SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
[ Bericht 0% gewijzigd door einschtein op 10-12-2013 22:12:06 ]
Wacht effe. Je ging toch weg bij AH?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef OudeBok het volgende:
OP
Ik heb, na het eerder verbaal te kennen hebben gegeven, een motivatiebrief ingediend waarom ik naar de balie wil overstappen. Er gaat er eentje weg, en er ontstaat dus een gat. Ik zie de TL (SM bemoeit zich daar nagenoeg niet meer) waarschijnlijk niet meer en wilde het zo officieel mogelijk doen. Wish me luck
. Lijkt me beter dan maar afwachten of ik gevraagd word en nooit geschoten is altijd mis
.
Gaat moeilijk als je een label voor 40 rc's hebt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:50 schreef UncleSam het volgende:
Alle retouren worden ingescand maar ze worden toch niet allemaal verzonden? Je verzend toch alleen wat de wagen in gaat.
Daarom is het ook handig om ze per 10 in te scannen. Zo moeilijk is het toch niet om dat te bedenken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
Gaat moeilijk als je een label voor 40 rc's hebt.Overigens moet je niet denken dat er een halve magazijn bij ons achter blijft, meestal zijn het de rc's en/of de kartonrolly die overblijven.
Wij gooien eerst alle fust en karton er in, en als laatste de rekken. Even tellen, en aan de laatste rij een label met daarop het aantal lege containers hangen, en dan pas de boel verzenden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:04 schreef Froop het volgende:
Daarom is het ook handig om ze per 10 in te scannen. Zo moeilijk is het toch niet om dat te bedenken?
Zoals ik net zei - nooit problemen gehad van missende/gestolen ladingdragers. Niet bij het lossen, niet bij het laden. Wel paar keer verkeerde zegelnummers, maar ja, met de levering was dan weer niks mis mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:04 schreef Froop het volgende:
Daarom is het ook handig om ze per 10 in te scannen. Zo moeilijk is het toch niet om dat te bedenken?
Ik kwam ooit terecht in een (ah to go) filiaal waar ze gewend waren om losse ladingdragers zonder waarde helemaal niet in te scannen. Ik was daar koud 2 weken in dienst toen ik telefoon kreeg van DCT Logistiek, wanneer ik van plan was om die 700 lege containers die we op voorraad hadden eens terug te sturen, want ze hadden ze nodig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:04 schreef Froop het volgende:
[..]
Daarom is het ook handig om ze per 10 in te scannen. Zo moeilijk is het toch niet om dat te bedenken?
Voor zover ik het systeem ken is het onmogelijk om nog extra emballage toe te voegen terwijl je aan het terugscannen bent.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wij gooien eerst alle fust en karton er in, en als laatste de rekken. Even tellen, en aan de laatste rij een label met daarop het aantal lege containers hangen, en dan pas de boel verzenden.
Je kunt gewoon terug naar het menu ==> op emballage drukken ==> nieuwe retourlabels aanmaken ==> terug naar menu ==> verzenden ==> manifest scannen en weer doorgaan waar je gebleven bent.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef Froop het volgende:
[..]
Voor zover ik het systeem ken is het onmogelijk om nog extra emballage toe te voegen terwijl je aan het terugscannen bent.
Nee! Mijn contract is onlangs met een jaar verlengd! Ik zou gek zijn. Andere baantje zou in vrijetijdstijd gaan. Volgens de CAO (zeg ik dat goed?) mag ik alleen niet in dienst bij een andere supermarkt of zo, dus op die fiets.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:46 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Wacht effe. Je ging toch weg bij AH?
Er zijn maar erg weinig die dat weten, he.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je kunt gewoon terug naar het menu ==> op emballage drukken ==> nieuwe retourlabels aanmaken ==> terug naar menu ==> verzenden ==> manifest scannen en weer doorgaan waar je gebleven bent.
Hmm oke, dacht dat je je ontslag had ingediend en een of ander social media baantje zou nemen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Nee! Mijn contract is onlangs met een jaar verlengd! Ik zou gek zijn. Andere baantje zou in vrijetijdstijd gaan. Volgens de CAO (zeg ik dat goed?) mag ik alleen niet in dienst bij een andere supermarkt of zo, dus op die fiets.
Daarom zeg ik het hier ook, zodat Froop het nu wel weetquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Er zijn maar erg weinig die dat weten, he.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
Ik was daar koud 2 weken in dienst toen ik telefoon kreeg van DCT Logistiek, wanneer ik van plan was om die 700 lege containers die we op voorraad hadden eens terug te sturen, want ze hadden ze nodig.
Zijn vaak van die dingen die je per ongeluk ontdekt. Maak er vaak gebruik van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Er zijn maar erg weinig die dat weten, he.
Je kunt ook retouren uitscannen waarvan je om wat voor reden dan ook het label niet meer bij de hand hebt. Ook altijd praktisch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:21 schreef SausDip het volgende:
[..]
Zijn vaak van die dingen die je per ongeluk ontdekt. Maak er vaak gebruik van.
Dat ze ook echt denken dat een AH to Go even 700 cc-rolcontainers heeft staan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kwam ooit terecht in een (ah to go) filiaal waar ze gewend waren om losse ladingdragers zonder waarde helemaal niet in te scannen. Ik was daar koud 2 weken in dienst toen ik telefoon kreeg van DCT Logistiek, wanneer ik van plan was om die 700 lege containers die we op voorraad hadden eens terug te sturen, want ze hadden ze nodig.
quote:
Eigenlijk zouden ze daar iets anders in moeten verzinnen. Nu kun je alleen labels terugnemen door middel van de label te selecteren en op 'Terugnemen' te drukken. Als ze dat nou ook scanbaar maken, want het is vervelend als jij alle verzonden labels in je HT na moet gaan om te kijken welke je nou terug moet nemen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:23 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt ook retouren uitscannen waarvan je om wat voor reden dan ook het label niet meer bij de hand hebt. Ook altijd praktisch.
Ah oke, bedankt. Ik scan ze gewoon per 10 in. Blijft er wat over, gooi ik de overgebleven labels weg en haal ik ze uit het systeem.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het hier ook, zodat Froop het nu wel weet
Ik liever per 9, stel ik mijn hernia wat jaartjes uit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef Froop het volgende:
Ah
[..]
Ah oke, bedankt. Ik scan ze gewoon per 10 in. Blijft er wat over, gooi ik de overgebleven labels weg en haal ik ze uit het systeem.
Oh, als je hem scant, nadat je hem al eens hebt gescand, dan selecteer hij hem automatisch? Ik dacht ie gewoon naar laatste pagina ging.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef SausDip het volgende:
Als je alle labels hebt ingescand en je wil er 1 terugnemen kan dat toch gewoon door dat label te scannen en op terugnemen te drukken? Of bedoel je wat anders?
Ik dacht een tijdje terug op het innovatiecafe gelezen te hebben dat ze in januari wilden stoppen met emballage tellen in de filialen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze daar iets anders in moeten verzinnen. Nu kun je alleen labels terugnemen door middel van de label te selecteren en op 'Terugnemen' te drukken. Als ze dat nou ook scanbaar maken, want het is vervelend als jij alle verzonden labels in je HT na moet gaan om te kijken welke je nou terug moet nemen.
hahahah, ja dat risico loop je dan ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik kwam ooit terecht in een (ah to go) filiaal waar ze gewend waren om lhahhaahosse ladingdragers zonder waarde helemaal niet in te scannen. Ik was daar koud 2 weken in dienst toen ik telefoon kreeg van DCT Logistiek, wanneer ik van plan was om die 700 lege containers die we op voorraad hadden eens terug te sturen, want ze hadden ze nodig.
Janneke bedoeld in dit geval de kopie paste optie volgens mij. Zodat je openstaande retouren alsnog kan versturen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze daar iets anders in moeten verzinnen. Nu kun je alleen labels terugnemen door middel van de label te selecteren en op 'Terugnemen' te drukken. Als ze dat nou ook scanbaar maken, want het is vervelend als jij alle verzonden labels in je HT na moet gaan om te kijken welke je nou terug moet nemen.
Met het retouren inscannen ja. Hoe het precies gaat werken? nog geen idee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik dacht een tijdje terug op het innovatiecafe gelezen te hebben dat ze in januari wilden stoppen met emballage tellen in de filialen?
Hoe zet jij rekken dan op een klep?? Wij genest per 4 de klep op (maken trouwens gewoon één label voor alles, jammer als er rekken zonder waarde blijven staan dan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik liever per 9, stel ik mijn hernia wat jaartjes uit.
Die je ook nog eens nest per 4 per stuk dus die hernia daarmee lijkt me mee te vallen.....quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:19 schreef mujentas het volgende:
Ik vind die opmerkingen over een hernia wat overdreven.
Jullie doen net of je het volledige gewicht van een container tegenhoudt bij het lossen. De zwaartekracht gaat omlaag en niet naar voren, het gewicht van de container wordt opgevangen in eerste instantie door de klep en daarna door de grond. Het enige wat je tegenhoudt is de wrijvingskracht die wordt uitgeoefent. Dit is echt niet het volledige gewicht van de container hoor
En wij tellen rolcontainers ook per 8 omdat er ook vrachtwagens zijn waar maar 8 containers op een klep passen.
Opvallend. Hier doen we het dus per 10, en houden ze tegen op de klep.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:27 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die je ook nog eens nest per 4 per stuk dus die hernia daarmee lijkt me mee te vallen.....
Wij gooien de lege containers in ons eentje erop. Het is een beetje onzinnig om dit met zijn tweeën te doen, de ander kan zich heus wel ergens anders nuttig maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:29 schreef Froop het volgende:
[..]
Opvallend. Hier doen we het dus per 10, en houden ze tegen op de klep.
Ik kan er echt geen beeld bij krijgen er gaan er 8 (grote kleppen 10) op in 2 rijen van 4 of 5.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:29 schreef Froop het volgende:
[..]
Opvallend. Hier doen we het dus per 10, en houden ze tegen op de klep.
wij ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:31 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij gooien de lege containers in ons eentje erop. Het is een beetje onzinnig om dit met zijn tweeën te doen, de anders kan zich heus wel ergens anders nuttig maken.
Wij hadden op een gegeven moment iets van 10 van die plastic bakjes met die dingen... Maar kon je de missende rc's niet gewoon omlaag tellen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef ikbenschipper het volgende:
hahahah, ja dat risico loop je dan ook.
Afgelopen maandag geen SSCC labels meer. Mijn teamleider vond het nodig om dus ook maar de helft van de rolcontainers mee te sturen de rest kwam wel.
Je raad natuurlijk al welk probleem we nu hebben, en volgens hem niet kon ontstaan, toen ik het hem zei.....
Wij hebben een halve kast vol met die zooi. Volgens mij gaat er ergens iets niet goed, ze blijven maar binnenkomenquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
Wij hadden op een gegeven moment iets van 10 van die plastic bakjes met die dingen... Maar kon je de missende rc's niet gewoon omlaag tellen?
Ik krijg de "steun" rolcontainer nooit goed op zijn plaats, maarja, hoef ook nooit te laden de laatste tijd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef ikbenschipper het volgende:
Wij gooien de lege containers in ons eentje erop. Het is een beetje onzinnig om dit met zijn tweeën te doen, de anders kan zich heus wel ergens anders nuttig maken.
Dat is ook niet het probleem dat is ontstaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef exelletor het volgende:
[..]
Maar kon je de missende rc's niet gewoon omlaag tellen?
ik heb hele rare ideeën over het laden bij sommige nuquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:34 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik krijg de "steun" rolcontainer nooit goed op zijn plaats, maarja, hoef ook nooit te laden de laatste tijd.
Gewoon één rij van 10.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:32 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik kan er echt geen beeld bij krijgen er gaan er 8 (grote kleppen 10) op in 2 rijen van 4 of 5.
Oh. Bij ons kan het wel gewoon - de hb wagen rijdt normaal gesproken zo goed als leeg terug. Alles wat met vers niet mee is gestuurd, gaat paar uur later met houdbaar mee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:34 schreef ikbenschipper het volgende:
Dat is ook niet het probleem dat is ontstaan
Hij dacht de rekken die hij had laten staan maandagavond wel mee konden. Helaas kon dat niet en zo is dat vandaag dus weer gegaan en staan er nu al zo'n 100 rekken te wachten op een wagen.
Hoe wil je anders voor zorgen dat de rolly's met fust niet omvallen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:35 schreef ikbenschipper het volgende:
ik heb hele rare ideeën over het laden bij sommige nusteunrolcontainer
Dat is toch niet handig voor de chauffeur??quote:
Kan je aanpassen via formulieren dat hebben wij ook gedaan er is alleen iets mis gegaan bij het terugzetten naar binnenkkomen ervan (wij hadden vorig jaar 100 bakken)quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wij hebben een halve kast vol met die zooi. Volgens mij gaat er ergens iets niet goed, ze blijven maar binnenkomen
Even met je hand tegenhouden?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoe wil je anders voor zorgen dat de rolly's met fust niet omvallen?
veel eerste winkelquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Oh. Bij ons kan het wel gewoon - de hb wagen rijdt normaal gesproken zo goed als leeg terug. Alles wat met vers niet mee is gestuurd, gaat paar uur later met houdbaar mee.
Die houd de tweede persoon even tegen (er gaan 5 fust karren op een klep)quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:36 schreef exelletor het volgende:
[..]
Hoe wil je anders voor zorgen dat de rolly's met fust niet omvallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |