abonnement Unibet Coolblue
pi_134109520


Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.




Karakters


Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_134109533
TT :) ^O^
Feyenoord Rotterdam
pi_134109545
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:29 schreef Fuszy het volgende:
TT :) ^O^
Nou zou het mooi zijn als we de hele speech voorbij kunnen laten komen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 10 december 2013 @ 11:27:52 #4
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_134110847
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:29 schreef Fuszy het volgende:
TT :) ^O^
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:33:05 #5
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_134112614
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:40 schreef Scorpie het volgende:
Ik vond deze aflevering wel oke, maar het slaat gewoon nergens op dat je de gevangenis die je in wilt nemen half sloopt gedurende die actie.
De achterliggende gedachte is 'Er kan maar een leider zijn en dat ben ik' en natuurlijk het 'wij niks, jullie niks' argument.

Tevens TVP.
pi_134112628
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 03:39 schreef Remqo het volgende:

[..]

Waarom volg je de serie dan nog?
Omdat zombies. En de eerste aflevering van het eerste seizoen was een meesterwerkje en je weet nooit of ze dat niveau misschien weer benaderen.
Conscience do cost.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:21:40 #7
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134115773
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Is het nep dat iedereen mist? Absoluut niet. Het zijn geen soldaten en de afstand is groot. Daarnaast wordt er geschoten vanuit een soort panieksituatie. Ik heb zelf geen ervaring met vuurwapens, maar ik denk dat het de gemiddelde Fokker flink zal tegenvallen hoe lastig het is om nauwkeurig te schieten met een vuurwapen.

Het kritiekpunt dat 'die lui totaal geen prioriteiten kunnen stellen' is onzinnig, de laatste twee afleveringen wordt continu in beeld gebracht dat elke prioriteit ondergeschikt is aan de allerbelangrijkste: overleven. En als je het idee hebt dat je geen veilig thuis hebt, dan is je prioriteit voor een veilig thuis zorgen (in dit geval de gevangenis overnemen). Is dat oerdom? Nee, absoluut niet, het toont gewoon aan dat mensen tot alles in staat zijn om te overleven. Ik vond dit juist zeer sterk gedaan.
Ongetraind? Ik weet niet of je het doorhebt, maar die mensen zitten al een ontzettend lange tijd te overleven en zijn dus continu in training met hun wapen. Dan heb je mensen zoals die vrouw uit het kamp van de gouverneur en die gozer die de tank bestuurde, Rick die sheriff is geweest en die donkere dame die altijd met een wapen heeft gewerkt. Vergeet er vast een heleboel, maar het belangrijkste is dat al die mensen in al die tijd zo'n beetje allemaal getraind hebben om het onder de knie te krijgen.

Ongetraind my ass, er ging gewoon veelte veel naast, wat natuurlijk logisch is anders zou de serie snel ten einde zijn gekomen, maar doe niet alsof het realistisch is.

En over die prioriteiten begrijp je mij verkeerd. Ik doel daar voornamelijk op binnen de aflevering zelf. Bijvoorbeeld het niet eerst onschadelijk maken van de tank, of het niet eerst pakken van de gouverneur. (in ieder geval goed onder schot houden door iemand die dat kan, wanneer hij na de onthoofding direct gepakt zou zijn, was de kans een stuk groter geweest dat het daarbij gebleven zou zijn. ) Ook was het wellicht veiliger om die vrouw met dat kind gewoon mee te nemen in de auto, buiten de walkers lopen daar meer figuren rond die hen iets aan hadden kunnen doen.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:29:24 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_134115977
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:21 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]
Ongetraind? Ik weet niet of je het doorhebt, maar die mensen zitten al een ontzettend lange tijd te overleven en zijn dus continu in training met hun wapen.
Och, die gasten van the A-team waren Vietnamveteranen. 8-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 10 december 2013 @ 14:33:14 #9
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_134116073
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:29 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Och, die gasten van the A-team waren Vietnamveteranen. 8-)
Daarom, niks te maken met realisme, maar puur met het neppe script van de makers.
pi_134116344
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 12:33 schreef ems. het volgende:

[..]

Omdat zombies. En de eerste aflevering van het eerste seizoen was een meesterwerkje en je weet nooit of ze dat niveau misschien weer benaderen.
We zijn 3 en een half seizoen verder, en 't is vrijwel alleen maar geklaag. "Slappe aflevering dit, suffe personages dat." Dan moet er toch ook wel ergens een lichtje gaan branden dat de serie als geheel nooit jouw geliefde niveau van de allereerste aflevering gaat halen, en dat het met de huidige gang van zaken een willekeurige aflevering ook niet eens plotseling een meesterwerk wordt?

Wat anders; Om in de Walking Dead sferen te blijven ben ik eens met The Walking Dead: Survival Instinct aan de slag gegaan. Matig tot slechte game, maar omdat het in het TWD universum is, van de TV serie wel te verstaan, is het tot nu toe toch nog door te spelen. Ik zie de potentie, alleen is het allemaal niet echt afgemaakt. Typische game die snel uit moest komen, vanwege succes van de serie. Dat het maar snel volgende week mag zijn, want dan komt als het goed is de eerste episode van het nieuwe seizoen van de Telltale TWD game uit.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_134117278
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:29 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Och, die gasten van the A-team waren Vietnamveteranen. 8-)
Die schoten anders bijzonder goed. Tenzij je denkt dat ze mensen wilden neerschieten. Nee, zij wisten dat als je dat tie-ribje aan die linkerpaal raakt dat dan op de een of andere manier alles in elkaar flikkerde en de tegenstanders op hun bek vielen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:20:25 #12
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_134117353
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:17 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Die schoten anders bijzonder goed. Tenzij je denkt dat ze mensen wilden neerschieten. Nee, zij wisten dat als je dat tie-ribje aan die linkerpaal raakt dat dan op de een of andere manier alles in elkaar flikkerde en de tegenstanders op hun bek vielen.
_O-
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  dinsdag 10 december 2013 @ 15:24:09 #13
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_134117457
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 15:17 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Die schoten anders bijzonder goed. Tenzij je denkt dat ze mensen wilden neerschieten. Nee, zij wisten dat als je dat tie-ribje aan die linkerpaal raakt dat dan op de een of andere manier alles in elkaar flikkerde en de tegenstanders op hun bek vielen.
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:08:15 #14
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_134121055
Sinds wanneer kan je een tank slopen door een granaat in de loop te gooien? :')
pi_134121182
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Armageddon het volgende:
Sinds wanneer kan je een tank slopen door een granaat in de loop te gooien? :')
Sinds het fictie is ofcourse.

Is het niet zo dat je in elke actiescene in film of serie dit soort dingen tegen komt?
:')

Mensen zoeken een soort ultra-realisme in The Walking Dead :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 10 december 2013 @ 17:14:05 #16
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_134121244
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Armageddon het volgende:
Sinds wanneer kan je een tank slopen door een granaat in de loop te gooien? :')
Vanaf 1:50 ofzo:
http://www.liveleak.com/view?i=2ca_1364938832
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_134121344
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 december 2013 14:44 schreef OMG het volgende:

[..]

We zijn 3 en een half seizoen verder, en 't is vrijwel alleen maar geklaag. "Slappe aflevering dit, suffe personages dat." Dan moet er toch ook wel ergens een lichtje gaan branden dat de serie als geheel nooit jouw geliefde niveau van de allereerste aflevering gaat halen, en dat het met de huidige gang van zaken een willekeurige aflevering ook niet eens plotseling een meesterwerk wordt?
Dan heb je altijd nog de zombies. De serie heeft ook wel degelijk zijn momenten, stuk of 3-4 per seizoen, zolang het maar niets te maken heeft met het emotionele welzijn van de karakters. Verder zijn alle kwalitatief goede series afgelopen dus doe ik het er maar mee.
quote:
Wat anders; Om in de Walking Dead sferen te blijven ben ik eens met The Walking Dead: Survival Instinct aan de slag gegaan. Matig tot slechte game, maar omdat het in het TWD universum is, van de TV serie wel te verstaan, is het tot nu toe toch nog door te spelen. Ik zie de potentie, alleen is het allemaal niet echt afgemaakt. Typische game die snel uit moest komen, vanwege succes van de serie. Dat het maar snel volgende week mag zijn, want dan komt als het goed is de eerste episode van het nieuwe seizoen van de Telltale TWD game uit.
Telltale TWD is een prima voorbeeld van hoe het universum kan zijn als er mensen met enig verstand achter het script zitten :)
Conscience do cost.
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:27:17 #18
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_134121655
Was er geen nieuwe uitzending? Zitten we in een soort winterstop?
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:27:28 #19
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_134121664
In februari pas weer!
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:33:55 #20
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_134121839
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Was er geen nieuwe uitzending? Zitten we in een soort winterstop?
Jup mid season finale geeft aan dat de helft erop zit en dan komt er een break :P
Tot februari :(
pi_134121853
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 17:27 schreef EdvandeBerg het volgende:
Was er geen nieuwe uitzending? Zitten we in een soort winterstop?
Vorige week mid-season finale idd.
I´m back.
  dinsdag 10 december 2013 @ 17:34:59 #22
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_134121867
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:28 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]

Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Karakters
[ afbeelding ]

Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die foto's hoeven niet in de spoiler hoor :9~
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:56:08 #23
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_134126686
AMC is wel van de serie SM.
Met Breaking Bad ook al.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  Moderator dinsdag 10 december 2013 @ 20:19:23 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134127671
serie SM?

I don't get it :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:21:13 #25
323475 JaimyLee
Manchester United
pi_134133537
Is er trouwens bekend of er na seizoen 4 nog meer komt?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')