Helemaal geen zin in, want voor mij een non-probleem.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:39 schreef editoor het volgende:
[..]
Nee, jij beweert dat alleen bij grote hoeveelheden het kanker zou kunnen veroorzaken? Nou waar zijn die cijfers van jou claim? Dus hoezo moet ik dan opeens met cijfers komen als jij een claim maakt. Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld.
Wil je weten of aspartaam schadelijk is? Kijk de 6delige docu en trek je eigen conclusie. Dat zijn allemaal experts op hun eigen gebied.
We zullen over 30 jaar wel weten hoe het met je gezondheid gaat. Goede les voor het nageslacht of dan wel de familieleden.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:03 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Helemaal geen zin in, want voor mij een non-probleem.
Leuk voor jequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:01 schreef editoor het volgende:
[..]
ik vertel alleen dat je van aspartaam velen ziektes kan krijgen.
Hoezo nobody cares? Spreek voor jezelf, aap!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:06 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Leuk voor jeNobody cares
Ik krijg nog aids en kanker van dat gezever van je
Waarom is dat een slechte uitgangspunt? Natuurlijk blijven drinken zonder bewijs dat het schadelijk is. Als men zou stoppen met dingen consumeren alleen omdat andere mensen dingen uitroepen zonder bewijs zouden we nergens komen. Als ik schreeuw dat water ongezond is en dat je dom bent om te wachten op wetenschappelijk conclusieve artikelen en nu zou moeten stoppen met water drinken om geen kanker te ontwikkelen, zou je dat doen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:01 schreef editoor het volgende:
[..]
Punt is dat niks je overtuigd. Blijf het vooral drinken want zolang er geen bewijs is, is het niet schadelijk. Dat is jouw motto.
Nobody caresquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:09 schreef editoor het volgende:
[..]
Hoezo nobody cares? Spreek voor jezelf, aap!![]()
Nee ik ga cola light drinken en dan hoop ik dat jij er aids van krijgt. Dat schijnt namelijk zo maar te kunnenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:11 schreef editoor het volgende:
[..]
Nou, ga maar weer lekker buiten spelen met je vriendjes.
Dat is het punt. Komt nooit buiten wan is een echte FOK!KERquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:11 schreef editoor het volgende:
[..]
Nou, ga maar weer lekker buiten spelen met je vriendjes.
Ja, omdat chemisch gezien aspartaam niet wordt omgezet in methanol in je lichaam. Je lichaam heeft simpelweg niet de juiste faciliteiten daarvoor. Daarom heeft het ook geen calorieen, aspartaam wordt niet opgenomen en gewoon uitgescheden. Dus natuurlijk had zijn methanolgehalte niets te maken met aspartaam.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef editoor het volgende:
[..]
Dit is een vrouw die beschuldigd is van moord op haar eigen man, omdat er methanol in het lichaam van haar man is gevonden. Het feit dat hij grote hoeveelheden aspartaam gebruikte, vonden de rechters niet overtuigend genoeg. Zij is veroordeeld voor 50 jaar. triest.
Je beseft je dat die 'scherpe' opmerking zelf op fok gepost hebt?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:12 schreef Tosti-vreter het volgende:
[..]
Dat is het punt. Komt nooit buiten wan is een echte FOK!KER
Ik heb gewoon een willekeurig onderzoek genomen en gecopy/paste. Dat het door dat ene punt niet geloofwaardig meer is, kan ik begrijpen.quote:
Ach ik kan mij ook wel vermaken om 12 jarige autisten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:18 schreef thewallsareshifting het volgende:
Echt, zelden zulke mongolen mee gemaakt als de anti-aspartaamlobby. Maar ga vooral door, ik vermaak me kostelijk
als je zo goed ingelezen bent, waarom dan zo dom een willekeurig onderzoek hier c/p-en die zulke onzin bevat en daarmee bij voorbaat elke kans op enige nuttige discussie al onmogelijk maakt? Je zegt daarmee tevens dat je ons bij voorbaat al niet serieus neemt. En het zegt meer over jouw intelligentie dan over die van dequote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:25 schreef editoor het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een willekeurig onderzoek genomen en gecopy/paste. Dat het door dat ene punt niet geloofwaardig meer is, kan ik begrijpen.
Neemt niet weg dat aspartaam wel degelijk schadelijk kan zijn. Maar sta jij wel open genoeg voor om dat in te kunnen zien? Alleen vanwege dit onderzoek in de OP, doe jij de gevaren van aspartaam van de hand. Ja heel geloofwaardig. Jij hebt je al helemaal niet ingelezen in de materie. Iets is pas gevaarlijk als het 100% aangetoond is. 99% is al niet genoeg meer want 1% kans dat het niet zo is. De algemene praat die je houd heeft weinig waardevolle informatie. De OP is niet sterk maar dat is mijn eigen fout. Dat heeft niks te maken met of aspartaam veilig is de ja of de nee.
die hier naar jouw mening posten.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:27 schreef editoor het volgende:
Ach ik kan mij ook wel vermaken om 12 jarige autisten.
Goede comeback. Nee echt ijzersterk... net als je OPquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:27 schreef editoor het volgende:
[..]
Ach ik kan mij ook wel vermaken om 12 jarige autisten.
Hij zegt uiteindelijk nobody cares. Hij gooit de discussie dicht.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
als je zo goed ingelezen bent, waarom dan zo dom een willekeurig onderzoek hier c/p-en die zulke onzin bevat en daarmee bij voorbaat elke kans op enige nuttige discussie al onmogelijk maakt? Je zegt daarmee tevens dat je ons bij voorbaat al niet serieus neemt. En het zegt meer over jouw intelligentie dan over die van de
[..]
die hier naar jouw mening posten.
Overigens is dat ook al zo'n ongefundeerde mening van je, speel je daarmee op de man ipv gewoon normaal discussieren en verlaag je je zo mogelijk tot een nog lager niveau dan de vermeende '12-jarige autisten' alhier.
Ik weet ook dat aspartaam schadelijk is maar dat artikel is duidelijk in elkaar gestoken door iemand die er niets van weet en dingen doet copy pasten zonder het na te lezenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 11:08 schreef editoor het volgende:
[..]
Vooral liters blijven drinken dan.
Nouja, meer door iemand die z'n eigen afvalproducten wil verkopen door aspartaam zwart te makenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:49 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik weet ook dat aspartaam schadelijk is maar dat artikel is duidelijk in elkaar gestoken door iemand die er niets van weet en dingen doet copy pasten zonder het na te lezen
Discussie, discussie... je bent de zoveelste anti-aspartaamjosti die onzin blaatquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:49 schreef editoor het volgende:
[..]
Hij zegt uiteindelijk nobody cares. Hij gooit de discussie dicht.
quote:een zeer goede documentaire.
quote:de echte experts
Dus omdat er een slechte onderzoek in de OP staat betekent het dat Aspartaam compleet veilig is, dat is wat je beweert. Ik wou dat ik jouw logica had.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:52 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Discussie, discussie... je bent de zoveelste anti-aspartaamjosti die onzin blaatEnige verschil is dat je jezelf vanaf het begin af aan al belachelijk hebt gemaakt met een OP die beweert dat je aids kan krijgen van cola light
Tevens:
[..]!
Nee ik beweer dat je jezelf op voorhand belachelijk maakt omdat je in de OP een bericht hebt staan waarin staat dat je aids van cola-light kan krijgenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 12:57 schreef editoor het volgende:
[..]
Dus omdat er een slechte onderzoek in de OP staat betekent het dat Aspartaam compleet veilig is, dat is wat je beweert. Ik wou dat ik jouw logica had.Allemachtig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |