Het is maar een stuk plastic, dus 5 Euro is mooi betaaldquote:Op zondag 15 december 2013 12:53 schreef xuryah het volgende:
[..]
Op marktplaats zie ik ze al voor 5 euro!
Is dat niet erg goedkoop? Weet nooit of ik marktplaats kan vertrouwen, maargoed.. voor 5 euro kan ik t wel proberen :p
Ohh hmm.. wat heb jij voor zonnekap dan?quote:Op zondag 15 december 2013 12:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een zonnekap die er op zou moeten passen maar dat kliksysteem zit niet op die lens die ik heb. En het is toch gewoon een Nikon. Vriend van me heeft hem ook en bij die kan het ook niet.
Gewoon een normale die op een andere lens met dezelfde diameter gewoon perfect pastquote:Op zondag 15 december 2013 12:55 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ohh hmm.. wat heb jij voor zonnekap dan?
[Susteren-mode]Koop dan ook een Canonquote:Op zondag 15 december 2013 12:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een zonnekap die er op zou moeten passen maar dat kliksysteem zit niet op die lens die ik heb. En het is toch gewoon een Nikon. Vriend van me heeft hem ook en bij die kan het ook niet.
Nee,quote:Op zondag 15 december 2013 12:56 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
[Susteren-mode]Koop dan ook een Canon[\Susteren-mode]
Naja, gelukkig heb je hem dan niet helemaal voor niks gekochtquote:Op zondag 15 december 2013 12:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Gewoon een normale die op een andere lens met dezelfde diameter gewoon perfect past
Laat maar weten dan idd. Heb jij wel dat klik systeem erop zitten?quote:Op zondag 15 december 2013 13:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Naja, gelukkig heb je hem dan niet helemaal voor niks gekocht![]()
Ik ga t maar gewoon proberen voor die 5 euro!
Als ie past laat ik het je wel wetenMisschien ook iets voor jou dan!
Ik heb geen idee eerlijk gezegd. Hoe moet dat er uit zien?quote:Op zondag 15 december 2013 13:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Laat maar weten dan idd. Heb jij wel dat klik systeem erop zitten?
Ik heb er nieuw 135 euro voor betaald bij een actie. Ik zelf vind 35 mm fijner dan de 50.quote:Op zondag 15 december 2013 14:26 schreef xuryah het volgende:
Voor mooie bokeh, welke lens is dan aan te raden?
Ik zat te denken aan een 50 mm 1.8 of een 35 mm 1.8
Moet wel beetje betaalbaar zijn namelijk (onder de 200)
De Nikon 35 mm 1.8G kan ik via marktplaats krijgen voor 120 euro. Lijkt me wel een mooie prijs?
Dat was een mooie actie dan!quote:Op zondag 15 december 2013 14:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb er nieuw 135 euro voor betaald bij een actie. Ik zelf vind 35 mm fijner dan de 50.
Ja hoor. De 50 vind ik vooral voor portret geschikt. 35mm kun je net wat meer.quote:Op zondag 15 december 2013 14:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat was een mooie actie dan!
Zie ze nu alleen rond de 160 euro helaas.
Is de 35 mm geschikt voor landschap, natuur, portret en architectuur?
Ik neig ook meer naar de 35 mm namelijk.
Heb jij een ff?quote:Op zondag 15 december 2013 15:24 schreef Clicks_nl het volgende:
Hangt bij mij van de lens af
50mm en 24mm helemaal niks
18-105 zonnekap
80-200 uv filter en zonnekap
Zelf vind ik de 35 juist net niks, vandaar keuze voor 24, wat weer 35 word omgerekend naar FF
En de 50 is idd heel fijn portretlensje
Nee nog nietquote:
Ah oke ik gebruik het op een dxquote:Op zondag 15 december 2013 15:36 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Nee nog niet
Maar heb zolang gewoon met film gefotografeerd (en doe dat nog wel eens) dat ik altijd omreken
En ik zei het ook verkeerd
Een 24mm op een dx geeft ongeveer dezelfde beeldhoek als een 35 op FF
Ik nu ook nog, D90quote:Op zondag 15 december 2013 15:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah oke ik gebruik het op een dx
Dacht dat jij van mijn leeftijd was lol. Maar welke heb je op het oog?quote:Op zondag 15 december 2013 18:03 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Ik nu ook nog, D90
Maar hou als ik nieuwe lenzen koop wel rekening met een upgrade in de toekomst, terwijl oa m'n 50mm nog van m'n F801 afkomt.
Realiseerde me net dat die ondertussen al iets van 20 jaar oud is
Haha ja ik ook. Mooi is dat he haha.quote:Op zondag 15 december 2013 21:06 schreef Clicks_nl het volgende:
Als ik een mooie, gebruikte D700 tegen kom zou ik best eens in de verleiding kunnen komen
Thanks!quote:Op maandag 16 december 2013 11:07 schreef Flipmoehoe het volgende:
foto 1 vind ik persoonlijk de mooiste, hier komen de lampjes en de schittering ervan in het water het mooiste over.
foto 2 vind ik te druk, niet echt iets waar je aandacht naar getrokken word
foto 3 ook wel aardig, maar de weerspiegeling van foto 1 spreekt me meer aan.
foto 4 doet me eigenlijk niet zo veel, ook geen idee wat er beter kan. Voor mijn gevoel lijkt de horizon ook niet helemaal recht
foto 5, leuk idee met de bokeh van de lichtjes erachter. Had alleen het vlammetje scherp willen zien ipv de bovenste rand van het glaasje omdat mijn blik toch eerst naar het vlammetje gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |