Jup, dat moet hem zijnquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee als ik dan zeg maar afdruk meestal doe ik dat dan met afstandsbediening klapt hij eerst de spiegel op en dan wacht hij een aantal seconde en dan maakt hij de foto pas.
Mooi om te weten. Voortaan ook de VR uitzetten. Vooral die 70-300 is nogal gevoelig qua compenseren.quote:
VR kan trouwens soms ook beter uitstaan als je panning shots maakt. Nieuwere lenzen detecteren een puur horizontale beweging. Oudere proberen die te compenseren. En dat werkt nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mooi om te weten. Voortaan ook de VR uitzetten. Vooral die 70-300 is nogal gevoelig qua compenseren.
Ja op de 70-300 kan ik horizontaal en verticaal afzonderlijk uitzetten dus dat is wel fijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:00 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
VR kan trouwens soms ook beter uitstaan als je panning shots maakt. Nieuwere lenzen detecteren een puur horizontale beweging. Oudere proberen die te compenseren. En dat werkt niet
Dat scheelt een stuk dan. Succesquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja op de 70-300 kan ik horizontaal en verticaal afzonderlijk uitzetten dus dat is wel fijn.
Veel plezier ermeequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:54 schreef xuryah het volgende:
Ik heb ein-de-lijk mijn eerste DSLR!
Dus binnenkort kom ik ook met mijn foto's hier
Dit weekend eventjes mn camera uit testen
Tof! Welke heb je?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:54 schreef xuryah het volgende:
Ik heb ein-de-lijk mijn eerste DSLR!
Dus binnenkort kom ik ook met mijn foto's hier
Dit weekend eventjes mn camera uit testen
Ik ben voor een oudere en tweedehands Nikon camera gegaanquote:
Wat is VR ??? Behalve de initialen Valentino Rossiquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mooi om te weten. Voortaan ook de VR uitzetten. Vooral die 70-300 is nogal gevoelig qua compenseren.
Hetzelfde als IS (Image Stabilization) voor Canon, maar dan de Nikon versiequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:20 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Wat is VR ??? Behalve de initialen Valentino Rossi
Prima cameraquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik ben voor een oudere en tweedehands Nikon camera gegaandan heb ik tenminste nog wat geld over om te spelen met verschillende lenzen. De D3100
Tot nu toe mooie plaatjes al mee geschoten
Body heeft nog maar 2800 clicks gemaakt trouwens. Erg weinig dus!
Ja zit erop liever een kras in die filter dan in mijn lensquote:Op zondag 15 december 2013 12:33 schreef xuryah het volgende:
Vandaag en gister al lekker wat foto's gemaakt met mn camera
Nu had ik een vraagje, hebben jullie een uv filter of iets dergelijks op je lens?
Het wordt vaak wel aangeraden, maar op internet lees ik verschillende meningen er over.
Ik vind het wel belangrijk dat mijn lens beschermd is, maar wil niet dat de kwaliteit van de foto's minder worden.
Ik gebruik persoonlijk geen UV filter op mijn camera. Voor bescherming van de lens maak ik gebruik van *tromgeroffel* de bijbehorende zonnekapquote:Op zondag 15 december 2013 12:33 schreef xuryah het volgende:
Vandaag en gister al lekker wat foto's gemaakt met mn camera
Nu had ik een vraagje, hebben jullie een uv filter of iets dergelijks op je lens?
Het wordt vaak wel aangeraden, maar op internet lees ik verschillende meningen er over.
Ik vind het wel belangrijk dat mijn lens beschermd is, maar wil niet dat de kwaliteit van de foto's minder worden.
Mompelt iets over direct aanschaffenquote:Op zondag 15 december 2013 12:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mompelt iets over geen zonnekap op 18-55
Kan niet op die 18-55 geen grapje.quote:Op zondag 15 december 2013 12:44 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mompelt iets over direct aanschaffen.
Zoiets?quote:Op zondag 15 december 2013 12:44 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Mompelt iets over direct aanschaffen.
Echt?quote:Op zondag 15 december 2013 12:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kan niet op die 18-55 geen grapje.
BAMquote:Op zondag 15 december 2013 12:48 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zoiets?
Link
Deze kan op de 18-55 lens.
Op marktplaats zie ik ze al voor 5 euro!quote:Op zondag 15 december 2013 12:50 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
BAM! Wel ff kijken of je die niet ergens gunstiger kan krijgen (marktplaats bv.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |