Sta je daar te jongleren ofzo, misschien zelfs diabolo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef Murdera het volgende:
Ntm sta bij t station zelfde plek als vorige keer. Wat wil je zo eten?
Ok ok. Ik ben een kloon van Vaseline.quote:
diablo 3 jwzquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sta je daar te jongleren ofzo, misschien zelfs diabolo.
Oh doe maar Julia'squote:Op dinsdag 10 december 2013 18:04 schreef Murdera het volgende:
Ntm sta bij t station zelfde plek als vorige keer. Wat wil je zo eten?
Neequote:Op dinsdag 10 december 2013 18:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok ok. Ik ben een kloon van Vaseline.
haha ik wist het!quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok ok. Ik ben een kloon van Vaseline.
Ik ben geen kloon a bezem. Vraag Mur.quote:
Klagen tijdens de sex.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, klaag je liever of heb je liever seks?
Heb je haar nummer niet of zo?quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, klaag je liever of heb je liever seks?
quote:
Tfoe waarom gelijk bezemquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon a bezem. Vraag Mur.
Vertel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sex met iemand die tourettes heeft lijkt me wel geil
Ja lekker, sta je daar in haar kont te pissen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef Gridlok het volgende:
vrouw die hele tijd tegen je schreeuwt; " NEUK ME ALS EEN ZWIJN, PIS NEUK KONT ANAAL. "
Ze hebben meer spasmes dan scheldkanonnades.quote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef Gridlok het volgende:
vrouw die hele tijd tegen je schreeuwt; " NEUK ME ALS EEN ZWIJN, PIS NEUK KONT ANAAL. "
Godver jij weet negerquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:10 schreef Gridlok het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |