky you!quote:Op woensdag 11 december 2013 18:48 schreef HenkAH het volgende:
[..]
Ik had tegen mijn SM gezegd: plan me maar in wanneer je wilt. Niet wetende dat ik zo veel uur zou krijgen![]()
Heb er opzich niet zo veel problemen mee, kijk nu al uit naar het salarisstrookje haha
Beest! Ze zijn vast erg blij met jouquote:Op woensdag 11 december 2013 18:41 schreef HenkAH het volgende:
Volgende week vrijdag: 07:00 - 16:00, zaterdag: 07:00 - 16:00, maandag: 06:00 - 18:00, dinsdag: 06:00 - 18:00, kerst, vrijdag: 05:00 - 11:00. shoot me
Wij hebben een Wajonger en daarbij geldt de normale procedure, misschien dat ikbenschipper het zeker weet?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:07 schreef donald500 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 11 december 2013 19:06 schreef Halldor het volgende:
[..]
Maar die uren moeten toch niet handmatig geboekt worden, want dan krijg je ze dubbel. R&R regelt dat volgens mij automatisch.
[/quote
Ook met uitkering en loondispensatie?
Uren worden ook doorgestuurd naar UWV vanuit AH en USG Restart.
Correct, Als ik even graaf in mijn geheugen wordt de loondispensatie via HK geboekt en hoef je daar in R&R sowieso niets mee te doen. Vind je alleen terug in je loonsom aan het einde van de maand.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:06 schreef Halldor het volgende:
[..]
Maar die uren moeten toch niet handmatig geboekt worden, want dan krijg je ze dubbel. R&R regelt dat volgens mij automatisch.
Hehe het zal allemaal wel goed zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:14 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Correct, Als ik even graaf in mijn geheugen wordt de loondispensatie via HK geboekt en hoef je daar in R&R sowieso niets mee te doen. Vind je alleen terug in je loonsom aan het einde van de maand.
Ohquote:Op woensdag 11 december 2013 18:55 schreef donald500 het volgende:
[..]
Kerstpakket krijgt niemand, wel een cadeaubon.
Waarom geen personeelsfeest?
Ben jij blijer met je homo-tasje ipv. een cadeaubon?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:58 schreef richolio het volgende:
[..]
OhWist ik niet. Vind ik wel jammer eigenlijk. Geen idee waarom geen personeelsfeest.. Voorgaande jaren wel altijd geweest.
Dat tasje van afgelopen jaarquote:Op woensdag 11 december 2013 20:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben jij blijer met je homo-tasje ipv. een cadeaubon?
Dat tasjequote:Op woensdag 11 december 2013 20:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ben jij blijer met je homo-tasje ipv. een cadeaubon?
AH bon van 20 euro. Inwisselbaar op alles, dus ook op andere cadeaubonnenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:36 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat tasjeEn lipgloss volgens mij ook. Wel vieze koekjes. T gaat om de feeling, als ik een cadeaubon wil doe ik wel mee aan een onderzoek.
Wat voor bon is het en hoeveel?
Niet heel verkeerd, bij nader inzien.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
AH bon van 20 euro. Inwisselbaar op alles, dus ook op andere cadeaubonnen
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef richolio het volgende:
[..]
Niet heel verkeerd, bij nader inzien.
Ja. Landelijk probleem. Lassie kan niet aan de vraag voldoen en daarom is het product zelfs tijdelijk uit de WORP gehaald bij diverse winkels.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:52 schreef UncleSam het volgende:
Is de Lassie quinoa bij jullie ook al weken op TUS?
In mijn ogen niets mis mee en nooit iets fout gegaan. Dus geen reden om te veranderen.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Misschien moet je je huidige werkwijze even evalueren dan?
Het was eigenlijk sarcastisch bedoeld... Evaluerenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
In mijn ogen niets mis mee en nooit iets fout gegaan. Dus geen reden om te veranderen.
Lekker is dat, op de Allerhande vegetarisch menu recept staat quinoa als ingrediëntquote:Op woensdag 11 december 2013 20:55 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja. Landelijk probleem. Lassie kan niet aan de vraag voldoen en daarom is het product zelfs tijdelijk uit de WORP gehaald bij diverse winkels.
Dat wist is niet. De Lassie Bulgur is ook slecht leverbaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:48 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Lekker is dat, op de Allerhande vegetarisch menu recept staat quinoa als ingrediënt
quote:helaas kan dat goed kloppen. het ligt niet aan Lassie of aan de AH. Quinoa is zo populair aan het worden dat het voor ons haast niet te krijgen is. Daardoor raken de schappen leeg. Gelukkig komt er een nieuwe lading aan en hopenlijk is het snel weer beschikbaar.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
In mijn ogen niets mis mee en nooit iets fout gegaan. Dus geen reden om te veranderen.
Godver.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:35 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Het was eigenlijk sarcastisch bedoeld... Evalueren
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:36 schreef donald500 het volgende:
[..]
Haha ik ga soms echt stuk om jullie reacties.
Wat een toeval zeg dat er juist op zo'n moment een agent in de winkel was.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:45 schreef mujentas het volgende:
Vandaag nog een neger die volledig tripte. Een collega was aan het vullen, en uit het niets begon die gozer te schreeuwen. Ik dacht eerst dat hij een grapje maakte. Toen ik erheen stapte begon hij ook tegen mij te schreeuwen. Er liep op dat moment ook een agent in de winkel die hem aansprak. Ik bleef er maar even bijstaan want ik zag het al verkeerd gaan, maar die agent heeft hem uiteindelijk de winkel uitgezet en hij is meegenomen naar het bureau.
Politiebureau zit bij ons aan de overkant, dus er lopen regelmatig agenten in de winkel.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef donald500 het volgende:
[..]
Wat een toeval zeg dat er juist op zo'n moment een agent in de winkel was.
Oh, dan is het geen toeval.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Politiebureau zit bij ons aan de overkant, dus er lopen regelmatig agenten in de winkel.
En jij maar klagen dat je naar het bureau moest om wat beelden te brengen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Politiebureau zit bij ons aan de overkant, dus er lopen regelmatig agenten in de winkel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Loll het volgende:
[..]
En jij maar klagen dat je naar het bureau moest om wat beelden te brengen.Maar wat nou als het regent? Dan wordt Mujentas nog natSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mja, het is zo'n wijkbureau, voor winkeldieven komen er agenten van het hoofdbureau.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:52 schreef donald500 het volgende:
[..]
Oh, dan is het geen toeval.
Lekker makkelijk kan je winkeldieven gelijk uitleveren.![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 22:53 schreef Loll het volgende:
[..]
En jij maar klagen dat je naar het bureau moest om wat beelden te brengen.Ik had op dat moment vakantie, dus alleen al om die reden had ik er weinig zin in, en ik woon aan de andere kant van de stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een verklaring dat je er vrijwillig afstand van doet, bedoel jequote:Op woensdag 11 december 2013 22:57 schreef Schuimpjes het volgende:
Er wordt ook een proces verbaal (lees: geen boete ofzo) opgemaakt als je de beelden vrijwillig afstaat. Althans dat was de laatste keer dat ik beelden ging afgeven. Met dat systeem van de politie ben je dan dus al 30 minuten verder. Minimaal.
Ja, en die verklaring heet toch ook een proces verbaal. Want dat is zo'n beetje elk document bij de politie.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef mujentas het volgende:
[..]
Een verklaring dat je er vrijwillig afstand van doet, bedoel je
quote:Een proces-verbaal is de akte waarmee een overheidsambtenaar (bijvoorbeeld politie of een andere opsporingsambtenaar) verslag uitbrengt, zoals constateringen van feiten en omstandigheden (bijvoorbeeld het tijdstip, de plaats en de toedracht van een overtreding, misdrijf of ongeluk), de schriftelijke weergave van verklaringen (bijvoorbeeld van getuigen en verdachten) in zijn aanwezigheid, zijn verrichtingen, en de persoonsgegevens van betrokkenen en getuigen.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 11 december 2013 22:58 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja, en die verklaring heet toch ook een proces verbaal. Want dat is zo'n beetje elk document bij de politie.
En toen moest ik weer aan onze SM van een jaar terug denken...quote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef OudeBok het volgende:
Onze SM wil kassadraaien leren. Heerlijk, zo onwennig! Toverde zowaar een enorme glimlach op mijn gezicht.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:07 schreef OudeBok het volgende:
Onze SM wil kassadraaien leren. Heerlijk, zo onwennig! Toverde zowaar een enorme glimlach op mijn gezicht.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Questionmarks het volgende:
Order van 1400 kratten heineken is geaccepteerd, uitzondering gemaakt
uitzondering omdat?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:09 schreef Questionmarks het volgende:
Order van 1400 kratten heineken is geaccepteerd, uitzondering gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |