abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135059711
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:39 schreef editoor het volgende:

[..]

Nee, jij beweert dat alleen bij grote hoeveelheden het kanker zou kunnen veroorzaken? Nou waar zijn die cijfers van jou claim? Dus hoezo moet ik dan opeens met cijfers komen als jij een claim maakt. Dat is natuurlijk de omgekeerde wereld.

Wil je weten of aspartaam schadelijk is? Kijk de 6delige docu en trek je eigen conclusie. Dat zijn allemaal experts op hun eigen gebied.
Helemaal geen zin in, want voor mij een non-probleem. :)
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_135059797
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:03 schreef lurf_doctor het volgende:

[..]

Helemaal geen zin in, want voor mij een non-probleem. :)
We zullen over 30 jaar wel weten hoe het met je gezondheid gaat. Goede les voor het nageslacht of dan wel de familieleden.
pi_135059804
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:01 schreef editoor het volgende:

[..]

ik vertel alleen dat je van aspartaam velen ziektes kan krijgen.
Leuk voor je :') Nobody cares :W Ik krijg nog aids en kanker van dat gezever van je :')
pi_135059827
-Dubbelpost-
pi_135059834
Aspartaam ;(

Tevens: andere light-troep ;(
pi_135059860
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:06 schreef thewallsareshifting het volgende:

[..]

Leuk voor je :') Nobody cares :W Ik krijg nog aids en kanker van dat gezever van je :')
Hoezo nobody cares? Spreek voor jezelf, aap! :W In een kooi hoor je thuis. gevaarlijke gek!
pi_135059884
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:01 schreef editoor het volgende:

[..]

Punt is dat niks je overtuigd. Blijf het vooral drinken want zolang er geen bewijs is, is het niet schadelijk. Dat is jouw motto.
Waarom is dat een slechte uitgangspunt? Natuurlijk blijven drinken zonder bewijs dat het schadelijk is. Als men zou stoppen met dingen consumeren alleen omdat andere mensen dingen uitroepen zonder bewijs zouden we nergens komen. Als ik schreeuw dat water ongezond is en dat je dom bent om te wachten op wetenschappelijk conclusieve artikelen en nu zou moeten stoppen met water drinken om geen kanker te ontwikkelen, zou je dat doen?

Het probleem is hier dat jij wil geloven dat aspartaam schadelijk is. Je hebt het al geaccepteerd voordat er een wetenschappelijk debat in je hoofd plaatsvond. Daarna ging je op onderzoek uit en verrek, elke keer dat je light drinkt krijg je een raar gevoel in je. Weet je wat dat heet? Placebo-effect. Je verwacht een negatieve effect op je lichaam en alleen daarom al krijg je het. Daarna lees je eindeloos op het internet en vind je talloze nutteloze bronnen van aluhoedjessites die - JA HOOR - bevestigen wat je altijd al dacht. Terwijl er 100x zoveel echte wetenschappelijke bronnen zijn die keer op keer hard bewijzen dat het bullshit is. Maar selectief besluit jij dat je toch dat aspartaamverhaal moet geloven.

Het ergste vind ik dat je bullshitstudies wel wil geloven en echte studies niet. Dat selectieve. Dat wetenschappers misschien een keer fout zijn als ze concluderen dat aspartaam niet schadelijk is - want iedereen heeft het wel eens fout toch? Maar dat juist die 'studies' die aspartaam als slecht beschilderen wel geloofwaardig zijn. En daarnaast dat je compleet niet-kritisch bent tegenover wat ze ook voorschotelen voor je.

Je leest een artikel waarin ze aspartaam koppelen aan aids en dan zeg je doodleuk dat dat misschien wel fout is maar de rest wel geloofwaardig is. KOM OP, waar is je fucking kritische kijk? Hoe kan een absolute mongool die denkt dat aids te triggeren is door een zoetstof nog geloofwaardig klinken in de rest van een artikel? Dat is net alsof ik een stuk schrijf over de tweede wereldoorlog, en dan doe alsof Napoleon daarin een groot rol heeft gespeeld - ja ik had het verkeerd over Napoleon, maar is de rest van mijn verhaal nog steeds geloofwaardig? Nee.

Je verliest ook meteen alle wil om te controleren wat je bronnen zijn. Zoals eerder al opgemerkt is - de Universiteit van Pretoria is al een prutuniversiteit, en als je dan ook nog eens in acht neemt dat het onderzoek eigenlijk geen eigen fysieke tests inhoudt (het is een recycle van oudere onderzoeken) en niet eens door iemand met de juiste kwalificaties is geschreven, waarom houd je dan nog steeds vast aan dat 'onderzoek'?
pi_135059899
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:09 schreef editoor het volgende:

[..]

Hoezo nobody cares? Spreek voor jezelf, aap! :W
Nobody cares :W

Aids krijgen van cola light :') _O- Hoe kan je iemand zoals jij ooit nog serieus nemen met zo'n OP? :')
pi_135059920
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:10 schreef thewallsareshifting het volgende:

[..]

Nobody cares :W
Nou, ga maar weer lekker buiten spelen met je vriendjes.
pi_135059947
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:11 schreef editoor het volgende:

[..]

Nee ik ga cola light drinken en dan hoop ik dat jij er aids van krijgt. Dat schijnt namelijk zo maar te kunnen :')
pi_135059950
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:11 schreef editoor het volgende:

[..]

Dat is het punt. Komt nooit buiten wan is een echte FOK!KER
pi_135059991
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:43 schreef editoor het volgende:

[..]

Dit is een vrouw die beschuldigd is van moord op haar eigen man, omdat er methanol in het lichaam van haar man is gevonden. Het feit dat hij grote hoeveelheden aspartaam gebruikte, vonden de rechters niet overtuigend genoeg. Zij is veroordeeld voor 50 jaar. triest. 8)7
Ja, omdat chemisch gezien aspartaam niet wordt omgezet in methanol in je lichaam. Je lichaam heeft simpelweg niet de juiste faciliteiten daarvoor. Daarom heeft het ook geen calorieen, aspartaam wordt niet opgenomen en gewoon uitgescheden. Dus natuurlijk had zijn methanolgehalte niets te maken met aspartaam.

Misschien moet je een basis-biologiecursus volgen. In de natuur is het echt enorm normaal dat twee stoffen die apart schadelijk zijn samen compleet normaal zijn.
pi_135060035
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:12 schreef Tosti-vreter het volgende:

[..]

Dat is het punt. Komt nooit buiten wan is een echte FOK!KER
Je beseft je dat die 'scherpe' opmerking zelf op fok gepost hebt? :') Niet zo slim he, om dan dat soort beschuldigingen te gaan maken. Teveel aspartaam gehad?
pi_135060068
Echt, zelden zulke mongolen mee gemaakt als de anti-aspartaamlobby. Maar ga vooral door, ik vermaak me kostelijk _O-
pi_135060226
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:09 schreef Gamesua het volgende:

[..]
verhaal
Ik heb gewoon een willekeurig onderzoek genomen en gecopy/paste. Dat het door dat ene punt niet geloofwaardig meer is, kan ik begrijpen.
Neemt niet weg dat aspartaam wel degelijk schadelijk kan zijn. Maar sta jij wel open genoeg voor om dat in te kunnen zien? Alleen vanwege dit onderzoek in de OP, doe jij de gevaren van aspartaam van de hand. Ja heel geloofwaardig. Jij hebt je al helemaal niet ingelezen in de materie. Iets is pas gevaarlijk als het 100% aangetoond is. 99% is al niet genoeg meer want 1% kans dat het niet zo is. De algemene praat die je houd heeft weinig waardevolle informatie. De OP is niet sterk maar dat is mijn eigen fout. Dat heeft niks te maken met of aspartaam veilig is de ja of de nee.
pi_135060277
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:18 schreef thewallsareshifting het volgende:
Echt, zelden zulke mongolen mee gemaakt als de anti-aspartaamlobby. Maar ga vooral door, ik vermaak me kostelijk _O-
Ach ik kan mij ook wel vermaken om 12 jarige autisten.
  Boks-Chick zaterdag 4 januari 2014 @ 12:32:41 #142
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_135060412
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:25 schreef editoor het volgende:

[..]

Ik heb gewoon een willekeurig onderzoek genomen en gecopy/paste. Dat het door dat ene punt niet geloofwaardig meer is, kan ik begrijpen.
Neemt niet weg dat aspartaam wel degelijk schadelijk kan zijn. Maar sta jij wel open genoeg voor om dat in te kunnen zien? Alleen vanwege dit onderzoek in de OP, doe jij de gevaren van aspartaam van de hand. Ja heel geloofwaardig. Jij hebt je al helemaal niet ingelezen in de materie. Iets is pas gevaarlijk als het 100% aangetoond is. 99% is al niet genoeg meer want 1% kans dat het niet zo is. De algemene praat die je houd heeft weinig waardevolle informatie. De OP is niet sterk maar dat is mijn eigen fout. Dat heeft niks te maken met of aspartaam veilig is de ja of de nee.
als je zo goed ingelezen bent, waarom dan zo dom een willekeurig onderzoek hier c/p-en die zulke onzin bevat en daarmee bij voorbaat elke kans op enige nuttige discussie al onmogelijk maakt? Je zegt daarmee tevens dat je ons bij voorbaat al niet serieus neemt. En het zegt meer over jouw intelligentie dan over die van de
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:27 schreef editoor het volgende:

die hier naar jouw mening posten.

Overigens is dat ook al zo'n ongefundeerde mening van je, speel je daarmee op de man ipv gewoon normaal discussieren en verlaag je je zo mogelijk tot een nog lager niveau dan de vermeende '12-jarige autisten' alhier.
lolwut
pi_135060679
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:27 schreef editoor het volgende:

[..]

Goede comeback. Nee echt ijzersterk... net als je OP :')
pi_135060854
quote:
13s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:32 schreef BrandX het volgende:

[..]

als je zo goed ingelezen bent, waarom dan zo dom een willekeurig onderzoek hier c/p-en die zulke onzin bevat en daarmee bij voorbaat elke kans op enige nuttige discussie al onmogelijk maakt? Je zegt daarmee tevens dat je ons bij voorbaat al niet serieus neemt. En het zegt meer over jouw intelligentie dan over die van de

[..]

die hier naar jouw mening posten.

Overigens is dat ook al zo'n ongefundeerde mening van je, speel je daarmee op de man ipv gewoon normaal discussieren en verlaag je je zo mogelijk tot een nog lager niveau dan de vermeende '12-jarige autisten' alhier.
Hij zegt uiteindelijk nobody cares. Hij gooit de discussie dicht.
Onvoorstelbaar dat je je daar blind op focust en mij daar op aanspreekt. Hij gooit met termen van mongool. Dat vind je zeker een hele goede manier van discussiëren. Hij trolt er op los en dan moet ik mij gedragen. right. Hij moet gewoon opbokken als hij niks meer te vertellen heeft.

Je bent nu alleen maar op de man aan het spelen wat totaal offtopic is en totaal niet relevant aan het topic. Ik heb 6 delen gepost van een zeer goede documentaire. Dat zijn de echte experts die er iets over kunnen vertellen. Dus haal hun beweringen met feiten onderuit, als je dat tenminste kunt en hou op met op de man spelen want daar heeft echt niemand iets aan.
pi_135060864
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 11:08 schreef editoor het volgende:

[..]

Vooral liters blijven drinken dan.
Ik weet ook dat aspartaam schadelijk is maar dat artikel is duidelijk in elkaar gestoken door iemand die er niets van weet en dingen doet copy pasten zonder het na te lezen :')
pi_135060912
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:49 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik weet ook dat aspartaam schadelijk is maar dat artikel is duidelijk in elkaar gestoken door iemand die er niets van weet en dingen doet copy pasten zonder het na te lezen :')
Nouja, meer door iemand die z'n eigen afvalproducten wil verkopen door aspartaam zwart te maken :')
pi_135060960
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:49 schreef editoor het volgende:

[..]

Hij zegt uiteindelijk nobody cares. Hij gooit de discussie dicht.

Discussie, discussie... je bent de zoveelste anti-aspartaamjosti die onzin blaat :O Enige verschil is dat je jezelf vanaf het begin af aan al belachelijk hebt gemaakt met een OP die beweert dat je aids kan krijgen van cola light :')

Tevens:

quote:
een zeer goede documentaire.
:') !

en

quote:
de echte experts
:') !!!
pi_135061071
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:52 schreef thewallsareshifting het volgende:

[..]

Discussie, discussie... je bent de zoveelste anti-aspartaamjosti die onzin blaat :O Enige verschil is dat je jezelf vanaf het begin af aan al belachelijk hebt gemaakt met een OP die beweert dat je aids kan krijgen van cola light :')

Tevens:

[..]

:') !
Dus omdat er een slechte onderzoek in de OP staat betekent het dat Aspartaam compleet veilig is, dat is wat je beweert. Ik wou dat ik jouw logica had. _O- Allemachtig.
pi_135061147
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 12:57 schreef editoor het volgende:

[..]

Dus omdat er een slechte onderzoek in de OP staat betekent het dat Aspartaam compleet veilig is, dat is wat je beweert. Ik wou dat ik jouw logica had. _O- Allemachtig.
Nee ik beweer dat je jezelf op voorhand belachelijk maakt omdat je in de OP een bericht hebt staan waarin staat dat je aids van cola-light kan krijgen :') Of aspartaam goed is of slecht intereseert me werkelijk waar geen ene kut :')

Moeilijk hè begrijpend lezen? Je bent wel snel met conclusies trekken merk ik, vanuit dat opzicht begrijp ik je 'hetze' tegen aspartaam wel :')
pi_135061169
"Of aspartaam goed is of slecht intereseert me werkelijk waar geen ene kut :')"

Rot dan op uit dit topic. denk je nou echt dat je ook maar iets bijdraagt met dat gezwam van je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')