Je bent zelf kut. Velen vinden de OP leuk en herkenbaar. Je hebt er zelf verder toch geen last van?quote:
Jawel. Anders zeur ik er toch ook niet over.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf kut. Velen vinden de OP leuk en herkenbaar. Je hebt er zelf verder toch geen last van?
Dit ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf kut. Velen vinden de OP leuk en herkenbaar. Je hebt er zelf verder toch geen last van?
Dat laatste ben ik helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Jawel. Anders zeur ik er toch ook niet over.
Sowieso is die OP niks meer waard zonder de gevallen helden en kankergezellig.
Het is erg vandaag. Ik weet niet wat er gebeurd is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:17 schreef Happel het volgende:
Och, Caland begint weer te huilen.
Lijkt wel een wijf.
Je bent zelf een lijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:17 schreef Happel het volgende:
Och, Caland begint weer te huilen.
Lijkt wel een wijf.
Ik wou gewoon even fappen op Eriksen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sinds wanneer ga je naar een Feyenooiter luisteren? Kut jood.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik helemaal met je eens.
Ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk als mannen die hun oksels scheren naar me knipogen.quote:
Je hoeft niet zo onzeker over je geaardheid te zijn. We accepteren je zoals je bent.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk als mannen die hun oksels scheren naar me knipogen.
Ik zag het. Daar moet ik hem nog even op aanpakken. Moment.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
Stijn heeft vandaag een vervelende grap over je gemaakt Happel.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:26 schreef Elan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)iet-uitsluiten.dhtml
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stonden hier tussen
http://statigr.am/tag/christianeriksen/
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]En dan ga ik nu moe maar voldaan voetbal kijken.
Boeit niet, alles voor het 'nieuws'quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
Die gasten van Pownews ook met die smerige streek.Kun je dan lekker slapen 's nachts als je mensen zo voor schut hebt gezet?
jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:31 schreef kapiteintje het volgende:
Die gasten van Pownews ook met die smerige streek.Kun je dan lekker slapen 's nachts als je mensen zo voor schut hebt gezet?
Ik zou die rechtse doen, al weet ik niet hoe haar hoofd eruit zietquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:32 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Boeit niet, alles voor het 'nieuws'
Ben wel klaar met dat soort mensen. Aan de ene kant mensen aanspreken op hun gebrek aan fatsoen en aan de andere kant constant de grens van het betamelijke blijven opzoeken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:32 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Boeit niet, alles voor het 'nieuws'
Waarom?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb besloten dat ik volgend jaar op vakantie wil naar Nepal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |