Ja, zoals elke dag.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:37 schreef Dagoduck het volgende:
Nog 26 minuten ofzo dan is het toch 12:13:14?
Ik snap de OP dan ook niet helemaalquote:
Je haalt tijd en datum denk ik door elkaar.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:52 schreef Dagoduck het volgende:
Ik snap de OP dan ook niet helemaal
12-13-14 bestaat ook gewoon hoor! In je fantasie! Out The Box denken!quote:Op woensdag 11 december 2013 11:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Je haalt tijd en datum denk ik door elkaar.
Ja, sommige werknemers hebben een dertiende maand.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:55 schreef Dagoduck het volgende:
12-13-14 bestaat ook gewoon hoor! In je fantasie! Out The Box denken!
Precies!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, sommige werknemers hebben een dertiende maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas de datum verkeerd om dus, maar anders lukte niet.
Edit: Oh, zie nu pas dat het topic is om op die tijd te posten, ik dacht dat het het topic was voor alle festiviteiten
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:07 schreef heywoodu het volgende:
Zo gaat ie er hier uitzien:AllebeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas de datum verkeerd om dus, maar anders lukte niet.
Edit: Oh, zie nu pas dat het topic is om op die tijd te posten, ik dacht dat het het topic was voor alle festiviteiten![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 14:11 schreef Homijn het volgende:
Grappig, je ziet mensen zich schrap zetten. Posts hierboven zijn precies om 14:07:00 en 14:10:00 gemaakt.
Echt niet, jullie zitten gewoon met het horloge in de aanslag alvast te oefenen. Geef maar gewoon toe. Zo zijn Zwollenaren.quote:
Haha, seconde te laat.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:14 schreef Homijn het volgende:
[..]
Echt niet, jullie zitten gewoon met het horloge in de aanslag alvast te oefenen. Geef maar gewoon toe. Zo zijn Zwollenaren.
goed ideequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |