Ja. Eigenlijk wel. De tijd dat computers alleen door kinderen werden begrepen is al lang voorbij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk je dat een gemiddelde ouder weet hoe je dat moet doen of zich daarin verdiept?
Nee hoor, ze zijn nu 2.0quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Bestaan die dingen nog? Dat was toch iets uit de vorige eeuw?
Dan ga je ervan uit dat mensen (lees: huisvrouwen die geen schroevendraaier kunnen gebruiken) in volzinnen posten. Het lijkt me dat je eerder moet zoeken naar dingen als: "hellup myn soontje heef een furbie en die sgreeuwt de hele teid. hoe kan ik hem weer stil kreigen?"quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:03 schreef Lyrebird het volgende:
Als je googelt op de uitspraken die ouders op fora gedaan zouden hebben, komt alleen het artikel van het AD naar boven. Het kan natuurlijk zijn dat de journalist in kwestie op een afgeschermd forum heeft gekeken.
Ik aan Chuckyquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:31 schreef richolio het volgende:
Moet meteen denken aan Gremlins. Kan me wel voorstellen dat een kind daar bang van wordt. Een knuffel die boos op je wordt__ Moet niet gekker worden
haha dit, mensen zaten constant aan zo'n stopwatch te pielen, niet dat dat nou veel beter wasquote:Op woensdag 11 december 2013 02:00 schreef svann het volgende:
Waar is de tijd dat kinderen met eindeloos geduld Tamagotchies in leven hielden?
SKYNETquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
ohww my gawd! Ze zijn self-aware geworden!. RUN!
Wie had gedacht dat het zou beginnen met de furby.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |