Staat niks bij fcupdatequote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:50 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Precies. Assist volgens het boekje.
Dan moeten ze bij fcupdate poep uit hun ogen halen. Want als de assist van Pelle geen assist volgens hun is, wat dan wel?quote:
Haha geen idee, heb de game zelf niet gezienquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:53 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Dan moeten ze bij fcupdate poep uit hun ogen halen. Want als de assist van Pelle geen assist volgens hun is, wat dan wel?
Dit.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, ik ben het weekend ook goed begonnen. 8 punten met Hupperts.
En ditquote:
23 punten, en m'n 4 Tukkers (Mokhtar, Promes, Rosales, Marsman) moeten nog spelen.quote:Hupperts 8
Finnbogason 3
Ziyech 2
Pröpper 3
Piazon 3
Van Aanholt 2
Leerdam 2
Ajax 17 tegen, Twente 19 tegen. Duidelijk zaak ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
FC Twente zal vandaag in ieder geval niet meer spelen net als FC Groningen. Het begint er meer op te lijken dat de Ajax-defensie de enige defensie is waar je min of meer op kunt bouwen.
Ik was Twente min of meer vergeten.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ajax 17 tegen, Twente 19 tegen. Duidelijk zaak ja.
quote:Op zondag 26 januari 2014 16:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik was Twente min of meer vergeten.
61 punten van vorige week plus 37 punten (als ik goed heb geteld) van deze speelronde maakt dat ik 98 punten heb totaal. Mokthar en Eghan moeten wel hun wedstrijd nog inhalen.quote:
In totaal of dit weekend?quote:
Ik heb de Ajacieden en Ebecilio nietquote:Op dinsdag 28 januari 2014 12:14 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Dat team heeft 90% denk ik
Ik Bengtsson voor Van Rhijn. En Jahanbakshsh voor Jantscher maar die wissel ik weer terug zodra Jahanbakashsh weer fit is.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 15:42 schreef Cornelis83 het volgende:
Bengtsson eruit gegooid voor Blind. Volgende ronde Klaassen maar binnenhalen als het meezit.
kun je gelijk even noteren.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
Weer vergeten aan te passenKorsakov dit dat
Das wel heel kort om te wisselenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
kun je gelijk even noteren.
De wisselperiode voor de volgende ronde ligt tussen donderdagavond 6 februari 23.59 uur en vrijdagavond 7 februari 18.59 uur
klopt. Vandaar ook mijn aankondiging. Er is vanaf komende dinsdag zes dagen achtereen voetbalquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:04 schreef Bontekoe1982 het volgende:
[..]
Das wel heel kort om te wisselen
Morgen Twente - Cambuurquote:
Das wel lekker. Zullen ze thuis blij mee zijn. Goed voor mn relatie denk ik.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Vandaar ook mijn aankondiging. Er is vanaf komende dinsdag zes dagen achtereen voetbal
Hmhmquote:Op zondag 2 februari 2014 16:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Lekker begin om Van Rhijn in je team te zetten
42 punten. Mwa.quote:Finnbogason 7
Hupperts 4
Mokhtar 5
Promes 8
Piazon 3
Pröpper 3
Ziyech 5
Van Rhijn 0
Leerdam 0
Van Aanholt 2
Marsman 5
Leerdam 0:quote:
heeft geen invloed in de managerquote:Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De KNVB schrapt trouwens de gele kaart voor van Rhijn: http://www.nusport.nl/voe(...)aart-van-rhijn-.html
Leukquote:Op maandag 3 februari 2014 12:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
heeft geen invloed in de manager
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |