quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het kan ook niet wat ik zei. Goed lezen.
Wel dus want als ik rechts een laarsje aan doe en links een sneaker heb ik ze toch tegelijk aanquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja laarzen en sneakers tegelijk kan ook niet.
Ik had het over laarzEN én sneakerSquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
[..]
Wel dus want als ik rechts een laarsje aan doe en links een sneaker heb ik ze toch tegelijk aan
Moeten ze perse aan je voeten zitten?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had het over laarzEN én sneakerS
Handen en voetenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik had het over laarzEN én sneakerS
Is wel zo handig ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Moeten ze perse aan je voeten zitten?
Klovenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Handen en voeten![]()
Mijn fashion update![]()
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou...
Gelukkig schijnt de zon![]()
Zolang het maar niet gaat sneeuwen wanneer we er last van gaan hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komende dagen ook nog wel... wordt wel steeds frisser, maar dat vind ik niet zo erg
Ja dat is sip voor de mensen die er door heen moeten...quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zolang het maar niet gaat sneeuwen wanneer we er last van gaan hebben.
Sneeuw terwijl je binnen zit,![]()
![]()
Sneeuw terwijl je er doorheen moet rijden/lopen/fietsen,![]()
![]()
Kloven. Ik ga maar geen ranzige plaatjes van voeten posten:')quote:
Ik ook wel hoor, maar ik wil er niet doorheen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is sip voor de mensen die er door heen moeten...
Ik wil wel sneeuwheul veul
Ga je dan ook een sneeuwpop maken enzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:23 schreef SilentChaos het volgende:
Sneeuw
Ongeacht of je er doorheen moet of niet
Altijd. Vooral na het stappenquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je dan ook een sneeuwpop maken enzo?
Soms, met m'n nichtje zou wel leuk zijn dit jaarquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je dan ook een sneeuwpop maken enzo?
Laat maar komen die sneeuwquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Soms, met m'n nichtje zou wel leuk zijn dit jaar
Jaaa. Dat is zó leukquote:
En daarna naar huis, en dan een hond ontdoen van ijsklompen rond de poten mbv handdoek en fohn, andere hond opwarmen onder een dekentje. Heerlijkquote:
Dat lukt bij die van ons nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En daarna naar huis, en dan een hond ontdoen van ijsklompen rond de poten mbv handdoek en fohn, andere hond opwarmen onder een dekentje. Heerlijk
Ik zeg laat het maar sneeuwen!
Onze hond hapte alleen maar naar 't sneeuw. Zodra ie er met 4 poten instond bleef ie stijf staan omdat ie niet wist wat ie er mee aan moest.quote:
Nou.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:54 schreef J83 het volgende:
Die matige plaat van Racoon wordt je wel door de strot gedouwd he
Tof!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef Bronson het volgende:
De Staat.![]()
Donderdag ga ik ze live zien.
Jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Was de zingende pet weer aan het kwelen?
Bazennummerquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:20 schreef Pino112 het volgende:
#EATSLEEPRAVEREPEAT #ANTHEM #SR13 #3FM
Nog niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
Of is het de serieuze anthem ... nee toch?
Dit wordt het anthemquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:23 schreef LovelyLady het volgende:
Of is het de serieuze anthem ... nee toch?
Je denkt toch niet dat ik ga klikkenquote:
Kaapt hem mooi weg jaquote:
Dat is toch gewoon dat plein voor de rechtbank/Fries Museum?quote:
Ja maar iedereen noemt het Zaailand.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon dat plein voor de rechtbank/Fries Museum?
Ja dat dacht ik dus ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:34 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar iedereen noemt het Zaailand.
Ik ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef alors het volgende:
Dit nummer vind ik elke keer beter worden.
Counting Stars bedoel je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:09 schreef alors het volgende:
Dit nummer vind ik elke keer beter worden.
quote:Singer-songwriter Maaike Ouboter en de Britse band Bastille zijn woensdagavond ook van de partij.
En dit verklaart ook meteen waarom die klotecover van Bastille gedraaid móet worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, de Maaike-terreur begint al op de eerste dag.
Dat had ik al getweet naar onze grote zenderbaas Wilbert maar dat was niet zo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dit verklaart ook meteen waarom die klotecover van Bastille gedraaid móet worden.
Echt hequote:
Sarah.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:56 schreef Pandaplint het volgende:
Godver de godver. Dat NOSop3 journaal van net weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Het gat van Ilse"
"Vastgeplakt op de toiletbril"
Niveautje SBS weer
twitter:bartjancune twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 17:44:23Het #gat van Sarah: http://t.co/EkTSV6T8hO #nosop3 reageer retweet
Daar kun je van faxen johquote:
We gaan het zo merken :quote:
Sterktequote:Op dinsdag 10 december 2013 18:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
We gaan het zo merken :
Wilders, lekker overdreven weer
Thanksquote:
Snelle spijsvertering. Ik denk dat het erge nog moet komenquote:Op dinsdag 10 december 2013 18:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanksm'n anus brandt... Had er een beetje sambal doorheen gedaan
quote:Nu bieden
Zangles Glennis Grace
Leer zingen als een nachtegaaltje met Glennis Grace!
resterende tijd: 9 dagen, 44 min
Huidig bod: ¤ 67,50
quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Aangezien SR nog niet open is, post ik het maar even hier, ik zat op de veiligsite te kijken en zag deze
[..]
Schreeuwles dusquote:Op dinsdag 10 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
Aangezien SR nog niet open is, post ik het maar even hier, ik zat op de veiligsite te kijken en zag deze
[..]
Uh, oke.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Formidablequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:20 schreef ddx het volgende:
Hopenlijk straks niet meer die nederlandse versie die er gisteren in stond.
Ik hoorde dat in maandag de ochtendshow inderdaad voorbij komen. Uhh, okeeeeeequote:Op dinsdag 10 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
twitter:metmichiel twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 19:57:38@hermandeperman Gewoon even aan de borsten van Vic zitten. reageer retweet
Tjibbe toch.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
twitter:metmichiel twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 19:57:38@hermandeperman Gewoon even aan de borsten van Vic zitten. reageer retweet
Midnrquote:
Eigenlijk zou je gewoon die veiling moeten winnen, en dan als winnaar zo'n schreeuwende geit naar Glennis toe sturen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
of een zanglerares....quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je gewoon die veiling moeten winnen, en dan als winnaar zo'n schreeuwende geit naar Glennis toe sturen.
quote:
'quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:10 schreef minthy het volgende:
Ah, over dit nummer wordt zoveel gemopperd hier... Ik vind het leuk
Een medestanderquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:11 schreef MarijeH het volgende:
[..]
'
Ik vind het ook een leuk nummer.![]()
Zin in volgende week donderdag. Dan ga ik naar de film.
Een beetje een waailappenkapsel... Zou het eraf gaan voor geld?quote:
Ik vind het wel tofquote:
Wil ik het horen? Heb pas sinds vorige week het origineel voor het eerst gehoord en die vind ik tofquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt hem nog niet gehoord denk ik.
man die brillen, met dat haarquote:
Ze hebben sowieso een waardeloze huisfotograaf bij 3fmquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja hij kijkt niet eens in de camera!
Bij mij zegt 'ie exact hetzelfde, en dan zit 'ie d'r toch ook best een behoorlijk eind vanaf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef MarijeH het volgende:
Kennen jullie de site www.tweetgenie.nl? Deze site voorspelt aan de hand van jouw tweet, jouw geslacht en leeftijd. De uitkomst bij mij was:
dat ik een man was van circa 32 jaar.
Dit klopt niet. Ik ben een vrouw van 26 jaar.
Wel zo gemakkelijk ook, het scheelt enorm veel werkquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
Je ziet duidelijk wel dat de "ongeschoren" look helemaal "in" is
Stoppelbaardjesquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:53 schreef SilentChaos het volgende:
Je ziet duidelijk wel dat de "ongeschoren" look helemaal "in" is
Niet helemaal waarquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel zo gemakkelijk ook, het scheelt enorm veel werk
Het levert me zeker een uur tijdwinst op per weekquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet helemaal waar
Het is best wat werk om bij te houden, tenminste, een goede "3-day beard" look kost meer tijd dan gewoon scheren
Bouncah was toen anthem.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:00 schreef SilentChaos het volgende:
Damn, dit is al 2 jaar terug dat dit de anthem was
Wat een heldquote:
Nee. Ken je SR's.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
Oh wacht, Greg Holden was toen gewoon wat Racoon nu is toch?
Nee, was gewoon een nummer wat vaak aangevraagd werd.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
Oh wacht, Greg Holden was toen gewoon wat Racoon nu is toch?
Kitcherige bende gelijkwaardig aan een Blokker retro radioquote:
Absoluutquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja het origineel is beter (geen Giel uitspraak dit)
[ afbeelding ]![]()
Ik ben echt van alle markten thuis hequote:
Doe mij eens een vleugje van jouw ego?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben echt van alle markten thuis he
Schoenen, auto's, motoren
IK
Die fax is al geweest vandaagquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe mij eens een vleugje van jouw ego?
Die hoef ik ook niet, zelf geen problemen met faxenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die fax is al geweest vandaag
Topquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Die hoef ik ook niet, zelf geen problemen met faxen
Vulvaquote:
Mwoa ook mooi, maar spreekt me net wat minder aanquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die mustang erachter![]()
Heb liever een katterug dan
[ afbeelding ]
Hoe ouder hoe beterquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mwoa ook mooi, maar spreekt me net wat minder aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat worden klappen op je faxmachine
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hoe ouder hoe beterFock off vuile lambal!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ik kan jou echt op geen enkele manier overtuigenquote:
Huh, iemand leest een topic van een jaar oud?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een DM die mij complimenteert over grappen die ik in dit topic heb gemaakt
SER / [SR @ 3FM #3690] Geniale 360ş Camera! Check it!
Make way for my exploded ego please
Terecht ook, ontzettende loljojo dat je er bent!quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb een DM die mij complimenteert over grappen die ik in dit topic heb gemaakt
SER / [SR @ 3FM #3690] Geniale 360ş Camera! Check it!
Make way for my exploded ego please
Nope! Maar ontzettend lief en complimenteus dat je het blijft proberenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kan jou echt op geen enkele manier overtuigen
Dan wil ik je nog meer, dat snap je wel natuurlijk
Impossible to get... gewoon een heel nieuw level
[ afbeelding ]
Nare karaktereigenschap van mij: You always want what you can't havequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Nope! Maar ontzettend lief en complimenteus dat je het blijft proberen
wacht maar tot wij eens een nummertje makenquote:
Ikke ookquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
wacht maar tot wij eens een nummertje maken
Wehehequote:Op dinsdag 10 december 2013 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oprecht lastig en sneu voor je, dat houdt je ontwikkeling tegenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nare karaktereigenschap van mij: You always want what you can't have
Not gonna happenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Oprecht lastig en sneu voor je, dat houdt je ontwikkeling tegen
[..]
Not gonna happen
Om nou naar Pedo Jan Rens te luisteren vind ik weer het andere uiterstequote:
quote:
Z'n vriendinnen houden dezelfde ideologie aan als jij doet. "Hoe ouder hoe beter"quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om nou naar Pedo Jan Rens te luisteren vind ik weer het andere uiterste
"Volgens mij is *Kapitein* een... man en circa 26 jaar oud."quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:40 schreef MarijeH het volgende:
Kennen jullie de site www.tweetgenie.nl? Deze site voorspelt aan de hand van jouw tweet, jouw geslacht en leeftijd. De uitkomst bij mij was:
dat ik een man was van circa 32 jaar.
Dit klopt niet. Ik ben een vrouw van 26 jaar.
Word ik weer klemgeluld met m'n eigen woordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 22:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Z'n vriendinnen houden dezelfde ideologie aan als jij doet. "Hoe ouder hoe beter"
De nood is hoog hè?quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zou haar geven... en dan ff dat stukje 1000 keer achter elkaar afspelen: "Thank you so much for coming"
Ja meneer Pandapuntplintquote:
Stel het voor in de FB-groep.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Evertjan het volgende:
gaan we nog een meet houden bij het glazen huis dit jaar?
ik zit niet meer op FBquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:00 schreef minthy het volgende:
Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Evertjan het volgende:
Stel het voor in de FB-groep
Oh, sorryquote:
Natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 22:57 schreef Evertjan het volgende:
niet actief meer iddquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, sorry![]()
Volgens mij zijn er geen concrete plannen. Mij niet bekend iig. Ik ga ook niet
Nu groeit je ego je boven je pet hoor!quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:05 schreef SilentChaos het volgende:
Ze is bang dat ik er misschien kom
maar ik ga niet helemaal naar fucking Friesland
Toen ik 12 was speelde ik nog met Legoquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:08 schreef Pino112 het volgende:
SC is wanhopig en gedraagt zich als een kind van 12.
Huh? Een Citroen achtig iets?quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
deze kwam ik vandaag tegen in bloody 020mn schoonvader geloofde zn ogen niet
[ afbeelding ]
Citroen Ami Coupe, die zie je zeer weinig, zeker in Nederland.quote:
Ik zie de URL nu ookquote:
ik zocht ook even een plaatje op Google, maar zo'n auto was het dusquote:
Oh yeahquote:
Geen last van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:28 schreef minthy het volgende:
Die "beweeg hier je muis"-advertentie van V&D is kut als je mobiel Fokt, je veegt er zo per ongeluk overheen
Ik ook nietquote:
quote:
Ik fok niet mobielquote:
Nee. Ik ben en blijf een eckte Nederlandse, klagen tot je erbij neervaltquote:
Betalen voor Fokquote:
ik ook!quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Betalen voor Fok
Ik zou betaald moeten worden voor mijn kwaliteitsposts
Eindelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lorde heeft een nieuwe single?
Kunnen ze die het nieuwe jaar dooddraaien.quote:
Veel beterquote:Op dinsdag 10 december 2013 23:39 schreef Pino112 het volgende:
[ [url=http://3.bp.blogspot.com/-s_r8KqNSMxE/TvTwi2xx12I/AAAAAAAAA0Y/5QK7_U7AIYg/s1600/Giel+Coen+Paul+www.platenkast.web-log.nl.jpg]afbeelding[/url] ]
Dit kapsel van Paulgod
Bezig met de SR OP?quote:
Als je bezig was een band te plakken zou het raar zijn.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Als je bezig was een band te plakken zou het raar zijn.
Die tijd komt me niet uit.quote:Op woensdag 11 december 2013 00:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
MEN / Het grote 'Post hier op 11-12-13 om 14.15.16 uur'-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |