Juist wel, en dan nog bediend worden door TGND ook.quote:Op maandag 9 december 2013 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
Noeees, dan kan ik geen kipnuggets halen dan straks
quote:Op maandag 9 december 2013 12:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je het alleen tijdens kerst doet wel hoor.
Ik zal haar eens ff bedienenquote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Juist wel, en dan nog bediend worden door TGND ook.
Hier geen problemen mee, meestal is mijn vriend tussen kerst en oud&nieuw vrij dus genoeg tijd om bij iedereen eventjes langs te gaan...quote:Op maandag 9 december 2013 12:39 schreef PeuRac het volgende:
Ben blij dat ik geen gescheiden (schoon) ouders (meer) heb, dat lijkt me zo'n gedoe. Met mn ex-schoonouders was het elk jaar weer een gezeik.
Tempting maar dat worden wel hele dure kipnuggets dan.quote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 12:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt een hele leuke kerst zal je bedoelen.quote:Op maandag 9 december 2013 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
Tempting maar dat worden wel hele dure kipnuggets dan.
Met zo'n petje op hequote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben in geen eeuwigheid bij de mac geweest
Ik heb nu wel een MI van TGND naakt in een schortje![]()
Ook leuk als het geen kerst is.quote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
Is dat zo, net stond er nog gewoon werken hoorquote:Op maandag 9 december 2013 12:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat wordt een hele leuke kerst zal je bedoelen.
quote:Op maandag 9 december 2013 12:47 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben in geen eeuwigheid bij de mac geweest
Dat doet ze vast niet 24 uur lang.quote:Op maandag 9 december 2013 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
Is dat zo, net stond er nog gewoon werken hoor![]()
Dan knabbel je toch aan haar?quote:Op maandag 9 december 2013 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast niet, alleen na sluiten hebben ze geen kipnuggets meer he
Vlak voor sluiten komen is dan wel weer gunstig. Heb wel eens voor >20 euro mee gekregen en maar 7 of 8 euro betaaldquote:Op maandag 9 december 2013 12:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vast niet, alleen na sluiten hebben ze geen kipnuggets meer he
Doen ze hier ook als je (1 van de) laatste klant(en) bent, zit die hele zak ineens volquote:Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vlak voor sluiten komen is dan wel weer gunstig. Heb wel eens voor >20 euro mee gekregen en maar 7 of 8 euro betaaldAnders moesten ze het toch maar weggooien (was in Dld).
Hmm... ja dat kan ookquote:Op maandag 9 december 2013 12:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan knabbel je toch aan haar?
Ik zie het probleem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |