Nouja eh, of ik heb gewoon alleen maar skilled lovers gehad, maar dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
neuken moeilijk fout kunnen doen?wauw
wat ben je schattig.
Nooit last van gehad eigenlijk, was vroeger wel heel erg onzeker, maar op de momenten dat mijn instinct het overnam merkte ik daar totaal niets meer van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
het heeft niet met braaf te maken, het heeft heel erg met zelfvertrouwen te maken.
Maar psychos aan over het algemeen wel goed los.
Oké.quote:
Gewoon puberhormoontjes.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwam dat door die rare blik in je ogen of je aparte motoriek?
Gastquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kwam dat door die rare blik in je ogen of je aparte motoriek?
Ja Mortaxx, zeg er wat van.quote:
Hij respecteert mijn grenzen niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:19 schreef Chai het volgende:
dWc, please, stop gewoon, wil niet weer huilend achter mijn laptopje zitten.
je bent gewoon heel makkelijk in wat je fijn vind schat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:32 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nouja eh, of ik heb gewoon alleen maar skilled lovers gehad, maar dat lijkt me sterkIk weet niet, dat vind ik toch al vrij snel erg lekker
Dan krijgt ze haar eigen snot binnen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:46 schreef E.B.A.H. het volgende:
Weetje hoe geil het is als je gedeepthroat wordt en ze gaat snotteren over je tollie
Maakt niet uit. Uiteindelijk krijgt ze toch penissnot in der strot.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan krijgt ze haar eigen snot binnen.
Shiiit neger. Zit in de trein.quote:
Waarom wil je dat snot er dan ook graag bij in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:49 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Uiteindelijk krijgt ze toch penissnot in der strot.
Alleen als jij het wil zinatjequote:
Smeert zo lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom wil je dat snot er dan ook graag bij in.
quote:
Sta je daar te jongleren ofzo, misschien zelfs diabolo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef Murdera het volgende:
Ntm sta bij t station zelfde plek als vorige keer. Wat wil je zo eten?
Ok ok. Ik ben een kloon van Vaseline.quote:
diablo 3 jwzquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sta je daar te jongleren ofzo, misschien zelfs diabolo.
Oh doe maar Julia'squote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef Murdera het volgende:
Ntm sta bij t station zelfde plek als vorige keer. Wat wil je zo eten?
Neequote:Op dinsdag 10 december 2013 18:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok ok. Ik ben een kloon van Vaseline.
haha ik wist het!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok ok. Ik ben een kloon van Vaseline.
Ik ben geen kloon a bezem. Vraag Mur.quote:
Klagen tijdens de sex.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, klaag je liever of heb je liever seks?
Heb je haar nummer niet of zo?quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, klaag je liever of heb je liever seks?
quote:
Tfoe waarom gelijk bezemquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon a bezem. Vraag Mur.
Vertel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sex met iemand die tourettes heeft lijkt me wel geil
Ja lekker, sta je daar in haar kont te pissen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef Gridlok het volgende:
vrouw die hele tijd tegen je schreeuwt; " NEUK ME ALS EEN ZWIJN, PIS NEUK KONT ANAAL. "
Ze hebben meer spasmes dan scheldkanonnades.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef Gridlok het volgende:
vrouw die hele tijd tegen je schreeuwt; " NEUK ME ALS EEN ZWIJN, PIS NEUK KONT ANAAL. "
Godver jij weet negerquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef Gridlok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |