abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134181086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 13:24 schreef RobertNL het volgende:
Kijk eens wat ik voor de 12-12 sale heb binnen gehaald:

[..]

Bedankt voor de tip Tokko :D. Nu wachten op de second pay ;)

Had overigens de versie zonder muismat besteld, maar die zit er toch bij. Wellicht omdat domestic shipping gratis was (en je die standaard wel betaald)?
Ben wel benieuwd hoeveel je in totaal betaald :P
Hello, is it me you are looking for!?
  donderdag 12 december 2013 @ 09:31:42 #92
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134181140
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:28 schreef roflmaker het volgende:

[..]

Second pay was 13 dollar ;) first pay 34
(had gelukkig nog weer een beetje op de balans staan van een recommender, thanks personen die mij zo af en toe invullen).

Bij een Aliexpress seller onder de advertentie:
quote:
We are spending our 2/3 Lift time in this Aliexpress account , We promise to God We are an Honest and Hard-working seller ,We do love our Job ,thought it is hard for most people to love what they do .
How Lucky We are !!!
Hope you enjoy your purchase from us .
If any questions and ideas , just feel free to tell us ,We will be here for you or will be back to you within 24 hours.
_O- Waarschijnlijk niet veel bereikbaar dan; of ze moeten vaak in de lift zitten :D
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_134182022
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:31 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Second pay was 13 dollar ;) first pay 34
(had gelukkig nog weer een beetje op de balans staan van een recommender, thanks personen die mij zo af en toe invullen).

Bij een Aliexpress seller onder de advertentie:

[..]

_O- Waarschijnlijk niet veel bereikbaar dan; of ze moeten vaak in de lift zitten :D
Aah oke en geen importkosten? :)
Nja in de lift hebben ze geen wifi denk ik :|
Hello, is it me you are looking for!?
  donderdag 12 december 2013 @ 10:23:35 #94
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134182120
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 10:18 schreef roflmaker het volgende:

[..]

Aah oke en geen importkosten? :)
Nja in de lift hebben ze geen wifi denk ik :|
Hij is nog maar net onderweg natuurlijk ;) (via agent die maakt foto's van het product bij verzenden).
  donderdag 12 december 2013 @ 10:36:05 #95
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_134182403
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:04 schreef flankert het volgende:

[..]

Beetje grijs gebied hoor Monkeybrain, aankopen bij de Action in deze China shopping reeks. ;)
Maar vertel: hoe bevalt hij verder? Zit te twijfelen om deze ook te halen.
Heb je een reviewtje?
Weinig reviewtje aan, doet gewoon wat het doet :P
Er zit volgens mij wel een geheime knipperfunctie op maar dat staat niet in de gebruiksaanwijzing. Ineens kreeg ik allerlei stroboscoop functies en daarna weer normaal vloeiend.... maar hoe je dat precies moet activeren???

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:23 schreef RobertNL het volgende:
150 leds (5050?) voor 20 euro, vrij prijzig naar mijn mening (zelfs met controller).
De laatste set van Aliexpress stonk overigens ook niet heel erg, denk dat het met de lijm te maken heeft (plakte ook iets minder dan de ''oude'' ondanks dat het 3M was).

$8.50 voor 300 x 3528 LED met controller (zonder voeding) - 1 kleur per LED
$15.81 voor 150 x 5050 LED met controller (zonder voeding) - RGB LED (3 kleur per LED = mengen)

Zijn vast nog een paar cent goedkoper te vinden :P
20 euro vind ik ook niet heel goedkoop, wel goedkoper dan de goedkoopste winkels in Nederland.
Ik prefereer ook 60 stuks per meter, maar die zijn nog duurder. Het zijn wel 5050 smd.

Maar als het lijkt alsof er een fles terpentine openstaat in de kamer :')
Ik hang mijn collectie deze feestdagen in de tuin op. Ze liggen nu al meer dan een jaar te stinken in een bak met deksel :')
  donderdag 12 december 2013 @ 10:40:49 #96
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_134182529
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 09:28 schreef roflmaker het volgende:

[..]

Ik had 'm via de officile Tmall site van Fühlen besteld (Gesealde Fühlen doos oa). (LINK)
En de tussenhandelaar die ik gebruikte was Jack's Zarmark (LINK, vermeld even bij de order dat het om een discounted item gaat dan passen ze de prijs aan :), via skype doen ze het meteen voor je)

Wat ik kwijt was:
Item Fee: $16.78
Domestic shipping: $2.20
International shipping and other fee's: $18.67

Totaal dus: $37,65
(is z'n ¤27,25 met hedendaagse koers)
(En, nee geen import kosten. Te veel pakketjes onderweg om te checken voor douane en er stond op "Accessoires" $18")

Dus met plastic bubblewrap z'n 600/650 gram, wat ze ook bij Zarmark aangaven

De muis deed het gisteren prima leuk mee gegamed aen wat aangekloot in de instellingen. Vandaag wou hij alleen niet connecten, dus helemaal zonder problemen is z'n Chinese muis niet ;)

Wat betreft feel en comfort is mijn eerste indruk: Groote is Gemiddeld/groot, Hoogte is redelijk laag, knoppen en scroll: Prima feedback.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 12 december 2013 @ 11:13:37 #97
327191 RobertNL
For your gear.
pi_134183195
Hoeveel was hij toen je bestelde :o
Koers staat op 27 dollar als ik zo kijk (170 yuan)

Edit:
Storm dat ik het net pas zie maar ik heb de normale prijs betaald. Maar even achteraan. (209 yuan dus)

[ Bericht 12% gewijzigd door RobertNL op 12-12-2013 11:34:56 ]
pi_134183519
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 08:59 schreef flankert het volgende:

[..]

Nou ja zeg, het moet niet gekker worden!
Die heb ik 27/11 al besteld in dezelfde shop en is hier nog niet binnen. :?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had 'em 1/12 besteld ook nog! :D Anyways, short version: je kunt toch beter de C8 halen.

In other incoming parcels news:

~ http://www.innovv.com

Oh en nog mensen die bij Everbuying wat moeten hebben? EBP8OFF (ends on Dec 19) -> 8% off

- Oh en op mymemory.co.uk nu -10% op alles met SANTA10. Misschien een leuk SanDisk (micro)SD'tje halen?

[ Bericht 3% gewijzigd door shiz op 12-12-2013 11:33:22 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 12 december 2013 @ 11:32:44 #99
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_134183648
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:13 schreef RobertNL het volgende:
Hoeveel was hij toen je bestelde :o
Koers staat op 27 dollar als ik zo kijk (170 yuan)
99 Yuan, yes yes yes.. was 1 of 2 dagen zo (+shipping).
Dus toen moest ik een shop hebben die service bood en meteen kocht+koring doorberekende ;)
Zarmark heeft hem meteen gekocht, kijk maar bij de taobao buying history, kan je zien dat redelijk wat mensen van die korting gebruik gemaakt hebben ;)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 12 december 2013 @ 12:11:34 #100
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_134184780
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:26 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Ik had 'em 1/12 besteld ook nog! :D Anyways, short version: je kunt toch beter de C8 halen.

[ afbeelding ]

Oh en nog mensen die bij Everbuying wat moeten hebben? EBP8OFF (ends on Dec 19) -> 8% off

- Oh en op mymemory.co.uk nu -10% op alles met SANTA10. Misschien een leuk SanDisk (micro)SD'tje halen?
Kende de Innovv nog niet!
Nek aan nek met de Mobius, interessant.

Techmoan laat toch steken vallen, nog geen review gezien :)
pi_134185368
Snel ff een vidreview maken en monitizen dan maar. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_134186324
quote:

Vet ding wel. Enig verschil t.o.v. de Mobius is dus eigenlijk de behuizing?
Blijft jammer dat 1080P beperkt is tot 30fps. Was het 60fps dan was het (weer :') ) een zeer verleidelijk ding geweest.
quote:
Oh en op mymemory.co.uk nu -10% op alles met SANTA10. Misschien een leuk SanDisk (micro)SD'tje halen?
Kijken of er misschien nog een leuke USB-stick tussenzit. Heb nog wel een 32GB USB3.0 liggen maar daar staat vooralsnog een Windows ISO op. En mag wel wat kleiner.

(USB stick voor achterin de Ouya wanneer er straks GTA SA naar Android komt (iOS is vannacht uitgekomen, Android waarschijnlijk volgende week).
Moet ik alleen nog voor elkaar krijgen dat de controller goed werkt i.c.m. GTA ;(

Oh, en daar is hij weer:
¤14.99 Bluetooth MP3 speaker bij Kruidvat. Voorraad zal wel weer beperkt zijn dus haast is geboden.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:34 schreef shiznuts het volgende:
:Y :9 :9~

EDIT: net binnen (m'n broer krijgt meer spul uit China dan ik tegenwoordig :') :'( ):
Handig; is trouwens van rubber. Had hard plastic verwacht. Deze blijft wel een paar jaar zitten gok ik; lekker klein. Besteld op 29 oktober alweer...

[ Bericht 5% gewijzigd door Iemand91 op 12-12-2013 13:57:46 ]
pi_134189028
quote:

[..]

Hèhèhèhè... da's wel een hele short version. :D
Ben toch wel benieuwd wanneer die van mij binnen komt en wat het nu precies is.
Wat bevalt er niet Shiznuts?

Ik heb nu dus hier 2x XM-L2 U3 binnen. Een Tangsfire van T-mart en een Ultrafire van Aliexpress.
Voor mijn gevoel is de Tangsfire wat beter afgewerkt (o-ringen).
Deze heeft ook 'witter' licht en een duidelijke hotspot met een mooie spill, de Ultrafire heeft een soort dubbele hotspot.
Een 'nadeel' is dat de Tangsfire íets groter is dan de Ultrafire.
Daarentegen wil de Tangsfire wel op zijn kont staan, en de Ultrafire niet door een iets uitstekende aan/uitknop.
Ben er nog niet helemaal uit welke mijn voorkeur heeft.
  donderdag 12 december 2013 @ 14:42:33 #104
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_134189382
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:34 schreef shiznuts het volgende:
Wat een materialistisch mannetje ben jij toch.
Geld, spullen kopen en vervolgens opscheppen met foto's op het internet :N
pi_134189456
Cors! Itz all 'bout them braggin' rights.

- lol, de Brainwavz HM3 deden het goed op iBood vandaag: uitverkocht: http://www.ibood.com/nl/nl .
Ja, ze zijn anders van print en heten Fisher Audio... same difference.

¤ 230,00 . Yeah... sure. :') _O-

[ Bericht 42% gewijzigd door shiz op 12-12-2013 14:54:03 ]
  donderdag 12 december 2013 @ 15:46:09 #106
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_134191444
quote:
10s.gif Op donderdag 12 december 2013 14:44 schreef shiznuts het volgende:
Cors! Itz all 'bout them braggin' rights.

Tenzij je een neger bent is dat taalgebruik ook best ernstig ;)

quote:
- lol, de Brainwavz HM3 deden het goed op iBood vandaag: uitverkocht: http://www.ibood.com/nl/nl .
Ja, ze zijn anders van print en heten Fisher Audio... same difference.

¤ 230,00 . Yeah... sure. :') _O-
By Denon? Wist ik niet.
Dus Russisch maar by Denon door Yoga :D
pi_134191733
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 15:46 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Tenzij je een neger bent is dat taalgebruik ook best ernstig ;)
Yo yo. Mister white. I'm da baddest. B-)
pi_134192467
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:23 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kan zomaar zijn dat die batterij is terug gestuurd naar DX vanwege restricties van de post daar.
oh :(
pi_134198423
quote:

Had al wat besteld voordat je dit postte :+
Ervaring met de levertijd van mymemory? vanuit waar shippen ze? idd Engeland?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_134198750
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:23 schreef Miniem het volgende:

[..]

Had al wat besteld voordat je dit postte :+
Ervaring met de levertijd van mymemory? vanuit waar shippen ze? idd Engeland?
quote:
MyMemory Ltd.
Unit 5, 4 La Rue Martel
St Saviour
Jersey
Channel Islands
Ik geloof dat de rekening die bij je pakje zit refereert naar een Zwitsers adres/account.
En de retourbox bevindt zich in Schiedam. :P Meestal verzonden binnen een dag of drie en na 5 á 10 dagen binnen.
Prima shop. Heb al menig SanDisk microSD daarvandaan. :Y

Was overigens een 'today only'-deal. Verder heb je vaak wel -5% codes rondzwerven.
pi_134198914
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:31 schreef shiznuts het volgende:

[..]

[..]

Ik geloof dat de rekening die bij je pakje zit refereert naar een Zwitsers adres/account.
En de retourbox bevindt zich in Schiedam. :P Meestal verzonden binnen een dag of drie en na 5 á 10 dagen binnen.
Prima shop. Heb al menig SanDisk microSD daarvandaan. :Y
Heb een SanDisk 16gb class 10 45mb kaartje gekocht :P
Goed spul, alleen was hij vorig jaar goedkoper via een aanbieding van Informatique :+
pi_134199388
De gewone SD's zijn idd niet zo interessant. Is voornamelijk dan ook microSD wat ik daar weghaal. :Y
Daarnet ff deze bij Di-Tech wezen halen:
pi_134199478
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:45 schreef shiznuts het volgende:
De gewone SD's zijn idd niet zo interessant. Is voornamelijk dan ook microSD wat ik daar weg haal. :Y
Daarnet ff deze bij Di-Tech wezen halen:
[ afbeelding ]
Die is wel snel :P
Hoeveel heb je daarvoor betaald?

Di-tech kende ik nog niet.
Edit: .at :'(
pi_134199563
119,90. :X (Amazon.de was goedkoper +/- tientje, maar wilde 'em nu hebben O-) ).
Di-Tech is Oostenrijks ja. :P Dúh. Beetje een Alternate-meets-kijkshop-vibe. Ze zitten in boekenwinkels (Thalia). Bestel je je item bij de gast bij de kassa, gaan ze het in het magazijn halen.
pi_134204504
HDMI switch en HDMI to VGA adapter ook binnen. Nog steeds altijd binnen de 3 weken gebleven van bestelling tot bezorging.
pi_134204805
ik heb ook even gekeken op dat mymemory alleen kan er niet een gunstige SSD vinden. Ik wil wel graag over naar SSD op mijn laptop, alleen heb ik geen zin om alles over te zetten en zo :').
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_134205370
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:15 schreef rene90 het volgende:
ik heb ook even gekeken op dat mymemory alleen kan er niet een gunstige SSD vinden. Ik wil wel graag over naar SSD op mijn laptop, alleen heb ik geen zin om alles over te zetten en zo :').
Beste upgrade die ik ooit gedaan heb. _O_ 512GB Samsung SSD.
Destijds was de 830-serie uit. De 840 EVO is natuurlijk helemaal saankie :9~ .
Maar goed, zoals gezegd, mymemory.co.uk eerder voor microSD'tjes. Andere zaken haal ik er eigenlijk niet.
Stop die microSD'tjes dan natuurlijk in m'n Chinese tablets, smartphones, mp3-spelers en spy-/actioncams.
  donderdag 12 december 2013 @ 22:03:25 #118
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_134207287
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Beste upgrade die ik ooit gedaan heb. _O_ 512GB Samsung SSD.

Echte players hebben natuurlijk 1 terror bite SSD :7

Maar voor koopjes ook het tweakers aanbiedingen topic in de gaten houden. Vorige week ssd gekte bij staples met dikke korting _O-
http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/126
pi_134208694
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef monkeybrain het volgende:
Maar voor koopjes ook het tweakers aanbiedingen topic in de gaten houden. Vorige week ssd gekte bij staples met dikke korting _O-
http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/126
:@ :+

Ligt ongebruikt op het bureau; te wachten op de speciale SATA-kabel uit China :')
pi_134211693
Mijn covers zijn binnen, alleen brak van één de stand spontaan af. Gemaild naar de leverancier en ik kreeg meteen mijn geld terug nadat ik een foto had verstuurd van het afgebroken onderdeel. De cover is trouwens nog wel bruikbaar, alleen als cadeautje minder jofel.

Een fleece deken die ik had besteld ligt nu ergens in Nieuw Zeeland. Zeer benieuwd waarom hij daar ligt, de leverancier heeft al bevestigd dat de tracking info die ik heb overeenkomt met zijn informatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')