abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134114990
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:52 schreef BrandX het volgende:

[..]

Ik ben een man. Ik werk met mannen, allemaal techneuten. Ik werk in een technische wereld. Ik boks. Ik ben gek met voetbal en zit 1 á 2 keer per maand in het voetbalstadion. Ik ben onomstotelijk een man.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het is maar wat heel overtuigend klinkt natuurlijk.
En die aanrijding dan? o|O O-)
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
pi_134115004
quote:
wijwordenwakker.org
:')
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  Boks-Chick dinsdag 10 december 2013 @ 13:56:11 #28
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_134115008
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:55 schreef R-Tech het volgende:

[..]

En die aanrijding dan? o|O O-)
wat heeft dat hiermee te maken :?
het is daar een auto die bij mij achterop is geknalt he, ik knalde nergens op, ik had genoeg verkeersinzicht. ;)
lolwut
pi_134115015
Je kan beter krokodil nemen :Y
People assume too much.
pi_134115025
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:56 schreef BrandX het volgende:

[..]

wat heeft dat hiermee te maken :?
Flauwe grap over man/vrouw zijn :')
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  dinsdag 10 december 2013 @ 13:57:07 #31
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_134115035
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:53 schreef editoor het volgende:

[..]

Bij suiker valt het nog te meten wat te veel is. Bij Aspartaam is dat niet het geval en dus gevaarlijker.
Ja uiteraard, maar dan moet het natuurlijk ook wel echt gevaarlijk zijn.

Ik zeg niet dat niet zo is, maar bewijs van een site die "wij worden wakker" heet neem ik ook niet klakkeloos als waar aan.

Het is mooi om te zien dat mensen die beweren de mainstream-media niet geloven wel alles blindelings als waar aannemen als het op een vage blog staat. En er dan ook naief vanuit gaan dat die blogs onmogelijk ook van de mailstreammedia zouden kunnen zijn :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_134115100
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat niet zo is, maar bewijs van een site die "wij worden wakker" heet neem ik ook niet klakkeloos als waar aan.

Het is een vertaling, dus hoezo denk je dat "wij worden wakker" de bedenker is van de tekst? Beiden bronnen heb ik erbij vermeld.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:00:18 #33
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_134115119
OMG, die warhoofden bekijken de chemische samenstelling van aspartaam en denken dan te kunnen bepalen hoe het in het lichaam wordt gemetaboliseerd, met 0 kennis van scheikunde/biochemie :
1. Asparaginezuur (40% van aspartaam)
2. Fenylalanine (50% van aspartaam)
3. Methanol (10% van aspartaam)
En omdat ze die 3 dingen denken te herkennen, richten ze zich dus op de eventuele gevaarlijke eigenschappen van die 3 stoffen, terwijl die nooit vanuit aspartaam in het lichaam kunnen ontstaan (behalve als je dingen met het lichaam doet die veel dodelijker zijn dan zelfs de eigenschappen van die verbindingen, je moet het lichaam namelijk op enkele honderden graden verhitten).

Heerlijke site, onkunde gebruiken om uit politiek-hysterische gronden mensen bang te maken.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_134115163
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 13:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja uiteraard, maar dan moet het natuurlijk ook wel echt gevaarlijk zijn.

Het is mooi om te zien dat mensen die beweren de mainstream-media niet geloven wel alles blindelings als waar aannemen als het op een vage blog staat. En er dan ook naief vanuit gaan dat die blogs onmogelijk ook van de mailstreammedia zouden kunnen zijn :').
Hier de correspondentie van de professor:

http://www.nature.com/ejcn/journal/v62/n4/abs/1602866a.html

"University of Pretoria, Pretoria, Gauteng, South Africa"
  Boks-Chick dinsdag 10 december 2013 @ 14:02:08 #35
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_134115180
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:00 schreef mvdejong het volgende:
OMG, die warhoofden bekijken de chemische samenstelling van aspartaam en denken dan te kunnen bepalen hoe het in het lichaam wordt gemetaboliseerd, met 0 kennis van scheikunde/biochemie :
En omdat ze die 3 dingen denken te herkennen, richten ze zich dus op de eventuele gevaarlijke eigenschappen van die 3 stoffen, terwijl die nooit vanuit aspartaam in het lichaam kunnen ontstaan (behalve als je dingen met het lichaam doet die veel dodelijker zijn dan zelfs de eigenschappen van die verbindingen, je moet het lichaam namelijk op enkele honderden graden verhitten).

Heerlijke site, onkunde gebruiken om uit politiek-hysterische gronden mensen bang te maken.
wel lekker warm *;
lolwut
pi_134115218
No offense maar die bron uit de OP is wel een alu hoedjes bron.
pi_134115293
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef videonatic het volgende:
Nee, echt waar?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_134115306
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:00 schreef mvdejong het volgende:

Dat zijn dezelfde mensen als die je zo heerlijk bang kunt maken met natriumchloride :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:06:32 #39
8252 mvdejong
pi_134115311
Van die site van Dr.Mercola :
quote:
Aspartame is made up of three chemicals: aspartic acid, phenylalanine, and methanol.
Nou is dat ook een vergezochte analyse, maar goed, dan kom ik met mijn vergelijkbare stelling :

Water is samengesteld uit waterstof en zuurstof. Waterstof en zuurstof vormen samen knalgas, een instabiel mengsel dat heel weinig nodig heeft om te exploderen, waarbij heel veel hitte vrijkomt.

Het is dus duidelijk : je moet niets tot je nemen dat water bevat, want dan kun je exploderen. Wat lastig natuurlijk, aangezien bijna alles wat we eten veel water bevat, en ons lichaam ook grotendeels uit water bestaat.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
pi_134115318
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:03 schreef videonatic het volgende:
Wetenschappers zijn dus ook maar aluhoedjes mensjes. :{

Misschien dat we dan alle wetenschappers aan de kant moeten schuiven, want stel je voor dat ze het een keer mis hebben.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:07:26 #41
8252 mvdejong
pi_134115350
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat zijn dezelfde mensen als die je zo heerlijk bang kunt maken met natriumchloride :D
Ja, natriumchloride is ook een fantastisch voorbeeld over de gevaren van de samenstellende componenten van een voedingsstof.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:09:24 #42
8252 mvdejong
pi_134115416
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef editoor het volgende:

[..]

Wetenschappers zijn dus ook maar aluhoedjes mensjes. :{

Misschien dat we dan alle wetenschappers aan de kant schuiven, want stel je voor dat ze het een keer mis hebben.
Die site is niet door wetenschappers opgesteld. In ieder geval niet door wetenschappers die in scheikunde, biochemie of biologie geschoold zijn. Het zouden best goed opgeleide sociologen of politicologen kunnen zijn, ze weten goed hoe ze de massa met kolder-argumenten voor een socio-politiek ideaal kunnen winnen.
pi_134115466
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:06 schreef mvdejong het volgende:
Van die site van Dr.Mercola :

[..]

Nou is dat ook een vergezochte analyse, maar goed, dan kom ik met mijn vergelijkbare stelling :

Water is samengesteld uit waterstof en zuurstof. Waterstof en zuurstof vormen samen knalgas, een instabiel mengsel dat heel weinig nodig heeft om te exploderen, waarbij heel veel hitte vrijkomt.

Het is dus duidelijk : je moet niets tot je nemen dat water bevat, want dan kun je exploderen. Wat lastig natuurlijk, aangezien bijna alles wat we eten veel water bevat, en ons lichaam ook grotendeels uit water bestaat.
Geen goede vergelijking. je moet de stof beoordelen op wat het is en hoe het word ingenomen, niet met andere flauwe kul aankomen, terwijl die combinatie die je omschrijft helemaal niet speelt.
pi_134115492
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:09 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Die site is niet door wetenschappers opgesteld. In ieder geval niet door wetenschappers die in scheikunde, biochemie of biologie geschoold zijn. Het zouden best goed opgeleide sociologen of politicologen kunnen zijn, ze weten goed hoe ze de massa met kolder-argumenten voor een socio-politiek ideaal kunnen winnen.
De universiteit van Pretoria is dus maar een kul Universiteit?
pi_134115524
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:10 schreef editoor het volgende:

[..]

Geen goede vergelijking. je moet de stof beoordelen op wat het is en hoe het word ingenomen, niet met andere flauwe kul aankomen, terwijl die combinatie die je omschrijft helemaal niet speelt.
Zo?
quote:
Dihydrogen monoxide:

is called "hydroxyl acid", the substance is the major component of acid rain.
contributes to the "greenhouse effect".
may cause severe burns.
is fatal if inhaled.
contributes to the erosion of our natural landscape.
accelerates corrosion and rusting of many metals.
may cause electrical failures and decreased effectiveness of automobile brakes.
has been found in excised tumors of terminal cancer patients.
Despite the danger, dihydrogen monoxide is often used:

as an industrial solvent and coolant.
in nuclear power plants.
in the production of Styrofoam.
as a fire retardant.
in many forms of cruel animal research.
in the distribution of pesticides. Even after washing, produce remains contaminated by this chemical.
as an additive in certain "junk-foods" and other food products.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:13:45 #46
8252 mvdejong
pi_134115544
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:10 schreef editoor het volgende:

[..]

Het is een uitstekende vergelijking. Als ik water inneem, zal dat inderdaad niet in mijn lichaam omgezet worden tot knalgas en mij doen ontploffen. En als ik aspartaam inneem zal daaruit in mijn lichaam geen methanol ontstaan, dus de gevaren van aspartaam relateren aan de gevaren van methanol zijn net zo onzinnig als de gevaren van water relateren aan de gevaren van waterstof en zuurstof, of de gevaren van zout relateren aan de gevaren van natrium en chloor (dank, BlackLining).
pi_134115770
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:13 schreef mvdejong het volgende:

[..]

Het is een uitstekende vergelijking. Als ik water inneem, zal dat inderdaad niet in mijn lichaam omgezet worden tot knalgas en mij doen ontploffen. En als ik aspartaam inneem zal daaruit in mijn lichaam geen methanol ontstaan, dus de gevaren van aspartaam relateren aan de gevaren van methanol zijn net zo onzinnig als de gevaren van water relateren aan de gevaren van waterstof en zuurstof, of de gevaren van zout relateren aan de gevaren van natrium en chloor (dank, BlackLining).
Ik ben geen wetenschapper, dus ik kan je hier niet in tegenspreken of gelijk geven.

Ik kan alleen uit de praktijk spreken en als ik een paar glazen light drink, dan voel ik mij lichamelijk in onbalans(ik voel het als een vergiftiging) Daar wordt in artikel ook over gesproken. Dat geeft natuurlijk nog niet aan of het schadelijk is of niet, maar duidelijk is dat het effect op mensen geen zuivere koffie is.
pi_134115870
Het gaat helemaal niet om gezondheid. Bij gebruik van aspartaam kunnen fabrikanten op de fles zetten dat het suikervrij is en je er dus niet dik van wordt. Daarmee verkoop je meer en dat is goed voor de economie.

Die paar mensen met buikpijn en een beetje vergeetachtigheid moeten daar maar mee leren leven. Dat moet je maar voor de rest overhebben. Een goede economie wordt iedereen blij van.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  Boks-Chick dinsdag 10 december 2013 @ 14:25:35 #49
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_134115882
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:21 schreef editoor het volgende:

[..]

Ik ben geen wetenschapper, dus ik kan je hier niet in tegenspreken of gelijk geven.

Ik kan alleen uit de praktijk spreken en als ik een paar glazen light drink, dan voel ik mij lichamelijk in onbalans(ik voel het als een vergiftiging) Daar wordt in artikel ook over gesproken. Dat geeft natuurlijk nog niet aan of het schadelijk is of niet, maar duidelijk is dat het effect op mensen geen zuivere koffie is.
Dat heb ik ook als ik 2-3 glazen thee gedronken heb in het tempo waarin ik koffie drink, dan voel ik me licht misselijk (ik voel dat als voedselvergiftiging) Dat geeft daarmee niet aan dat thee schadelijk is of niet. Het heeft alleen een effect op mij, zoals spruitjes dat heeft op een vriend van mij en gluten op een vriendin van mij. Moet ik dan maar gelijk stellen dat thee, spruitjes en gluten per definitie geen zuivere koffie is :?.
lolwut
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:26:47 #50
8252 mvdejong
pi_134115918
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:11 schreef editoor het volgende:

[..]

De universiteit van Pretoria is dus maar een kul Universiteit?
Of de UP flut is, dat kan zijn, maar dat onderzoekje van Prof. E. Pretorius is kul. Vraag natuurlijk is of E. Pretorius bestaat, ik kan niets anders vinden dan citaten van zijn artikel op alu-hoedjes sites.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')