Hoe zat dat ook alweer met spontane verbranding van een mens?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef mvdejong het volgende:
Van die site van Dr.Mercola :
[..]
Nou is dat ook een vergezochte analyse, maar goed, dan kom ik met mijn vergelijkbare stelling :
Water is samengesteld uit waterstof en zuurstof. Waterstof en zuurstof vormen samen knalgas, een instabiel mengsel dat heel weinig nodig heeft om te exploderen, waarbij heel veel hitte vrijkomt.
Het is dus duidelijk : je moet niets tot je nemen dat water bevat, want dan kun je exploderen. Wat lastig natuurlijk, aangezien bijna alles wat we eten veel water bevat, en ons lichaam ook grotendeels uit water bestaat.
Dan moet je best hoge koorts hebben.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:46 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe zat dat ook alweer met spontane verbranding van een mens?
Leven met 0 % risico bestaat niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:41 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk tegenstrijdig. We mogen je dosering niet "te veel" noemen, maar je wilt het er verder niet over hebben. Zulke doseringen worden ook in de VS gedronken. Misschien dat het gemiddelde nog wel hoger ligt. Maar jij durft met droge ogen te beweren dat er niks aan de hand is en dat er nul % risico is?![]()
Nee wil je vergelijkbare hoeveelheden binnen krijgen die voor die rat-kankeronderzoeken zijn gebruikt, moet je eerder denken aan > 200 liter per dag. Onrealistisch dus.quote:Wanneer is er volgens jou dan sprake van overdosering? Bij 5 liter per dag?
Ben ik helemaal voor, kom maar met duidelijke cijfers TS.quote:[..]
Kanker is maar 1 van de vele klachten die je kunt krijgen er zijn nog veel meer risico's dan alleen kanker.
Bij welke hoeveelheid is aspartaam dan schadelijk. Graag duidelijke cijfers in onderzoeken.
Het product wordt al 33 jaar geconsumeerd. Dat lijkt mij lang genoeg om erachter te kunnen komen of het schadelijk is. De echte kenners zijn er over uit en zeggen dat het schadelijk is: bekijk de docu.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:48 schreef longinus het volgende:
hoe een lichaam reageert op dingen is voor iedereen weer anders, de een heeft totaal geen last van aspertaam maar de ander kan er ziek van worden.
Schadelijkheid van een produkt komt pas boven water na jaaren van gebruik .
Ik wordt er misselijk van, en duizelig, tong gaat tintelen bij gebruik dus vaak merk ik het al tijdens gebruik dat het er in zit.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:56 schreef editoor het volgende:
[..]
Het product wordt al 33 jaar geconsumeerd. Dat lijkt mij lang genoeg om erachter te kunnen komen of het schadelijk is. De echte kenners zijn er over uit en zeggen dat het schadelijk is: bekijk de docu.
De fabrikanten met financieel belang laten andere cijfers zien in hun rapporten, niet heel erg verwonderlijk.
Jij claim het te weten, dus kom jij maar met het bewijs. Ik claim niks over hoe schadelijk een dosering is. Ik zeg alleen dat het in zijn algemeen, schadelijk is. Welke doseringen veilig genoeg zijn is onduidelijk. Dat het vele miljoenen mensen treft, is een feit. Dat iedereen het daar over eens is al nog enige tijd duren. Dat gold voor roken net zo goed.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:52 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Ben ik helemaal voor, kom maar met duidelijke cijfers TS.
Dat is toch logisch? Je wordt gefuckt.quote:
Dan zou ik maar gauw leren leven van alleen water, want labratten worden gekweekt om extra snel kanker te krijgenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Producten waar zelfs ratten kanker van krijgen vermijd ik liever.
Nee, zo werkt dat niet, Jij beweert dat het schadelijk is, dus jij mag met cijfers komen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:02 schreef editoor het volgende:
[..]
Jij claim het te weten, dus kom jij maar met het bewijs. Ik claim niks over hoe schadelijk een dosering is. Ik zeg alleen dat het in zijn algemeen, schadelijk is. Welke doseringen veilig genoeg zijn is onduidelijk. Dat het vele miljoenen mensen treft, is een feit. Dat iedereen het daar over eens is al nog enige tijd duren. Dat gold voor roken net zo goed.
Nee, jij beweert dat alleen bij grote hoeveelheden het kanker zou kunnen veroorzaken? Nou waar zijn die cijfers van jou claim? Dus hoezo moet ik dan opeens met cijfers komen als jij een claim maakt. Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:36 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet, Jij beweert dat het schadelijk is, dus jij mag met cijfers komen.
Dit is een vrouw die beschuldigd is van moord op haar eigen man, omdat er methanol in het lichaam van haar man is gevonden. Het feit dat hij grote hoeveelheden aspartaam gebruikte, vonden de rechters niet overtuigend genoeg. Zij is veroordeeld voor 50 jaar. triest.quote:
Goede reden om te denken dat het product dan wel veilig is. Hoeveel liters per dag drink jij van dat spul?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:46 schreef thewallsareshifting het volgende:
Ah, van cola light krijg je aids. Dus.... nee echt zeer betrouwbare bron in de OP
Mercola has also received three warning letters from the U.S. Food and Drug Administration for violations of U.S. marketing laws. The first two letters, dated 2005 and 2006,[13][14] charged Mercola with making false and misleading claims regarding the marketing of several natural supplemental products, which violated the Federal Food Drug and Cosmetic Act.[4] In the most recent letter, sent in March 2011,[15] Mercola was accused of violating federal law, by making claims about the efficacy of certain uses of a telethermographic camera exceeding those approved by the FDA concerning the diagnostic and therapeutic potential of the device (regulation of such claims being within the purview of the FDA). Dr. Mercola has challenged the FDA's order stating that "We believe that the FDA's warning letter is without merit and is an attempt to regulate the practice of medicine, which the agency does not have the regulatory authority to do. Our use of the thermography device is consistent with its 510(k) clearance for use by health care professionals in their diagnosis and treatment of patients."[16]quote:Mercola gives the lie to the notion that holistic practitioners tend to be so absorbed in treating patients that they aren't effective businesspeople. While Mercola on his site seeks to identify with this image by distinguishing himself from "all the greed-motivated hype out there in health-care land", he is a master promoter, using every trick of traditional and Internet direct marketing to grow his business... He is selling health-care products and services, and is calling upon an unfortunate tradition made famous by the old-time snake oil salesmen of the 1800s.[3]
Maar wel roepen dat je van cola light aids krijgt.... Wat een grapquote:Mercola has questioned whether HIV is the cause of AIDS. He has argued instead that the manifestations of AIDS (including opportunistic infections and death) may be the result of "psychological stress" brought on by the belief that HIV is harmful.[29] Mercola.com has featured positive presentations of the claims of AIDS denialists, a fringe group which denies the existence of AIDS and/or the role of HIV in causing it.[11][29][30]
The scientific community considers the evidence that HIV causes AIDS to be conclusive[31][32] and rejects AIDS-denialist claims as pseudoscience based on conspiracy theories,[33] faulty reasoning, cherry picking, and misrepresentation of mainly outdated scientific data.[31][32][34]
Ach hou toch op. Je moet je niet zo druk maken... daar kan je aids van krijgenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:47 schreef editoor het volgende:
[..]
Goede reden om te denken dat het product dan wel veilig is. Hoeveel liters per dag drink jij van dat spul?
Ratten krijgen sowieso kanker...quote:Op zaterdag 4 januari 2014 10:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Producten waar zelfs ratten kanker van krijgen vermijd ik liever.
Ik maak mij nergens druk om, ik vertel alleen dat je van aspartaam velen ziektes kan krijgen. Dat jij je laat afleiden door andere zaken is best wel kwalijk te noemen. Van roken krijg je ook aids. Dus ga vooral veel roken want dat is hartstikke gezond, toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:53 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Ach hou toch op. Je moet je niet zo druk maken... daar kan je aids van krijgen
Helemaal geen zin in, want voor mij een non-probleem.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:39 schreef editoor het volgende:
[..]
Nee, jij beweert dat alleen bij grote hoeveelheden het kanker zou kunnen veroorzaken? Nou waar zijn die cijfers van jou claim? Dus hoezo moet ik dan opeens met cijfers komen als jij een claim maakt. Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld.
Wil je weten of aspartaam schadelijk is? Kijk de 6delige docu en trek je eigen conclusie. Dat zijn allemaal experts op hun eigen gebied.
We zullen over 30 jaar wel weten hoe het met je gezondheid gaat. Goede les voor het nageslacht of dan wel de familieleden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Helemaal geen zin in, want voor mij een non-probleem.
Leuk voor jequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:01 schreef editoor het volgende:
[..]
ik vertel alleen dat je van aspartaam velen ziektes kan krijgen.
Hoezo nobody cares? Spreek voor jezelf, aap!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:06 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Leuk voor jeNobody cares
Ik krijg nog aids en kanker van dat gezever van je
Waarom is dat een slechte uitgangspunt? Natuurlijk blijven drinken zonder bewijs dat het schadelijk is. Als men zou stoppen met dingen consumeren alleen omdat andere mensen dingen uitroepen zonder bewijs zouden we nergens komen. Als ik schreeuw dat water ongezond is en dat je dom bent om te wachten op wetenschappelijk conclusieve artikelen en nu zou moeten stoppen met water drinken om geen kanker te ontwikkelen, zou je dat doen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:01 schreef editoor het volgende:
[..]
Punt is dat niks je overtuigd. Blijf het vooral drinken want zolang er geen bewijs is, is het niet schadelijk. Dat is jouw motto.
Nobody caresquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:09 schreef editoor het volgende:
[..]
Hoezo nobody cares? Spreek voor jezelf, aap!![]()
Nee ik ga cola light drinken en dan hoop ik dat jij er aids van krijgt. Dat schijnt namelijk zo maar te kunnenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:11 schreef editoor het volgende:
[..]
Nou, ga maar weer lekker buiten spelen met je vriendjes.
Dat is het punt. Komt nooit buiten wan is een echte FOK!KERquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:11 schreef editoor het volgende:
[..]
Nou, ga maar weer lekker buiten spelen met je vriendjes.
Ja, omdat chemisch gezien aspartaam niet wordt omgezet in methanol in je lichaam. Je lichaam heeft simpelweg niet de juiste faciliteiten daarvoor. Daarom heeft het ook geen calorieen, aspartaam wordt niet opgenomen en gewoon uitgescheden. Dus natuurlijk had zijn methanolgehalte niets te maken met aspartaam.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef editoor het volgende:
[..]
Dit is een vrouw die beschuldigd is van moord op haar eigen man, omdat er methanol in het lichaam van haar man is gevonden. Het feit dat hij grote hoeveelheden aspartaam gebruikte, vonden de rechters niet overtuigend genoeg. Zij is veroordeeld voor 50 jaar. triest.
Je beseft je dat die 'scherpe' opmerking zelf op fok gepost hebt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:12 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Dat is het punt. Komt nooit buiten wan is een echte FOK!KER
Ik heb gewoon een willekeurig onderzoek genomen en gecopy/paste. Dat het door dat ene punt niet geloofwaardig meer is, kan ik begrijpen.quote:
Ach ik kan mij ook wel vermaken om 12 jarige autisten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:18 schreef thewallsareshifting het volgende:
Echt, zelden zulke mongolen mee gemaakt als de anti-aspartaamlobby. Maar ga vooral door, ik vermaak me kostelijk
als je zo goed ingelezen bent, waarom dan zo dom een willekeurig onderzoek hier c/p-en die zulke onzin bevat en daarmee bij voorbaat elke kans op enige nuttige discussie al onmogelijk maakt? Je zegt daarmee tevens dat je ons bij voorbaat al niet serieus neemt. En het zegt meer over jouw intelligentie dan over die van dequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:25 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een willekeurig onderzoek genomen en gecopy/paste. Dat het door dat ene punt niet geloofwaardig meer is, kan ik begrijpen.
Neemt niet weg dat aspartaam wel degelijk schadelijk kan zijn. Maar sta jij wel open genoeg voor om dat in te kunnen zien? Alleen vanwege dit onderzoek in de OP, doe jij de gevaren van aspartaam van de hand. Ja heel geloofwaardig. Jij hebt je al helemaal niet ingelezen in de materie. Iets is pas gevaarlijk als het 100% aangetoond is. 99% is al niet genoeg meer want 1% kans dat het niet zo is. De algemene praat die je houd heeft weinig waardevolle informatie. De OP is niet sterk maar dat is mijn eigen fout. Dat heeft niks te maken met of aspartaam veilig is de ja of de nee.
die hier naar jouw mening posten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:27 schreef editoor het volgende:
Ach ik kan mij ook wel vermaken om 12 jarige autisten.
Goede comeback. Nee echt ijzersterk... net als je OPquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:27 schreef editoor het volgende:
[..]
Ach ik kan mij ook wel vermaken om 12 jarige autisten.
Hij zegt uiteindelijk nobody cares. Hij gooit de discussie dicht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je zo goed ingelezen bent, waarom dan zo dom een willekeurig onderzoek hier c/p-en die zulke onzin bevat en daarmee bij voorbaat elke kans op enige nuttige discussie al onmogelijk maakt? Je zegt daarmee tevens dat je ons bij voorbaat al niet serieus neemt. En het zegt meer over jouw intelligentie dan over die van de
[..]
die hier naar jouw mening posten.
Overigens is dat ook al zo'n ongefundeerde mening van je, speel je daarmee op de man ipv gewoon normaal discussieren en verlaag je je zo mogelijk tot een nog lager niveau dan de vermeende '12-jarige autisten' alhier.
Ik weet ook dat aspartaam schadelijk is maar dat artikel is duidelijk in elkaar gestoken door iemand die er niets van weet en dingen doet copy pasten zonder het na te lezenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:08 schreef editoor het volgende:
[..]
Vooral liters blijven drinken dan.
Nouja, meer door iemand die z'n eigen afvalproducten wil verkopen door aspartaam zwart te makenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik weet ook dat aspartaam schadelijk is maar dat artikel is duidelijk in elkaar gestoken door iemand die er niets van weet en dingen doet copy pasten zonder het na te lezen
Discussie, discussie... je bent de zoveelste anti-aspartaamjosti die onzin blaatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:49 schreef editoor het volgende:
[..]
Hij zegt uiteindelijk nobody cares. Hij gooit de discussie dicht.
quote:een zeer goede documentaire.
quote:de echte experts
Dus omdat er een slechte onderzoek in de OP staat betekent het dat Aspartaam compleet veilig is, dat is wat je beweert. Ik wou dat ik jouw logica had.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:52 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Discussie, discussie... je bent de zoveelste anti-aspartaamjosti die onzin blaatEnige verschil is dat je jezelf vanaf het begin af aan al belachelijk hebt gemaakt met een OP die beweert dat je aids kan krijgen van cola light
Tevens:
[..]!
Nee ik beweer dat je jezelf op voorhand belachelijk maakt omdat je in de OP een bericht hebt staan waarin staat dat je aids van cola-light kan krijgenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:57 schreef editoor het volgende:
[..]
Dus omdat er een slechte onderzoek in de OP staat betekent het dat Aspartaam compleet veilig is, dat is wat je beweert. Ik wou dat ik jouw logica had.Allemachtig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |