Hmmmpfquote:Op woensdag 11 december 2013 12:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah nee joh. Overleef je al. Doe ik dagelijks.
Gewoon naar de bakker gaan joh. Voor de eckte eckte.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hmmmpf
Geen frikandelbroodjes meer in de aanbieding. Noooooooooooooooooo
Die is te ver.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon naar de bakker gaan joh. Voor de eckte eckte.
Hebben we hier in Eanske wel. Duitse bakker, die hangt dan je broodjes op zaterdag of zondag aan de deurquote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef BBQSausage het volgende:
De bezorgbakker.
Gat in de markt zou dat zijn.
Ik zeg niks.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Vast wel.
Moneh can buy alles jwz.
Die zit hier niet eens. Ook geen Jumbo.. wel 4 AH's, 3 Deka's, 2 vomar en een Aldi en een lidl. Dat is het welquote:
Wat een baas.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hebben we hier in Eanske wel. Duitse bakker, die hangt dan je broodjes op zaterdag of zondag aan de deur
quote:Op woensdag 11 december 2013 12:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat een baas.
En dan gewoon achter de bakker aanrijden, en alle tasjes weer oppakken.
Gratis brood
Ja.quote:
Aldi & Lidlquote:Op woensdag 11 december 2013 12:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die zit hier niet eens. Ook geen Jumbo.. wel 4 AH's, 3 Deka's, 2 vomar en een Aldi en een lidl. Dat is het wel
Daarom heb ik nooit broodjesquote:Op woensdag 11 december 2013 12:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat een baas.
En dan gewoon achter de bakker aanrijden, en alle tasjes weer oppakken.
Gratis brood
Ah. Ik dacht een persoon.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:37 schreef Dagoduck het volgende:
Nee, niet een persoon maar de winkel Deen.
Jij dus!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zijn vast gewoon kaboutertjes met honger geweest.
Ik vind dat zo'n kutplaatstnaam hè.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:39 schreef Dagoduck het volgende:
Dichtstbijzijnde C1K zit in Alkmaar. Zat in Anna Paulowna maar dat is nu Jumbo geworden zie ik net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |